Oh en dan heb ik ook nog dat ik sinds vrijdag tot vandaag al 16 goede pendels terug heb en maar 1 verkeerde, werkt ook niet goed voor de rust in mijn hoofd
16 goed en 1 fout... tsjee das wel ERUG goed! Heb je die van mij daar ook bij zitten Oh nee ik heb natuurlijk de 3de al getest...
Ik denk even snel kijken voor ik weg ga....en ja hoor....... VELOBABE: Gefeliciteerd meid! Super zeg! En nu moet ik gaan, nog even naar mijn oma voor sinterklaas en dan mijn laatste wedstrijdje handballen. doei doei...
@zomaar: ja die van jou zat er bij alleen de test pendels reken ik niet mee dan moet ik helemaal veel bij gaan houden
Jeetje Justfem, dat schept hoop. Jij had voor mij gependeld dat ik in december zwanger zou zijn. Dat zijn er al 16 goed.....nou ja daar gaan we vanuit toch? Wat spannend met jouw cyclus. Aan het klussen ligt het vast niet bij je. Misschien moet je dan maar de middenweg nemen en de 16de testen. Zat net een beetje te slapen want donderdag is de 11de (en kan de lijst dus worden aangepast). Ik ga dus uiterlijk donderdag testen. Waarschijnlijk woensdag al. Die redenatie van dat meisje over te vroeg testen kan ik helemaal volgen. Al helpt het wel dat de testen hier zo goedkoop zijn, want ik vind het in NL nogal een dure grap om telkens vroeg te testen.
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 4- NOD 12 dec Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 30 dec? Funny -1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam -1ste Karlijn 10-02-2007 - nu in ronde 12 - NOD 11 dec Knuf -1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 3 - NOD 14 dec Marlieke-1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 - Patje- 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec Veertje -1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 9 - NOD 12 dec Velobabe - 1ste Keano 17 mnd - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - officieel ronde 1 - NOD onbekend Wenneke20 - 1ste Niels ? - ronde 1 - NOD 9 dec? Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 9 dec - wenneke20 10/11 dec - Kaatjesmam 12 dec - Anniek 12 dec - Veertje 14 dec - Runner 14 dec - Andi 14 dec - Marieke81 15 dec - Aliki83 16 dec - Knuf 16/17 dec - Justfem 26 dec - Lilly 30 dec - Djezelf
@kaatjesmam: ja hoewel ik de twee voor 5 euro nog net zou vinden gaan hahaha wat je al niet over hebt voor een psoitieve test. Misschien eens een brief naar de regering sturen of ze een zwanger worden subsidie in het leven kunnen roepen krijg je gewoon elke maand 2 zwangerschapstesten gratis thuis gestuurd via de basisverzekering Vind die pendels bijna eng te vinden krijg er net weer 2 positief terug , waaronder 1 die net als velobabe dacht het was niet raak en nu blijkt 2 dagen later dat het toch raak is...!
@justfem, wauw! Daar krijg je toch zomaar de kriebels van....... Ik durf het bijna niet meer te vragen.....maar zou je dan toch.....
Mijn arme kindje werd vannacht huilend wakker. Hij was bloedheet! Ik weet zeker dat hij rond de 40/41 graden heeft gezeten. Hij heeft dat namelijk eerder gehad en heeft toen ook een koortsstuip gehad. En zoals hij vannacht was heb ik het idee dat het misschien ook gebeurt is, maar dat wij dus niks hebben gemerkt. Hij heeft nu ook 39, wil niks eten en hang alleen maar verder heeft ie niks.......geen snot of hoesten. Slapen wil hij niet. Wat zou er kunnen zijn Je krijgt toch niet zomaar zulke koorts..........
Wat vervelend voor je kleintje. Het zou de 6de ziekte kunnen zijn, stijn heeft die een keer gehad en had 3 dagen rond de 40 graden koorts maar had nergens last van en speelde ook gewoon en daarna kreeg hij rare vlekken over zijn lichaam en een dag later was alles over Zou je kleintje gewoon goed in de gaten blijven houden. WIj hebben vandaag lekker gebruncht met de familie van mijn man en een uurtje gebowld, stijn ook, hij vond het geweldig, helaas was ik mijn camera (net zoals de hele familie) vergeten.
Velobabe, GEFELICITEERD! Ben vrijdag even naar de VK geweest, buiten spreekuur om... Had weer zo'n buikpijn en ze wilde me toch even zien. Hartslag was prima en m'n buik niet extreem hard. Ze zei dat m'n baarmoeder mond nog wel een tuutje was maar wel met haar topje van haar vinger in het tuutje kon (wat mag voor een tweede). Ze wilde niet verder om niet op te wekken ... als ik om het kwartier buikpijn kreeg moest ik weer bellen. Kreeg een beetje op m'n kop van m'n man... wanneer ik nou eens rustig aan ging doen! Heb dus het hele weekend weinig gedaan en bijna geen buikpijn gehad. En alsof ons kleinste mannetje het voelt want hij is zo druk aan het schoppen in m'n buik. Zo dit was ff m'n verhaal....wat ik kwijt moest! Djezelf, je staat er inderdaad een beetje tussen en het wordt tijd voor roze! Kaatjesmam, spannend hoor!
