Nou, wij zijn een halve relatiecrisis verder.... Hubbie wil niet als hij het gevoel heeft dat het moet. En vrijdag en zaterdag moet toch genoeg zijn als ik maandag mijn ei heb? Vindt hij... Dus ik denk dat ik deze maand weer op rood kan. En toen lag er ook nog een envelop van de CJIB in de bus. Ik laat me er niet verder over uit. Ik word er in elk geval wel spuugzat van zo.
Zomaar & Velobabe; ik lees nog steeds mee en ben momenteel zo hard aan het duimen voor een positieve test voor jullie, dat ik geen tijd heb om veel te posten hier Spannend! De positieve testen moeten toch binnen gaan stromen, want we zitten bijna aan de 500 pagina's!
@knuf: een knuffel vanaf hier, klinkt me allemaal heel bekend in de oren, zulke dagen hebben wij hier thuis ook wel eens (incl het CJIB)... niet de meest prettige dagen binnen onze relatie. Vooral omdat die mannen van ons ook niet lijken in te zien dat het gewoon weer een hele tijd duurt voor je dan weer zwanger kunt raken, ik heb pas een blaadje geprint waarop stond hoe de cyclus van een vrouw loopt en dat neergelegd, volgens mij heeft ie het gelzen, want opeens is ie veel behulpzamer met het zwanger worden. Zal tocch voor je duimen dat het wel raak is deze ronde, de wonderen zijn tenslotte de wereld nog niet uit
Aliki83 - 1ste Dinos 5jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 4- NOD 15 dec Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2 Carla - 1ste Kyra 19 maanden - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 2 jaar- zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan bijna 2 jaar - nu in ronde 10 - NOD 30 dec? Funny -1ste Dylan bijna 3 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 1 jaar - zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam -1ste Karlijn 21 maanden - nu in ronde 12 - NOD 11 dec Knuf -1ste Daphne 23 maanden - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10 mnd - nu in ronde 3 - NOD 14 of 15 dec Marlieke-1ste Marciano 17 mnd - uitgerekend 29-6-09 en zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - Patje- 1ste Femke 18 mnd - 16-6-09 uitgerekend en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 23 mnd - ronde 9 - NOD 12 dec Velobabe - 1ste Keano 17 mnd - nu in ronde 4 - NOD 5 dec Verena87 - 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Wenneke20 - 1ste Niels ? - ronde 1 - NOD 9 dec? Zomaar - 1ste Noah 12 mnd 3 weken en 6 dagen - zwanger in ronde 4 Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 5 dec - Velobabe 9 dec - wenneke20 12 dec - Kaatjesmam 12 dec - Veertje 14 dec - Runner 14 dec - Andi 14/15 dec - Marieke81 15 dec - Aliki83 15 dec - Anniek 16 dec - Knuf 17 dec - Justfem 26 dec - Lilly 30 dec - Djezelf?
WAUWWWWWWWWIEEEEEE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! ZOMAAR IS ZWANGER!!!! ZOMAAR IS ZWANGER!!!!ZOMAAR IS ZWANGER!!!!ZOMAAR IS ZWANGER!!!!ZOMAAR IS ZWANGER!!!!ZOMAAR IS ZWANGER!!!!ZOMAAR IS ZWANGER!!!!ZOMAAR IS ZWANGER!!!!ZOMAAR IS ZWANGER!!!!ZOMAAR IS ZWANGER!!!!
@velobabe: nu jij ook nog Dan begint de reeks positief en gaan we er allemaal achteraan Ik duim voor je! @ll kunnen jullie de geboortedatum van de 1ste doorgeven dan schrijf ik die op de lijst ipv de leeftijd dat scheelt weer aanpassen
@Knuf: Pfffff zo oneerlijk hé! Helaas kunnen we mannen niet veranderen anders.......... Justfem en ikke kunnen helaas met je mee praten! Sterkte en een dikke knuffel want het is GEEN prettig gevoel!
Wauw Zomaar! echt super voor je! Wat een superstart voor december! Karlijn is van 10-02-2007 Velobabe, je kunt nu niet meer achterblijven
Zal met Zomaar beginnen... Gefeliciteerd meis! Helaas heb ik echt *** nieuws. Ging vanmorgen plassen en ja hoor ongi. Hubbie en ik hadden dat echt niet verwacht. We dachten echt dat het raak was. We hadden eerst gezegd dat we als het niet raak mocht zijn zouden wachten tot we weer in de zomermaanden uitgerekend zouden zijn en dat gaan we nu dus doen. De afgelopen dagen waren we er zo van overtuigd dat het gelukt was...
Zit ik hier nietsvermoedend te lezen, is Zomaar zwanger ! Hieperdepiep hoera \/ ! Heb je toch niet voor niets zoveel geklust. Leuk, leuk, leuk, er moeten snel meer volgen! @Knuf, lekker handig zo'n man . Hopelijk draait hij nog bij. @Kaatjesmam, erg bizar ja, dat je gewoon voor een keizersnee kunt kiezen als je dat toevallig wilt. Nu hobbelen ze in Nederland vaak erg achter de feiten aan met pijnstilling en verzorging rondom de zwangerschap en bevalling in vergelijking met buurlanden, maar praktijken zoals in China of Amerika zijn toch wel extreem soms. Ik ben elke ochtend misselijk, bleh. Straks die positiebroek ophalen die ik op maat had laten maken. Robin is naar het kdv. Eerst nog even een flinke wandeling met onze hond maken. Dat beestje heeft zoveel energie, als ik te kort met haar wandel, is ze de rest van de dag niet te harden. Hoort bij het ras, zelf voor gekozen, maar soms wat minder als je ziek bent en zelf geen energie hebt voor een lange wandeling. Ik zit hier nog steeds in mijn pyjama, ga me maar eens aankleden.