wij gaan ook voor de 2e.. we zijn al 4 maanden bezig ik wordt er een beetje gek van maar misschien hebben we deze keer geluk!
Ik had een eigen onderwerp gestart voor meiden die ook net ongeveer een half jaartje mama zijn en nu voor een tweede willen, maar die werd gesloten. Het is hier wel erg druk als ik eerlijk ben, ik hoop dat ik alles kan bijhouden. Joki, jullie zijn best snel voor een tweede gegaan, omdat je al in november even zwanger was? En spannend voor je, wanner ben je van plan om een test te doen als je dan nog niet ongesteld bent? Vera, gefeliciteerd! Heb je voor NOD getest of heb je een korte cyclus, omdat je nog geen 4 weken zwanger bent? Willemien, een negatieve test zegt niet dat je niet zwanger bent, alleen dat er op dat moment geen of te weinig hch aanwezig was. Zolang je niet ongesteld bent is er toch nog hoop? Ik duim voor je! mama van Tessa, jij hebt dus ook nog een kleintje, leuk zeg! Hoe snel was je bij Tessa zwanger? Ik was bij Pete gelijk zwanger. We wilden al eerder voor een tweede, maar omdat we in september op vakantie gaan, kan ik niet langer dan 30 weken zwanger zijn. Nu weet ik wel dat het nu ook een jaar kan duren, maar ik hou er wel een beetje rekening mee dat het nu ook gelijk raak kan zijn. Vandaag heb ik af en toe een zeurende buikpijn en ik ben nu ook wat misselijk. Ik heb het idee dat mijn eisprong eraan gaat komen, ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus, dus dan zou ik een kortere cyclus als de laatste keer gaan hebben. Groetjes Saskia
Hey meiden in de wacht., hoe gaat het.? Nog niet stiekem getest.? Ik wacht nog een paar dagen. Wil niet weer zoals vorige maand alleen maar nega testen hebben. Willemien, ik duim voor je. Echt vervelend dit. Ik had vorige maand hetzelfde. Was 6 dagen overtijd en stuk of 5 nega testen..! Geen lekker gevoel. Ik hoop voor je dat het beter afloopt voor je. Sassie, wij wilden graag een klein leeftijdsverschil tussen de kleintjes. Het duurde bij mn dochter 14 maanden voordat ik zwanger was. Dus we gingen er van uit dat het wel eens weer zo lang kon duren. Toen was ik wel in 1 keer zwanger. Nu weer ronde 4. Ik wacht nog even voordat ik ga testen.
Hier nog niet getest, heeft ook nog weinig zin Word wel knettergek van mezelf. Ik vergeet echt alles, gisteren ging ik naar de winkel voor wasmiddel nou ik kwam zonder thuis, had niet eens eten voor mezelf gehaald dus vandaag weer naar de winkel voor wasmiddel en brood nou ik heb dus wasmiddel gehaald maar geen brood pfff. Ik ben de hele dag al met vlagen misselijk en duizelig. Ik hoop echt dat dit tekenen zijn van zwangerschap zo niet dan wil ik echt dat ze snel ophouden want word er knettergek van
wat is dat toch met dat pendelen? zie het bij meerdere meiden staan, maar begrijp het niet helemaal geloof ik...wie doet dat dan? groetjes
Hi meiden! @vera, gefeliciteerd meid! @happyluna, leuk dat je er weer bent! Hoe voel je je? @Veertje en pim, ik heb toch ook weer allerlei zwangerschapskwaaltjes maar durf er niet in te geloven. Heb van de week overgegeven en ontzettende buikpijn en rugpijn. Misschien wel gewoon griep! Moet maandag ongesteld worden dus ik denk dat ik niet ga testen voor maandag... ga ik dat volhouden? Gek wordt je van dat wachten. M'n schoonzus kwam vanavond vertellen dat ze 8 wk zwanger is! Ze is 41 en heeft een zoontje van 9! Dit had ik echt nooit meer verwacht maar gun het ze echt heel erg! Nu nog hopen dat wij ook snel een 2e krijgen, zou wel leuk zijn. Alle nieuwe: welkom! X
@danili, hier heb je de link over het pendelen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431
Hier is het game over voor deze maand. Ben vanochtend ongesteld geworden. Cyclus van 25 dagen. Balen! Wat ik wel lastig vind is dat we er nu langer over doen dan bij Emme. Toen was ik 4 rondes na de miskraam zwanger. En toen ik de miskraam kreeg was het meteen in de eerste ronde raak geweest. Ik weet dat ik eigenlijk geen recht tot klagen heb, maar het is wel iets dat je je realiseert. En stiekeum hoop je toch dat het bij een tweede net zo snel gaat als bij de eerste. Ik ga deze maand met ovulatietests werken. Pim
Zonde zeg. Natuurlijk hoop je dat het weer net zo snel gaat. Hopen dat je met de ovulatietesten wat meer duidelijkheid hebt en gewoon lekker meteen zwanger word. Ik ben op dag 16 geloof ik van dit cycles begonnen met tempen en heb nu al meer duidelijkheid en dat vind ik heel erg fijn, nu maar hopen dat het meteen raak is deze maand, aan mijn lichaam te voelen wel maar ja die kan me ook voor de gek houden.
