meiden zat net te denken cyclus met pil werd altijd op donderdag ongi dus het kan nog en geloof da by niels pas na nod teste positief moet efe nakijken in me berichten
ja we zullen zien had by niels wel last van misselijkheid en nu niet we wachte maar af hoop nergens op en had toen cyclus van 38dagen dus meschien is het dat wel? we zulle zien ben cake aan het bakken
Stelletje kletkousen! Anniek en Carla, veel plezier vanmiddag! Ik ben een broodje naar binnen aan het werken en ga dan voor 2 volwassenen en 5! kinderen spagghetti saus maken Al mijn oppaskindjes op een na die zo word opgehaald blijven eten GEzellig hoor, kids zijn tussen de 10 maanden en de 10 jaar
Gezellig Lilly! Kan het merendeel wel zelf eten? Wenneke, kun je niet een stukje cake op het forum plaatsen? Ik lust ook wel een stukje
Zo, wat gaat het opeens hard, je moet goed je best doen om het bij te houden! Carla en Anniek, veel plezier vanmiddag! Pfff, ik heb er alweer een drukke ochtend opzitten. Boodschappen gedaan, schoongemaakt, Robin gooide haar fruithap eruit over al haar schone kleren en de bank. Haar omgekleed, heeft ze helemaal blauwe lippen. Ik de huisarts weer gebeld, is de praktijk gesloten i.v.m. nascholing. Voor spoedgevallen....Ik hem er weer opgekwakt, maar het zat me toch niet lekker, dus toch maar de andere huisarts gebeld. Moest gelijk langskomen met Robin. Ze krijgt nu een pufje, maar bij de apotheek waren de pufjes op, of ik morgen terug kon komen. Nou nee, mijn kind heeft blauwe lippen, dus is duidelijk benauwd (bovendien is mijn man vanavond ook niet thuis) en ik wil het vandaag hebben. Nu laten ze een andere apotheek dat pufje bij hun bezorgen en kan ik vanmiddag weer langs om dat op te halen. Ondertussen was het natuurlijk allang etenstijd voor Robin en mij geweest, maar de hond moest ook nog uit. Ik een rietjesbekertje met Roosvicee gemaakt, boterhammetje, Robin in haar wagentje gedaan met haar lunch, hond gepakt en een wandeling gemaakt. Halverwege begon ze te huilen en te huilen. Flinke pas weer terug, nu ligt ze in bed en slaapt. Pfff, en nu ga ik een boterham eten, want ik val zowat om. Zo, vult gelijk de pagina weer.
Heey meiden. Ff een kort berichtje van hier. Manlief is vanmorgen thuis gebleven zodat ik in bed kon blijven, was ook wel nodig want had 39 graden koorts. Net mijn bed uit gekomen en het gaat nu ietsje beter. Manlief heeft zo bespreking op zijn werk en gaat daarna lekker met zijn werk skieen, de lieverd wou voor mij thuis blijven maar heb hem gezegd dat ik het wel red, ik wil niet dat hij dat uitje mist en het belangrijke overleg. Hij heeft al heel erg lief boodschappen gedaan enzo
@knuf: goed van je dat je ff serieus met je ventje gepraat hebt! Dan heb je nu tenminste het gevoel dat je het met zijn tweeen doet en niet allemaal alleen! @veertje: bij jouw ventje is het kwartje dus ook gevallen. Lief hoor dat hij aanbiedt om thuis te blijven. @jo: pfff wat een dag heb jij al achter de rug. Goed dat je wel nog een andere arts gebeld heb! Ik zou me snel laten afschepen denk ik...(oke volgende keer ga ik een voorbeeld aan jou nemen!) @lilly: leuk he zo'n tafel vol met kids...(en moeilijk he omdat je ze eigenlijk van jezelf wilt hebben!) Vanmiddag moet ik ff een uurtje werken en neem dan Joanthan mee naar het werk. Zal hij wel reuze leuk vinden met al die kids! (En kan mama mooi showen met haar leuke kind!)
@ justfem, Ik wil best nog wel op het lijstje blijven staan hoor, ik geef hier ook af en toe een teken van levene n elees altijd mee met jullie. Over4maanden gaan we er weer voor. IVM de bruiloft en evetjes rustig aan doen om mijn hormonen wat rust te gunnen. Zag dat er al een flink roze lijstje begint te komen. Leuk hoor! Groetjes!
@verena87: over jou twijfelde ik al, ik wist niet meer precies wat je erover had gezegd , zal ik dan opschrijven pauze tot april? @djezelf: gezellie die kleine mee naar je werk @lilly: een lekkere volle tafel straks, is vast super gezellig. @veertje: lief aangeboden van je mannetje en superlief dat ie Etos-pillen voor je heeft gehaald... als ik jou was zou ik gelijk met de Etos-pillen starten, bij mij zorgde het voor een iets minder heftige ongi en een dag korter. Oh en beterschap hoop dat je je snel wat beter voelt @jo: he jak wat eng dat ze blauwe lippen had, goed dat je doorgezet hebt bij de apotheek om dat pufje. Hopelijk helpt dat de kleine om het wat minder benauwd te hebben. @wenneke: lekker cake , zou idd dan ff een cyclus van 38 dagen aanhouden, gewoon om een uitgangspunt te hebben, zal ik je test datum nog aanpassen op de lijst of zo laten? Ik wou dat het al dinsdag was, dan kon ik gaan testen Wat duurt wachten toch lang Nou gelukkig moeten een paar andere eerst nog testen dus dan vliegt de tijd voorbij, dames wel positief testen, dan kan ik jullie voorbeeld nemen
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3 Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 4- NOD 12 dec Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 30 dec? Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 3 - NOD 14 dec Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 3 - NOD 19 dec Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot april 2009 Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 1 - NOD 9 dec? Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen 9 dec - wenneke20 > test over een paar dagen weer 12 dec - Anniek 14 dec - Andi 14 dec - Marieke81 16 dec - Knuf 16/17 dec - Justfem 19 dec - Runner 22 dec - Djezelf 26 dec - Lilly ? jan - Veertje -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - ? - ? Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?
@Aliki & Kaatjesmam; gefeliciteerd! wat goed zeg. Ik ben zo blij voor jullie! @Veertje: wat balen zeg! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je nu voelt... kl*te dus! Ik zeg grote reep chocolade en een lekkere jankfilm opzetten! @Marieke: ik zal voor je duimen dat het een voorspellende droom was! @Kaatjesmam: goede reis! Ik zou maar een paar hele dikke truien meenemen! @Anniek: leuk he; dat je een pendel hebt die voorspelt dat de test positief wordt! Spannend! Tot slot wil ik dan nog even delen met jullie dat ik afgelopen maandag een hele mooie 8 weken echo heb gehad. Het hartje klopte! Helemaal goed. Ik ben weer een stuk geruster. De kans op een miskraam is afgenomen naar 4%, dus 96% kans dat het goed gaat! Daar ga ik voor! Ik had dit al eerder willen melden, maar ik was ontzettend druk op mijn werk en mijn man heeft elke avond de laptop nodig Ach ja... @lle aankomende testers: HEEEL VEEL sterkte! Ik duim voor een roze kerst!