wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Hoe is het bij jullie?
    Hier nog steeds aan het wachten :D
    Moet zeggen dat ik wel van alles voel in mijn onderbuik, van krampjes tot steekjes maar ja dat kan natuurlijk van alles zijn.

Vanmorgen met Stijn naar het cb geweest en alles was goed, hij loopt precies op schema met lengte en gewicht, hij loopt alleen voor met zijn spraak, hij probeerd al alles na te zeggen en zegt al meer als 4 woordjes.
    Hij heeft ook weer zijn prikjes gehad, gelukkig hoeft ie tot hij 3,5 jaar is geen prikjes meer want ik vind het geen pretje maar ja het is beter.

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Je voelt idd van alles he Veertje. Maar dat wil allemaal niks zeggen. Dus tsja... hier ook nog steeds wachten. Waarschijnlijk zowiezo tot maandag. Bleh.
    Fijn dat alles met Stijn goed was.

Funny, leuk dat je vriendinnen zwanger of bevallen zijn. Nu jij nog idd. Is ook wel soms confronterend of ervaar je dat niet zo?

Pim, mama van Luca en Willemien, jullie ook succes met wachten, wachten, wachten....

3. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik ben ook aan het wachten. Spannend.
    Nu valt het nog wel mee, dit is pas dag 19. Maar als we een weekje verder zijn, dan wordt het altijd erg. Ga proberen er deze keer eens niet zoveel aan te denken :)

Ik voelde bij mijn vorige zwangerschap helemaal niets, terwijl ik normaal dus wel vanalles voel. Het kan denk ik alle kanten uit. Ook met temperaturen. Het kan er soms goed uit zien een tempkaartje, maar op NOD moet ie hoog blijven, daar gaat het om. Daar hoop ik deze maand maar op.
    Al zakt me de moed wel in de schoenen, waarom zou het nu na zoveel maanden wel raak zijn.

4. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    normaal word ik niet zo gek van het wachten maar deze keer heb ik pijnlijke borsten, vreetbuien en ben zooo moe....maakt het wachter er niet makkelijker op, krijg je hoop van en das nou net zoo vervelend als je dan toch ongi word....heb dan liever geen " symtomen " valt het ook niet zo tegen! Zeg de hele tijd tegen mezelf dat de kans klein is want maar 1 keer geklust, maar dan is daar een eigenwijs stemmetje wat zegt: bij luca deed je het ook 1 dag voor je eisprong maar een keer en daar hobbelt nu dat blonde guppie van rond....

nog wachten tot maandag dan weet ik waarschijnlijk meer......

Allemaal suc 6 met wachten Vera Willemien en Vera en natuurlijk de rest

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Zo ronde 11, hoe hou je het vol zeg.
    Ik weet nog wel toen ik zwanger wou worden van Stijn dat ik echt na een jaar zoiets had van hoelang moet dit in godsnaam nog gaan duren, ik hoop echt dat het nu niet weer zolang gaat duren.

Heb net gezellig zitten kleuren met Stijn maar ja nu zit hij er dus helemaal onder en ik krijg die troep er toch niet af, heb ik helemaal speciaal nijntje stiften met het idee dat het er zo af is nou niet dus.
    Hij heeft momenteel rood/bruine lippenstift op en zijn handen zijn alle kleuren van de regenboog :D

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Allemaal in de wacht..........
    Toen ik zwanger was van Emme voelde ik niets, maar dan ook niets. Met al die vage klachten houd ik me dus niet bezig. Maar nieuwsgierig ben ik natuurlijk wel.

Die stiften van Nijntje heb ik ook. Nog niet gebruikt, maar ik ben nu dus gewaarschuwd haha!

Emme is momenteel helemaal into haar megablocks en boeken vindt ze ook leuk om door te bladeren (en van hot naar her te verslepen).

Ik ga ook echt tot m'n NOD wachten met testen. Volgende week vrijdag al weer. Wat gaan de maanden toch snel he.

Pim

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Als ik er achter ben hoe ik de stiftvlekken wegkrijg dan laat ik het je meteen weten voor als je ze ooit mocht gaan gebruiken :D

8. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb de stiften van de Hema, die zijn uitwasbaar. Echt ideaal!

En even on-topic....Ik heb dus waarschijnlijk dinsdag mijn eisprong gevoeld, meteen geklust dus....DUIMEN!

9. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Mamavanluca, wij hebben ook maar 1 keer geklust deze maand.
    Druk met verhuizen..!
    Wel in de goede periode, maar denk echt niet dat het raak is.
    Wel een relaxt gevoel. Het kan natuurlijk wel hoor.
    Ik ga gewoon nergens van uit.

Iedereen succes met wachten..!
    Ik hoop dat we niet nog maanden moeten wachten..

