@Zomaar, ja, dat is dan best vaak. Maar inderdaad, je weet nu natuurlijk niet hoe je cyclus precies is na de mk. @Veertje, volgens mij zit je dan hartstikke goed hoor, als je vanavond nog een keer er voor gaat! @Funny, leuk, wij gaan morgen naar Sinterklaas op het werk van mijn man.
@zomaar, ik kan het begrijpen meid, vanuit hier een knuffel. Mijn man heeft een nieuwe naam, spermadonor
@Veertje: Enne heeft spermadonor zijn taak weer vervuld gisteren Jij weet nu wel precies wanneer je NOD is... dat is wel fijn zeg! @Funny: Je mag tijdens de zwangerschap toch wel een paracetamolletje? Geloof dat ik dat ooit gelezen had... Niet dat het echt helpt bij migraine maar het kan het ergste een beetje verlichten misschien. En wat fijn dat zover alles goed is met de kleine spruit! @Patje: Super dat de echo goed was! Lekker gaan genieten! @Knuf: Voor jou lijkt het me idd dubbel zo moeilijk, jij bent tenslotte al echt een hele poos zwanger geweest net als je aan het idee gewend bent dan.... Hoop dat je snel weer zwanger mag raken! Hier een rustig (saai) weekendje voor de boeg, manlief moet het hele weekend werken Maarja volgend weekend lekker sinterklaas vieren dus dan is het weer druk genoeg aangezien we op meerder adressen schoentjes hebben gezet Verder wou ik dat het ook al volgende week was dan was ik van dit rottige gevoel af en weer "uit" die periode dat je niets kunt doen behalve wachten en je hebt geen zekerheid stadium Wens iedereen een leuk sinterlaas feest die er vandaag één gepland had! En waar zijn jullie : JUSTFEM, LILLY, DJEZELF : : :
O ja.... en omdat ik zo zat te zeuren gisteren dacht mijn lijf waarschijnlijk zo hier heb je wat steekjes.......... Dus oké nu heb ik wel IETS gevoeld Ach ik moet gewoon nog heeeeel veel geduld hebben vorige cyclus waarschijnlijk ook mijn ei 6 dgen later gehad dan "normaal" dus dan zou ik nu pas rond de 5/6 DPO zitten.... Ga gewoon netjes afwachten tot de 4de en kijk dan wel weer wat ik ga doen... (als de er dan nog niet zijn)
@Lilly Wat jij schrijft is wat ik denk. @Funny' Fijn dat alles er goed uitziet. Tja, familie, my lips are sealed. @Zomaar Hier idem dito. Positief denken! Maak je niet gek. Hoor wie het zegt @Marlieke Moet er vaak aan denken hoe lang het bij jullie duurde. En dan heb ik echt het gevoel dat ik mijn mond moet houden, maar toch... Heb echt bewondering voor je dat je het vol hebt gehouden. Zowel het klussen als het wachten @Justfem Ik hoef dus echt nooit een spiraaltje. Het leek me al niks, maar nu weet ik het 1000% zeker. December wordt vast jouw maand! @Patje Ja, dat snap ik dat je weet wie ik bedoel, hihi. Ben niet jaloers hoor. Zou alleen graag volgen Ik was met Keano 17 juni uitgerekend (vaderdag!) Wie weet?
