@anniek; neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik blijf voor je hopen hoor @cimu; fijn dat de echo goed was, lekker gaan genieten @lilly; hier ook hoor So you think you can dance spannend de finale @veertje; gelukkig gaat het iets beter. Holelijk gaan de etospillen ook zijn werk doen @zomaar; ben je ook de finale aan het kijken? Hier een beetje vermoeiende dag achter de rug. Cas heeft geen kik gegeven toen hij zijn prikken kreeg, maar hij was wel de hele dag vam slag. Hij is nu ook alweer twee keer wakker geworden. Sinds vanavond behoorlijke pijnlijke (.)(.) net of mijn tepels branden. Ik weet niet of ik dat nou positief kan zien of dat mijn ongi eraan komt. Waarom lijken die verschijnselen toch zo op elkaar........ :x
Het is eruit! Ik wil zwanger zijn, ik wil zwanger zijn, ik wil zwanger zijn, ik wil zwanger zijn..........tis weer zover....kan maar aan 1 ding denken
Anniek en Carla, hoe was jullie 'meeting'? Ik heb er vandaag ook 1 gehad met een feb. mama. Super gezellig! Strandwandeling gemaakt, warme chocomel gedronken, terug wandelen, heerlijk gegeten en kids zijn samen wezen badderen, De meid vond Ruben zijn piemel maar wat interresant. Whahahaha! Marieke, blijft spannend dus... Anniek, balen joh! Maar morgen posi testen toch? Justfem heeft ook voor mij gependelt. Over 6 dagen positest. Maar wacht stiekem wel tot de 19e. Hoop ik... Lilly, lekker gegeten? Wenneke, jo en veertje beterschap voor jullie allemaal en de kleintjes!
Onze date was erg geslaagd, lekker gekletst en de kids gespeeld! Anniek, hoop niet dat het doorzet...
rustig avondje weer hier! Heb de film niet af gekeken...meneer wilde perse "ik vertrek" kijken. (vind ik eigenlijk ook wel leuk hoor hihi) Maar nu is hij boos......gezellig mijn zus en zwager hebben spullen geleend een tijdje terug en nog niet terug gegeven.. tja ik kan er niet zo mee zitten, maar hij wel..... ach ja..zo heeft iedereen zijn ding toch?!
Tis hier zeker rustig! @djezelf, nou gewoon vragen of je die spullen terug kunt krijgen. Probleem opgelost toch? Heerlijk, het weekend is begonnen voor mij. Morgenochtend komt iemand van het schadebureau weer praten. 's Middags wil ik of naar intratuin (kerstpullen!) of even de stad in (cadeautjes) Of allebei Nog 1 week en dan heb ik 2 weken vrij. Nog 2 weken en dan weet ik of het raak is [-o< [-o< Maar ik ging er niet te veel aan denken.....heb al die klusjes nog...... Welterusten allemaal!
Morgen avond komen ze toch hier, dus ik zei al tegen mijn (boze) ventje; ik bel ze morgen even zodat ze het mee kunnen nemen. maar ik vermoed dat er wat meer aan de hand is... maar ja, kan niet in zijn hoofd kijken he weltrusten allemaal oh oh lilly....ik herken hierin de beginselen van de obsesieve dwanggedachten..... (heb ze zelf namelijk ook alweer!)
Obessief? Ikke? Als in......er de hele tijd aan denken? Je bedenken of dat wat je voelt je ei zou kunnen zijn? Steeds op dit forum kijken, alsog je DAAr zwanger van raakt Het moment waarop je posi test steeds maar weer voor je zien? Soms zomaar midden op de dag je ogen dicht doen en heeel hard wensen dat er iets gaande is vanbinnen? Dat soort dingen? Neu die dingen heb ik helemaal niet [-X Kan jij niet eens in zijn hoofd kijken? NAJA!
ohw gelukkig ik dacht al dat je: * over de hele dag meerdere keren met je hand op je buik zat om te voelen of het al anders voelde, * verschillende scenarios bedenken hoe je met kerst het aan de familie verteld en hoe ze er dan op reageren, * je af vraagt of de hond nu ineens met zijn hoofd op je buik ligt omdat dieren sneller door hebben dat iemand zwanger is. * verschillende inrichtingen voor de eventuele babykamer al aan het doornemen bent. * namen voor het kindje al aan het matchen bent met de naam van je eerste. dussssss.....
