@Marieke, hier heb ik standaard een drankje, SAMBUCOL, wat werkt als een tierelier. Ook heel goed voor de weerstand! En Marciano vind het nog lekker ook... Je kan het o.a. kopen bij de apotheek.
@Lilly: Er staat daar boven gewoon een heeeeeel speciaal kindje op jullie te wachten, die heeft jullie zorgvuldig geselecteerd en zoek PRECIES de juiste tijd om zich aan te dienen. Alles heeft zijn reden dus er is ook een reden waarom het bijvoorbeeld vorige maand nog niet gelukt was... (wat mij betreft is kerts een HELE goede reden ) Maar ook julie tijd voor dat 2de speciale wondertje komt er binnenkort aan! Wat betreft die buurman :x Grrrrr stop hem in een zak en stuur hem op naar Spanje Heeel onbegripvol maar precies wat Justfem zei hij denk waarschijnlijk gewoon HEEL SIMPEL . Twijfel niet aan jezelf want jullie hebben zo je redenen! Hoop dat het vandaag een betere dag EN avond mag worden. (Knuffel) @Kaatjesmam: Stressen kan je nog genoeg op die dag zelf en de avond daarvoor Probeer nu nog even te ontspannen (zegt iemand met vliegangst en dat zonder goede reden) maar ben wel vaak genoeg lange afstanden gevlogen, komt allemaal goed! Zulk soort ongeluk als wat jij toen mee gemaakt hebt.... dat kan toch geen 2de keer gebeuren [-( Komt allemaal goed! @Jo: Pfffffffff nou het zit niet mee met dat werk vinden zeg.... En dan te bedenken dat heel veel mensen niet eens WILLEN werken en die worden aan het werk gezet met de nodige tegenzin.... Lijkt wel hoe liever je wilt hoe minder het lukt Sorry voor de mensen die ik vergeten ben..... ben ook echt al zwanger, lig om 4 uur al klaar wakker in mijn bed en uen te wachten totdat de wekker gaat (zul je ook net zien dat Noah vannacht netjes doorsliep pff) en door dat lange wakker liggen kijg ik dan hoofdpijn. Wel grappig herken het helemaal van mijn zwangerschap van Noah! Dus het voeld op een rare manier ook wel weer goed (vertrouwd) Had gisteren een Cb Digitaal teststripje gekregen van mijn schoonzus, had namelijk zelf nog een ouder maar had geen zin om 3 testen te kopen terwijl ik al een posi kruidvat en etos test had maar wou zo graag weer mooie foto's van de testen hebben voor in het plakboek van brusje...... Dus om 4 uur vannacht mezelf maar nuttig gemaakt en het testje uitgevoerd (moest plassen hihi) En ja hoor een hele mooie: ZWANGER! Mijn mijn mk's bleven de cb digitaal altijd nega aangeven, dus heb toch stiekem wel een vreugde dansje gedaan! Noah heeft zijn cadeautjes van de sint al gekregen Hij heeft een badeiland van teletubbies gekregen en autotjes van sesamstraat (hij krijgt de garage van mijn broer ) Hij is er helemaal gek mee dus we gaan vanmiddag lekker in bad spelen!
Net even een paar pagina's bijgelezen... Vervelende die meelezers , sommige mensen lijken te leven op het rondvertellen van het verdriet van andere mensen... heb ze helaas ook in mijn omgeving. Jammer. Maar goed, verder is er al genoeg over gezegd. Voor wat betreft werk vinden... blijft vreemd he! Heb je een mooi diploma en flink wat werkervaring, kom je nog niet aan de bak. En dan maar horen dat er zoveel vacatures zijn. Lijkt altijd net toevallig niet in jouw regio of jouw vakgebied te zijn. Sterkte met zoeken! Mijn mannetje vindt dat ik inmiddels genoeg tijd achter de laptop heb doorgebracht en begint mijn aandacht op te eisen Ik ga het dus even kort houden ... Nog even voor de lijst: ik ben 21-07-2009 uitgerekend. Voor zover als dat ik nu weet tenminste. Maandag eerste echo.
