wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Heel stom maar ben gisteren ook naar een andere supermarkt gegaan.. of die supermarkt er iets aan kon doen....
    Heb vandaag 2 verjaardagen, niet echt zin in maar kan niet maken om weg te blijven.

Meiden, ik wens jullie ook snel en veel zwangerschapsverschijnselen! hahaha!
    M'n kleine mannetje bepaalt nu al hoe ik slaap! Als ik om m'n linker zij lig gaat hij zo hart schoppen dat ik me wel moet omdraaien en dan is hij rustig! Moet niet gekker worden, hihi!

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @funny, mensen zijn gewoon echt alleen met zichzelf bezig tegenwoordig :(

@zomaar, klinkt goed zo'n daggie ;)

@jo, dat zijn nog eens de beste wensen :)

Nou hier weer een weekendje alleen met mijn kindjes, manlief is optreden in Belgie. Denk dat ik straks ook maar even de stad in ga en morgen maar lekker erop uit met de honden of zo als het weer het toe laat.

Vanavond ook een driedubbele verjaardag.
    Prettig weekend allemaal!

3. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    KOUD !!!!!!!!

Jeetjemina zeg, wat is het koud hier. Ik moet echt super wennen. Net bij de Hema wanten, sokken, sjaals etc gekocht.
    Dus Djezelf; als je een debiel met veel te veel kleren en heel hard klagend in Schagen ziet rondlopen, ben ik dat.

Reis ging wel goed. Niet supergoed geslapen in het hotel en 's morgens was ik echt supermisselijk (zal ook wel door vermoeidheid en spanning komen). Dus ik op het vliegveld van die stomme bandjes gekocht die je om je polsen kunt doen. Het ging daarna wel wat beter, maar geen idee of het daar door kwam.
    De reis was weer eindeloos lang, maar Karlijn was erg lief ook al sliep ze weinig. Nu dus in NL en lekker gaar. Karlijn werd vanmorgen al om 2:30 wakker. Half uurtje bij mama in bed en daarna tot 4 uur geslapen. Toen was de dag echt begonnen. Hopelijk slaapt ze morgen wat langer.

Ik heb wel bijgelezen, maar weet niet zo veel meer.
    Nog geen nieuwe zwangeren, alleen geobsedeerde dames....Belachelijk, vroeger toen ik nog niet zwanger was (heel lang geleden) was ik er toch ook nauwelijks mee bezig....En nu ben ik me er ook niet iedere seconde van bewust dat ik zwanger ben en 100x per dag naar de wc aan het gaan om te kijken of het toch niet mis gaat.

Lilly; ik heb ook de dag voor m'n ei niet geklust (na maanden en maanden iedere dag rond ei geklust te hebben).
    Misschien hielp dat juist (we hebben overigens ook wel maanden en maanden om de dag geklust).
    Ik denk zelf dat het misschien ook wel geholpen heeft dat ik constant bezig was me bewust te ontspannen (vooral mijn onderbuik).
    Tja je weet het toch niet.

Wenneke; ik hoop echt dat je je binnenkort weer eens beter voelt, je bent nu al zo lang beroerd. Sterkte.

Verder sterkte met de gewonde/zieke kindjes.

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @ll lekker veel gekletst zie ik, reageer zo even op jullie verhalen, eerst ff bijlezen.

Maar moest even kwijt dat ik op dit moment geen chocolade meer lust en dan te bedenken dat ik een chocoholic ben :confused: Zelfs mijn vriend zei dan ben je zeker zwanger , nu extra hard aan het [-o< :)

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Justfem
    Ik hoop met je mee ;)

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik hoop ook voor je mee ik heb de moed opgegeven

ja ben al 3weken niet lekker hahah en kan t ook niet utizieken helaas ben nu weer 3uurtjes werken aangezien ze personeel tekort hebben

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Pffff ik had net roze slijmverlies op de wc......... BEN ZOOOOOOOOOOOOOO BANG!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meis het hoeft niks te zijn en ik kan het weten

toen van niels zwanger was heb ik zoveel bloedverlies gehad dat net was of ik ongi was

je zal er wel niks aan hebben maar probeer rustig te blijven en anders even de vk bellen sterkte meis

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Sterkte Zomaar! He, bah, je wilt na de mk toch nu gewoon lekker zorgeloos zwanger zijn, krijg je dit. Maar net wat Wenneke zegt, het hoeft niet altijd wat te zijn, ik hoop dat alles goed gaat, dat moet gewoon!