Ik heb volgens mij een goed beeldvan mij cyclus en eisprong aan de hand van mijn baarmoederslijm, maar ik wil dat nu eens checken aan de hand van ovulatietests. Ik duim voor je dat het raak is Veertje! Pim
@Pim: jammer dat het deze keer weer niet gelukt is. Hoop dat de ovulatietesten meer geluk brengen. Bij mij is dit de 2e ronde met ovulatietesten. Zal ze ook blijven gebruiken tot dat ik zwanger ben. Dat weet je tenminste wanneer je eisprong geweest is. Ik heb een cyclus gehad van 37 dagen en dit was echt niet fijn. Wist helemaal niet waar ik aan toe was. Daarna ben ik temperaturen. @veertje: nog een paar daagjes voor ons.
op naar volgende rond ben op dag 30, ging uit van 28 a 29 dus had een dag hoop, maar helaas. Had me al voor genomen om te wachten met testen tot dag na dat ik 2 cyclus geleden mk had, maar dat is helaas niet meer nodig.... wel besloten deze maand echt te gaan tempen wil nu gewoon precies weten waar me ei zit. Loop al paar maanden met het plan maar " het komt er niet van ".....deze maand wel ( denk ik ) wil er eigenlijk niet mee bezig zijn maar dat doe je toch..
@ Sassie1980: Ik was bij Tessa de 3e ronde zwanger, de maand ervoor heb ik toen helaas een vroege miskraam gehad.Dus was erg snel allemaal.We willen dolgraag een 2e kindje, maar we zijn nog niet echt actief op de vruchtbare dagen aan het klussen. We genieten volop van onze kleine meid en hopelijk mogen we binnenkort weer zwanger worden, maar ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Ik had vorige maand al een positieve test voor nod, maar ben toen ook gewoon ongi geworden. Dus ik ben een beetje terughoudend geworden. waar ga je heen op vakantie?
Joki, een nichtje van mijn man was voor de eerste 2 jaar bezig geweest, haar partner heeft slechte zaadcellen. Hier hielden ze weer rekening mee toen ze voor een tweede ging, maar nu was ze gelijk 1e ronde zwanger, wel erg fijn voor haar. Balen dat je ongesteld bent geworden, hopelijk ben je snel zwanger. Funny, op zich wel leuk als je samen zwanger kan zijn! Ik was samen met mijn nichtje zwanger, er zat 4 weken tussen onze uitgerekende data en uiteindelijk 2 weken tussen onze bevallingen. Veertje, nog een spannende week voor de boeg, hopelijk is het raak. mamavanTessa, ik was 2 cyclussen terug overtijd en had toen een heel licht streepje, maar dat bleek dus een indrooglijntje te zijn. Ik werd gewoon ongesteld, mijn cyclus was dus gewoon iets langer geweest. Na de bevalling kan dit allemaal nog even ontregeld zijn. We gaan naar Turkije (Kusadasi) op vakantie en gaan dus vliegen. Volgens de vliegtuigmaatschappij mag je tot 36 weken vliegen, maar met de zwangerschap van Pete had ik vanaf 30 weken veel last van mijn bekken. Vandaar dat ik niet hoogzwanger op vakantie wil, ik wil ook nog kunnen wandelen. Groetjes Saskia
Hadden jullie last van zwangerschapskwaaltjes (misselijk, buikpijn en rugpijn)? Vanaf wanneer? Voel me namelijk zo maar hoef pas maandag ongesteld te worden... bij Dylan werd ik pas met 6wk zwangerschap misselijk (en goed ook!) Heb vooral erg last van m'n rug vooral na een tijdje in bed liggen @pim jammer meid. Op naar de volgende ronde! Hoopte dat het bij ons ook zo snel ging als de eerste (binnen 1mnd). Tja dat was ook zo maar toen een miskraam (dat is nou 6 mnd terug!). Hoe lang ben je nu bezig? @nynke31 en @veertje! Spannend he?! @sassie1980, op zich wel heel leuk maar ze is niet echt een vriendin (we zijn heel verschillend en ze is 13 jr ouder!). Maar wie weet zou dit wel meer een band geven? Groetjes, Vanessa
Funny, het is pas de vierde maand dat we bezig zijn. Zoals ik al aangaf geen reden tot klagen, maar je bent gewoon teleurgesteld. Even een dagje sippen en dan weer door naar de volgende ronde met een nieuwe kans! Ook voor jou wordt het nu dus spannend. Succes! Pim
Hier is het zeker spannend, ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben maar durf eigenlijk niet te hopen omdat als het niet zo is de teleurstelling zo groot is. Ik denk dat ik op dag 30 van mijn cycles ga testen omdat mijn cycles altijd 30 dagen was behalve de vorige keer dus ben benieuwd.
Sassie, ik ben nog niet ongesteld geworden. Mn banner klopt niet helemaal. Hij springt vanzelf over naar een nieuwe. Maar ff en nieuwe maken. Veertje, ik hoop het echt voor je. Ik duim erg hard. Welkom aan alle nieuwe meiden. Had ik nog niet gedaan.! Pim, het is echt wel balen steeds als het niet gelukt is. Heb ik ook. Kan me er nog wel makkelijk overheen zetten. Hopelijk is het snel raak..
@ Funny: vanaf ongeveer een week voor nod was ik vaak misselijk, had last van kleine steekjes in mijn onderbuik en als ik mijn neus snoot zaten er kleine bloedstolsels in. Dat waren voor mij dezelfde symptomen als toen ik zwanger was,vandaar mijn test voor nod. Verschil was dat ik nu maar vage streep en plus had op mijn testen het waren geen indroog strepen want ze stonden er meteen en toen ik zwanger was van Tessa had ik paar dagen voor nod al een knal positieve test. Dus voor mij gaat streep=streep blijkbaar niet op. Hoe is het met jou nu? @ Veertje: spannend meid! nog een paar daagjes.