ja hij eet en drinkt gewoon goed, hij was ook de hele dag vrolijk, je merkt wel aan hem dat hij niet lekker is maar hij is niet zo ziek meer als gisterenavond en vanmorgen.
Hier niet meer getest. Ik heb het net met mijn man erover gahad en ik ga vrijdag weer testen. Heb nu al twee testen verspilt en als het wel positief is is hij dat ook nog wel vrijdag. Zelf heb ik wel al de hoop een beetje opgegeven, maar zolang ik niet ongi ben is er natuurlijk nog hoop Ben wel vandaag naar de kruidvat geweest en heb daar 2 testen gehaald, dus ben er klaar voor Verder heb ik een mooie galajurk gescoord want ik heb donderdag een etentje van mijn man zijn werk(ja dat moet in gala ) Ik zeg alvast weltrusten tegen iedereen, denk niet dat ik het heel laat ga maken. (en dan is het natuurlijk eerder vrijdag ) @tinkerbellmamma; welkom, en succes met zwanger worden. En klusse vanavond
@ tinkerbellmama: Welkom hier en succes met zwanger worden! Je komt net optijd hier, want in dit topic is het plan dat dus allemaal in december zwanger zijn! @Jo: ahhhhh Rudolf....wat schattug! Nee serieuws..beterschap! @veertje: wat fijn dat Stijn zich al wat beter voelt! @marieke: knap hoor dat je jezelf zo onder controle kan houden! Zal voor je duimen! @ runner: vervelend is dat he als je ze verdrietig zijn! maar je bent geen slechte mama hoor! @lilly: hoe gaat het met je...wanneer ga jij eigenlijk een testje wagen? owkee ik ga ff eerlijk zijn, voel me vandaag weer eens erg K**! heb weer het idee dat het ook deze maand weer niet raak is pfffff echt weer een flinke dip dus nu! kan wel janken!
@Runner, ja geef maar door aan FUNNY! Maar ik hoop wel dat je al heel snel mega veel bussen mentholpoeder nodig hebt... @Djezelf, geef de moed niet op meid! @Jo, beterschap! @Funny, jij ook. Is de migraine al wat minder?
@djezelf, ik snap je gevoel. En je wil aan de ene kant heel erg hopen dat het raak is, maar je wil ook niet al te hard hopen want dan komt de teleurstelling dubbel zo hard Ik ga echt pas 2e kerstdag testen als ik denk dat het nodig is. Afgelopen maand voelde ik een dag voor ik ongi ging worden heel duidelijk dat het er aan kwam, als ik dat gevoel weer heb dan doe ik het dus niet. We zijn dan op vakantie en pas de 29e weer terug dus kan het jullie pas later laten weten helaas Jij hebt nog een klein weekje zie ik, hopelijk verandert je gevoel nog. @alle zieke mama's en zieke kindjes, BETERSCHAP! Hier lijken we eindelijk in rustiger vaarwater te zijn gekomen wat dat betreft (afkkloppen) alleen heeft onze hond gisteren elke maaltijd eruit gegooid En ze was ook echt niet lekker. En aangezien Luka echt ons oogappeltje is ben ik dan gelijk bezorgd. Ze heeft nu rijst met kip gegeten en vooralsnog blijft het erin.......... [-o<
@Funny, hoe is het nu met je, gaat het beter? @Djezelf, sterkte! @Lilly, je zoekt maar computer met internet hoor, dat kun je ons toch niet aandoen om in de spanning te blijven zitten! @Runner, nee, niet eens geslaagd voor de cadeaus, Robin sliep heel lang en ik kon alleen nog naar 1 winkel. Die hebben hele leuke en lekkere dingen, van die streekproducten enzo. Geloof alleen niet dat die mensen dat waarderen als ik met havermoutkoekjes aan kom zetten, kun je er donder op zeggen dat we zo'n flauwe grap krijgen van 'huh, dat voer je toch aan je paard' ofzo, zou het zelf allemaal leuk vinden om te krijgen, maar goed, ieder zijn ding. Haal wel zo'n kerststukje ofzo. Vandaag is alles en iedereen de deur uit en ga ik eens flink opruimen en schoonmaken.
