Geloof dat ik één van de uitzonderingen ben hoor, bij Noah heb ik de eerste 4 mnd ook flink in de stress gezeten omdat ik dacht dat het NIET NORMAAL zou kunnen zijn dat je helemaal NIETS voelt... Dan gebeurt het ook vaak dat je bijna zou "vergeten" dat je zwanger bent.
Ja dat lijkt me ook wel gek, maar geniet er lekker van. Alhoewel ik zooooo graag zwanger wil zijn, zie ik wel enorm op tegen die 1ste 3 maanden. Wat een ellende de vorige keer. Maar goed, nu geen full-time baan (sterker nog, geen baan) dus zal wel iets relaxter zijn. Ik hoop voor je dat het zo blijft en dat je je niet druk maakt.
Goedenmorgen meiden. Hier nog weinig te melden. Stijn is lekker druk bezig met zijn kadootjes die hij gisteren heeft gekregen en ik ga zo zijn kamertje zuigen en dweilen zodat zijn nieuwe bed er in kan en zoals hij zelf zegt bert en ernie bed Krijg steeds meer het gevoel dat ik zwanger ben maar ja moet nog een kleine week wachten en dan weten we het zeker
Hoop het zo voor je veertje! Er is een nieuwe test op de markt van clear blue... het is ook een digitale maar ipv alleen zwanger aan te geven geeft hij ook nog de tijd van conceptie weer..... dus bijvoorbeeld zwanger en dan een 1of 1/2of een 3+ en dat staat dan voor een X aantal weken Vind hem leuk.....! Hij is ook per stuk te koop en kost 12,-
@kaatjesmam, toen ik zwanger was van ruben had ik ook onegveer een dag of 5 voor ik posi teste allemaal dingetjes. Kramp, zere borsten etc....dus weet niet of het te vroeg is om wat te voelen hoor @zomaar, na een paar dagen was dat gevoel weer weg en voelde ik ook niks meer hoor. Ik had alleen honger Tenminste ik moest heel regelematig eten, elke 2 uur toch wel. Anders ging ik me naar voelen maar dat was pas vanaf 6 a 8 weken ongeveer. Daartussen zaten ook 2 hele vage weken, je WEET dat je zwanger bent maar je moet jezelf er ook steeds aan herinneren @veertje, oooooooooh als jij posi test deze maand dan word het feest hier op het forum!
Als ik deze maand test geef ik een groot feest, niet alleen hier op het forum Zal dan echt zo blij zijn. Heb al 2 symptonen die ik bij stijn ook had voor nod, nesteldrang (word knettergek van mezelf) en ontzettend droge lippen, niet tegen te smeren. Ik ga stijn nu in zijn nieuwe kamer op zijn nieuwe bed leggen, hopen maar dat hij blijft liggen.
@Zomaar, Lilly en Kaatjesmam We wilden inderdaad wachten tot we weer in de zomer uitgerekend zouden zijn. We hebben niet zoveel met de winter. @Justfem We willen nog steeds heel graag een tweede kindje, alleen liever niet in de winter. Ben zelf in januari jarig en dat vind ik dus echt niks. En met een klein beebje naar buiten in de vrieskou, liever niet. @Marlieke Heb mijn meest vruchtbare periode al gehad. @Funny Je hebt helemaal gelijk hoor. Zwanger worden is een wonder. @Veertje Your next! Iedereen bedankt voor de lieve woorden. Ik heb nog wel leuk nieuws...