@Carla: Fijn dat alles goed is! Alleen jammer dat wij nu niet lekker mee kunnen spieken op een mooi plaatje @Veertje: Als het zo'n rare ongi blijft en het steeds niet doorbreekt zou ik toch echt even een testje er tegen aan gooien... Hoef je ook niet meer zo te dubben! @Marieke: Pfff ik zou er ook niet voor kiezen, in ieder geval niet nu al! Stel dat..... Nee het is zo definitief! Niets voor mij. Noah heeft allemaal hondenbrokken in zijn crazy ballenbaan gedaan.... het werkt ook nog, door de luchtdruk vliegen er nu hondenbrokken door de kamer ipv ballen
@zomaar, als het zo blijft ga ik morgen een test halen en vrijdag testen, het moet toch wel voor vrijdag doorgebroken zijn anders is er wel iets anders aan de hand. Enneh mijn hond wil wel even helpen met hondenbrokken opruimen hoor
mijn hond ook wel hahaha hier nog steeds niks terwijl normaal ook roze heb dag voor ongi pfffffff wort er simpel van
Marieke, ik zou toch nog even wachten. Eventueel kan je dan over een paar jaartjes ook die nieuwe methode laten doen. Volgens mij brengen ze dan met ene soort van veer een of ander stofje in je eierstokken waardoor die dichtgroeien. Geen narcose en minder pijnlijk heb ik begrepen...
Ja ik vind het ook super spannend voor iedereen. Het is net een soap, iedere dag even kijken hoe het verder gaat. Wenneke en Veertje houden de spanning er helemaal in!
hahah wil zelf ook weten waar aan toe ben pffffffff het s rustig hier moet tot 2uur en dan thuis aan de gang en niels is om half 2 naar kdv dus kan effe gaauw door huissie heen poetsen
@justfem; ik heb idd ook dat gevoel, vind het echt spannend voor iedereen (al denk ik het niet van mezelf, maar als ik je pendel toch moet geloven [-o< )
Hier nog steeds niks doorgezet dus weet nog niet echt waar ik aan toe ben. Ga nu Stijn op bed leggen en hopen dat hij gaat slapen zodat ik ook even kan gaan liggen. Begin volgens mij weer koorts te krijgen. Vannacht ook al gehad.
Wat is er veel geschreven! @Wenneke en Veertje, jullie houden de spanning er wel in! Weet niet meer wie het zei, maar ik zou mezelf niet laten steriliseren, is best een zware ingreep voor een vrouw, terwijl bij de man het zo gepiept is. Zou er toch voor kiezen om zijn kabels door te laten knippen. Inderdaad, wat een weertje vanmorgen. Had er helemaal niet aan gedacht, maar ik moest echt bikken om het ijs van de ramen te krijgen en de deur aan de kant waar het autostoeltje staat, zat vastgevroren. Volgens mij zijn dus ook al die MvM-pispotten in de schuur bevroren . Om 3 uur heb ik een afspraak met Robin bij de huisarts, kan die even naar haar longetjes luisteren, want ze hijgt en reutelt als een karrepaard. Net wou ze dus ook niet slapen, dus tegen een uur of 3 zal ze wel instorten en alles bij elkaar janken in de wachtkamer van de huisarts.
ja ik wil ook weten hoe of wat heb soms krampjes verder niks en buik voelt al paar dagen aan als een opgezette bal
meiden fijne middag ga zo naar huis en poetsen kom vanavond denk nog wel langs eerst huis op orde brengen en de was van het weekendje weg