wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @vera: wordt dan een spannende week.
    Voor het temperaturen lukte het mij ook nooit om te wachten met testen. Maar nu wel. Weet nu wanneer mijn NOD is en tegen die tijd wil ik pas testen als mijn temp hoog blijft. Maar tot nu was dit niet het geval.

@pim: is inderdaad wel fijn als het niet "moet" het klussen.
    Moet zeggen dat door die ovulatietesten er meer motivatie is. Voorheen was het altijd maar gissen wanneer de eisprong zou gaan komen en als ik dan geen zin had dan sla je makkelijker een dagje over.

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Grrr ik baal echt ontzettend, zit ik op mijn vruchtbaarste dag en ga ik net ontzettend door mijn rug heen. Ik had een schoonmaak tik dus dacht ga ff de ramen lappen enzo dus ik til een stoel op en ja hoor daar ging ik :(
    Dus klussen word vandaag echt helemaal niks.
    Ben blij dat een vriendin net ff toevalig langs kwam om wat gereedschap te lenen zodat zij allle meubelen weer ff terug op hun plek kon zetten.
    Hoop dat manlief thuis is voordat Stijn wakker word want ik heb geen idee hoe ik hem uit bed moet halen.

Ik heb ook nog wat leuks te melden want mijn man heeft een nieuwe baan :D dat maakt me toch wel weer een beetje blij.

3. Wendy mv Enzo

3 mrt 2008
    13
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nieuw hier en wij zijn in de 1ste ronde bezig voor een broertje of zusje voor onze zoon Enzo van net 4 jaar :D

4. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Aiaiai! Dat doet auwie! *knuddel*

Maar gelukkig hoef je in principe vandaag niet klussen; als vandaag je ei is, was gisteren nl je 'meest vruchtbare dag' ;) (hoop dan wel dat je gisteren goed hebt gebruikt! :) ). Wie weet dus...!

Was je man ontslagen, of zelf wat anders gezocht?

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Gisteren hebben we goed ons best gedaan dus komt het vast goed :D
    Ik wou vandaag alleen voor de zekerheid nog even klussen
    Mijn man heeft gewoon nog een baan maar wil graag wat anders, hij blijft bij hetzelfde bedrijf maar krijgt een nieuwe functie, hij is nu teamleider van de meteropnemers en word nu teamleider van iets anders, ik weet niet precies wat, erg he?

Welkom wendy.

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Sh*t heej Veertje, dat is niet leuk.
    Wel gefeliciteerd met je mans baan.

Wendy, welkom hier. Ik hoop dat je het kunt volgen allemaal, het is hier soms erg druk, maar wel gezellig.

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Hey meiden, hier ben ik ook weer.

Veertje ik kan me jouw gevoel echt voorstellen.
    Bij mij in de vriendengroep zijn er 3 zwanger van de 2e.
    Ben echt blij voor ze, maar ik wil ook.!
    Onze tijd komt echt nog wel.
    Hoe gaat het nu met je rug.?
    Gefeliciteerd met je mans nieuwe baan.
    Ik heb ook een nieuwe baan. Bij een grote babyspeciaalzaak.!
    Vond het wel eng, nu heb ik zekerheid.
    Heb er erg veel zin in.!
    Ik wil jullie daar snel zien.!

Maryloes, jammer zeg.!

Nynke, fijn gevoel is dat hè, dat je je ei hebt gevonden.
    Nu weer afwachten.!

Iedereen succes met wachten.!
    We moeten nu maar eens met zn allen proberen niet voor nod te testen.
    (dat wordt erg moeilijk, haha)

Wendy, welkom.!

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Het gaat iets beter met mijn rug, ben gisterenavond met een zware pijn stiller en een spierverslapper naar bed gegaan want was gewoon misselijk van de pijn, manlief kan gelukkig vandaag thuis blijven want ik krijg Stijn niet zijn bed uit :(

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik hoop zeker snel in een babyzaak te komen maar ik denk niet die van jou want dat is me een beetje tever weg :D

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nou gelukkig gaat het wat beter met je rug en kon je man thuis blijven. Het is er echt enorm ingeschoten he als ik het zo lees. Gadsiedarrie. En dat kan zeer doen, dat wil ik zeker geloven.
    Je kan zo weinig dan he. Vaak merk je pas dat je iets van je lijf echt vaak gebruikt als je er weinig meer mee kunt.
    Fijn dat je man thuis kon zijn. Ik hoop dat het morgen alweer een stukje beter gaat.
    Joki, wat leuk van je nieuwe baan. Maar je tart jezelf wel hoor om in een babyzaak te gaan werken. Poeh....

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hoi meiden,

Maryloes, nog gefeliciteerd met Milan.

