wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

@funny, negatief testen is zeker vreselijk, ik wacht gewoon tot woensdag af mocht ik niet het idee hebben ongesteld te gaan worden dan test is gewoon en anders wacht ik gewoon af.

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Marieke, het is voor alle leeftijden tot 12 jaar.

@Velobabe, whaaaaaaa meid! Wat heerlijk voor jullie! Gefeliciteerd!

@Djezelf, jij bent samen met alle anderen hier de volgende!

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Weet je waar ik trouwens wel van baal.... Bij Noah kreeg ik mijn 1st echo met 8,3 weken omdat ik daarvoor een miskraam had gehad. Nu heb ik 2 miskramen gehad en wil de zelfde vk praktijk mij pas voor het eerst zien met 10 weken :( Had ook verteld dat ik daar raar vond omdat ik bij Noah al eerder een echo kreeg, hij zei toen dat ze het "normaal" nooit voor de 10 weken doen omdat de kans dan groot is dat ze weinig kunnen zien pffff........ (ivm late eisprongen etcetc...) Had eigenlijk wel een eerder echo verwacht.

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @zomaar, das zeker balen. Konden ze maar gelijk een echo doen he!

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @funny: [-X ga jij even zorgen dat je niet meer zoveel hooi op je vork neemt!
    Gewoon voor jezelf en je komende kindje zorgen, en niet gaan denken dat mensen je dan een aansteller vinden of lui of wat dan ook hoor.
    Je lijf geeft nu wel een heel duidelijk signaal af!

@Lilly; he wat sneu voor je ventje! hoop voor hem (en jou) dat hij snel wat opknapt!

@cimu27: veel plezier bij je echo! laat je het ons snel weten hoe het was (....ga je een traantje of twee weg pinken?)

@veertje: kom op hoor, jij bent ook gewoon hartstikke zwanger hoor!
    Welke kroeg ging er dicht dan trouwens?

@justfem: bij de vk hier kun je elke maand een gratis zwangerschapstest halen!
    dat is pas een service he :thumup:
    (niet dat ik daar gebruik van maak hoor, zou ik me teveel voor schamen :oops: )

@kaatjesmam; hihi leuk dat ze je lasagna wel lekker vonden.
    Ga je ook een keer stamppot ofzo voor ze maken?
    oh en wel woensdag al testen hoor! dan ga ik hard voor je duimen!

Laat die witte kerst maar zitten, ik ga ook voor een roze kerst!
    Ik kan op de 27e testen, maar dat ga ik vast niet volhouden en testen op kerstavond of 1e kerstdag lijkt me ook wel erg speciaal (als je positief test natuurlijk, anders is het geen H** aan natuurlijk ;) )

6. veertje

veertje Fanatiek lid

@djezelf. het stamcafe, een paar jaar geleden zou hij al dicht gaan maar toen is het niet dicht gegaan en nu is het dan toch echt dicht.

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oh..het stamcafe. Oeh ben daar ook wel een paar keer geweest...maar kan me er weinig meer van herinneren ;)

8. veertje

veertje Fanatiek lid

@zomaar, dat is zeker laat zeg, ik kreeg bij Stijn met 8w4d een echo en heb nog nooit een miskraam gehad. Hier is het standaard bij de eerste afspraak bij de vk.
    Ik loop natuurlijk nu in het ziekenhuis maar mag gelukkig wel als ik zwanger ben gewoon naar de verloskundige, scheelt weer heen en weer reizen :D

9. veertje

veertje Fanatiek lid

@djezelf, je hebt er niks gemist.
    We zaten hier gisterenavond met een vrienden groepje en hadden allemaal zoiets van we gaan niet heen want sinds het rook verbod schijnen ze er een afscheiding van oude deuren ingemaakt te hebben en we wouden het stamcafe herinneren zoals het was en hadden geen zin in al die jankende miepjes :D

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Veertje: Tja met 10 weken is de eerste afspraak met de vk... Is uiteraard wel leuk dat je al "meer"ziet op de echo, maar toch... pff

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @lilly: je weet het gewoon een pb-tje en ik pendel weer zijn wel meer mensen waarvoor ik meerdere keren heb gependeld.

@veertje dan moet ik voor jou ook de lijst van het testen aanpassen geloof ik ;)

@djezelf: waar is dat, gratis is altijd goed hahaaha

Nou ik ga maar m'n bedje in, morgen weer drukke dag voor de boeg. Lekker dromen over een compleet roze lijst van ons forum op 31 dec :)

12. veertje

veertje Fanatiek lid

@justfem, pas maar aan hoor :D des te eerder we bij de 500 zijn des te eerder zijn we allemaal zwanger.
    Dus op naar de 500 :D

Ik ga lekker mijn bedje op zoeken.

