@velobabe had idd een verkeerde lijst overgenomen net, als het goed is staat alles nu goed Sttt... was natuurlijk omdat ik nog een lijst wilde plaatsen, zodat we sneller bij 500 zijn hihihiihi
Zozo jullie hebben pittig jullie best gedaan, ben trots op jullie Ik heb voor de rest niks te melden maar dit berichtje zorgt er toch weer voor dat we net ff sneller bij de 500 zijn Morgen lekker met moeders naar de stad moet eerst even bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad
Zo, wat is er veel gekletst! Mijn computer is al dagen compleet van slag. Om de drie minuten foutmeldingen of internet vliegt eruit. Nu zit ik dus maar achter die van mijn man. Heb niet alles gelezen, maar het was de dagen ervoor wel heel stil, dit gaat de goede kant op. Oh, ik hoor dat het eten klaar is. Ik typ vanavond wel verder!
@zomaar, heb idd die van de kruidvat. Nou ja, ik ga gewoon maar aan de klus, en dan zien we wel. Is goed dat ik het weet, wist niet dat ze zo slecht waren. Had nm van matcare, en daarbij test ik nooit positief. Ik ga maar van mijn lichaam uit, ik heb wel het gevoel dat ik me ovu heb. Ik ga al mijn kansen benutten deze maand. Ik morgen nog wl ff zo'n test doen kijken hoe hij dan uitslaat. Bedankt voor de tip in ieder geval
@Marlieke: Hmm das toevallig hihi, ik had ook eerst 10 testen van matcare vorige maand daar vond ik mijn ei ook niet mee, hoewel de allerlaatste wel iets donkerder begon te worden. Daarom had ik dus die van het kruidvat gehaald Houd me op de hoogte wat jouw andere 4 testen doen! @Velobabe: Hier nog steeds niets van de te bekennen Ooooh ik hoop zo dat ze lekker 9 mnd weg blijven! Irritant zijn die banners can bump and beyond hé, die beginnen altijd uit zichzelf opnieuw met tellen.... Ben jij vaker overtijd? @Patje: Thats the spirit! justfem is ook LEKKER bezig
DAMES! Misschien moeten jullie toch er maar eens een testje aan gaan wagen hoor! Nooit overtijd.....dat jullie nog kunnen wachten.....
Ik weet niet wat mijn cyclus doet ivm mijn mk vorige cyclus... maar ga één deze dagen toch maar testen hoor Bij mijn mk voor Noah had ik trouwens meteen weer een normale cyclus maar goed je weet het nooit hé!
Ik ga nu lekker naar m'n bedje... morgen met m'n kleine schat naar Sinterklaas op m'n werk! Trusten... (klus-ze, en sterkte met wachten!) !
oooh jullie kunnen ook valsspelen zeg! Volgens mij heb ik de lijst wel 10x voorbij zien komen Mijn NOD is denk ik 26 dec. Dan ga ik uit van een cyclus van 29 dagen. (better safe than sorry, toch?!) Is er al getest? wauw wat een ijzeren diciplines hier ineens. Dat was de vorige maanden toch wel anders! Oh en Jonathan is bijna 2, misschien is het handiger om maar gewoon de geboortedatum op te schrijven, scheelt weer aanpassen toch? Ga nu naar bed, zal morgen ff uitgebreid reageren.
He he, eindelijk valt er wat te lezen als ik 's morgens uit m'n bedje kom. Nou viel het inhoudelijk wat tegen, maar toch... En het was toch de bedoeling dat we allemaal zwanger waren voordat we de 500 hadden gehaald? Of pas nadat we de 500 hadden? Velobabe, hou eens op met ons pesten en pak die test uit de kast! Zomaar, bij jou ook spannend! Lastig wanneer je kan testen. Veertje, laat je niet gek maken he door al die zwnagerschapsverschijnselen. Natuurlijk zijn we wel zwanger, maar ons HCG is nog echt te laag om echt wat te doen. Laten we nog even genieten van onze laatste week dat we ons niet zwanger voelen.dit was meer om mezelf streng toe te spreken hoor, ik ben ook van alles aan het "voelen" @lle klussers. de 3x dat ik zwanger ben geworden hebben we het iedere dag gedaan (rond de eisprong). Nu hebben we het natuurlijk de dag voor de eisprong niet gedaan (hij was 3 dagen vroeger) dus ik hoop dat om de dag bij ons ook werkt......Nou ja in ronde 12 de moeite waard om te proberen.... Ik heb net zelfgemaakte yogurt gegeten. Ik ben zo'n ijverige huisvrouw geworden sinds ik hier zit. Brood bakken, cake bakken, deeg maken voor de hartige taart, pepernoten bakken, chinese marinades maken etc. En dat voor iemand die zoveel mogelijk kant en klaar bij de Appie haalde. Nou zo weer even yoga en dan komen er een aantal vrouwen koffie drinken. Gaan we weer lekker praten over de zwangeren. Over geplande keizersnedes enzo. Ik ben geloof ik de enige hier die het een beetje gek vind dat je een zwangerschap zonder medische reden gaat inleiden, voordat je begint al een ruggeprik neemt, of zelfs een keizersnede "neemt". Komt toch dat Nederlandse weer bovendrijven he. Gisteren sprak ik een vriendin die in Amerika woont. Daar kun je de griepprik halen in de supermarkt en op het vliegveld. Kun je je in NL toch niet voorstellen.
@zomaar & velobabe: is er al getest dames? Ik kan niet meer wachten @djezelf: al die 10 lijsten zijn verschillend de wijzigingen die ik moest doen waren elke keer na 60 minuten en dan kan je de lijst niet meer aanpassen, niet echt handig die 60 minuten Idd wel een goed idee om de geboortedatum van de eerste te melden ipv de leeftijd. @lilly: ik zou jullie kerstboom roze optuigen dan is er gelijk een positieve sfeer bij jullie thuis kan het niet meer mis gaan @kaatjesmam: ijverige hoor , ik vind medische ingrijpen ook een beetje overdreven, als het niet nodig is, bedoel we zijn er toch op gemaakt, heb een tijdje in Aruba gewoond en daar was het ook de normaalste zaak van de wereld als je een rugprik of keizersnede nam. @patje: that's the spirit velobabe en zomaar zijn gewoon vet zwanger @funny: veel plezier met het sint feest vandaag @veertje: succes met het bloedprikken, zal voor je udimen dat alles goed is Hier niet veel bijzonders te melden, behalve dat ik het idee heb dat ik mijn eisprong al gehad heb, gister had ik zo'n steek, gelukkig al een aantal dagen geklust en vandaag gewoon nog ff voor de zekerheid... baat 't niet Zal vanavond wel hard werken zijn om hem te verleiden, dus ff alles uit de kast trekken. Mannnetje heeft vanochtend een gesprek met zijn stiefvader of het afhandelen van de erfenis van zijn moeder, zijn stiefvader gaat hertrouwen, en nu moet ie de erfenis betalen en zoals wel te verwachten gaat de man nu moeilijk/zielig doen, terwijl mijn mannetje en zijn broers juist altijd veel voor hun stiefvader hebben gedaan en zelfs de erfenis lager gemaakt dan officieel terecht was. Tja nooit leuk dat soort dingen. Na dat gesprek moet ie werken dus hij is er vanavond om half 12 pas weer en dan moet ik natuurlijk flink pamperen... ga zo ff de stad in voor lingerie en ik dacht maar iets van massage olie Dan komt het vast wel goed!