Gisteravond was deze site echt slecht bereikbaar, mijn mannetje zei, dan heb je toch tijd voor mij en ik dacht ja da's wel zo maar ik moet volgen of de lijst roze wordt en wat zie ik nu: @kaatjesmam: GEFELICITEERD!!!!!! kun jij die lijst nu nog aan passen? er staat een ] aachter de naam van het plaatje daarom doet ie het niet Anders moet ik er ff een nieuwe opzetten. @lilly: jij gaat ook, net als iedereen op roze en niet meer over nadenken, ik doe het ook niet meer te veel, 't is gewoon raak, ik heb drie keer gezegd ik test positief en laat het verder los... Hoop dat ik het vol hou niet meer te hopen nu @zomaar: ik love X-mas 2!
@justfem, sorry overheen gelezen Maar brutaal als ik ben heb ik toch al een pb gestuurd Deze ronde is het raak. Deze ronde is het raak. Deze ronde is het raak. Zo en nu ook klaar
Sorry, te lang over vorig berichtje gedaan zodat ik het goede nieuws had gemist..... GEFELICITEERD, KAATJESMAM!!!! Jippie!!! Nu de rest op roze !
@aliki, hoe is het nou? voel je je al wat beter? je ging toch naar de huisarts wat zei die? @runner, dat topic is ooit begonnen maar helaas toen weer dicht gedaan omdat het niet mocht, misschien mag het nu wel, zou het gewoon proberen Met Stijn gaat alles weer goed, hij is vrolijk, heeft wel heel erg veel geslapen vannacht, om 8 uur sliep hij tot vanmorgen kwart over 9. @kaatjesmam, van harte gefeliciteerd, echt geweldig! als ik zwanger ben, ben ik op precies dezelfde datum uitgerekent, zou toch mooi zijn @funny, merk hier nog niks Twijfel of ik morgen ga testen, moet dan namelijk vandaag een test halen en dat maakt het weer zo echt en dan kom die angst weer voor negatief testen grrr. Maar als ik gewoon morgen test dan weet ik wel waar ik aan toe ben. Gisterenavond wat ik er zeker van dat ik zwanger was, had steken in mijn borst en een zwanger gevoel in mijn buik maar dat is nu weer weg, moet wel zeggen dat ik meer last van mijn borsten heb als normaal. Ik ga er nog even over nadenken wat ik ga doen. Ga nu met Stijn de ballen in de boom hangen, gisterenavond al de boom opgezet en de lichtjes erin gedaan. Stijn vind de boom helemaal geweldig
@Kaatjesmam, gefeliciteerd \/ ! Het is een heel duidelijk streepje! Ik zit echt met kippenvel op mijn armen, echt bizar he, december wordt echt de positieve testen feestmaand! @Zomaar, ik neem deze zwangerschap Floradix, dat is ook voor je ijzer, want dat was bij mij vorige keer steeds aan de lage kant, dat werkt geloof ik gelijk positief op je stoelgang. Die fles is nu namelijk op en sinds een paar dagen gaat het weer minder, ik ga vandaag weer nieuwe halen. Vorige zwangerschap wist ik niet dat dat spul ook hielp, vrat ladingen pruimen, 4 activiaatjes per dag, ontbijtkoek, extra vezels door mijn vla etc., hielp allemaal voor geen meter, maar dit spul geloof ik wel. @Funny, wat ontzettend triest, lijkt me zo vreselijk om je kindje te verliezen. Maar inderdaad, dan moet je bij die naam steeds aan dat jongetje denken. @Marieke, ik kwam eergisteren ook een paar keer niet op de site.
@veertje; ik hoop het ook zo voor je. Zou wel grappig zijn als je ook op dezelfde dag bent uitgerekend. Die angst voor negatief testen is echt niet leuk, maar ik vond de spanning nu zo erg. En ik had ook echt wel een zwanger gevoel. Trouwens, je moet wel testen morgen hoor, want als jullie donderdag wakker worden ben ik al op reis. @wenneke; hoe is het bij jou? @aliki; alweer een beetje hersteld?
Ik lees net dat iemand bij wie 16 september haar mirena verwijderd is dat ze nu in de derde ronde zwanger is, toen ik net op het forum zat waren er ook 2 die in derde ronde zwanger waren in dat topic, oh ik wil ook! (ben niet ongeduldig of zo )
Vind het zo vreemd om te weten dat ik tussen morgen en vrijdag ongesteld moet worden, normaal weet ik nooit wanneer ik het moet worden, het is echt heel raar. Denk toch dat ik morgen ga testen, wil zo graag van die onduidelijkheid af haha
kaatjes mam gefeliciteerd ik wil ook snif dalijk dokter voor me hoesten meschien wel bronchigtus of zo
@veertje: en als ie dan nega is dan heb je gewoon te vroeg getest en is ie vrijdag vet positief de pink wave continues....
@wenneke: al wat gespot of nog niet, kan nog raak zijn, misschien gewoon te vroeg getest? Velobabe testte ook nog positief
@Jo, Veertje, Marieke, Lilly, Carla, Justfem en Verena Thanks @Zomaar Dat wilde ik eigenlijk wel doen, een foto erbij. Heb er alleen nog geen tijd voor gehad om de foto te verkleinen. En die echo komt vast wel goed. Gewoon bellen als je het wachten niet meer vol kan houden. @Kaatjesmam Ik schreef voordat ik dacht dat ik ongi was nog ik ben alleen overtijd als ik zwanger ben En wat zie ik? Jij ook zwanger! GEFELICITEERD. @Patje en Marlieke Thanks, misschien is zwanger zijn toch besmettelijk @Anniek en Funny Thanks! Enne Funny af en toe wel even rustig aan doen hoor. @Cimu Jij ook bedankt, hoe was je echo? IS IEDEREEN INEENS ZWANGER... @Aliki GEFELICITEERD! @Runner Thanks @Lilly Niet alleen mannen maken zich zorgen of alles wel werkt. Vrouwen kunnen er ook wat van @Veertje You're next. Echt lief al die felicitaties Ik kan het nog steeds niet geloven. En jeetje wat hebben jullie gekletst. Wat doen jullie trouwens met de kerstboom? Ben bang dat mijn kleine ventje erin gaat klimmen
Zat net ff de rekenen met de calculator hier op de site en ben als ik van woensdag uitga 20 aug uitgerekent en vanaf vrijdag 21 augustus. Kreeg een heel erg raar zenuwachtig gevoel toen ik het uitrekende. Moet er maar niet teveel op hopen anders is de teleurstelling nog groter.