Ja je hebt helemaal gelijk. En ik ga er niet vanuit dat ik weer een miskraam krijg in het vliegtuig (dan zou ik ook pas echt net zwanger zijn dus veel minder heftig). Maar 12 uur alleen vliegen met een peuter + 3 uur taxi en vliegveldellende blijft geen pretje. Maar aan de andere kant ook veel zin om mijn familie te zien hoor!
Pff moet er niet aan denken om met stijn zolang te vliegen maar ja je krijgt je familie weer te zien, ik zal het er dan zeker ook wel voor over hebben. Hier lekker druk vandaag, zo ff boodschappen doen daarna stijn zijn kamertje afmaken en schoonmaken, rond die tijd komt manlief ook thuis dan moeten we nog even een matras halen voor stijn en dan het eten alweer voorbereiden en pakjesavond vieren Gisterenavond toch nog 100 euro uitgegeven voor ons zelf, veels te veel geld maar we hebben alleen maar nuttige dingen voor onszelf gekocht dus dat is dan wel weer goed Morgen stijn zijn nieuwe bed in elkaar zetten en dan hopen dat hij er in wil slapen zo niet dan kan hij gewoon weer in zijn kleine bedje slapen. Ik ga hem niet dwingen.
@kaatjesmam, als je er erg tegenopkijkt zou ik inderdaad een dag eerder die kant op gaan en een hotel nemen. Dan maak je er ook meer hapklare brokken van voor jezelf. Het is ook wel heeeeeeeeel lang stil zitten voor een peuter. En verder proberen je niet druk te maken,het gaat zoals het gaat en uiteindelijk komt het echt wel goed! @zomaar, Zoooooo.....ik ben vanmorgen om 9.45 maar eens naar Ruben toe gegaan, begon me zorgen te maken Maar hij lag nog lekker te doezelen! Kortom echt heerlijk uitgeslapen dus, zit nog aan de koffie Neem ernog een dan ga ik aan de bak, het is een puinhoop boven en de keuken kan ook wel een beurt gebruiken... En dan pakjesavond!
Waarom denken mensen dat als er een feestdag is dat de wereld vergaat? Ze staan nog net niet te vechten om te boodschappen pff en die karretjes zijn bijna te klein zoveel als mensen nodig hebben zeg.
hey meiden, ik ben ook een meelezer hoor ik kwam nog ff melden dat ik eindelijk ongi ben geworden, na bijna 4maanden... over een paar maandjes kom ik weer volop meekletsen hier en tot die tijd do eik aan meelezen 8)
Whaaaaa een meelezer Gelukkig wel eentje die het eerlijk zegt en gewoon af en toe wat komt melden Lekker dat je eindelijk het bent geworden, hopen dat het dit keer niet zolang duurd. Veel plezier met meelezen en niet doorvertellen he?
ikke zeg helemaal niets.... zelfs als ik anniek tegenkomt zie ik haar niet Maar ik lees LIEF mee Niet stiekem
nou meiden ff snel een berichtje van mij (ff tussen het plakband, pepernoten soep, broodjes, dweil chloor etc in) Wilde jullie ff een fijne pakjesavond wensen! volgend jaar allemaal met een extra frummeltje erbij toch! reageer morgen weer op iedereen, moet nu aan de slag om de laatste dingentjes voor elkaar te krijgen! Dikke knuf van mij
@Zomaar, ik zit me net te bedenken dat jij op dezelfde dag er achter bent gekomen als ik, toen ik zwanger was van Robin. Ik was toen 5 augustus uitgerekend (had een week na nod getest). Grappig. Fijne pakjesavond allemaal! Beetje laat misschien. Wij hebben het simpel gehouden met een paar cadeautjes, ze beseft het toch nog niet zo. Nu ligt ze lekker te slapen en ik ga beneden dweilen.