Veertje, gaat het iets beter met je rug?

Oh, wat duurt wachten lang! Elke x als ik ongesteld ben geworden neem ik mezelf voor de aankomende maand niet te rekenen en vooral z'n beloop laten... tja, nog niet gelukt dus! Heb de afgelopen 2 dg erg veel 'slijm' en buikpijn dus denk dat m'n eisprong in de buurt is. Ik ga pas testen als ik 2 dg overtijd ben... ben benieuwd of het gaat lukken!

Welkom Wendy!

Heb weer 2 dg gewerkt dus m'n werkweek zit er weer op! Wat een luxe he?!

Gr. Vanes

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Het gaat gelukkig al een stuk beter met mijn rug, vanavond nog lekker vroeg onder de wol met een pijnstiller en dan moet het morgen toch wel weer over zijn denk ik.
    Het is er zeker behoorlijk ingeschoten, op het moment dat het gebeurde kon ik mijn rechterbeen niet eens meer bewegen van de pijn, ik was echt blij dat mijn vriendin onverwachts langskwam zodat ze me even kon helpen.

Ik red het nooit om te wachten totdat ik 2 dagen over tijd ben :D ik test meestal meteen op de dag dat ik ongesteld moet worden want dan weet ik teminste meteen waar ik aan toe ben.
    Ik heb altijd een cycles van 30 dagen gehad en de vorige van 34 dagen dus ik ga daar nu maar vanuit dus het duurd nog even voordat ik kan testen :(

12. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Veertje heel veel beterschap en hopelijk ben je morgen alweer een stuk opgeknapt.
    Dikke knuf..

Vera, dat is wel zo, maar het lijkt me zo leuk.
    Er komen altijd vrolijke mensen en trotse oma's.
    haha...
    Het zal idd wel even moeilijk zijn als het niet zo snel lukt om zwanger te raken.
    Dat zien we dan wel weer.
    Ik heb al een prachtige dochter.!

Iedereen fijne avond..

13. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Hier gaat alles wel weer redelijk, heb nog wel pijn maar kan Stijn wel weer in en uit bed halen wat toch wel belangrijk is :D
    Hoe is het met jullie allemaal?

Ik zit nu alweer na te denken over het feit of het deze maand gelukt is of niet haha, tis echt heel erg.
    Ik temperatuur nu sinds dag 15 van mijn cycles en zat elke keer precies om 36,5 en vandaag op 36,8 dus mijn eisprong is denk ik wel geweest, nu maar weer wachten, wachten en nog eens wachten.
    De natuur mag van mij een cycles standaard wel wat korter maken dan zitten we teminste niet zolang te wachten. Helaas zal dat er niet in zitten.

14. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    heerlijk 2 dagen werken en dan weer vrij! Heb ik ook maar dan nog 1 dagje op donderdag werken. Ik zit ook te wachten......maandag is t niet ongi dag, maar schat de kansen klein in want maar 1 keer geklust omdat mannetje ziek was....maar goed dat was bij luca ook voldoende..dus afwachten maar...

15. willemien

willemien Lid

28 okt 2007
    45
    0
    0
    Hallo, allemaal,
    hier ook weer op de wachtbank, heb zondag mijn NOD, heb al wel een paar testen in huis maar moet me bedwingen om gewoon te wachten, erg lastig, ben zo benieuwd of het deze maand wel gelukt is, wel rond de eisprong geklust, maar weet niet of t genoeg was, mannetje was een beetje moe:)
    Succes allemaal die wachten.
    willemien

16. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Wachten wachten wachten idd.... bleh.

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik meld me ook even. Zit ook op het wachtbankje. Houd jullie op de hoogte!

Pim

18. veertje

veertje Fanatiek lid

Volgens mij zitten we allemaal gezellig te wachten :D

19. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Succes weer met wachten ladies! Ik duim weer volop!

Hier vandaag de oplevering gehad! Joepie, nu gaat het eindelijk gebeuren!

20. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Toch wel grappig dat de meeste nu aan het wachten zijn!
    Wat duren die dagen ontzettend lang... Ga morgen op kraamvisite. Vind het wel weer ff leuk om zo'n klein hummeltje vast te houden. En 2 vriendinnen zijn deze week uitgerekend en een andere vriendin vertelde dat ze 12 wk zwanger is! En nu ik nog! Weet zeker dat mijn tijd ook wel komt maar het duurt nu wel een beetje lang!
    Wel schattig dat m'n mannetje meer haast heeft dan ik, hij vindt zichzelf anders te oud worden, haha! (valt wel mee hoor.. ;)

We houden elkaar op de hoogte!

x

Deel Deze Pagina