wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Poeh zomaar, je liet me wel schrikken hoor.
    Bij Karlijn had ik ook een bloeding en ben toen naar een commercieel bureau gegaan voor een echo (er was via de "normale" weg nergens plek). Dat was echt superfijn. Kostte iets van 40 euro.

Ik heb het gisteren verteld hier. De vrouw van mijn vader vroeg gewoon; "en ben je nog niet zwanger?" Ja en ik ga niet zitten liegen. Wel fijn dat ik m'n misselijkheid niet meer hoef te verbergen (het grote klagen kan beginnen hihi)
    Goede nacht gehad. Karlijn werd om 22:30 wakker en om 3 uur heeft ze nog een hlaf uur bij me in bed gelegen, maar vanmorgen was het 7 uur! Ik lag al een half uur te wachten en was superbezorgd; zal ze nog wel ademen...

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Kaatjesmam, beetje rare vraag vind je niet?
    Stel je voor dat het dus niet zo was geweest had je haar dan op haar bek geslagen?
    Heerlijk dat je wat meer uit kon slapen. ;)
    Ik vind het ook doodeng als Ruben niet op zijn gebruikelijke tijd wakker is.
    Durf dan zelfs niet bij hem te gaan kijken want stel je voor dat hij het niet meer doet. :confused:
    Rare gedachtes...

Isis, jij hebt wel een regelmatige cyclus dan?
    En ben je al zwanger? :p

Lilly, nog goed geslapen vannacht?
    Vind er ook niets aan om alleen in slaap te moeten vallen.
    Gebeurd hier ook niet zo vaak gelukkig.
    Mannetje morgen weer thuis?

Justfem, groot gelijk dat je nu even aan jezelf denkt. ;)
    Ben blij dat ik nog op tijd was, whahahaha!

3. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Zomaar, gelukkig is het bij die keer gebleven. Bel de VK maar even want het is wel fijn als je over 2 wk terecht kan!

Justfem, je brengt me op een idee.. misschien gaan we 2de kerstdag ook wel even schaatsen in Adam. Weet trouwens niet of het verstandig is...

Kaatjesmam, hahaha. Je zal het inderdaad wel koud hebben! Toch wel fijn als je het aan iemand kwijt kan he? Zeker als je zo misselijk bent!

Ik voel me sinds een paar dagen super! Geen buikpijn meer en m'n kleine ukkepuk voel ik goed en regelmatig.
    Papa veel thuis dus ik rust heerlijk uit ;)

Vanmiddag weer een verjaardag...

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    gisteravond even geklust en resultaat bloed bed beetje vol en met wc afvegen ook terwijl er ervoor niks aan de hand was

meschien te lomp geweest of toch ongi? :(

we zulle zien

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedemorgen!

@Wenneke, hopelijk heb je snel duidelijkheid.

@funny, jij klinkt heerlijk zwanger! Hopelijk blijft het zo relaxed :thumup:

@Runner, ja hoor heerlijk geslapen ;) En vandaag komt hij gelukkig weert thuis ja!

@kaatjesmam, ja laat het grote klagen maar beginnen! Wel een lompe vraag trouwens, mijn schoonmoeder vroeg het ook een paar weken terug, toen was ik net ongi geworden in de 2e ronde geloof ik. Zit je daar echt op te wachten....

@isis, ja het kriebelt hier behoorlijk hoor! Van Ruben was ik echt super snel zwanger. Ik had een mirena en werd niet meer ongesteld. Op 30 mei heb ik hem later verwijderen, en 27 juni had ik een posi test. Echt extreem veel mazzel dus, ben niet eens ongi geworden. Daarbij wilde ik al langer voor een 2e gaan maar moest op manlief wachten, en dat heeft ook een tijdje geduurd. Dus veel geduld heb ik niet meer nee....... :oops: Maar ja, je hebt het niet in de hand, dus we moeten wel geduldig zijn!

