gisteravond wilde ie niet klussen, dus zal ie vanavond nog aan de bak moeten , eergisteren en de dagen daarvoor wel geklust, afgelopen maanden had ik wel veel vruchtbaar slijm, vandaar dat ik nu wat verbaasd was, kan ook zijn dat het nu weer een dag langer is dan vorige maand. Neem jou maar als voorbeeld zomaar! En blijf gewoon klussen deze hele week
@Justfem: Hahaha ja tot een paar dagen voor nod volgenhouden om om de dag te klussen.... Pffffff viel niet mee maar nu hoor je mij niet meer klagen hoor was alle moeite wel waard achteraf gezien!
@zomaar: mijn mannetje zal wel moeten meewerken, anders moet ie volgende maand nog vaker klussen dan om de dag
Hahaha Justfem das een goeie, denk dat hij dan heeel erg veel genoegen met om de dag moet nemen.... Mijn mannetje heeft 9 mnd rust (zul je zien dat ze daar dan ook weer niet blij mee zijn )
Ja meelezer gespot grrr. Er gingen al heel erg veel roddels (die klopte) over ons door de wereld door over een tweede kind dus heb netjes aan mijn moeder en zus gevraagd hoe de mensen daar aan komen maar die hebben niks tegen iemand gezegt dus de lek moet hier zitten dus ben ff gaan zoeken en ja hoor meerdere bekende hier, moet alleen nog even uitvissen wie de gene is die alles door verteld aan de rest. Vond het al zo gek dat alle roddels precies klopte. Heb daar echt zo een hekel aan. Ben 1 keer een bekende hier tegen gekomen, dacht ik toen teminste dus heb haar toen meteen een pbtje gestuurd met de medeling dat ik hier ook zat maar dat we gewoon ons mond zouden houden en voor de rest niks, toen nog een heel topic over geopend, snap niet dat als mensen je herkennen gewoon niet ff mailen ipv de hele wereld maar alles vertellen. Hoop dat die gene dit ook leest en ook allemaal even door verteld, ben echt ontzettend boos.
@veertje: ik zou het ook niet op prijs stellen een meelezer, dat er mee gelezen wordt dat is 1, maar als zo'n meelezer het aan de hele wereld gaat verkondigen dat kan ik zeker niet waarderen. Je doet hier je verhaal niet omdat je wil dat de hele wereld het ook weet, dan had je het wel zelf aan iedereen verteld en had je niet op dit forum gezeten. En heb je al een pieten must gevonden? @de meelezers: meelezen mag daar staat geen straf op, maar realiseer je wel dat het gewaardeerd wordt als je het niet doorverteld aan de buitenwereld. Zelf zou je het ook niet prettig vinden als je hier je lief & leed deelt en er dan achter moet komen dat iemand het doorverteld aan bekenden buiten het forum. [-X Dus lezen mag, maar :-$
@de meelezers, als je er dan toch graag over wilt praten doe het dan gewoon met ons Ja ik heb een pietenmuts, stijn is helemaal blij, alle winkels af geweest echt nergens meer pieten spullen, alles was al weg en stonden kerst spullen maar bij de intertoys nog niet. We liepen de winkel uit en hij wou hem meteen op en heeft hem sindsdien niet meer af gedaan.
@Veertje, gelukkig toch nog een pietenmuts gevonden! Niet zo netjes van de meelezers om dat te gaan rondkletsen. Net wat je zegt, gewoon met jou contact opnemen als ze wat willen weten of erover willen praten. Grappig dat een hoop kindjes die reclames met diertjes leuk vinden. Ja, die van Whiskas vindt ze ook geweldig, dan gaat ze altijd miauwen. @Zomaar, haha, grappig dat hij het nu niet meer volgt, ik vind het zelf ook een rare nieuwe tune, lijkt nergens op. Het sneeuwt hier. Ben blij dat ik er net uit ben geweest met de hond en Robin nu ligt te slapen.
