wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @lilly; had er van het weekend al een test tegenaan gegooid, dus zo goed is mijn geduld niet hoor ;)

@funny;ik heb het zelf niet gehad maar een vriendin wel. Zij had pilletjes gekregen en die werkte heel goed. Ik zie haar waarschijnlijk morgen dus ik zal het eens aan haar vragen. Misschien is het ook iets voor jou

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou hier ben ik in staat me telefoon de prullebak in te gooien

wat ooit me mannetje ze beste kameraad was hebben we grote ruzie mee doordat ze nieuwe meid me niet met rust laat sms jes enzo en andere vriende hebben ze ook geen contact meer mee

dus ik vodafone gebeld kunne ze het nummer niet blokkeren zucht

ga me verder uit kuren op de muren met behang af halen

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Hen Stijn gisteren met 39,1 op bed gelegd en nu heeft hij 38.0 en is harstikke ziek.
    Hij zit nu op schoot en af en toe komt hij omhoog omdat hij wat wil maar binnen een seconde ligt hij weer tegen me aan.
    Hoop dat het snel beter met hem gaat.
    Zal er vandaag niet veel zijn want met 1 hand tikken gaat me niet zo goed af :D

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    nou het heerst wel zeg, allemaal zieke kindjes :(

Oppaskindjes ook al snotterig en zo...... :rolleyes:

@ veertje, sterkte met steijn, hopelijk is het ff heftig maar ook snel weer over.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Hij begint gelukkig weer een beetje tot leven te komen, hij zit nu op zijn loopauto tv te kijken en wou net nog een broodje eten dus gaat gelukkig al een stuk beter, hoop dat het zo blijft gaan, ik hoop dat hij straks nog geen hoge koorts heeft want dan leg ik hem ff in de wandelwagen en dan kan ik even boodschappen doen want mijn man is niet echt vroeg thuis want hij zit in friesland en mijn zusje word vandaag geopereerd aan haar gal dus ben bang dat ik geen oppas kan krijgen.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    niels is gelukkig beter aan worden en ikzelf ook maar wij hebben het 3weken gehad

volgende week gaan we kijken voor versiering voor het huis voor het trouwen heb er zin in

7. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Hier gelukkig geen ziek kindje. *afkloppen*

Maar wel een minder goed humeurtje... Ik ga haar maar eens entertainen.

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Knuf, dikke knuffel voor jou!

Justfem, bah meid! Ook voor jou een dikke knuffel. En ik hoop dat je ondanks dit toch leuke feestdagen hebt! En terugkomen met goed nieuws he?

Runner, mentholpoeder helpt goed tegen de jeuk!

Veertje, hoe is het nu met Stijn?

All, hier weer een paar buisjes bloed laten aftappen, 12 weken zwanger he?

Velobabe, toch maar opgegeven voor mvm? Ik ben er alweer bijna vanaf. Gelukkig! Ik vind het toch altijd zo'n gedoe. Heb ook niet altijd tijd en zin om in die beker te plassen. Meestal krijg ik 4 flessen vol en de rest dus niet. Maar het is wel voor een heel goed doel. Dat maakt dat ik het toch volhoudt!

Zomaar, bij mij hebben ze het eerst geprobeerd met een uitwendige echo (9 weken en 3 dagen). Maar de vk kon niet alles goed bekijken/meten. Dus uiteindelijk toch een inwendige echo geworden.

9. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Hier ook voor ons 2de kindje bezig. Onze oudste zoon is 7jaar en kan niet wachten (wij uiteraard ook niet)
    We zitten in de eisprongfase dus jullie snappen wel wat hier gebeurt is de afgelopen dagen.
    7 jaar is alweer zo lang geleden, vind het weer erg spannend allemaal hoor.
    Eind dec weten we meer ;)

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Welkom tinkerbellmama :D

Zo vanmorgen ff boodschapjes gedaan, stijn heeft nu alleen nog wat verhoging.
    Heb voor de zekerheid maar wel zetpilletjes gehaald voor als het erger mocht worden maar gelukkig red hij het tot nu toe nog zonder.
    Hij ligt nu lekker te slapen dus heb ik even tijd voor mezelf :D

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Welkom Tinkerbellmama, spannend!

@Veertje, ja, die zetpilletjes heb je altijd op momenten nodig dat alle winkels dicht zijn ofzo, dus je kunt ze maar beter in huis hebben. Gelukkig heeft hij ze nog niet nodig gehad.

Robin brengen we morgen ook weer gewoon naar het kdv, ze is nog wel verkouden, maar dat benauwde en koortsige is er vanaf. Ze vindt het ook altijd leuk om lekker met andere kinderen te spelen.
    Ik nies en snotter alles bij elkaar en als ik ga slapen krijg ik zo'n kriebelhoest :( .
    Zo nog even wandelen met de hond en ergens een warme chocomel drinken + cadeautjes kopen. In december hebben we allerlei verjaardagen, maar ik heb weinig inspiratie nog om wat origineels te zoeken.

