wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @marlieke, dat zou leuk zijn.

k ben gewoon op zoek naar redenen waarom het wel of niet zo zal zijn denk ik. Controlefreak, ikke? Hoe kom je erbij ;)

@isis, welkom!

@anniek, sterkte.

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey hallo,

Ik zag dat er een nieuwe is, gezellig :D welkom.

Hier weinig te melden, gaat ietsje beter met me en stijn begint steeds meer een loopneus te krijgen dus ben bang dat hij ook ziek gaat worden.
    We moeten morgen in Zeeland op verjaardag pfff gewoon ff 2 uur rijden, moet nog even kijken of ik en Stijn wel mee gaan.

3. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Isis, sorry... meer als 3 berichten terug ben ik alweer vergeten ;) welkom!

Lilly, heel herkenbaar hoor. Je maakt jezelf helemaal gek .. en doet er echt niks aan. Wist 10 mnd lang of ik wel of niet zwanger was en had het toch weer mis... 'klaag' maar lekker hier en 's avonds aan de bak, hihi!

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    ff snel nog een berichtje van mij.
    Krijg vanavond visite dus zal er niet (of laat ;) ) pas weer zijn.

@lilly: als je NU je ei hebt....wat doe je hier dan nog....
    Hup klussen jij. Kan nog best optijd zijn hoor!
    (tenzij je geen jongentje wilt natuurlijk ;) :) )

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    :rolleyes: roze - blauw - roze - blauw....... :rolleyes:

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @isis; welkom, gezellig :D

@zomaar; heb er idd nog 1 van de kruitvat liggen. Matcare gaat bij mij voorgoed de prullenbak in, zowel ovu als zwangerschapstesten ;)

@all, heb nog niet echt tijd gehad om bij te lezen. Hier zijn de ongi krampen weer helemaal verdwenen. Als ongi ma of di er nog niet is ga ik nog een keer testen.
    Fijne avond allemaal, ik ben er niet vanavond. Ik probeer later nog te reageren

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden ging half 5 niels halen was misselijk kom thuis kon m nog net in box gooien en boven wc hangen ben nu weer misselijk pffff en moet veel plassen

men wat kan een mens overgeven

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    is er helemaal niemand snif :(

9. veertje

veertje Fanatiek lid

was even druk met Stijn douche en op bed leggen en daarna de keuken nog doen.

Vervelend dat je zo misselijk bent, ik hoop dat het nu wat beter met je gaat.

10. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Isis: welkom!

Het is inderdaad redelijk rustig vanavond! Lekker effe een paar pagina's bijgelezen, maar ben het meeste weer vergeten... Mijn geheugen is echt een zeef!
    Aankomend weekend hebben we kerstfeest van mijn werk! Ben heel benieuwd. Heb mijn jurk (jaja, het is gala) van vorig jaar nog gepast, maar hij past nog prima, gelukkig! Mijn beginnend buikje is niet zichtbaar!
    Ik heb altijd wel al een buikje, maar hij begint nu redelijk te groeien. En ik ben pas 8-9 weken. Zal me nog wat worden!
    Allemaal een heel prettig weekend gewenst en hopelijk tot maandag!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    @Wenneke, beterschap! En wie weet geef je niet voor niets over...
    @Marieke, die ovutesten van Matcare werkten bij mij wel, maar die 2 stripjes die je als zwangerschapstest kon gebruiken die erbij zaten, werkten dus mooi niet 4 dagen voor nod. Terwijl dat er wel bij stond. En met CB testte ik 2 dagen later (op nod of 1 dag ervoor, weet mijn cyclus niet precies) positief. Een dag of twee later nog zo'n goedkope van het Kruidvat gedaan en die had een heel duidelijk streepje.
    @Veertje, hoe is het met Stijn, nog snotteriger geworden?
    @Cimu, gelukkig pas je nog in je jurk! Ik draag nu maar steeds laagjes of van die brede riemen, dan valt het minder op.

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

whehehe ik wil ook laagjes en riemen aan...

en galajurken waar je nog net niets in ziet....

;) dus....

@cimu: veel plezier van 't weekend!

Mijn visite is weer weg (de spullen hebben we weer terug, dud mijn ventje is weer vrolijk ;) )
    en ik ben er nu dus lekker wel ff heilig van overtuigd dat ik zwanger ben!
    (nee, heb geen enkele aanwijsbare reden waarom dat wel zou zijn, maar wil het gewoon!)