Het gaat hier ook zo sneeuwen zie ik op buienradar, dus ga zo ff snel met de hond uit. @justfem, ik heb het gewoon zo gepland joh, de 16de is ook nog onze trouwdag, dat vond ik wel een leuk cadeautje, hahaha. ( was het maar waar dat je het kon plannen) Ik denk zelf dat de tweede wat eerder komt omdat femke al 4410 gr was en ik smal ben in mijn bekken dus waarschijnlijk gaan ze het wel inleiden als het vanzelf niet komt. ( bij Femke was ik 2 weken overtijd) Ach, we zien het wel, ben er nog niet mee bezig. @veertje, wat een rotstreek van die persoon, ik zag hier ook een meisje uit hetzelfde dorp op de site en we hebben even gepb't, maar volgens mij ken ik haar niet, het mag nu bekent worden dus ik zal haar eens gaan pb-en, misschien ken ik haar toch wel. Ik vind het niet netjes als je zomaar alles doorklept zonder dat je weet of andere mensen het mogen weten.
@veertje: gelukkig dat je er nog 1 heb gevonden, ik wilde al aanbieden om de oude pietenmuts van noa naar je te sturen met de koerier @patje: ik was 10 dagen overtijd met noa, die was 3900 gram dat vond ik al zo groot hihihi... maar wat je zegt je hebt nog alle tijd en ze zeggen ook altijd de ene zwangerschap is de andere niet Heb net even zitten rekenen blijkt dat mijn vorige cyclus 30 dagen was en niet 31 en ik had dat voor mijn banner aangehouden... dan zou ik eisprong al gehad moeten hebben en zo voel ik me ook, voordeel is wel dat als dat zo is we precies op de goede dagen geklust hebben, dus klus nog ff door en dan zie ik het wel, ik hou wel deze banner aan anders kom ik ws in de verleiding te vroeg te gaan testen
@zomaar; nou volgens mij heb ik hetzelfde als jij had derde dag op rij een knal positieve ovu-test. Ik denk dat nummer 4 en 5 ook wel positief zullen zijn. Nou ik ga niet meer naar de kruitvat Baal er wel van dat ik nu niet echt kan bepalen wanneer ik hem heb gehad, maar hou mijn testdag maar aan op 14/12 @veertje; lekker zo'n meelezer en jammergenoeg moeten die dan ook weer allerlei dingen vertellen. Ik twijfel ook wel eens of ik niet wat anoniemer moet zijn, omdat ik ook foto's van mezelf op de pagina heb staan en mijn eigen naam gebruik, maar ja @ all; zit een beetje met een dilemma. cas is nu al 3 weken verkouden en sinds gister heeft hij ook nog eens van die vieze pusoogjes gekregen. Ik denk er nu aan om hem morgen niet naar de creche te doen, aangezien daar ook alleen maar snotterende kinderen lopen. Ik hoop dat hij eens een beetje weerstand op kan bouwen. Hij zit pas 4 weken op de creche dus aan de andere kant wil ik hem ook niet uit zijn ritme halen en omdat hij nog een beetje moet wennen enzo. Zouden jullie hem toch naar de creche doen of een dagje schoonmoeder? dan hoeft hij pas volgende week woe weer
@justfem; eigenlijk wel goed juist, nu heb heb juist goed geklust. Kan niet meer misgaan, ik ga voor je duimen
@marieke: ja dat dacht ik ook en het voelde toen ook niet als moetje dus da's denk ook beter voor het resultaat hahaha Wat betreft je kleine, ws moet ie er toch ff doorheen, maar je kunt hem altijd een dagje thuis houden. Als je wil dat z'n weerstand wat beter wordt is het misschien ook een idee om een homeopathisch middeltje van VSM of vogel voor baby's te halen, wat de weerstand wat ondersteund.