Hier weer heerlijk uitgeslapen tot 9.30 uur, ja wij hebben echt een gewedlig kind wat dat betreft! En eindelijk ook weer eens zonder onderbrekingen, voor het eerst sinds hij zo ziek was begin vorige week.

Ik ga relaxed op gang komen en dan lekker wandelen, het is een stuk zachter buiten vandaag en de hondjes zijn gisteren ernstig tekort gekomen dus het is hun beurt!

Fijne dag allemaal!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    @Kaatjesmam, misschien heeft het lange slapen van Karlijn nog met een jetlag te maken. Als sliep ze bij ons ook vanmorgen tot kwart over 7, normaal is het kwart over 6 a half 7. Wie weet leegt het aan het weer.
    En die opmerking van de vrouw van je vader vind ik ook lomp hoor.

Hier zijn we nu allemaal snotverkouden, fijn. Mijn weerstand is echt foetsie sinds de zwangerschap en ik heb ook lichte buikpijn. Bah, hoop dat dat snel weg is, want anders ga ik me alleen zorgen maken. Ga me aankleden en dan gaan we een grote wandelig met de hond maken.

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @jo, gatverdamme, het heerst ook heel erg griep en verkoudheid. LEkker rustig aan doen allemaal vandaag ;)
    En maak je je echt zorgen ook de vk bellen he!

Jij ook al lekker aan de wandel vandaag, veel plezier.

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Pfff ikke ook zielig, man is alweer gaan werken :(
    Ga vandaag het huis maar een GRONDIGE sop en schrob beurt geven, ga ik morgen lekker helemaal niets doen :p

@Lilly: Pffff ohhhh lekker uitgeslapen, ikke jaloers hoor! Have fun met wandelen, lekker frisse neus halen HEERLIJK! Oh en heeft het nu nog steeeeds met je ei te maken pfffffff..... Denk de hele tijd dat jij al verder bent in je cyclus (hoezo ik ben ongeduldig VOOR jou hihi, hoef jij het niet meer te zijn doe ik het wel, goed? ;) )

@Jo: Beterschap, hoop dat een lekker frisse wandeling goed doet! Enne geen zorgen maken over buikpijn hoor, doe ik ook niet :oops: . Heb al heel lang buikpijn en het is nog steeds in orde dus hoop dat het bij jou ook niets is! (en snel weer weg gaat!)

@Wenneke: Soms kan sex de ongesteldheid op gang laten komen.

@Funny: Jij hebt dus ook veel buikpijn gehad? En waar precies? Fijn dat het nu over is en je lekker van je ventje in je buik kan genieten!

@Kaatjesmam: Sorry wou jou niet laten schrikken, daarom poste ik het ook nu omdat we niet zeker wisten of jij wel kon mee lezen. Als ik wist dat jij hier ook was had ik het natuurlijk noooooit geschreven! ;)
    Wel fijn dat je nu gewoon lekker ongestoord misselijk kan zijn :)

@Isis: Enne weet je al iets, vandaag je NOD toch?

Zoooo nu ga ik maar eens aan de slag pfffff, heb er zin in :(

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zomaar, veel plezier vandaag! :p

Mijn kerel is ook aan het werk. :(
    Zo maar even eerst hier nog lunchen en dan op de fiets naar schoonloeder zodat Ruben daar kan slapen.
    Ga ik rond 14.00 de deur uit om te skieen.
    Hoop dat het leuker word dan dat ik verwacht...

Wenneke, aangezien de hoeveelheid denk ik ook dat je ongi gaat worden.
    Of zal het beschadigd zijn?
    Was het te ruig? ;)

Jo en lilly, veel wandel plezier!

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    nou heb weer flink moeten lachen om sommige berichten hier!

@wenneke: te lomp :) proest....klinkt erg liefdevol!?