@funny, fijn om te horen dat het goed gaat met de kleine, wel om jezelf blijven denken he? Ik at vrijdagavond een chocolademousse toetje en die smaakte naar koffie (wat ik echt ontzettend vies vind) en had zoiets van zal wel aan het toetje liggen. Vanmorgen pakte ik een dropje en die smaakte naar koffie maar bij het 2de dropje was het weer over. Net komen mijn ouders op de koffie en ik zet wat pepernoten op tafel die we nog over hadden en die smaakte ook al naar koffie Word er nu een beetje knettergek van, vind het prima als dit zo blijft maar dan moet ik wel zwanger zijn anders moet het heel erg snel weg wezen want ik vind koffie vies!
Volgens de gyn woensdag en volgens mij vrijdag maar zoals ik het nu zie hou ik het advies van de gyn wel aan kan ik teminste eerder testen
@funny, rustig aan doen jij, en geen gekke dingen meer he [-X Pffffffff, gelukkig alles goed met je kindje! @veertje, dit word wel heel spannend. Ik zeg ook NOD van gyn aanhouden hoor, klinkt heel geloofwaardig En wie weet het nou beter he, iemand die er 15 jaar voor heeft geleerd of jij Woensdag testen dus! Ik stond op het punt om met manlief te overleggen of we niet de huisartsenpost zouden bellen omdat mannetje wel heel hangerig en stil was en alleen maar liep te gapen en te staren, en toen viel hij ineens als een blok in slaap op mijn schoot. Dat heb ik echt in maanden niet meegemaakt Hij heeft een half uur op mijn schoot geslapen en toen hij wakker werd had hij ineens een opleving Hij heeft zowaar een paar hapjes gegeten en een beetje gedronken en liep geintjes met me uit te halen. Pfffff wat een opluchting. Het was na het douchen wel weer over. Toen storte hij langzaam weer in en de koorts was 39,3 maar ik ben wel iets geruster. Hij slaapt nu al een tijdje. Hopelijk is het morgen over.
@Velobabe: GEFELICITEERD! Wat een mooi nieuws! @lle andere twijfelaars: we gaan voor een roze kerst natuurlijk! @Lilly: heel veel beterschap met je mannetje! Die van mij had 2 weken terug ook ineens 3 dagen 40 graden koorst, niet eten etc. Daarna was het weer spontaan over: geen rare vlekken niets. Geen idee wat het geweest kan zijn... Hopen dat het morgen beter gaat. @iedereen die ik vergeten ben: sorry... heb een aantal pagina's bijgelezen, maar ben de helft alweer vergeten. Morgen mijn eerste echo... ben echt heel benieuwd! Hoop zo dat het alemaal goed zit!
Veertje, toch een beetje twijfelachtig hoor want negatief testen is echt vreselijk. Maar ongesteld worden ook dus waag maar een gok. Nogmaals, ik heb goede hoop! Lilly, misschien een zetpilletje? Gaat de koorts een beetje zakken. Sterkte vannacht!
@Funny, rustig aan doen hoor! Bij Robin had ik rond die tijd steeds harde buiken en buikpijn, maar ik had 2 banen, stond steeds in de file en rende mezelf en dus de baby voorbij. Ik ben het toen echt een stuk rustiger aan gaan doen en dat ging gelijk beter. @Veertje, klinkt allemaal erg positief, ik hoop zo woensdag dat je een positieve test in je handen hebt! @Lilly, sterkte met Ruben, zo zielig als ze ziek zijn. Ik ben ook zo'n moeder die dan steeds gaat kijken en luisteren of ze goed ademhaalt enzo. Robin hoest heel erg, vandaag waren haar lippen wat blauw, maar we hadden ook wel een flinke wandeling van bijna een uur gemaakt, dus waarschijnlijk was het de kou, maar toch, maak me gelijk zorgen. En net een diarreeluier voor ze ging slapen. Ze zullen wel een virus te pakken hebben. Hier gaat alles goed, alleen begint mijn buik nu wat op te blazen sinds een aantal dagen, zullen mijn darmen wel zijn, maar goed, het valt wel op. Ik draag nu maar steeds van die hele brede riemen, dan zie je het minder. Eindelijk werkt mijn computer weer, mijn man is er bijna een week mee bezig geweest.
@Funny: Altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed naar je lichaam blijven luisteren, je lichaam geeft nooit voor niets signalen af! Maar fijn dat alles goed is met het allerkleinste mannetje @Cimu: Heel veel succes en plezier morgen bij de 1ste echo, pff wat bijft dat spannend hé! @Lilly: Ach die arme Ruben, hoop dat hij snel weer het actieve mannetje zoals altijd is, ga duimen dat hij morgen fris en fruitig opstaat! @Veertje: WOENSDAG, WOENSDAG, WOENSDAG! Wij hebben vandaag de laatste "sinteklaas" dag gevierd (mijn broer en schoonzus wouden graag nog even verwennen). Pff heb al vanaf 12 uur vanmiddag hoofdpijn en wil echt niets slikken als ik zwanger ben... Maar herken het van Noah's zwangerschap had ik ook vaak hoofdpijn. Maar ik mag niet klagen want IK BEN ZWANGER, dus ben er gewoon blij mee