@Kaatjesmam, je hebt ook wel een ijkoude dag uitgekozen hoor om hier weer in Nederland te zijn. Ik vind het ook waterkoud!

Robin heeft nu diarree, kon er ook nog wel bij, kon haar helemaal omkleden en alles inclusief de hoes om het verzorgingskussen zit nu in de was. Wij hebben eigenlijk ook een verjaardag vandaag, maar we gaan niet.

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Zomaar, kan ook een innestelingsbloeding zijn nog... Ik duim iig voor je dat het niets te betekenen heeft... [-o<

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Lieve zomaar, ik moet nu weg...ik hoop zo dat dat alles was.

Ik kom straks gelijk hier kijken. KUS, het komt vast wel goed!

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @zomaar, kan me voorstellen dat je bang bent, maar vaak is het een innestelingsbloeding!

@kaatjesmam, het is ook gelijk echt ijskoud hier! Gelukkig viel de reis mee, hoe lang blijf je in hier?

Ik heb het super druk met werk, de feestdagen staan voor de deur dus iedereen wil er tiptop uitzien.
    We gaan zo even op bezoek bij mijn vriendin, ze is eergister weer geopereerd en nu is het wachten tot vrijdag....ik hoop op een goede uitslag.
    Vanavond lekker uiteten en daarna naar het theater en nog naar een verjaardag...druk druk druk, maar gelukkig kunnen we morgen lekker uitslapen want Femke gaat bij mijn zus logeren.
    Afgelopen nacht waren mijn neefjes hier te logeren en we waren om 6.00 al klaar wakker, dus ben wel bekaf vanavond denk ik.

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @zomaar, jeetje meis, snap heel goed dat je ongerust bent. Ik had dat dus ook met 6 weken en heb daarom toen ook een echo gekregen. Het hoeft dus niks te betekenen meid. Ik hoop dat alles gewoon goed is.

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Grrrrrrrrrr ik kon de hele tijd nie top het forum komen en ik moest en zou weten of zomaar nog gereageerd heeft..........isse gewoon nog helemaal niet geweest..... :rolleyes:

Of kon jij er ook niet opkomen?

ZOMAAAR, kom aub vertellen hoe he tnou is.....ikke maak me zorgen :(

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Oh meiden het is dat ik pas op dag 19 van cyclus zit anders zou ik zweren dat ik zwanger was :rolleyes:

Net als bij Ruben buikpijn gehad en nu die zere borsten, maar blijkbaar hoorde dat toen ook bij mijn eisprong, alleen wist ik dat toen niet. Dus dacht ik dat het vroege zwangerschapsklachten waren.

Ik had toen totaal geen idee van cyclus en ben gewoon op een dag gaan testen :) Heb er een hoop verspild toen maar dat was ik bij die ene posi test alweer snel vergeten hoor :D

Pfffff....nog 12 dagen.........wat stelt dat nou voor? Helemaal niks toch?

(..behalve wanneer je overal op gaat letten, en hier gaat kijken, en vreselijk gaat zitten hopen, en de dagen gaat aftellen en..........)

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar?
    hoe is ie nu?

En hier zo ongi als wat!
    komende maand gaan we er flink tegenaan!
    de de ovulatie tesetn zijn al aan de wacht de pillen van de etos weer uit de la en de zin in sex is er al! :) nu nog van mijn ongi afkomen
    maw hoof omhoog, tiete vooruit en gaan met die banaan

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Go for it Anniek!

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @anniek :) :) :)
    Lipjes getuit en borsjes vooruit :)

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Zomaar, hoe is het nu?

Nou, ik kon ook steeds niet op de site komen.
    @Lilly, ja, dat zijn 12 chocolaatjes op de adventskalender! Heb jij nou al je speciale cycluskalender gemaakt? Anders kun je die mooi de komende dagen ontwikkelen. De eerste dagen vullen met drankbonbons, elke dag 2 Etospillen en aan het einde een testje achter het luikje.

Anniek, dat is de juiste instelling :) !

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zomaar waar ben je?

Deel Deze Pagina