wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Kaatjesmam, goede reis!

Veertje, dikke knuffel voor jou. :(

Helaas mocht ik geen berichtje plaatsen op pagina 500...Stelletje kletskousen! :)

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    negatief

vraagje als de kleine byvoorbeel 7maand 1week is of zoals nu 9maand 1week is ie een week lang byna elk uur wakker pfff iemand een iddee

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @kaatjesmam, goede reis! En je zorgt maar dat je snel onlin ekomt want we moeten natuurlijk wel weten of de reis goed gegaan en of je het wel verteld hebt en hoe koud je het hebt.....en en en..... :) :) :)

@wenneke, jammer dat het nega is.

@marieke en Runner, ja samen posi testen!

Ik ga zelf niet meer aan de pil maar ik vind voor zowel man als mezelf een sterelisatie te definitief....kweenie...vind het gewoon niet zo'n lekker idee. En ik zit toch niet te wachten op elke maand pms en al dat bloed. Denk dat ik toch echt weer voor de mirena ga. Maar heel stiekem droom ik van een 3e kindje :D Maar ja, eerst maar eens zwanger zien te raken van de 2e.

Voor wat het waard is, heb er wel een heel goed gevoel over, voor zover dat al kan :rolleyes:

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Runner: Knutsel maar fijn verder.... :confused: Jij denk toch niet dat ik nu nog aan klussen moet denken... :oops: Ik ben heeeeel erg de eerste paar maanden, mijn libido is dan -1998989 dus dan doet zomaar niet aan knutselen of klussen hoor ;) :)

@Veertje... Hoe voel jij je vandaag? Gaat het een beetje?

@Lilly: X-mas at lilly's place! goed bezig geweest gisteren!

@Funny: Denk dat ik een zelfde zwangerschap tegemoed ga als dat ik bij Noah had... voel namelijk nog steeds helemaaaaaal niets, het enige wat maakt dat ik weet dat ik zwanger ben is het uitblijven van mijn ongi en de mooie puistjes die ik gekregen heb... (niet veel maar goed van nul naar een paar is al heel wat ;) ) Maar dat begint ook alweer bij te trekken... zelf mijn stoelgang word weer beter, peperkoek in de ochtend doet blijkbaar toch wonderen bij mij. :D Ach het kan ook nog allemaal komen die kwaaltjes maar denk het niet ;)
    Enne mijn mannetje deed dat ook nooit voor mij, halen waar ik zin in had toen ik al verder zwanger was, jammer hé! Zeker als je die verhalen hoort dat sommige mannen midden in de nacht naar een tankstation voor hun vrouw rijden voor drop/ pepermunt of dat soort dingen :( Die van mij blijft ook liever gewoon thuis op de bank of in bed liggen :)

Pffff wat blijft het vandaag lang donker zeg...... Heb het gevoel dat ik gewoon nog hoor te slapen!

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    straks naar de dokter we worden alleen maar zieker met hoesten enzo

mannetje zei we wachte gewoon af en anders van weekend nog x testen of volgende week

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @justfem; werkse

@wenneke; jammer van die nega test, idd van een weekend nog een keer testen. Heeft niels geen last van zijn tandjes. Cas was dan met slapen heel onrustig, en heel vaak wakker. Hij is nu elf maanden en heeft al 8 tanden.

@zomaar; gelukkig gaat het beter met je stoelgang. En soms moet je maar blij zijn dat je niet te veel kwaaltjes hebt. Mijn collega die moest zo overgeven dat ze tot drie keer aan toe is opgenomen in het zh. Ik had met Cas ook helemaal geen kwaaltjes, alleen tandenpoetsen was echt een ramp. Zodra ik de tandpasta op de borstel deed begon ik al te kokken :)

Nou mijn kleine man is met een enorm ochtendhumeur opgestaan. Hij werd om half 9 wakker wat best lekker is natuurlijk. Maar hij heeft een uur gehuild en ik heb hem zijn fruithap gegeven en maar weer op bed gedaan. Nu slaapt hij weer. Moet zo om 11.00 naar CB om zijn vierde prik te halen dat wordt nog wat :(
    Oh ja, ik had zoooooooooooooooooooooooooooo'n leuke droom vannacht, ik droomde dat ik een test ging doen en dat hij hartstikke positief was. Hopelijk heb ik voorspellende dromen [-o<

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @funny & zomaar: ik heb ook een man die dat volgens mij niet in zich heeft dingen halen als ik zwanger zou zijn, hij vind het al raar als ie iets moet doen als ik me ziek voel.

