@ ZOMAAR: WHOEHOEHOE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!! Jeetje wat een super goed nieuws! @velobabe: voor jou een hele dikke "sterkte knuffel"! Oh en Jonathan is van 10-01-2007
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 19 maanden - nu in ronde 4- NOD 15 dec Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 30 dec? Funny -1ste Dylan bijna 3 jaar - zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 01-08-2007 - zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam -1ste Karlijn 10-02-2007 - nu in ronde 12 - NOD 11 dec Knuf -1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 3 - NOD 14 of 15 dec Marlieke-1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - Patje- 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 9 - NOD 12 dec Velobabe - 1ste Keano 17 mnd - nu in ronde 5 - NOD 3 jan? PAUZE? Verena87 - 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Wenneke20 - 1ste Niels ? - ronde 1 - NOD 9 dec? Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 9 dec - wenneke20 12 dec - Kaatjesmam 12 dec - Veertje 14 dec - Runner 14 dec - Andi 14/15 dec - Marieke81 15 dec - Aliki83 15 dec - Anniek 16 dec - Knuf 17 dec - Justfem 26 dec - Lilly 30 dec - Djezelf
@patje: ik hoop het ook , zag trouwens dat het bij jou nog spannend wordt wanneer de baby geboren wordt, heb je dadelijk 2 kids op dezelfde dag jarig, alsof je het zo gepland hebt hihihi
hahaha, altijd lachen met die Chinezen. Ik net een aantal ovu en zwangerschapstesten gekocht en, zoals eerder verteld, blijven ze je op 1cm afstand volgen en "helpen". Deze mevrouw zag dollar tekentjes en probeerde me daarna condooms te verkopen. Toen ik heel hard moest lachen snapte ze haar blunder wel en moest ook lachen. En Justfem; ik geloof ook wel in de connectie tussen lichaam en geest en onbewuste processen. Alleen in voorspellen geloof ik niet (en toch willen weten wat de pendel zegt......tja het boeit me evengoed wel). Ik probeer deze maand extra veel yoga oefeningen te doen en me goed te ontspannen. Sowieso wel nuttig...
kunnen jullie wat kinderprogramma's noemen waar jullie kids nu naar kijken? Ik heb een beetje genoeg van de chinese teletubbies (karlijn niet hoor, die weer precies hoe ze heten, wat er gaat gebeuren en hoe ze de dansjes moet doen) en ben aan het zoeken naar vodcasts. Ben niet zo'n held hiermee, maar moet het toch maar eens proberen. Sinds gisteren kunnen we 8 uur journaal kijken (van de dag ervoor). Super relaxed (ja echt na een jaar ga je dat super missen) O, en natuurlijk ben ik ook tegen TV he, voor die kleine kids. Ik doe normaal de hele dag van die educatieve spelletjes zodat ze zich optimaal ontwikkelt................
Robin kijkt weinig t.v., gewoon omdat het haar niet boeit en ik eerlijk gezegd ook niet thuis ben in kindertelevisieprogramma's. Ik weet alleen wanneer Bumba komt, dat kijkt ze eens in de zoveel tijd (als mama er dus aan denk, eens in de week ofzo) en dat vindt ze wel leuk. Ze gaat vaak mee klappen enzo. Ik heb van mijn schoonmoeder allemaal baby dvd's van Nijntje, baby Einstein, baby Sesamstraat etc., maar na 2 minuten heeft ze er genoeg van en gaat ze verder spelen. Ze wordt trouwens wel altijd helemaal wild bij die reclame van het wnf waarin je al die beestjes voorbij ziet komen, dan zit ze te wijzen en te wiebelen in haar kinderstoel. En als ik as the world turns kijk en iemand zegt 'okay', zegt ze gelijk daarna oke, oke, oke, erg grappig...maar ik dwaal af. Voor de lijst: ik ben 6-7-09 uitgerekend.
ZOMAAR, GEFELICITEERD MEID! Wat heerlijk meteen na je MK, krijg je weer een beetje vertrouwen in je lichaam! Velobabe, sterkte meid! Helaas valt een kindje niet altijd te plannen... je mag volgens mij blij zijn als je zwanger raakt en een gezond kindje op de wereld zet! Maar weet heel goed hoe je je voelt hoor! Ik wilde heel graag een zomer kindje (juni ofzo), was van Dylan meteen zwanger dus werd februari en nu heeft het zo lang geduurd dat ik zelfs de kerst niet erg vond! Justfem, Dylan is van 10-02-2006 en ben uitgerekend op 15-04-2009! Ik doe niet zo veel aan 'zweverige' dingen maar dat wil niet zeggen dat ik er stiekem in geloof.. hihi. Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt! Knuf, in elke relatie is wat! Het wordt alleen wat ingewikkelder als je probeert zwanger te raken! Sterkte meid! Kaatjesmam, onze kids zijn op dezelfde dag jarig! Alleen is Dylan een jaar ouder. Toch wel fijn he als je het een beetje kwijt kan... voel je je minder opgelaten als ze het over zwanger etc hebben! Ik ben ook niet zo van de geplande medische ingrepen maar heb het ook niet zo heel zwaar gehad.. Aangezien alles er prima uitziet wil ik toch weer thuis bevallen.. Vanavond vieren we Sinterklaas thuis... Zal je net zien, het hele huis zit vol! M'n moeder, broertje, vader, vriendin vader, schoonmoeder en wij met z'n drieen!