Tot morgen

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @justfem: in schagen. Maar ik denk dat als je hierheen rijd...
    je net zoveel aan benzine kwijt bent! :)

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @veertje; slaap lekker, nog maar drie nachtjes slapen ;)

@zomaar; wat vaag zeg van die echo. Vooral omdat het dezelfde vk is. Zijn er meerdere vk's daar? misschien moet je gewoon nog een keer bellen? meestal als je een beetje ongerust bent, doen ze het wel eerder

@lilly; succes met je mannetje, hopelijk knapt hij snel een beetje op

@all; vandaag lekker met Cas naar de kinderboerderij geweest, hij vond het echt fantastisch. Hij liep maar te roepen naar al die geiten tatatititototo was erg leuk. Nu lekker relaxen met manlief op de bank( ja als ik ff niet achter de pc zit)
    Meisjes fijne avond allemaal, op naar de 500 en een roze kerst :D

15. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @justfem; jij ook slaap lekker

16. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    @zomaar; wat een onzin, met 8 weken kun je al heel veel zien en hier doen ze het zelfs met 6 weken al. Als het hartje klopt wordt de kans op een miskraam veel kleiner.

@ funny; hopelijk gaat het snel beter nu je rust neemt (en blijft nemen toch?)

@ lilly; gaat het al beter met Ruben? Schrikken is dat he, zo'n ziek kindje.

@veertje; oh die woensdag....dat gaat 'm worden hoor! Nog "maar" 2 dagen.

Ik was gisteren alweer duizelig en een beetje misselijk. M'n borsten doen heel veel pijn (maar dat had ik de afgelopen maanden ook) en ze lijken wel wat groter. Ik heb er echt een goed gevoel over deze maand.

17. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China

Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 15 dec
    Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec
    Anniek -1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 4- NOD 12 dec
    Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8
    Djezelf -1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 30 dec?
    Funny -1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10
    Jo79 - 1ste dochtertje 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2
    Justfem -1ste meisje Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec.
    Kaatjesmam -1ste Karlijn 10-02-2007 - nu in ronde 12 - NOD 11 dec
    Knuf -1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec
    Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt
    Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december
    Lilly -1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG!
    Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1
    Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 3 - NOD 14 dec
    Marlieke-1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12.
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - nu in ronde 1 -
    Patje- 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4.
    Runner - 1e Ruben 20 mnd -nu in ronde 3 - NOD 14 dec
    Veertje -1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 9 - NOD 12 dec
    Velobabe - 1ste Keano 17 mnd - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4
    Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - officieel ronde 1 - NOD onbekend
    Wenneke20 - 1ste Niels ? - ronde 1 - NOD 9 dec?
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4

Positieve gedachte van deze maand ;)
    DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \:D/ :whistle: :whistle: \:D/

Test dagen

9 dec - wenneke20
    10 dec - Veertje
    10 dec - Kaatjesmam
    12 dec - Anniek
    14 dec - Runner
    14 dec - Andi
    14 dec - Marieke81
    15 dec - Aliki83
    16 dec - Knuf
    16/17 dec - Justfem
    26 dec - Lilly
    30 dec - Djezelf

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Tja met 8,3 weken was bij Noah ook al vanalles te zien, een vruchtje op maat, een hartje en een dooierzakje ;) di echo staat ook in mijn album! Het is idd een vk praktijk met meerdere verloskundigen, geloof wel een stuk of 6 ofzo. Ik had ook "net" de enige beetje rare vk aan de telefoon waar ik wel een (kleine) klachtjes over heb gehoord en zelf ook had. Hij heeft mij (overdag had hij dienst en vanaf 9 uur droeg hij zijn dienst over) op de dag van mijn bevalling een beetje laten heen doen, hij is één keer in de hele vroege ochtend geweest, daarna nog één keer in de middag en toen wou hij niet komen omdat ik nog steeds geen regelmatige weeén had maar een weeén storm en dan was ik er vast nog niet :rolleyes: .... Pfff weet zeker dat ik veeeeeel eerder bevallen had kunnen zijn want toen hij zijn dienst overdroeg kwam die vk eerder omdat het haar niet lekker zat en na het breken van de vliezen kon ik METEEN beeginnen en hd toen NOG steeds 0,0 regelmatige weeén gehad! Geloof dat hij er niet zoveel zin in had denk ik, mar de andere zijn allemaal super vk's :thumup: en ga dit verhaal ook nog even aankaarten dat ik beval ZONDER regelmatige weeén! (maar geloof dat ik afdwaal) Wat ik dus bedoelde te zeggen is, dat ik HEM idd niet zo serieus meer neem en dat ik inderdaad twijfel om nog terug te bellen in de hoop dat ik iemand ander aan de telefoon krijg!

@Kaatjesmam: Klinkt wel veel belovend hé! Hoop dat jouw gevoel het bij de juiste eind heeft!

@Marieke: Leuk hé om te zin hoe die kleintjes dan kunnen genieten!

19. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @zomaar; ik zou zeker gewoon nog een keer bellen ;)

@kaatjesmam; dat klinkt goed meid, ik ga echt voor je duimen [-o< weet je al wanneer je gaat testen? gewoon de 10e?

@lilly; gaat het alweer wat beter met de kleine man?

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @zomaar: gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je je zorgen maakt, dan maken ze vast wel eerder een afspraak.

@djezelf, mmm nee da's niet echt een optie kost me idd meer :) misschien eens met m'n mannetje bespreken om die kant op de verhuizen :)

@kaatjesmam & veertje: spannend straks jullie ook allebei op roze ;)

Zo hier nu weer helemaal geen klachten, ja een zere linker (.) , maar dat had ik vorige ronde ook dus dat zie ik niet als een goed teken.

@wenneke: ben je al weer terug van je weekendje weg en was het gezellig? Ga je al testen?

Deel Deze Pagina