Heey meiden Hier een geweldige avond gehad, stijn was helemaal door het dolle heen. We hebben stiekem het schoolbord en de krijtjes nog ingepakt en wel in de kast gezet, meneer was zo hyperactief van al zijn andere kadoo's dat dit nog ffies te veel werd dus krijgt hij dat voor zijn verjaardag volgende maand. Hij heeft tenslotte nu genoeg gekregen Wij gaan nog even lekker genieten van een rustigavondje. Morgenavond gaat stijn voor het eerst in zijn grote bed slapen en de kroeg waar wij elkaar hebben leren kennen is voor de laatste avond open want ze moeten helaas sluiten maar kunnen niet heen omdat ik stijn niet bij de oppas wil laten als hij de eerste nacht in zijn grote bed slaapt. Wil het ook niet uitstellen tot zondagavond want als hij niet wil dan word het huilen want hij houd niet van veranderingen en dat blijft dan de hele avond zo en manlief moet smorgens om 6 uur weer werken. Vind het wel jammer dat we niet heen kunnen,we hebben elkaar daar tenslotte voor het eerst ontmoet, nou ja niks aan te doen.
Ruben was door het dolle heen WE waren bij de buren die hebben 3 kids en het was een beestenboel Hij ging laat, om 20.30 uitgeput en met rooie konen naar bed Ik moet nu helaas afscheid nemen, ik ben een stoute, stoute meid geweest en moet mee in de zak naar de zon 8)
hey meiden... ik ben er nog hoor....ik heb mijn nickname veranderd (layla) Ik heb nog niet ongesteld geworden van mijn 3e cyclus sinds ik in aug. bent gestopt met de pil. In januari ga ik naar de erasmus ziekenhuis...hopelijk kunnen ze me snel helpen...
@Karagoz: Hoop inderdaad dat ze je daar snel kunnn helpen! Zo'n lange cyclussen van over de 40 dagen elke keer is ook niks! @Lilly: Zal ik mijn adres ff even? Kan je me een kaartje stuuren vanuit spanje Leuk dat Ruben het zo naar zijn zin had! Dan had zijn mama dat vast ook... @Veertje: Hahaha kleine man helemaal hyper Succes binnenkort met zijn verjaardag dan @Jo: Leuke datum hé... @Verena: Jij bent bijna de enige tegen wie ik dat kan zeggen maar euhhh Gefeliciteerd met je ongi (pff eindelijk) Wij hebben het gisteren ook klein gehouden, later in de namiddag zijn we nog de schoentjes bij mijn ouders leeg gaan halen Daar heeft Noah een teletubbi knuffel en een teletubbie laptop gekregen....... In de hoop dat hij dan van die van mij afblijft Ik voel me echt nog helemaal niet zwanger, heb alleen een klein beetje gevoeligere tepeles maar thats it..... dan spookt er weer vanalles door je hoofd pffffffff. (heb bij Noah precies hetzelfde gehad maar denk dat zorgen maken in mijn natuur zit )
@karagoz; ik denk dat ik pas later ben ingehaakt en jouw verhaal niet heb gelezen. kun je 'm nog even kort samenvatten? @ll; leuk om jullie pakjesavond berichtjes te lezen. Hier weinig van gemerkt Ik heb een beetje het gevoel dat ik nu toch echt zwanger ben. Of had ik dat vorige maand ook, en die maand ervoor, en...? Ik weet het niet. Ik was vanmorgen duizelig en heb af en toe wat kramperig gevoel in mijn baarmoeder dat ik ook had bij Karlijn. Ik weet het, het is nog veel te vroeg om iets te kunnen voelen. Maar toch voelt het zo. Nog even geduld (geduld, wat is dat ook alweer?) Zo direct komen er Chinese collega's van mijn man eten. Ben benieuwd of ze lasagne lusten.....