@wenneke: afwachten dan maar ;), heb j hiervoor de pil geslikt en kan het zijn dat je nog aan het ontpillen bent?

@lilly: ik ga ook niet meer aan de pil, mirena was toch wel het beste wat ik tot nu toe heb gehad, ik kreeg onwijze hoofdpijn van de pil en zelfs een lichtere zorgde er niet voor dat het minder was. Maar ja ik weet ook al dat ik een derde wel erg leuk zou willen en dan ga ik niet even tussendoor een mirena nemen, want die derde komt dan toch wel sneller als de hoeveelheid tijd tussen de 1st en de 2de ;) Maar wat je zegt eerst maar zwanger zijn van de tweede, want dat ben ik nu gewoon :oops: :D

Hier zijn de ongi krampen weer verdwenen, verder geen slijm of wat dan ook (vorige rondes wel), buik zit in de weg (voor mijn gevoel) en gisteren geen zin om te klussen mannetje wel (echt een moetje) :oops:, herken dat wel van de eerste paar weken dat ik van noa zwanger was, toen was mijn libido ook extreem laag. Beetje misselijkheid, maar volgens mij komt dat van de zenuwen en inbeelding :(, fijn hoe je jezelf al 6 dagen van te voren gek kunt maken :rolleyes:
    Ene moment heel erg overtuigd dat het raak is, andere moment toch weer zoiets van zal wel niet.

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Marieke: shock: AL 8 TANDEN :confused: bij Noah is nu pas zijn 5de onderweg :oops: Hij heeft HELEMAAL geen haast met zijn tandjes :)
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap heel erg last van bloedend tandvlees tijdens het poetsen, alles schuim was altijd rood/roze :( Succes met jouw kleine donderwolkje vandaag!

@Justfem: Je hebt toch zeker wel eerst alles bij elkaar geklagd hé, dat jij je gedwongen voelde en zo en dat je eigenlijk helemaal geen zin had... ;)

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @zomaar: uiteraard! Ik zei dat ik vond dat ie me moest respecteren, maar volgens hem had ie deze maand extra zijn best gedaan dus had ie t verdiend, volgens mij blijkt pas dat ie genoeg zijn best heeft gedaan als ik een positieve test in handen heb :)

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama

Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3
    Andi - 1ste Gabriël 20 mnd - nu in ronde 5 - NOD 14 dec
    Anniek -1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 4- NOD 12 dec
    Alieke - 1ste Loïs bijna 1jaar - zwanger in ronde 2
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8
    Djezelf -1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 30 dec?
    Funny -1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10
    Jo79 - 1ste dochtertje 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2
    Justfem -1ste meisje Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec.
    Kaatjesmam -1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12
    Knuf -1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec
    Lilly -1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG!
    Mandy1 -1e Noa 1,5 jaar - zwanger in ronde 1
    Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 3 - NOD 14 dec
    Marlieke-1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12.
    Patje- 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4.
    Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 3 - NOD 19 dec
    Veertje -1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan
    Velobabe - 1ste Keano 17 mnd - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4
    Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 1 - NOD 9 dec?
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4

--------------------------------------------------------------------------------

Positieve gedachte van deze maand ;)
    DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \:D/ :whistle: :whistle: \:D/

--------------------------------------------------------------------------------

Test dagen

9 dec - wenneke20 > test over een paar dagen weer
    12 dec - Anniek
    14 dec - Andi
    14 dec - Marieke81
    16 dec - Knuf
    16/17 dec - Justfem
    19 dec - Runner
    26 dec - Lilly
    30 dec - Djezelf
    ? jan - Veertje

Lijst met nu niet actieve dames op dit forum of die later weer verder
    gaan voor een 2de kindje

Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - ? - ?
    Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ?
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?
    Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - officieel ronde 1 - NOD onbekend

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @justfem: :) whahaha
    arme jij!
    Mijn vent gaat ook niet zomaar dingen halen hoor voor me.
    Vind hij maar aanstellerij enzo. :(

@wenneke: jammer van je naga test, maar genn bloed geeft moed toch!
    (vind dit eigenlijk zo'n rare uitdrukking, :( )

@lilly: Als ik bevallen ben van deze baby (heel positief denken dit he!)
    Ga ik niets meer slikken, plaatsen ofzo. Wij willen toch graag een derde dus ga ik mijn lijf niet nog meer vervuilen als ik een paar maanden later toch weer wil stoppen.

Zo'n mirena lijkt mij ook wel wat, (maar ook erg pijnlijk!)
    Als je klust, voelt je ventje dan niets van die mirena?