@Justfem: Of ik in dat boven natuurlijke gedoe geloof... NEE, weet alleen dat je beide keren mijn pendels goed had . Nee, zonder gekheid, geloof echt wel dat er meer is en dat je met je gedachten ook een stuk meer kan dan dat we denken. Hoe vaak hoor je el niet dat vrouwen niet ongesteld worden ivm te veel stress ed... Is een simpel voorbeeld maar het is er wel 1. @Kaatjesmam: Noah "kijkt" ook alleen de teletubbies, voor de rest heeft hij het geduld er ook niet voor. Hij vind reclame wel erg mooi en zeker met diertjes net zoals Jo zei, als hij een reclame van catsan kattebak korrels ziet gaat hij helemaal enthousiast wijzen en oh oh oh roepen naar de poesjes en die van de WNF is hij ook altijd even stil van . Ik zou eens naar Fifi en haar bloemen vriendjes kijken als ik jou was, heel leuk liedje vind Noah en ik vind het een ontzettend leuk en lief tekenfilmpje. Hahahaha ovu testen, zw testen en condooms..... Was die chinees blond ofzo @Jo: Noah is zijn interesse in as the world turns verloren vanwege het nieuwe intro voorstukje (hij herkent het dus niet meer haha) Iedereen bedankt voor de lieve woorden en felicitaties! Was vannacht weer een op en neer pendel nachtje tussen mijn bed en Noah... Hij wordt steeds huilend wakker en is dan ook zo weer stil met zijn speentje en een aai over zijn bol..... Maar ben wel moe *gaap* Denk dat ik vanmiddag maar weer eens mee ga tukken
hallo dames daar ben ik ook nog eens! bij de maartmama's is er nu 1 bevallen en 1 is bezig! jonge jonge nu kriebelt het helemaal niet te geloven! dan merk ik pas hoe graag ik echt wil! naar goed voor de statistieken; kyana's verjaardag is 5-3-2007 en mijn nod is 12 dec. we zouden het deze maand rustig aan doen maar dat is niet echt gelukt! maar goed volgende maand gaan we er écht tegenaan en ik denk er zelfs over om ovu testen te kopen al is dat dan alleen al om te ontdekken waar mijn ei is want mijn ongi begint altijd met bruinzooi! kaatjesmam hier vanalles; Bumba*zand kasteel* teletubbies*hopla*piet piraat kabouter plop*k3 ennuh condooms en ovu én zwangertesten nou... een super combie!
@kaatjesmam: wat een rare chinezen, die denken natuurlijk dat condooms ook helpen bij het zwanger worden, hoewel je kunt zo natuurlijk wel zaad opvangen en het invriezen en dan precies rond je eisprong injecteren heb je ook niet het probleem dat het mannetje dan net geen zin heeft Noa keek en kijkt nog vaak: nick junior, daar zitten programma's op als nijntje, teletubbies, dora en nog meer. Veel educatief geörienteerde programma's. @carla: ja ik zag het ook vandaar dat ik de lijst aangepast had hahaha @zomaar: weltruste voor straks alvast @funny: veel plezier vanavond met de sint. Ik ben vrij nuchter, maar geloof er heilig in dat er dingen buiten ons zijn die we niet kunnen bewijzen, over de voorspellingen: daar ben ik eigenlijk weer wat te nuchter voor, pendelen vind ik leuk en blijf het bijzonder vinden dat ik tot op heden in verhouding veel meer goed pendel dan fout, maar 't blijft een hobby en ik zou er nooit grote beslissingen van af laten hangen, net zo min als dat een paragnost me raad zou geven. Ik neem het aan, maar gebruik daarnaast mijn eigen intuïtie en verstand. Iets heel anders volgens mijn banner zou vandaag mijn eisprong moeten zijn maar er is nergens vruchtbaar slijm te bekennen niet eens een beetje, misschien toch al eisprong eerder gehad of zou ie nu later komen of kan het ook zijn dat er geen vruchtbaar slijm is? Ook geen pijntjes ofzo Nou ja kwestie van maar afwachten denk.
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 4- NOD 12 dec Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 30 dec? Funny -1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 enzwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam -1ste Karlijn 10-02-2007 - nu in ronde 12 - NOD 11 dec Knuf -1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 3 - NOD 14 of 15 dec Marlieke-1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - Patje- 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 9 - NOD 12 dec Velobabe - 1ste Keano 17 mnd - nu in ronde 5 - NOD 3 jan? PAUZE? Verena87 - 1ste Dayenne 9mnd - officieel ronde 1 - NOD onbekend Wenneke20 - 1ste Niels ? - ronde 1 - NOD 9 dec? Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 9 dec - wenneke20 12 dec - Anniek 12 dec - Kaatjesmam 12 dec - Veertje 14 dec - Runner 14 dec - Andi 14/15 dec - Marieke81 15 dec - Aliki83 16 dec - Knuf 17 dec - Justfem 26 dec - Lilly 30 dec - Djezelf
@Justfem: Ik heb mijn slinm altijd "netjes" een paar dagen voor de dagen van mijn ei als je naar de calculator zou kijken van deze site....... Maar in werkelijkheid heb ik mijn ei echt pas een paar dagen later, ik heb altijd een late eisprong en een korte LF dus ik zou zeggen niet naar de cervix slijm kijken en gewoon klussen
@jo, stijn word ook helemaal gek als hij die reclame ziet Hier nog steeds weinig te melden Ik ga zo naar het winkelcentrum opzoek naar een nieuwe pietenmuts voor stijn want de hond vond gisteren dat we te lang weg bleven dus heeft ze die van stijn maar gesloopt, arme stijn, hij is er zo gek mee, hoop dat ik er nog eentje kan krijgen.