@djezelf Thanks! Zal wat HCG jouw kant op sturen @Zomaar Het kwam inderdaad als een VERASSING, een HELE MOOIE Mijn banner is aangepast
Wow, jiehoe, hieperdepiep hoera, Velobabe is zwanger, tralalalala \/ ! Echt leuk, vooral als je het eigenlijk niet verwacht had. En Djezelf, we sturen alles jullie kant op, hier nog een lading zwangerschapsvibes, nu moet het lukken.
@zomaar, nou heb alle kruidvat testen gedaan en alle vijf even positief, ik geloof dat ik hetzelfe syndroom heb als jij zonde van die 10 euro, je wordt er niet echt wijzer van @marlieke, nog bedankt voor de tip. Mag je dat op alle leeftijden gebruiken? Ik ga maandag wel ff langs de apotheek
hahahaha Velobabe, jij hebt dezelfde banner gekozen als dat ikke heb Had eerst de tekst zelfs ook roze maar dat heb ik later toch weer zwart gemaakt... Geen foto van je test erbij plaatsen hé
@Marieke: Tja ik heb al meerdere prachtige foto's van 5 posi ovu testen van het kruidvat gezien.... Het is dat de zwangerschaptesten zo goed en zo betaalbaar zijn maar anders...... had ik wat kruid in het vat gegooid :x ze reageren ook gewoon ECHT niet op mijn mail Grrr
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 4- NOD 12 dec Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 30 dec? Funny -1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam -1ste Karlijn 10-02-2007 - nu in ronde 12 - NOD 11 dec Knuf -1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 3 - NOD 14 dec Marlieke-1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - Patje- 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 9 - NOD 12 dec Velobabe - 1ste Keano 17 mnd - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - officieel ronde 1 - NOD onbekend Wenneke20 - 1ste Niels ? - ronde 1 - NOD 9 dec? Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 9 dec - wenneke20 12 dec - Anniek 12 dec - Kaatjesmam 12 dec - Veertje 14 dec - Runner 14 dec - Andi 14 dec - Marieke81 15 dec - Aliki83 16 dec - Knuf 17 dec - Justfem 26 dec - Lilly 30 dec - Djezelf
wauw velobabe! gefeliciteerd! Ik vond het al zo raar dat je zo overtijd was terwijl je dat normaal nooit was! Tot nu toe dus iedereen nog positief getest in december! Ha ha Djezelf; je valt wel lekker op zo! Ik voel me wat minder zwanger dan gisteren. Ik wil zoooooo graag! Als ik nu zwanger ben kan ik ook wat dingetjes in Nederland kopen. Hier in China hebben ze 1 model zwangerschapsjurk. Heel lelijk. Gisteren ook gelachen met die Chinese collega's die lasagne kwamen eten. Dat vonden ze toch maar gek; 1 bak waar alles in zat. En gelukkig klooien ze net zo met mes en vork als ik met stokjes. Ze vonden het wel heel lekker! Ha ha, Karlijn probeert nu haar roze klompjes aan de voeten van Kaatjespap te duwen. Staat 'm goed. Ik heb toch maar een hotel geboekt voor donderdag. Kan ik daar mooi testen......
@kaatjesmam: Jij gaat toch wel één dag eerder testen?..... Anders kun je de uitslag toch niet aan ons vertellen.. en en en en en en DAT KAN TOCH NIET : @Justfem: Geen puf? Alles oké, of gewoon druk?
@zomaar: gisteren gewoon super druk gehad, al heel vroeg uit bed om half 6 en had van alles te doen (zo'n dag waarvan 24u eigenlijk te weinig is voor alles wat je nog moet doen ) en moest toen ook nog tot half 11 's avonds wachten tot ik op de laptop kon dus ik was echt moe, maar ja als verslaafde van dit forum moest ik toch ff alles bij lezen
@kaatjesmam: staat je nod niet goed op de lijst, omdat ik zie dat je al eerder kunt testen (banner) dan dat je op de lijst staat, zal ik het nog aanpassen, en je gaat toch wel zorgen dat wij de uitslag ook gelijk weten @wenneke: jij bent toch de eerst volgende die gaat testen?
ja ik (en fertilityfriend) weten het niet zo heel goed. Ik denk dat mijn eisprong op een woensdag of donderdag geweest is (zou normaal pas op een zaterdag zijn). Maar als ik donderdag test kan ik nog wel even op het internet hoor. ik ga pas 's middags weg
en ik hou het toch nooit vol tot donderdag maar waarschijnlijk (in ronde 12 begin je de moed af en toe te verliezen) weet ik al eerder dat het niks wordt. M'n borsten veraden m'n ongi altijd.
@kaatjesmam: oh gelukkig was al bang dat je ons slapeloze nachten zou gaan bezorgen. Je bent gewoon zwanger net als iedereen deze maand Iemand op een ander forum zei me iets over beter vroeger testen dan later en toen ik er over nadacht vond ik dat ze wel een punt had. Ze zei: je bent toch teleurgesteld als je test negatief is dus kun je net zo goed wat eerder testen, de dagen die je langer wacht ben je vaak super onzeker en gestressed (waardoor je weer kans hebt dat je ongi niet door komt en je lichaam je voor de gek houd). Bij een te vroege test die negatief is dan ben je teleurgesteld en denk je laat ze dan maar komen die -tjes maar komt je ongi daarna toch niet doe je gewoon alsnog een test en als die dan positief is is alle leed wel weer vergeten. Vond het eigenlijk best een goede gedachte. Ik had gisteren een onwijs ongi gevoel net als vandaag, continue het idee dat ze nu al komen, maar eigenlijk moet ik nog best lang tot mijn NOD dus lijkt me niet dat ze nu al komen. Kon het niet laten om ff een cycluscheck via de calculator te doen. Als ik deze cyclus weer 2 dagen korter ben dan de vorige, mijn ongi was deze maand ook 2 dagen korter, zou ik op 28 dagen uitkomen (zelfde als voor mijn mirena) dan zou volgens de calculator gister of vandaag de innesteling kunnen zijn/beginnen. Volgens die cyclus hebben we extreem veel geklust rond de vruchtbaarste dagen. Dus nu wordt ik weer helemaal gek van mijn eigen gedachten hahahaaha Weet ook niet of ik dan toch maar de 15de al test? Dilema