@justfem: wil je mijn test dag nog even aanpassen. Hij staat nu op de 30e maar moet de 22e zijn. Thanks bedankt!
Zoooooooo er word idd veel gekletst! Hier net lekker het huis opgeruimd en daarna met Noah en de gewandeld en de eendje eten gegeven Lekker fris neusje dus! Dadelijk mijn stiefkind van school halen en even een boodschapje doen..... kan natuurlijk ook gewoon bij Lilly gaan eten.... wat maken die paar extra mondjes dan nog uit Cimu: FIJN dat de echo goed was! lekker genieten nu! Veertje: Das idd erg lief van jouw mannetje! Ik hoop dat de etos pillen jouw evenveel geluk brengen als dat ze mij hebben gedaan! Jo: Blauwe lippen Nee dan had ik me ook niet af laten schepen pff! Hopelijk gaat het pufje verlichting brengen! NU moet ik er als een speer vandoor......
ben weer effe gaauw voel me zo ziek bleh en de kleine man gunt me geen minuut rust pff hoop da ie even slaapt kan ik ook even liggen hy heeft een neusspray voor 5dagen om de boel open te houden uitslag van me bloedprikke op kinkhoest is er nog niet kan nog 14dagen duren en ik krijg of kan er niks tegen nemen laat maar even zo staan dan afwachten of volgende week dan ongi wort doei meiden ga effe slapen
Even snel: Zomaar, dat ken ik, van dat libido...en hoe! Gelukkig is dit de 2e zwangerschap en weet mannetje het dus nog van de 1e, zodat er niet gezeurd wordt!
De eerste etos pil zit er in, wat een dingen zeg. Mijn man staat nu op de skies, duimen maar dat hij niks breekt Gaat gelukkig alweer een stuk beter met me, heb niet zo een hele hoge koorts meer. Heb wel ontzettend last van krampen in mijn baarmoeder, mijn man is bang dat er toch wat gezeten heeft omdat ik nooit zo een last heb en vloei ook ontzettend. Moet er maar niet teveel over nadenken.
@anniek: spannend! @veertje: kan ook doordat je grieperig bent komen, dat kan ook doorwerken op je ongi en er voor zorgen dat het heftiger is dan normaal. Over die Etos-pillen, ik schrok ook van de grote, zag pas later dat er op de verpakking stond afgebeeld hoe de ware grote was Nou als ze maar helpen da's 't belangrijkste... @cimu: fijn dat je echo zo'n goed resultaat had, nu lekker genieten van de kleine in je buik @wenneke: beterschap! En heb het zo op de lijst laten staan. @djezelf: heb het aangepast Nou hier hebben we net gegeten, heb nu alleen het zuur da's wel wat minder, nou maar hopen dat het al een voorteken is van een positieve test dan vind ik het niet zo erg.
Just fem nee tot maart. Meiden ik duim voor nog meer roze deze maand en anders een vruchtbaar 2009! Groetjes!
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3 Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 4- NOD 12 dec Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 30 dec? Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 3 - NOD 17 dec. Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 3 (ronde 1 na MK) - NOD 16 dec Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 3 - NOD 14 dec Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 3 - NOD 19 dec Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart 2009 Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 1 - NOD 9 dec? Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen 9 dec - wenneke20 > test over een paar dagen weer 12 dec - Anniek 14 dec - Andi 14 dec - Marieke81 16 dec - Knuf 16 dec - Justfem 19 dec - Runner 22 dec - Djezelf 26 dec - Lilly ? jan - Veertje -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - ? - ? Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?
@Veertje: nee idd al zou het zo zijn dan denk ik eerlijk gezegd dat het het beste is om het niet te weten... @All: Kan jullie blij maken hoor want de etos pillen zwanger zijn zijn even GROOT @Anniek: Jij had toch een pauze ingelast deze maand Stel je voor je kijgt een augustusbeeb 8) @Marlieke: Tja heb mijn ventje gisteren ook maar even herinnert aan de vorige zwangerschap (volgens mij was hij dat "spontaan" vergeten ) Kan het zelf vervelend vinden als hij aan mij zit dan denk ik echt van, NEE blijf van me af dat heb ik meestal de eerste weken en later word dat weer stukken beter (gelukkig) Dus ipv een naakte gillende man kunnen jullie nu (een niet naakt) gillende vrouw over de straat zien rennen en dan ben ik dat dus 8) Kindjes liggen op bed, man is werken dus ik heb de hele avond voor mezelf.
@Veertje, sterkte en beterschap! En bij mij was het gelijk raak in de maand van de Etospillen en ik heb zelfs nog niet eens de helft geslikt, had een paar dagen griep en kreeg ze toen niet weg, alleen gewone kleine foliumzuurtabletjes. Het zijn inderdaad knotsen. Ik slik nu Gravitamon, die zijn lekker klein en ik word er niet misselijk van, dat had ik met die Puur Mamapillen van VSM wel. Net Robin naar bed gebracht en haar die Ventolin gegeven, hoop dat het helemaal goed ging, hoop dat ik dat ding goed genoeg tegen haar gezicht heb gedrukt. Ach, ze zal er wellicht wat van binnen hebben gekregen. Natuurlijk was het megadruk bij de apotheek toen ik terug moest komen, een rij tot de deur. Mijn vader was nog onverwacht langsgekomen, wist niet hoe gauw ik al die MvM-flessen weg moest werken, de baby-dvd etc. Wil het over twee weken zeggen. Hij heeft de hond uitgelaten en even op Robin gepast, toen ik naar de apotheek moest, dus dat scheelde weer op zo'n drukke dag.
Het zijn zeker grote pillen, snap niet dat ze zo groot zijn en je moet er 2 maar ja als ze maar helpen dat is het belangrijkste
had vanmorge baas gebeld da als zo ziek ben morge niet kom werke praat ze me een schuld gevoel aan want iedereen is ziek en is personeel te kort dus moest maar komen werken ik hoest als een zeehond en alles doet zeer net effe pyamams halen voor niels kreeg me toch steken in me zij da gewoon 10minuten moest gaan zitte pfffff sorry heb effe gehad ga effe in bad
Sorry, kan het ff niet volgens allemaal. Maar ik wil Anniek heel veel succes wensen met testen morgen!
MAar dan moet jij toegeven dat ik gewonnen heb! Ik ben gewoon the best! (zomaar is een heel slechte verliezer )
oh een lekkere vrouwenfilm (lees; laag niveau. huilen om verzonnen levens die nooooooit in het echt gebeuren!) heb ik nu echt zin in! (ga ff wat lekkers te drinken pakken en wat te snaaien )
hoi hoi net wat lichtroze bij afvegen dus ben benieuwd moet wel zeggen dat het bij mij normaal met bruin begint maar eerlijk is eerlijk, ik ben de moed al verloren zomaar hihi jah een aug. beeb veschrikkelijk afschuwelijk lilly dankje ik hoop dat het nodig is