Oh, lieve Veertje wat zal jij je op het moment 'ongelukkig' en onzeker voelen! Hopen dat het niet doorzet... Sterkte meid!
Helaas zijn de buikkrampen wel weer terug. Ben iig blij dat ik nog geen test heb gekocht want ben bang dat hij toch negatief had aangegeven, op deze manier scheelt het weer geld maar had toch liever zwanger geweest als het geld bespaard voor een test.
@Veertje: Goed zo er is dus nog hoop! (ik had bij mijn mk vorige maand toch ook één keer bruinverlies en was ook zwanger!) Dus komop allemaal op roze deze maand! @Lilly: Maar wat als je dan een teweeling verwacht? Dan pas je niet in het clubje, want dan moet het de 2de en 3de zijn... Of misschien: Zwanger van een Etos kindje Zoooo nu ga ik even lekker mijn kleine man klaar maken om in zijn bedje te kunnen tot straks allemaal!
Nou had Noah net op bed gelegd... begint hij te huilen als ik de lamp op de overloop uit doe. Dacht eerst dat is vast toeval, maar toen ik hem had getroost en weer de lamp uit deed, weer brullen. Dacht dat ze pas een lampje aan wouden als ze stukken ouder zijn : Hij is nu nog wakker hoop dat hij straks lekker in slaap valt.
JOEHOE DE GOLF GAAT MAAR DOOR HIER! GEFELICITEERD KAATJESMAM, Het is je reuze gegund!!!!!!!!!! @veertje: he G@#@%# baal met je mee! Het was jou ook super gegund! @zomaar: heb je al zo'n nachtlampje voor Noah? Misschien dat dat werkt? @all: ben ff vergeten wat ik nog meer wilde schrijven... oh ja....was gister ff bang dat het onderhoud aan de pagina al was begonnen...kon de hele avond niet op de site... Ik ben trouwens blij dat ik wat eerder was begonnen met de ovutesten, want ik testte gister hartstikke positief. Gelukkig eergister al flink geklust en gister dus ook. Nou ik moet zeggen dat ik (mede door die mooie roze golf hier) er goeie hoop op heb dat het deze maand wel gaat lukken!
@veertje klotezooi Volgens mij heb ik pb van justfem.......maar ik durf niet te kijken ...stel nou dat pendel zegt dat het deze maand raak is Met al die goede pendels van de laatste tijd ga ik dan wel stiekum hopen natuurlijk MMM, toch maar ff kijken?? Ik hoop dat ie zegt dat het pas de volgende ronde is of zo pffffffff hoezo kromme gedachten??
Nee toch, Veertje, wat ontzettend balen! Ik denk dat ik vanavond maar vroeg naar bed ga. Morgenochtend een afspraak bij de ortho, maar Robin is te ziek om naar het kdv te brengen, dus die houd ik maar een dagje thuis. Als ze morgenochtend nog zo benauwd is, bel ik de HA wel. Zo zielig. Hopelijk knapt ze snel op.
@djezelf kweenie @jo, beterschap voor Robin. Ziekte zou die ukkies moeten overslaan he bah, ik verveel me. er is geen klap op tv. Ga zo maar mijn bed in, truste.... (maar wat als justfem nou nog pb't )
Kaatjesmam, gefeliciteerd! Geniet ervan!!! Veertje, aub doorbreek de roze lijn nou niet! Waarom mocht dat topic dan niet? Zomaar, hier moet ook het licht op de overloop aanblijven... Nachtlampje is niet licht genoeg voor hem. Zodra ik naar bed ga doe ik hem weer uit, dat mag dan nog net wel. Jo, beterschap met je kleine meid. Hopelijk is ze morgen een stuk opgeknapt! Verder weet ik het weer niet hoor. Weer teveel pagina's bij geschreven. 1 Voordeel, nu nog maar 6 pagina's te gaan!
kaatjesmam waaawww geweldig! van harte gefeliciteerd! super! uhm wie was er nu nog? Funny? veertje ach sneu hoor... pff Ik weet het verder nog niet! vrijdag is mijn nod en ben wel nieuwsgierig maar het is lang niet zo spannend als de afgelopen maanden, ben er redelijk rustig onder moet ik zeggen justfem heeft voor mij al ooit gependeld dat ik in januari zwanger zou worden! dus wie weet lilly blijf wel ademen he meis nou ik ga naar bed
Jeetje Veertje, echt balen zeg. Ik had zo gehoopt dat we eindelijk beiden zwanger zouden zijn. Het is niet eerlijk. Veel sterkte!
@Veertje, he meid toch...dikke knuffel voor jou! @Zomaar, vanaf ongeveer de 6e week begonnen ze pijn te doen. Eerst alleen bij de tepels, maar dat werd al snel het hele gebied... Hier hebben we voor Marciano een nachtlampje sinds een slordige 3 maanden. Bij hem werkt het perfect. @Justfem, bedankt voor je ervaring van de Mirena delen. Zijn er niet meer dames die de Mirena hadden? Ik lees namelijk nogal vaak dat de plaatsing van het ding mislukt...Vooral wanneer de ha het doet... @Jo, hoe is het nu met Robin? En wat leuk wanneer ze gaan lopen he?