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo dames,

Als eerste heb ik zin om te klagen pff wat een dag... Niets ging zoals het moest en de rest ging allemaal fout... kortom een dag om SNEL te vergeten pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff bah! *einde klaagzang*
    denk ik ;)

@Tinkerbellmama: Welkom

@Jo: Fijn veel verjaardagen in december, NOG meer cadeautjes die je in DE maand moet kopen :rolleyes: (jij bent vast een beetje cadeautjes moe ;) )

@Veertje: Wat fijn dat hij nog lekker wat geslapen heeft, kan zijn mama ook even "bijtanken"

@Marlieke: Sttttt niet over bloed prikken en zo praten, we hebben het hier alleen over de leuke dingen :)
    Ik doe niet mee met MvM... Ik wil wel maar mijn man krijgt al last van ochtend misselijkheid als hij er aan denkt, nee hij heeft me bij de 1ste al duidelijk gemaakt dat er GEEN flessen in huis kwamen! :)
    (enne geloof dat je funny bedoelde ipv Runner met de poeder ;) Runner hoopte vast dat zij ook jeuk had van een zwangerschap :) )

@Funny: lijkt me ontzettend vervelend om jeuk te hebben, vsm heeft ook heel veel homeopatische smeersels tegen jeuk. Hoop dat het snel over is!

@Lilly: inderdaad is weer aardig stil hier :( ach ik had ook geen zin om achter de pc te kruipen, is het eigenlijk gen dag voor vandaag! ;)

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @tinkerbellmama, Welkom en succes met zwanger worden!

@zomaar, dat klinkt allemaal erg leuk :(

@marieke, nog getest?

Hier was het erg druk, bedrijvig, van hot naar her rennen etc.
    Morgen wat relaxter.

(heb al de hele dag af en aan zeurende buikpijn :rolleyes: maar daar denk ik totaan niks bij [-X zelfs niet terwijl nu zo ongeveer de innesteling zou zijn :rolleyes: )

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lilly
    You think too much O:)

15. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Tinkerbellmama, welkom en succes met zwanger worden!

Zomaar, ach het is vervelend (behoorlijk ;)) maar alles beter dan die buikpijn en misselijkheid!

Lilly... de week voor je NOD is echt het ergste.. wachten wachten en nog eens wachten en ondertussen jezelf van alles in je hoofd halen...

Veertje, hoe is het vanavond met Stijn? Meestal komt de koorts 's avonds terug. Dylan lag heel snel en vroeg te slapen.. hij is niet echt ziek maar wel een beetje uit z'n doen.. hopelijk blijft het daar bij!

Mn beste vriendinnetje belde.. Zij hebben er 3 jaar over gedaan om zwanger te worden, dus na de geboorte van hun zoon zijn ze vrij snel weer aan de slag gegaan. Nu is ze zwanger (na een half jaar)! Vind het zo leuk, natuurlijk ook omdat ik zwanger ben anders had ik wel anders gepraat hoor ;)

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    @Marlieke, hier ben ik met 8 weken al afgetapt, gaan ze met 12 weken weer bloed afnemen? Ik had dit keer wel een goede bloedprikster, voelde weinig en had geen blauwe plek.
    @Funny, 3 jaar...dat is nog eens een tijd! Wat fijn voor haar de ze zwanger is!

Ik ben net Rudolf, zie er niet uit, grote rode snotneus en van die waterige traanoogjes. Mijn man ook, we zijn een lekker stel zo.

17. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Jo79, volgens mij nemen ze bloed rond 10 wk en daarna rond 25 wk om je ijzer na te kijken...
    Vind 1 x 11 buisjes wel genoeg!
    Voel me ook niet best, had vanmiddag een migraine aanval en aangezien ik niks mag innemen (paracetamol helpt niet) ben ik nu nog beroerd en ga ik lekker naar bed.
    Beterschap en kruip ook maar lekker in bed!

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Jo en Funny
    BETERSCHAP!

19. veertje

veertje Fanatiek lid

Met Stijn gaat het wel, hij had vanavond 38,4 en wil nu niet slapen, hij zit tussen ons in op de bank.
    Hij heeft vanmiddag te lang geslapen denk ik.
    Ga hem zo maar weer proberen in zijn bed te leggen.

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Veertje, heeft Stijn nog wel wat gegeten/gedronken vandaag?

Marlieke, ik vroeg me al af wat ik met mentholpoeder moest doen..
    Zal ik het maar aan Funny doorgeven? ;)

Tinkerbellmama, welkom hier!

Lilly, toch geen buikgriep? :p
    ;)

Jo, nog geslaagd met de kado's?

Ruben was vanmorgen zo verdrietig toen ik hem bij de oppas achter liet.
    Tranen met tuiten.
    Heeft ie nog nooit eerder gedaan...
    Vond het toch zo zielig!
    Nog maar even een extra kus en knuffel gegeven en hem gillend achter gelaten.
    Voelde me zo slecht op dat moment.
    In mijn pauze maar gebeld hoe het ging.
    Na 10 min. was ie eindelijk afgeleid en heeft ie zich de rest van de dag goed vermaakt
    Pfiew, volgende keer hopelijk weer anders. ;)

Deel Deze Pagina