@kaatjesmam: ik denk niet dat je me opgevallen was want ook ik loop dik in gepakt te klagen dat het hier wel erg koud is nu!~
    (maar zal ff goed gaan kijken, als ik je zie dan tekkel ik je wel en drinken we een bakkie bij die ene op dat hoekkie)

@zomaar: pfoeh van jouw stukje moest ik niet lachen hoor, ik schrok toen ik het las! Ga maar snel je afspraak vervroegen, zeg maar dat je het niet voor je eigen gerustheid doet maar die van iemand op het forum!

@runner: veel plezier vandaag!

@isis: ben blij dat je er tussen staat op de lijst nu, ik was zo omringd door al dat roze hier!

@jo79: ahhh beterschap voor jullie, en lekker rustig aan doen he!
    Kan het zijn dat je te veel doet..ivm je zwangerschap? [-X

@lilly: lekker he dat uitslapen, ik heb ook zo'n ideaal kind!
    Maar goed ook, want wij zijn natuurlijk hartstikke zwanger en dan kun je alle rust gebruiken! ;)

@funnÿ: veel plezier op je verjaardag (of heb je niet zo'n zin?)

@ll: ik ga straks naar Rotterdam, mag met een vriend van me mee naar zijn bedrijfsfeestje...in de apres-ski-hut-ding en overnachten in het Hilton :confused: :p
    Ik denk dat ik het wel naar mun zin ga hebben!
    Heb al erg lang geen feestje meer gehad.

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Mag ik heel ff klagen.....

Ik ben dus vreselijk aan de rees.....echt niet fijn :(

Om 12 uur ging ik met de hele goegemeente aan de wandel, dacht Ruben heeft zo uitgeslapen dus die kan wel wat later naar bed. Maar we waren nog geen 10 minuten onderweg of hij viel in slaap :confused:

Ok, nou lekker verder gelopen, moet die stomme muts van een Luka blaffen naar een andere hond, joost mag weten waarom maar ja hoor. Ruben schrikt wakker en hij heeft dus vervolgens ruim een half uur ontroostbaar gehuild. Niks wat ik deed was goed hij huilde tranen met tuiten, en riep steeds mama mama.

Op een gegeven moment heb ik het maar opgegeven en de kortste route naar huis genomen. Even was het stil onderweg maar thuis aangekomen begon hij weer :cry:

Toen maar in bed gelegd en na 5 minuten echr brullen is hij blijkbaar toch in slaap gevallen pffffffffff

Ondertussen is manlief wel thuis gekomen dus dat is wel erg fijn!

Nou heb ik dus last van allerlei gedachtenkronkels.......Met dank aan zomaar :) Want als ik deze ronde een kortere cyclus zou hebben van 27 of 28 dagen dan zou die buikpijn van de 19e wel van de innesteling kunnen zijn geweest. En laat ik die dag nou ook een beetje bloedverlies hebben gehad :rolleyes:

Zijn hier dames die wel eens bloedverlies hebben gehad tijdens hun eisprong?

Nou, ik zit mezelf alweer aardig gek te maken :rolleyes:

@Djezelf, rust is voor ons zwangere zeker zeer belangrijk!

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he lilly,

ik heb de afgelopen maanden steeds halverwege mijn cyclus een bloeding gehad.
    Kan vanalles betekenen, heb er ook al op gegoogled.
    kan innesteling zijn, kan bloed van je eisprong zijn, kan zijn dat je een adertje hebt geraakt tijdens de sex, kan zijn dat er een adertjes is geknapt toen je moest niezen etc....

bij jou is het niets byzonders, jij bent gewoon zwanger!