@zomaar, hij heeft zeker zijn taak volbracht Nou maar hopen dat het allemaal geholpen heeft. Vond het wel een leuke week want we hebben er de hele week echt een lolletje van gemaakt De avond voor de samenlevingstest hebben we eerste lekker samen romantisch gegeten, ik had zoiets van misschien is dit de dag wel dat ons kindje gemaakt word dus wou ik toch wat speciaals doen. Zo nu gaan we ff naar sinterklaas kadootje halen zoals stijn dat noemt, hij zit hier in het winkelcentrum, je kan dan handje schudden enzo en de kids krijgen een kleinigheidje Vanmiddag naar de ikea, ff nieuw bed halen voor Stijn en een kast om zijn speelgoed in op te bergen
goedenmiddag meiden nou wij gaan morge kijken voor ideeen voor de babykamer aangezien het behang los laat ik wil nu 1muur groen verven met blauwe sterren dat fel blauw zeg maar en dan de rest wit met blauwe sterre weet niet of het mooi is hoor meschien iemand anders nog ideeen/? fijne dag
@Lilly, kan me voorstellen dat je het af en toe helemaal zat bent. @Veertje, hoe was het bij de Sint? Zo, even klagen. We zijn vanmorgen naar het Sinterklaasfeest geweest van het werk van mijn man. We waren een half uur later (gelukkig) en werkelijk, wat een sh#tfeest! De muziek stond knalhard, je kon elkaar niet verstaan, fijn ook Robin's oren, de kantine was te klein voor zoveel mensen en het duurde en duurde maar. Eerst dus van die zogenaamd 'hippe' Sinterklaasmuziek en daarna kwamen er nog 3 meisjes zingen, weer met hetzelfde walgelijke volume en niet 3 liedjes ofzo, nee, gelijk 8 nummers. Uiteindelijk kwam de Sint. Sint heeft 5 kinderen naar voren geroepen en per kind bleef hij 10 minuten praten (zullen wel de kinderen geweest zijn van de mensen van de feestcommissie), toen was het dag Sinterklaasje en kon je het pakje ophalen, dus niet van Sint of Piet ofzo, nee gewoon wat mensen die het uit een zak haalden . Leuk voor de rest van de kinderen, als Sint gewoon per gezin iedereen naar voren had geroepen, was hij ook binnen een uur klaar geweest met een praatje van een halve minuut ofzo. Heb nog koppijn van die klereherrie. Volgend jaar gaan we daar dus niet meer heen. Robin was het spuugzat, kon aan het einde alleen nog maar brullen.
@jo79, jeetje wat vervelend, ik vind sowieso dat ze nooit qua volume van muziek rekening houden met kinderen, vorige week bij de intocht hier moest het ivm het weer binnen gehouden worden en het moest allemaal zo hard, ik snap dat echt niet. Hier was het heel erg leuk, stijn moest niks van de sint weten tot dat de sint tegen hem zei dat als hij zo even een handje kwam geven dat hij een kadootje kreeg nou dat had hij onthouden en heeft dus echt de sint een handje gegeven, ik ben echt ontzettend trots op hem. Hij was op het begin ook weer bang voor de pieten (er sprong er eentje bij ons in het winkelwagentje) maar later liep hij gewoon zelf op ze af. Het was gelukkig niet druk, hij was er van 10 tot 12 en vanmiddag nog een keer 2 uurtjes maar ik denk dat we met ongeveer 20 kids waren dus hij nam echt ontzettend de tijd voor stijn want hij had door dat hij bang was, echt top!
gelukkig nog een leuke sint hahaha zou een bruine muur met fel groene sterre ook mooi zijn pfff moeilijk zo n kamer hahaha 3kwartier en dan naar huis met me zieke kop
@zomaar, klagen mag hoor! Dat hoort er ook bij. En ik kan het me helemaal voorstellen. @Jo, jee wat een aanfluiting was dat zeg! Gelukkig hier geen sinterklaas van het werk uit. Ik vind het allemaal zo veel voor die kids, bij oma en opa, oma en opa 2, thuis, werk, school, sport...etc etc. Nu zit femke nog niet op school en op een sport maar als ze wat ouder zijn....pppff je bent er maar druk mee.
Zo ik zit Ik dacht kom hier ff kijken maar er is weinig gebeurd hier. Heb net ff een kastje van de ikea in elkaar gezet en stijn zijn speelgoed uitgezocht en schoongemaakt pfff had beter mijn man het kastje in elkaar kunnen laten zetten maar ja ik was weer eigenwijs, heb nu alleen ontzettend zere handen en mijn rug is stuk maar heb wel een prachtig kastje staan, ben benieuwd of het manlief opvalt als hij thuis komt.
