meiden allemaal een dikke hugh..zowel voor de meiden die een negatieve test hebben als die met een positieve test! Blijft altijd spannend he.....ik ben benieuwd wanneer bij mij precies de rode duivels de hoek om komen kijken.....het kan tussen vandaag (28dagen cyclus) en 23 maart zijn (42 dagen net als vorige maand) kan jullie dus absoluut niet vertellen wanneer nu precies mijn NOD is.....hoop op 42 dagen want dan hebben we vh weekend goed getimed met klussen..haha....we zien wel....als het maar niet as weekend gebeurd, want dan zijn hubbie en ik een lang weekend met zijn tweetjes in Barcelona! JOEPIE! to be continued.....
Ha meiden! Echt balen inderdaad dat het vervolgtopic is gesloten . Dan blijf ik jullie maar een beetje lastig vallen, haha! - Vera; gefeliciteerd! Super zeg! - Pim; oehhh, het wordt spannend. Ik had trouwens ook als eerste alleen maar last van mijn onderrug; dus wie weet! Ik duim voor je! - Joki; ook bij jou al héel spannend zie ik! Ben benieuwd! Groetjes!
JAAAAA vera, gefeliciteerd.! Helemaal super.! Geniet er lekker van.! Happyluna, gezellig hoor dat je ons weer lastig komt vallen. Hoe gaat het met je.? Voel je je goed.? Ik had vandaag echt een hele zere rug en steken in mn liezen. Ook erg gevoelige borsten. Ik hou me echt in voor dat het toch niet kan van 1 x klussen. Maar waarom niet.? Zelf bescherming denk ik. Zeker na afgelopen maand.! Ik hou jullie op de hoogte.
he vera. gefeliciteerd. wat fijn zeg. en willemien. jammer hoor. snel op naar de volgende ronde. en pim: ik wacht met je mee hoor. nog een paar daagjes.... duim, duim en ook voor alle anderen.
Pff wat ben ik slecht in wachten zeg. Bah, was het maar vast vrijdag, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Pim
Erg hè pim, dat wachten. Ik duim heel hard voor je. Heb je al een gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn.? Succes met wachten.
Ik voel niets, alleen wat pijn in m'n onderrug. Heb echt een baalavond. Als het nu nog eens lekker weer was, kon je lekker naar buiten en leuke dingen doen. Nu zit je zo opgesloten thuis ... je druk te maken of je zwanger bent of niet. Bah! Ik ga zo lekker warm douchen. Knap ik altijd van op. Pim
Ja het gaat hier goed met het zwanger worden. Ik ga er deze maand vanuit dat ik een cycles heb van 33 dagen maar waarschijnlijk ga ik al testen als ik op 30 dagen zit want langer hou ik waarschijnlijk niet vol haha.
Hallo allemaal Wij gaan ook voor ons 2e kindje. We hebben al een zoontje die 29 maart 3 jaar word en we willen nu wel erg graag een 2e kindje Mijn spiraal word op 21 maart verwijderd, dus ben erg benieuwd naar hoe het zal verlopen hierna
@vera: gefeliciteerd... @monasunshine: welkom. Ik heb al sinds eisprong gevoelige borsten, terwijl ik dat normaal niet heb. Steken in liezen ook wel, maar ja, dat heb ik wel vaker. Geloof ook niet meer in wel of geen klachten en of je dan zwanger bent. Ga mezelf nu niet meer gek maken. Ga er gewoon van uit dat het niet raak is, kan het alleen maar meevallen. Mijn vriend is weer beter, nu ben ik ziek. Dus mijn tempkaartje ziet er heel raar uit, met koorts erbij. Ik begon mijn cyclus al met koorts, was toen ook al ziek. Ben normaal niet zo snel ziek, maar mijn zoontje heeft de afgelopen 3 weken zo slecht geslapen en wij dus ook. Denk dat het niet zo bevorderlijk was voor de weerstand
Hoi Allemaal, Wij gaan ook voor een tweede kindje Tessa is nu bijna 6 maanden. Het is wat snel, maar we houden in ons achterhoofd dat het ook nog wel eens een tijdje kan gaan duren. Wens iedereen veel succes met zwanger worden!
Ik ga als ik zaterdag nog niet ongesteld ben (vrijdag NOD) zaterdag een test kopen en die zondagochtend doen. Dan weet ik ook zeker dat de test betrouwbaar is. Maar ik vrees dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor... Als dat zo is ga ik volgende maand eens ovulatietesten gebruiken om te kijken mijn idee wanneer de eisprong is klopt met de werkelijkheid. Ik kijk nl. altijd naar mijn baarmoederslijm. En ik wil dus wel eens weten of dat klopt. Duim voor je hoor Nynke. En ook al ga je niet af op symptomen, dan ben je er toch mee bezig he. Dat verrekte wachten ook! Welkom trouwens Monasunshine en Tessa! En de dames die al zwanger zijn, vind het leuk als jullie af toe nog een aanwippen hoor! Pim
Welkom allemaal Hier voel ik nog steeds van alles in mijn lichaam maar dat kan ook echt van alles zijn. Het is dus nog gewoon wachten, de ene dag denk ik ja ik ben gewoon zwanger en de andere dag denk ik dat ik niet moet denken dat ik zwanger ben want dan is de teleurstelling weer zo groot. Nou ja nog een paar dagen en dan weet ik vast wat meer.
spannend Veertje! De pendel in je onderschrift ziet er in ieder geval goed uit, hoop voor je dat die uitkomt.
Ik hoop zeker ook dat het uit gaat komen maar het is allemaal nog even afwachten, kon ik maar in de toekomst kijken haha
snap er niets meer van, nog geen ongi te bespeuren, maar wel negatieve test gisteren, ook wel wat buikpijn, de rode duivels zullen zo wel aankloppen, en toch heb k nog klein beetje hoop, dom he? gr,