goeiemorgen ik moet even klagen hoor; ik lig nu al een paar nachten lekker te malen. Vannacht van 2 tot 5:30. Zo zonde en ik ben nu zo moe. Geen wonder dat ik me een beetje zwanger voel... M'n borsten doen nog steeds goed pijn en m'n temp gaat steeds meer omhoog, dus ongi nog niet onderweg. Vannacht de resten van een hartige taart opgegeten en even m'n mail gecheckt. Mailtje van schoonouders die naar schiphol willen komen vrijdag. (mijn vader haalt ons op). Schiet dus echt niet op. Na slopende vlucht wil ik zo snel mogelijk Karlijn naar haar bedje brengen en niet "gezellig" doen met mijn niet zo gezellige schoonouders. Ze moeten er 3 uur voor in de auto zitten! Vanmorgen bijna getest, maar niet gedaan, goed he!
@Aliki, gefeliciteerd meid! Helemaal top! @Kaatjesmam, ook gefeliciteerd! Jij bent vet zwanger en die datum...tja, dat bevestigt het gewoon. ! Ik herken je wakker liggen en je zere borsten... @Zomaar, buikpijn heb ik hier ook geregeld...Je darmen idd. Soms ook lager in mijn buik en dat zijn dan groeipijntjes denk ik.
JAAAAAAHHHHHHH.....ik kon het toch niet laten en heb toch getest. Ik voelde me zo zwanger dat ik het toch even wilde proberen. En ja een voorzichtig streepje; zie album. Ik probeer nu een banner te maken, maar lukt nog niet zo. Even doorknoeien. Oh ik ben zo blij! Eindelijk!
nou, dat noem ik geen voorzichtig streepje. Die is harstikke DUIDELIJK Ik ben echt zo blij voor je Dikke knuffel
Runner, in een heel klein (duur) winkeltje in Landsmeer (dorpje naast A'dam). Ze hadden gisteren bij aankoop van 3 artikelen 50% korting! Heb voor Dylan behoorlijk dure spijkerbroeken (zijn de enige die een beetje mooi blijven zitten) dus heb er meteen 3 gekocht. Het is een blauw pakje - zal morgen ff een foto plaatsen... mt 50/56. Ziet er wel klein uit maar dat dacht ik met Dylan ook en die heeft 3 mnd mt 50 aangehad, hihih! Lilly, Jij kan hopelijk in febr. gaan shoppen hoor! Herken het... jezelf overtuigen dat je toch niet zwanger bent maar stiekem hoop je het zo erg... Marieke81, dat pakje had Runner, . Runner, aangezien het weer een jongetje wordt en ik alle kleren van Dylan nog hebt vind ik het wel leuk om dit nieuwe wondertje een nieuw geboorte pakje te geven... We hadden een hele leuke naam (2de keuze)... afgelopen wk is er een collega van m'n moeder bevallen en het kindje heeft het niet gered (lang verhaal... ). Ze hebben dat jongetje Roan genoemd... dat wordt het dus niet meer bij ons. Goden verzoeken, denk ik. We hebben besloten dat het bij 1ste keuze blijft... Kaatjesmam, wat een moeilijke (schiphol) situatie... Kan je nog wachten met testen? Veertje, hoe voel je je? Nog geen naderende NOD? Aliki, al een afspraak met de HA gemaakt? Zomaar, begin je al een beetje aan het idee te wennen?
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3 Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek -1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 4- NOD 12 dec Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Djezelf -1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 30 dec? Funny -1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste dochtertje 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem -1ste meisje Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam -1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Knuf -1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - nu in ronde 3 - NOD 27 okt Layla -1ste zoon 26 mnd - begint in december Lilly -1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 3 - NOD 14 dec Marlieke-1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ? Patje- 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 3 - NOD 19 dec Veertje -1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 9 - NOD 12 dec Velobabe - 1ste Keano 17 mnd - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - officieel ronde 1 - NOD onbekend Wenneke20 - 1ste Niels ? - ronde 1 - NOD 9 dec? Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ Test dagen 9 dec - wenneke20 10 dec - Veertje 12 dec - Anniek 14 dec - Andi 14 dec - Marieke81 16 dec - Knuf 16/17 dec - Justfem 19 dec - Runner 26 dec - Lilly 30 dec - Djezelf
oh wat wordt ie mooi roze! baby 2 is precies 1,5 jaar later uitgerekend dan karlijn. tja van die weetjes waar je verder niks aan hebt hoor. nu weer even m'n dochter aandacht geven
@kaatjesmam, eindelijk na zo lang wachten is het dan toch raak! Wat een heerlijk gevoel moet het zijn! Ga lekker op die roze wolk zitten en laat niks of niemand je eraf gooien! Wat heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
ja het is echt een fijn gevoel. Een enorme opluchting. Terwijl ik het aan de andere kant ook enorm spannend vind na 2 miskramen. En het is nog zo vroeg. Al voel ik me wel veel meer zwanger dan de vorige keer. O ja kaatjespap maakte de opmerking van het jaar: Oh dus hij doet het nog!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa Woeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeee GEFELICITEERD kaatjesmam! Het gaat lekker met ons lijstje! Iedereen op roze! Komop de nadere dames kunnen het ook! @Funny: Oooh jaaaa geboortepakjes *zwijmel* Ik heb hele leuke gehad voor Noah uit frankrijk.... Daar zijn dat sort dingen veeeeeel mooier, zowel om te zien als de kwaliteit.. Heb een hele hoop van petit bateau en absorba, een hele hoop pakjes maat 50 met voetjes eraan, en bijna alle rompertjes daarvan. Ze blijven na 50 keer wassen er nog steeds als nieuw uitzien! Als ik prenatal kleertjes was zitten er gelijk van die pluizen bolletjes aan... Maar als het een meisje word (denk het wel want ik geloof justfem haha) dan ga ik uiteraard wel iets nieuws ECHT meisjes achtigs kopen Enne aan het idee gewend... Ja HELEMAAL @Marlieke: Nou gelukkig ben ik niet de enige, kan ik me weer wat minder druk gaan maken @Marieke: Nee kwam gisteren ok niet meer op de site Oooooh hier staat de kerstboom alweer 2 dagen! Ben zo blij, heel het huis heeft een leuk kerstsfeertje gekregen I LOVE CHRISTMAS!
Denk dat mannen zich bewust of onbewust toch zorgen gaan maken als het niet meteen lukt Drumpapa noemde zichzelf (voor de grap hoor) wel eens the one shot wonder En ik denk dat hij ergens wel een beetje verwachtte dat het nu ook wel sneller zou gebeuren (niet dat 4 rondes al lang is maar ruben was wel extreem snel). Af en toe maakt hij wel eens opmerking over zijn liesbreuk operatie van begin dit jaar. Dus ik denk wel eens dat hij bang is dat er misschien iets geraakt is Maar het lijkt mij sterk. We hebben gewoon wat minder mazzel dan de vorige keer, maar het zal wel goed komen (aub over 2 weken als het ff kan )
ja joh, 4x zou nog steeds supersnel zijn. En aangezien we in december allemaal op roze gaan komt het helemaal goed. Heeft Justfem nog voor je gependeld?
Nee, had wle een subtiele hint gegeven maar durf niet zo goed meer te vragen want ze heeft al 2x gependeld voor me. En volgens mij word ze overspoeld met aanvragen....