Ah Veertje, ik zie dat jouw zoon vier dagen jonger is dan mijn dochter. Leuke leeftijd he? Zo, nu eerst maar even bijlezen.
Zeker een hele leuke leeftijd Stijn heeft net volgens mij weer een sprong in zijn ontwikkeling gemaakt, hij zei namelijk overal ja op en sinds vandaag zegt hij als hij iets niet wilt echt gericht nee en benoemt alles nu ineens nog veel beter. We zaten vanavond in de auto naar huis en mijn man moest nog even pinnen dus we reden een andere route en stijn riep achterin nee papa die kant op,ik schrok er gewoon van. Ben benieuwd wat hij morgen van zijn nieuwe kastje vind voor zijn speelgoed.
Dat je dat volhoudt, Zomaar. Om de dag klussen rond mijn ei vind ik prima, maar een hele cyclus lang? Nee, dan wil ik er toch echt wat spontaniteit in houden. Maar ik hoop dat je voorgevoel je voor de gek houdt en dat het klussen toch wat oplevert! En dank je voor je lieve hart onder de riem. Jo, wat een vervelend Sinterklaasfeest zo. Kan me voorstellen dat je dat volgend jaar niet weer zo wilt. Wij hadden vorige week Sinterklaasfeest van hubbies werk en Daphne was dapperder dan ik gedacht had. Ze durfde zomaar naar Zwarte Piet te lopen en met hem (eh... haar) mee naar de cadeautjeskamer. Daar kreeg ze haar cadeautje en heeft Zwarte Piet haar op de arm weer terug naar ons gebracht. Morgen met mijn familie cadeautjes uitpakken en volgende week met de familie van hubbie. En dan is het 2,5 week later Kerst en dan een week later is Daphne alweer jarig. En dan een maand later gaan we op wintersport. Drukke periode... Leuk om te zien hoe die kids zich zo ontwikkelen. En dat hij herkent waar hij heen moet. En zijn eigen mening uit. Daphne heeft ook al zo'n eigen mening. Vandaag tijdens het eten wilde ze niet meer en zei: "Gnoeg gehad". Vanmiddag toen ze op bed lag heeft ze een half uur liggen zingen. "Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap. Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap. Slaap kindje slaap,... etc." Even later: "Piep zegt de muis inne voorhuis" En daarna volgde: "Poep! poepie bah..." waarna ik maar even naar toe gelopen ben en haar luier verschoond heb. Een kleine praatjesmaker waar we erg om moeten lachen.
@Veertje: Enne wat vonden je man en mannie van je kastje? @Knuf: Nee hou het ook niet meer vol, we hadden gisteren dan eigenlijk moeten klussen maar ik heb het gehad, maar voor de rest al vanaf de 5de om de dag.... Nou ik vind het MEER dan mooi geweest 8) Nou ik had me gisteravond steken rechts in mijn zij Lag in bed en wist niet wat me overkwam, PIJN dat het deed! Wat dat nu weer geweest is : (fijn is in ieder geval ander pfff) Ga vandaag naar mijn ouders toe, daar staat een schoentje met een kleinigheidje te wachten Daarna daar even de stad in om de laatste sint cadeautjes te kopen voor mijn stiefkind. En even met de kleine man naar de geitjes daar als het weer het een beetje toe laat! Fijne dag dames!
even snell gister ik huisartsenpost gezeten omdat geen lucht kreeg heb nu zo n inhaltor dalijk met niels erheen aangezien hy byna stikt in ze slijm met hoesten en kortademig is
@zomaar, hij vind hem helemaal geweldig stijn loopt alleen maar door het huis te roepen mooie nieuwe kast manlief vond het geweldig dat hij al in elkaar stond. @wenneke, wat vervelend zeg, gaat het met jou nu wel weer? ik hoop dat het met niels snel beter gaat. Wij gaan stijn nu ff bij mijn zus brengen zodat hij ff kan spelen met zijn neefje, kan ik mooi ff op zijn kamer aan de gang en manlief kan ff in de badkamer aan de gang