@Lilly, ongeloofelijk he als je dan leest dat die 2 dames bevallen zijn ja. Jullie tijd komt hopelijk heel snel.
Staat een foto op stijn zijn site. Net ff de laatste sinterklaas inkopen gedaan pfff Voor als ik morgen geen tijd heb om het forum iedereen alvast een hele fijne pakjesavond
Dank je wel. Hij had zo een lol vanmiddag buiten, ben blij dat we ondanks het stopte met sneeuwen toch nog even zijn gegaan. Ben erg blij met zijn site, we doen het nog tot oktober en dan stoppen we er mee, denk ik ik hoop dat met de volgende site door te kunnen gaan.
Ja leuk he als je ze zo ziet genieten! Ik vind dat je ventje er erg wijs en stoer uit ziet (dat ene shirt heeft Ruben trouwens ook, van de zeeman). Pffffffff, heb niet helemaal mijn avond Had een lekker daggie, alles oke. Ga ik ff naar de buren, komt het heel ff terloops op het gedoe met mijn schoonouders, en de buurman die reageert zo stom Iets in de trant van dar er met alle ouders wel íets is, dat onze kinderen ook wel iets tegen ons zullen heb en dat het dom is met ze te breken? Hij weet dus helemaal niet waar het over gaat he.......heb alleen maar gezegd dat ze rare mail hebben gestuurd maar niks over de inhoud gezegd of zo, dat wil ik ook helemaal niet. MAar dan zo'n reactie Voel me er gewoon een beetje rot door Waarom ben ik toch zo makkelijk te beinvloeden? BAH!
Tja, ik ben een moeder, weet je wel, zo'n onhandig ding dat niet kan overwerken, omdat ze haar kind van het kdv moet halen, niet te pas en te onpas kan invallen voor haar collega's op andere dagen als die plotseling ziek zijn, die vast gelijk thuis zit als haar kind 1 keer niest etc. Nee, dan nemen ze liever of een ouwe taart die zeker weten geen 'wilde' plannen meer heeft of zo'n kneedbaar jong ding, dat net van school komt en voor een prutsalaris wil werken. Aaargghr...sorry, er zijn ergere dingen in het leven, maar het komt me opeens zo de neus uit. Waarschijnlijk ook omdat Robin in zo'n klierfase zit, ik de hele dag nee kan roepen en ze met een ondeugend lachje het toch doet. Ze is vandaag heel hard van de bank gevallen, grote buil op haar hoofd, echt zielig, maar ik had haar al 20 keer van die leuning afgehaald. Pfff, vermoeiend. @Veertje, leuke site heb je inderdaad. En zoiets is ook leuk voor later, al die belevenissen, om over zoveel jaar weer eens door te lezen en te bekijken.
@jo, idd ontzettend onhandig! Misschien toch maar eens naar een ander soort functie kijken? Wie weet waar je tegen aanloopt?
Ruben ook! Hoef je je ook geen zorgen te maken over vieze kleertjes en zo met van die klimgrage doerakken
Ja, dat doe ik ook al, het kan me gewoon niet zoveel meer schelen, maar zelfs dat wil niet lukken. Al belden ze laatst voor een vacature als boekhouder, nou, daar heb ik maar voor bedankt, ik denk dat dat bedrijf binnen de kortste keren failliet zou zijn als ik dat ga doen ! Maar verder, receptioniste, administratief medewerker etc. ik vind het allemaal prima. Fysiek werk gaat bij mij erg slecht, ik heb syndroom van Tietze, daardoor heb ik regelmatig allemaal ontstoken kraakbeenverbindingen in mijn bovenlijf en dat wordt daardoor nog veel erger.
@lilly: ik probeer nu ook nuchter te blijven, stiekem doe ik natuurlijk alles om maar op enige wijze een bevestiging te krijgen, maar da's meer om de tijd te verdrijven heb ik maar besloten, dan valt het niet te veel tegen als het niet zo loopt. Over de opmerking van de buurMAN dat laatste deel zegt het natuurlijk al helemaal, MANNEN denken altijd heel eenvoudig een oplossing te hebben terwijl ze inhoudelijk niets van een situatie af weten, trek je er maar niets van aan. , Ik verbaas me er ook over dat ik van mijn vriendenkring de eerste was met een kind en nu de enige met maar 1 kind zij hebben er in de die 7 jaar al 2, 3 en 1 stel zelf 4.... dan vraag ik me ook vaak af waarom 'die'vrouwen wel een man hebben gevonden die ook zo graag en snel meer kids wilde... maar ja denk maar zo wij hebben ws een man die ieder kind als iets speciaal ziet en niet als iets wat je zomaar even 'neemt', het voordeel daarvan is denk dat omdat ze er zo goed over nadenken van te voren dat ze er ook voor de volle 100% voor gaan. @veertje: echt een leuke foto, was ie iig toch niet helemaal voor niets zo aangekleed @jo: vervelend, moet toch ergens een baan zijn die op je ligt te wachten.
Ja het lijkt wel gisteren dat de 1e (anniek geloof ik) van de maart mama's beviel, en nu is de 2e lichting er alweer pffffffffff Truste veertje. @justfem, ja is ook zo, ik moet me ook nisk aantrekken van zo'n opmerking maar ik ben een nogal, tja, hoe zeg je dat, gevoelig tiepje, zoiets. En wb dat laatste heb je ook helemaal gelijk! Mijn lief gaat er nu echt helemaal voor! Hier geen moelijk klusgedoe of zo. Als er geklust moet worden wordt er geklust, want hij wil het minstens zo graag als ik Ik moet daar ook niet zo in blijven hangen, dat heeft totaal geen zin! Nou truste allemaal, ik duik mijn bedje in!
Had een heel stuk getypt, valt de verbinding weg. Ik heb mijn dag niet, denk dat ik zo mijn bed maar in duik. Weltrusten!
lilly Ik was niet de eerste kyana is van 5 maart er zijn er in februari al geboen {patries, marian} en Carla was nog voor mij geloof ik verder niet veel zover ik weet
@jo, balen zeg dat zoeken naar een baan. ik heb ook vol vertouwen mijn baan opgezegd toen ik wegging uit NL met het idee dat ik makkelijk weer aan de bak kom. Maar met die ingestorte economie zal het wel een stuk lastiger worden. Hopelijk vind je snel wat. @lily, stom is dat he, dat kijken naar anderen. Doe ik ook veel te veel. Heeft weinig zin want er verandert helemaal niks door. Ik probeer ook de positieve kanten te zien. Het lijkt me ook best lastig een kindje van net 2 en al een 2de. En je kunt nu volop genieten van je peutertje. Maar ja.... @veertje; leuke site. Hebben wij ook van Karlijn/ons leven in China. Hier verder niet zoveel bijzonders. Begin een beetje zenuwachtig te worden voor de vlucht naar NL. Karlijn en ik vliegen om 11 uur 's morgens en het is 3 uur in de auto naar het vliegtuig. Nu twijfel ik; al een dagje eerder weg en dan een hotel of alle ellende maar op 1 dag. En natuurlijk komt m'n NOD ook weer dichterbij. Genoeg om lekker te malen! Karlijn vanmorgen een cadeautje in haar schoen (we doen geen pakjes avond): "Xie Xie (dankjewel in het chinees), Kaas"
Ik was idd op 3 maart al aan de beurt in 2007! Yara van Juut op 1 maart al! Maar goed ik dat voor iedereen hier het nu echt niet lang meer gaat duren, ik denk nog steeds aan jullie.