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @djezelf, ach dat weet ik ook allemaal wel.....maar je zou gewoon willen dat er iemand naar je toe zou komen die gewoon even zou zeggen; ah je hebt dat en dat, ja dan ben je zwanger! :) :)

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ben eindelijk klaar! (en helemaal op nu)

@Lilly: Ja jij bent zwanger ;) :p Enne graag gedaan he! :)

@Djezelf: Oh ja das inderdaad een goed argument om te gebruiken als ik de vk ga bellen :)

Zooooo ga ff uitrusten pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :( Zelf mijn handen doen pijn van het schrobben en zo...
    O ja vandaag voor het eerst boven het toilet gehangen :sick: , had ik daar nou net chloor in gedaan :pale: nam een hap luch omdat ik moest kokhalzen (sorry :oops: ) weet nu meteen hoe chloor "smaakt" hoefde meteen niet meer te spugen! :confused: Denk echt dat het een meisje word want ben bij Noah nog niet 1 dag ziek/misselijk geweest ;)

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Bedankt zomaar ;) DAt scheelt weer een test, iemand hier interesse in een kruidvattest? Heb er nog een liggen maar niet meer nodig 8)
    Ja vast en zeker een meisje, begin maar vast met shoppen ;)

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jaaaaa GOED idee, ga morgen de stad in om allemaal roze spulletjes te kopen :) :) Jij geen test meer nodig en ikke geen 20 weken echo om het geslacht te zien... We zijn er helemaal uit, jij zwanger ik krijg een meisje ;)

Zo net even lekker met Noah gedouched, had vanmorgen als gedouched maar nadat ik me een ongeluk heb gepoetst voelde het huis heeeeerlijk schoon aan maar ikke niet :rolleyes: Maar das ook weer opgelost! :D

17. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Zomaar, hahaha ik had ook al naar roze jurkjes gekeken want voel me toch anders dan de 1ste keer. Maar zou wel zielig zijn als ons 2de mannetje een roze jurkje zou krijgen ;)
    Heb nooit last gehad van tussentijdse bloeding maar ik bloed niet zo snel. Vorige week inwendig onderzoek gehad (ivm buikpijn) en de VK waarschuwde me dat ik wel een beetje bloed kon verliezen. Gelukkig niet.
    Heb vanaf het begin buikpijn gehad. Vooral de onderkant van m'n buik en dan links en rechts. Nu ook een beetje pijn ... te lang gestaan op de verjaardag. Denk dat het een soort bandenpijn is.

Djezelf, klinkt gezellig hoor! Geniet er maar lekker van! Ik zit tegenwoordig aan het alcohol vrije bier.. bevalt eigenlijk wel (heb zo wel het gevoel gezellig mee te drinken ;))

Lilly, jij bent 'gewoon' zwanger... !

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    zow vandaag lekker tuincentrums afgeweest

heb beetje bloedverlies maar niet zoals normaal ongi is zucht dat het maar gewoon doorzet ben ik ervanaf

weet niet meer wie maar bedoelde eigenlijk te ruig hahaha

19. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    de opmerking van de vrouw van mijn vader kwam niet echt lullig over hoor. ze wisten allemaal dat ik aan het proberen was ivm met miskraam.

En Jo, ja Karlijn is van slag door de jetlag, maar dan zou ze juist vroeger wakker moeten worden. Dat deed ze dus ook maar ging gelukkig weer slapen tot 7 uur. Hopelijk slaapt ze vannacht weer de hele nacht door.

Verder voel ik me nog steeds lamlendig. Ik denk een combi van jetlag en zwager zijn. Vanavond maar weer lekker vroeg naar bed (met 3 dekens en dikke sokken).

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Heb deze keer niet alles bijgelezen.
    Werd een beetje veel.

@Isis
    Welkom.
    Ongeduldig? Ik ben daar ook zo goed in ;)

@Lilly
    Jij bent zwanger en zomaar en ik zijn zwanger van een meisje!

@Zomaar
    Ik was bij Keano hartstikke misselijk maar nu niet.

@Jo
    Beterschap!

Dinsdag naar het cb.
    Lekker vroeg om 09.20.
    Hebben we dat ook weer gehad :)

Deel Deze Pagina