* kan niet slapen* deed net de online zwangerschapstest.... heb 71% kans dat ik deze maand zwanger ben..... verder ben ook ik er echt niet teveel mee bezig. oke......ga wel naar mun bed.......*druipt af*
Nou gelukkig heb ik helemaal geen last van *dwangmachtig zwanger proberen te worden* - Als ik wakker wordt ga ik niet eerst kijken op het zwangerschapsforum, om te kijken of er al nieuwe zwangeren zijn en om HCG op te vangen. - Ik kijk ook niet minimaal om het uur op mijn hotmail-account of er nog reacties op het zwangerschapsforum zijn - Ik weet niet exact hoe de vrouwelijke cyclus werkt, ook niet wat vruchtbaar slijm is - Ik voel ook niet continue aan mijn buik om te kijken of het anders voelt - Ook niet aan mijn (.)(.) of ze anders voelen dan vorige ronde. - Ben niet elke keer gebioligeerd naar mijn afgeveegde wc-papiertje aan het kijken om te zien welke kleur 't heeft. - Denk ook niet heel de tijd aan zwanger zijn of aan hoe de nieuwe baby er uit gaat zien. - Zie ook niet overal andere zwangere vrouwen, ook niet op tv - Ben helemaal niet jaloers op zwangere vrouwen - Heb niet de zwangerschapstest-online gedaan - Weet niet hoe de babykamer er uit moet gaan zien - Denk niet continue aan het feit dat ik nog maar 1 zwangerschapstest heb liggen. - Twijfel ook niet elke keer of ik wel mijn Etos-pillen van vandaag heb ingenomen - Denk ook niet heel de tijd zou iemand kunnen zien dat ik al zwanger ben? - Droom niet over zwanger zijn. - Denk ook niet aan de eerste afspraak met de VK of aan de eerste echo - Denk ook niet, als vrienden vragen of we in augustus nog op vakantie gaan, dat dat onmogelijk is omdat ik dan uitgerekend ben - Weet ook niet wat de uitgerekende datum is als ik nu zwanger ben Nu alle niet weghalen en men ziet hoe geobsedeerd ik momenteel ben Ik geef het nog gewoon toe ook hoe ver heen kan je zijn @anniek: nou ik begrijp dat je de hoop hebt opgegeven, maar roze zegt nog niets, dus hoop dat je toch positief test of dat je het op zijn velobabe's doet
Even tussendoor: Hier een zielig ventje met een snee in zijn ooglid en een wondje bij zijn ooghoek. Hij tilde eergisteren de deksel van de speelgoedkist en kreeg hem langs zijn oogje... Zoooo zielig... Gelukkig is zijn zicht en de reflex van zijn oogje helemaal goed. Maar het wordt denk ik wel een oogje met alle kleuren van de regnboog. Gister was ie beetje roodpaars...
meiden allemaal beterschap en die moeten testen ik duim heel hard hier nog niks? zit in 2stryd wel of niet werken pffffffffff heb hele tyd ijskoud en beroerd
He meiden, Ik heb hier de hoop al een beetje opgegeven Heb zere (.)(.) maar denk dat dat hoort bij naderende ongi. Uigaande van mijn kortste cyclus kan ik vandaag testen, wat ik natuurlijk heb gedaan. En natuurlijk hartstikke nega..... was een test van matcare ultra (daar schijn je 6 dagen voor nod te kunnen testen) Ik weet wel dat met Cas ik ook pas een week overtijd heb getest, maar toch.....het gevoel is er niet. Ik voel nu toch steeds gerommel in mijn buik, met Cas voelde ik helemaal NIKS! Kan iemand aan mij uitleggen hoe die etospillen werken. Ik heb nm een onregelmatige cyclus en ik weet niet of die pillen ook daar goed voor zijn. Ik heb nu ook het gevoel dat de periode tussen mijn ei en ongi korten is dan 14 dagen, helpen die pillen daar ook tegen?en is dit erg Sorry ben ineens heel onzeker geworden, maar ik denk dat dat komt omdat ik van Cas best snel zwanger was.
@Runner: Pfffff gelukkig, baby in elkaar knutselen is JA JA JA @Lilly: Lukt goed hé om er deze maand niet teveel mee bezig te zijn haha, ach die laatste weken ook.... @Djezelf: Tsjee ik hop dat je vanmorgen uit kon slapen, jij bent echtniet zo laat naar bed gegaan Enne gaat lekker in dat koppie van jou, is maar goed dat e niet in die van je man kan kijken want volgens mij draait die van jezelf al overuren @Justfem: Blijft deze maand ook extreem rustig en is er ook niet zoveel mee bezig @Marieke: Tja elke zwangerschap is anders dus wie weet.... Kan je ook adviseren om de volgende keer de kruidvat 2 voor 5,- te nemen, had vorige maand nameijk een matcare ultra gedaan waar een schaduwstreepje op kwam te staan, dus tja het bleef knagen of het in indrooglijntje was of iets anders dus ook maar meteen een kruidvat gedaan en die was duidelijk positief! Dus heb redelijk slechte ervaringen met die testen, ze zijn in ieder geval echt NIET gevoelig en dan beweren ze 6 dagn voor NOD te kunnen testen met 10 hcg... terwijl kruidvat 20 hcg nodig heeft... Hier dus geen matcare meer [-( (en kruidvat is nog goedkoper ook) Ja ik heb ook so you think you can dance gekeken! Ivan als grote winnaar... Beetje raar maar klopt wel dat hij van het verst gekomen is het meest geleerd heeft en dus ook ECHT leergierig is.... Het lijkt me wel een doorzetter! Je zou maar 20.000 euro winnen EN een opleiding op broadway EN in footloose mogen dansen pffff...
ik heb NIET getest! geen zin in, heb de moed verloren, had wat urine opgevangen maar bij het afvegen nu iets bruinig.... dus ga die test niet verklooije achja....