@marieke, ik denk dat je niet anoniem hoef te zijn, mensen die je herkennen moeten vind ik gewoon of hun mond er over houden of even contact met je opnemen en even overleggen hoe of wat. Heb ik toen met ?(zal der naam even niet noemen ivm meelezers die haar ook kunnen kennen) ook gedaan en we hebben gewoon afgesproken dat we niks van elkaar weten nou klaar, niemand heeft van mij wat gehoord en weet ook zeker dat zei het ook aan niemand heeft verteld. Hier heeft het net ff lekker hard gesneeuwd en bleef zelfs een beetje liggen, dus ik stijn uit bed gehaald en zei tegen hem dat hij snel zijn fruit op moest eten zodat we lekker naar buiten konden terwijl het nog zo sneeuwde maar helaas niet gelukt want op dat moment stopte het meteen grrr
nou toch nog een poging gewaagd want het begon weer lekker te sneeuwen maar was alweer over toen ik stijn helemaal klaar had om naar buiten te gaan, toch nog even hier achter op het veld gespeeld, zal de camera even leeg halen opzoek naar leuke kiekjes
Net ff gespiekt bij mijn 'oude' clubje van de maart mama's. Ik post daar eigenlijk nooit meer omdat het me gewoon te snel gaat en he top een gegeven moment over echt van alles gaat.......Heb zo vaak gehad dat ik het tig pagina's moest teruglezen om te snappen waar het over gaat.. Maar goed, toch ff spieken. Niet te geloven dat 2 alweer bevallen zijn.. Zo leuk. Maar het steekt ook wel een beetje. Dan denk ik weer potverdorrie...waarom wilden hun mannen nou wel snel een 2e en die van mij niet? Ik had niet nu al hoeven bevallen maar ik denk wel vaak van, stel dat we in April/mei/juni al begonnen waren dan was ik vast al zwanger geweest (hoeft niet natuurlijk maar toch denk ik zo) en dan was ik ook niet zo gefrustreerd geweest. Dan had ik meer het gevoel gehad van we hebben alle tijd....Nu had ik al zo lang gewacht naar mijn idee dat echt elke week me te lang duurt Ik wil gewoon zooooooo graag een kindje........ ***einde klaagzang**** Nou ik hop ff langs de buren om te overleggen over morgen en dan ga ik met de benen omhoog op de bank. Was een leuke maar drukke en vermoeiende dag........
@justfem, jouw post over je therapeute had ik even gemist....Maarre, ik ben ook dol op zweverigheid zoals je weet Ik hoop dan ook dat ze gelijk heeft en snap heel goed dat je nu extra de kriebels hebt. Bij mij zijn mijn kaarten heel duidelijk, ze laten zien dat ik bezig ben met kinderen en gezin. En tot nu toe hebben ze tegen het einde van mijn cyclus ook telkens laten zien dat ik teleurgesteld zou worden Ook daarom wist ik vorige keer dat het niet raak was Ik hoop dus op betere kaarten over een week of 2......... Verder probeer ik het een beetje op de achtergrond te houden, ben anders zo bang dat mijn kerst straks verpest wordt als ik toch ongi word @veer, kom maar op met die kiekjes! @marieke, tja moeilijk.....een dagje rust is misschien niet zo slecht? @patje, bij mijn buuf hielden ze het het bij de 2e ook extra in de gaten ivm gewicht v/d 1e. De 2e was uiteindelijk precies op tijd en had een gemiddels gewicht! Ik heb trouwens ook 2 weken over gelopen en Ruben woog 3640 gram, heel gemiddeld dus.
@Marieke, Robin is bijna 3 maanden aaneengesloten verkouden geweest sinds ze naar het kdv ging (met 7 maanden). Ik hield haar alleen thuis als ik dacht dat ze er echt last van had, hangerig, huilerig etc. Verkouden was ze toch al tussen al die andere snotkinderen, dus erger kon het niet worden. Vandaag was ik het zo zat om maar thuis te zitten, ik ben druk op zoek naar werk, maar er is zo weinig, krijg elke keer alleen maar 'nee, helaas' te horen. Het lijkt wel of niemand je nog hoeft zodra je een kind hebt. Het is echt niet dat ik hier thuis niets te doen heb, integendeel, maar het zou toch lekker zijn om er 2 dagen ofzo uit te zijn. Ik had me opgegeven om bij TNT post te sorteren in december, maar zelfs die hadden al meer reacties gehad dan ze ooit hadden kunnen denken, dus dat ging ook niet door. Belachelijk, heb je een directiesecretaressediploma, 8 jaar ervaring, jarenlang fulltime gewerkt, overal zie je er vacatures voor, maar ik kom gewoon niet aan de bak. Bleeehbluuuh. Zo, dat was even mijn klaagzang. @Lilly, jammer dat jullie niet beiden rond dezelfde tijd 'klaar' waren voor een tweede. Ik hoop dat het toch snel raak is en voor de rest natuurlijk ook!