Inderdaad pim, de maanden vliegen voorbij.

Veertje, ik ben gisteren naar het cb geweest.
    Toch weer een fijn gevoel dat alles weer goed is.
    Ik vind het altijd leuk om weer te zien wat ze weegt en hoe lang ze is.

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @veertje: hoelang heb je er dan bij Stijn over gedaan?
    Bij Jiri was ik na 3 maanden zwanger. Dus dacht dat het deze keer ook wel na een paar maanden raak zou zijn. Vind het ook wel balen. Maar de tijd vliegt ook wel voorbij. Heb mijn handen vol aan mijn zoontje, dus genoeg afleiding :)

@pim: ik hoop maar steeds op geen klachten, want dan zou het wel eens raak kunnen zijn. Maar het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn als de vorige keer, dus eigenlijk weet je dan nog niets.
    Ik ga ook niet testen voor NOD. Mijn NOD is op de maandag na jou pim. Het wordt dan een spannend weekend met temperaturen.

Mijn vriend is nu ziek, gelukkig is de klusperiode al voorbij.

11. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    hallo ladies

ik ben sinds deze maand ook gestopt met de pil. Hoewel kian nog niet zo oud is, hebben we toch besloten om al te proberen voor een tweede.
    Ik reken er niet op dat het meteen prijs zal zijn, dus heb nog geduld...
    We zien wel wat er komt! Vorige keer hebben we een 6-tal maandjes geduld moeten uitoefenen, dus als het nu weer zo is, is kian 1 jaar dus!

fingers crossed dat het toch nog sneller zal gaan

12. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    * breekt even in *

Hallo oude bekenden!

Ik kom jullie even heel veel succes wensen!
    Ik hoop dat het snel raak is bij jullie allemaal!

Hier even wat HCG-tjes:

* * * * * * * * * *

Groetjes!

13. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nou die kunnen we zeker gebruiken. Waarschijnlijk zet hier vandaag mijn ongi door :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Dan zouden we alweer op gaan naar ronde 9. :(

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    He Happy Luna, leuk je weer eens hier te zien. Las dat het vervolgtopic 'zwanger van de tweede'is gesloten. Valt me mee dat dit topic dan nog open is eigenlijk. Enne ik heb veel HCG-tje gevangen hoor, bedankt! Hopelijk heb ik er wat aan......!

Vera, he bah denk je echt dat je ongesteld wordt?

Ik ben al heel actief geweest vandaag (gezogen,. gedweild, 2 wassen gedraaid). Zo eens douchen en aankleden. Vanmiddag naar de kapper.

Pim

15. veertje

veertje Fanatiek lid

@Nynke31,bij Stijn hebben we er 16 maanden over gedaan, ik hoop echt dat het nu niet zolang gaat duren.

@joki, ik vind het ook altijd leuk om die dingen weer te weten, hier in de buurt vinden mensen het onzin om naar het cb te gaan maar ik vind het altijd wel leuk :D

@happyluna, geweldig dank je wel :D We hebben ze nodig.

@vera, is het al doorgezet of is er nog hoop?

Hier nog steeds aan het wachten, ik geloof nog zo een 9 dagen :(
    Ik heb wel sinds gisterenavond een raar spierpijn gevoel in mijn buik en mijn temp was vanmorgen iets lager weer.

16. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Tsja, het zet niet echt door, maar er komt steeds wel een beetje. Dus ik vrees toch het ergste.

Waarom is dat vervolgtopic gesloten?

Veertje, dat is lang he nog 9 dagen wachten. Pffff....

Sow Pim, jij bent actief geweest. Hier geen bal gedaan. Nou ja... 2 wasjes maar verder weinig. En ff boodschappen. Meer niet.

17. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik heb idd ff gekeken bij dat vervolgtopic, sorry hoor, maar wat een onzin dat ze het sluiten.
    Tis toch hardstikke leuk dat mensen samen hier kletsen. En er zit zeker verschil in of het een tweede, derde, vierde of.... is.

Ik ken wel een ander forum waar ik zelf op zit waar dat wel mag. Dus als mensen een extra forum erbij zouden willen dan pm me maar.

18. veertje

veertje Fanatiek lid

Ja 9 dagen is zeker lang maar ja we moeten we wat voor over hebben.

Ik heb nog niet eens bij die vervolg topic gekeken, zal ook zo eens even kijken.

19. veertje

veertje Fanatiek lid

Als ik het goed begrijp hebben we dus ook de kans dat deze topic gesloten word of ben ik nou blond?

20. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Kan het topic niet vinden, waar staat het dan?

@veertje: dat is best lang dan, 16 maanden. Hoop dat het nu sneller gaat.
    Ik moet nu ook nog 9 dagen wachten.

Deel Deze Pagina