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @djezelf, dat wil ik ook!
    Ik wil misselijk zijn, en heeel vaak plassen, obstipatie, maagzuur, BI :( , zere borsten, mijn kleren niet aankunnen...........IK WIL HET!

Please, please, please........mag het [-o< raak zijn?

En vanaf nu moet ik ophouden (jajaja ;) )

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    ja precies ik wil ook:

* innige omhelzingen met de toiletpot,
    * aambeien,
    * spataderen,
    * krampen in mijn benen,
    * buitensporig veel kilo's aan komen,
    * etc etc

:)

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    :) :) :) :) :) :) :) Hahaha gekke wijfen!
    Ik hoop dat jullie het allemaal snel krijgen, veel plassen, misselijk, pijnlijke borsten, moe, chagerijnig, etc etc ;)

Zou eigenlijk popstars gaan kijken maar ben blijven hangen bij de film the family man :) Heerlijke zwijmel film! (had hem al gezien maar goed) Verder heb ik bijna elke avond FLINKE buikpijn, denk dat ik van de week toch maar de vk ga bellen, vind buikpijn prima als ik maar weet dat het goed zit en het dus voor een HEEL goed doel is!

Cimu, hoop dat mijn buikje ook snel komt! Ben jaloers hoor! Have fun.

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Cimu, veel plezier meid!

Funny, het gaat best goed met Marciano's oogje. Thanks for asking. Maar die arme Dylan...dikke knuffel voor hem van Marciano. En wat een flutwinkel dan zeg, die ah...Je zou toch vooral in zo'n winkel wel een beetje hulp verwachten...

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden helaas had toch wat hoop en test negatief dus denk da me lijf me voor het eerst voor de gek houd

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Funny: Was helemaal vergeten te reageren op het winkelwagentje incident van Dylan... Ik snap er niets van waarom mensen zich tegenwoordig niets meer aan lijken te trekken over het lot van anderen! :x Soms ook, valt een kindje met zijn fiets en NIEMAND maar dan ook niemand kijkt even of alles wel goed gaat! Het is nit te geloven dat jouw mannetje serieus (zichtbaar) gewond was en niemand iets deed :cry: pff niet te geloven gewoon!

Ga vandaag heerlijk naar de stad samen met Noah en mijn ouders :) Mijn stiefkind is naar zijn (echte) oma en mijn mannetje werken, dus heerlijk een dagje alleen met mijn kind(eren) ;) :)

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Dat is echt balen Wenneke!

Als Robin ziek is, is haar slaapschema ook altijd gelijk foetsie. Ze wordt nu al 2 of 3 dagen om 5 uur wakker en gaat dan ook erg huilen.
    Gelukkig heeft mijn man haar een bord pap gegeven, d'r pufje en daarna zijn ze allebei weer gaan slapen. Nu slapen ze nog en ben ik weer wakker. Ga me zo maar aankleden, moet boodschappen doen en hondenbrokken en caviavoer halen.

Dames, ik wens jullie ook zwangerschapsincontinentie, aambeien, misselijkheid, obstipatie en oedeem toe hoor! En natuurlijk een goede zwangerschap! Hopelijk laat het niet te lang op zich wachten.

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    @Funny, inderdaad zielig voor jouw kleintje en belachelijk dat niemand even helpt! Ik vervloek die kleine pokkewagentjes trouwens, het grootste deel van de ouders let totaal niet op wat hun kinderen met die dingen doen, racen en rennen. Er is er eens een keertje toen ik hoogzwanger was eentje keihard achterop mij gereden, ik donderde zowat om het zuivelvak in. Die moeder stond ernaast en zei er niet eens wat van! Ik heb maar tegen haar gezegd dat het dan netjes is om je excuses aan te bieden, maar ze keek me alleen heel schaapachtig aan.
    Oh ja...ben helemaal op dreef...ook nog bij Ikea toen ik met een grote buik rondliep buiten, hadden mensen hun kar op een hellinkje gezet en letten niet op, die kar vol meubels kwam dus keihard naar beneden, precies waar ik liep. Gelukkig kon mijn man nog een duikvlucht nemen en mij opzij trekken. Die mensen moesten er heel hard om lachen :confused: !

Deel Deze Pagina