@marieke: ja kom op hoor, je hebt vast voorspellende dromen! :)

@kaatjesmam: goede reis he! laat je ons snel weten hoe de reis was?
    (maak je niet te druk he!)

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @zomaar: ik vind het ook niet normaal hoor 8 tanden. Hij gaat echt heel hard. Moet elke keer ook wel lachen als hij lacht, 4 boven en 4 onder hihi
    Hoop dat het nu een beetje rustig blijft, want zijn humeur is daardoor ook niet altijd optimaal ;)

@justfem: zucht...........wat kan jij toch altijd goed beschrijven hoe ik me ook voel. Het moet gewoon deze maand raak zijn ;)

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nee hy heeft dit elke maand als ie dan byvoorbeeld 7maand en 1week oud is en zo elke maand

ja heb met ontpillen 2jaar terug ook negrens last van gehad gewoon ongi maar vind raar buik s opgezetter en bh s zitte strakkker en dan da verhaal van me jurk snap er niks van

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

eerst dit; VOLGENS JUSTFEM TEST IK MORGEN POSITIEF EN BEN IK ZWANGER VAN EEN MEISIEEEEEE

justfem
    ah jakkie moetjes hihi
    ennuh mega bedankt!

kaastjes mam
    goede reis! ennuh ben benieuwd hoe je het hier weer in het apenland vind

wenneke
    balen hoor! en suc6 bij de ha

zomaar
    hihi jij hebt toch ook genoeg geklust enzo! hihi

nou ik krijg vanmiddag bezoek van CARLA heb er reuze zin in en ben erg benieuwd hoe Kyra en Kyana met elkaar spelen

15. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Anniek, veel plezier vandaag! Ik heb het dochtertje van m'n vriendin hier. Ze is 1 dag ouder als Dylan en vinden elkaar erg leuk! hihi, schattig om te zien.

Kaatjesmam, goede reis! Niet te druk maken hoor...

Fijne dag allemaal!

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @anniek: wat gezellig! veel plezier met elkaar.
    Ennuh....spannend, justfem heeft erg veel goed gehad de laatste tijd!

(hmmm zal ik justfem ook nog een keertje vragen voor mij te pendelen?)

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @djezelf: je mannetje voelt er niks van, ik dacht dat eerst ook. Wat betreft de pijn, als je voor het plaatsen een pijnstiller neemt, was tegen mij niet gezegd door HA, dan schijnt het helemaal niets voor te stellen, wel ff kramperig daarna, maar voor de rest valt het dan mee. En een vriendin van mij nog nooit bevallen heeft na mijn verhaal gelijk bij haar HA een verwijzing naar de Gyn gevraagd zodat die hem kon plaatsen. Zij had nergens last van.
    Als wij voor een derde gaan ga ik ook niks meer gebruiken na deze 2de. Misschien de onveilige manier zo van niet op de meest vruchtbare dagen klussen. :) Oh en wat betreft pb stuur maar vanavond of morgenochtend pendel ik weer ;)

@ll: Er staan een paar dames op de lijst die zich niet meer melden ik wil aan deze dames vragen om even mee te delen of ze nog op de lijst willen blijven staan, anders verwijder ik ze, bij layla is de naam geloof ik veranderd? Misschien lezen jullie wel mee, maar laten jullie het even weten. Ik zet jullie voorlopig even onder aan, het is niets persoonlijks maar zo blijft de lijst up-to-date ;) 'T gaat vooral om: Lauraatje, Layla, Mystic sun, Verena87

Krijg net een pendel terug van 1 van de pendelaars voor mezelf april 2009 zwanger pos test mei 2009, ze worden nu wel steeds uit een lopender de laatste paar pendels, deze klopt natuurlijk niet want ben nu al zwanger ;) [-o<

18. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Ik hoop het voor je Justfem.

Gisteren een goed gesprek met mijn man gehad. Hij is er nu ook van overtuigd dat er toch echt wat moet gebeuren om zwanger te worden. We hebben afgesproken dat we aan het eind van deze maand (dus rond mijn ei) een paar gezellige avondjes inplannen. Eerst even relaxed tv kijken (ipv aan het werk zoals normaal elke avond), daarna samen douchen en dan lekker op tijd naar bed.

Ik ben blij dat ik er nog even weer over begonnen ben.

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @knuf: dat geeft alvast veel positiefs voor een eventuele volgende ronde ;) Er samen voor gaan is volgens mij nog altijd het beste :)

20. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Ja, maar het aparte is, dat hij vooral degene was die een tweede wilde.
    Ik vind eentje ook prima, maar twee lijkt me ook erg gezellig en ook leuk voor Daphne.

Deel Deze Pagina