Beterschap aan alle zieken! (volgens mij komt er hier ook een flinke verkoudheid aan ) Oh ja en ook alle zieke honden @Lilly: Poeh ik vind het spannend VOOR jou haha, was het maar alvast kerst dan wisten we al wat meer @Djezelf: Het is nog 6 dagen voor Nod, alles kan nog... ik hoop dat jouw gevoel er naast zit netzoals die van mij deze maand @Marieke: Laten we hopen dat de wegblijven! Hier niets bijzonders, ben blij dat gisteren voorbij is! Denk dat ik een verkoudheidje ga krijgen, krijg bijna geen adem pffff.... Rustig aan dan maar. Met de zwangerschap gaat alles goed, daar ben ik ERG blij mee uiteraard
@Isis: wat een geweldig nieuws, meid! Gefeliciteerd! @justfem & knuf: balen meiden! Ik had zo op een roze kerst voor jullie gehoopt... dikke knuffel! En ik zal met oud&nieuw aan jullie denken bij mijn nieuwjaarswensen... @msbs & tinkerbellmama: welkom! @Marieke: je maakt het wel spannend zeg! @Runner, Thiago heeft dat ook met regelmaat als ik hem wegbreng naar KDV. Hij klampt zich dan helemaal krijsend aan mij vast en ik moet hem dan ech van me losrukken en afgeven aan de leidster van KDV. Heel zielig, ik kan wel janken op zo'n moment... @Kaatjesmam: hoe bevalt Nederland? Buiten de Hema en de AH dan @alle zieke mama's, kinderen en mannen: heel veel beterschap! Volgens mij is de halve wereld ziek momenteel! Kunnen we de wintermaanden niet gewoon overslaan en het hele jaar zomer hebben ?!?!?!?
@Zomaar, welkom bij de snotter- en hoestclub! Bij mij gaat het nu over in een opgezwollen keel en de helft van de dingen mag je niet innemen, heel irritant. Oh ja, ik had ook nog zoiets, er lag een kerstkaart van de buren op de mat met onze namen erop en.......? Ik denk dus dat ze het MvM-mannetje hebben gezien maandag! Ze hebben sinds kort knalblauwe kratten en flessen, valt het extra op. Ik laat hem nog altijd wel achterom komen, want voor woont zo'n bejaarde roddeltante die anders over straat gaat gillen dat ik zwanger ben. Nou ja, ze zullen hun mond wel houden, als ik ze zie, zal ik het wel zeggen.
Hier ook ziek. Karlijn eergister 39.5 en nu ik sinds gister. Voel me echt beroerd. Hoe doen jullie dat ziek zijn met een kind? Dus nee Nederland bevalt tot nu toe niet zo goed. Gisteren een ellendige dag gehad. Ik ging onze huurauto ophalen in A'dam (daar was ik 's morgens toch). Met kind, grote rugtas en autostoel. Bleek m'n rijbewijs verlopen. Heel dom natuurlijk. In watergraafsmeer (waar ik eerder heb gewoond) zou ik wel met spoed een nieuwe kunnen aanvragen. Ik daarnaar toe. pasfoto maken. In rij staan. Blijkt het natuurlijk niet te kunnen omdat ik in het buitenland woon. Schriftelijk aanvragen, duurt zeker 3 weken. In de trein (na 3 kwartier blauwbekken). In schagen weer terughobbelen met al mijn spullen. Kind helemaal gesloopt. Maar goed.. Verder heel veel sterkte voor Justfem. Balen zeg! En welkom nieuwe bijna zwangeren van de 2de!
@kaatjesmam, vervelend dat jullie ziek zijn, ik zou als ik jullie was lekker samen op bed gaan liggen Ik was vorige week blij dat stijn niet ziek was en mijn mannetje op hem kon letten zodat ik in bed kon blijven. Stijn had vanmorgen nog 38 graden pfff hoop dat het snel over gaat bij hem.
Helaas, hier klopte mijn gevoel dus wel. De zijn er, althans nu bruin dus straks wel rood Je hoopt het zo, zeker omdat ik met Cas in de derde ronde zwanger was. Op een of andere manier ben ik er gewoon vanuit gegaan dat deze keer weer ging lukken. Ben net ff helemaal ingestort op mijn werk, kon ff alleen maar huilen. Ik geloof niet dat mijn leidinggevende wist wat ze met mij aanmoest. Ze weet dat natuurlijk niet, maar ik ben zo vol met snot en niet lekker dat ze me naar huis gestuurd heeft. Ik ga er gewoon voor in 2009! @djezelf,runner,lilly en alle andere nog testers die ik vergeet; ik ga echt voor jullie duimen. Het is echt zo'n teleurstelling. Maar ik duim echt voor jullie
@Marieke, wat een teleurstelling, dikke knuffel voor jou en maak het jezelf vandaag maar zo comfortabel mogelijk! @Kaatjesmam, schiet lekker op zo met die auto! Beterschap allebei en als het even kan, gewoon in bed kruipen.
@ll: bedankt voor jullie lieve woorden, kom ws nog wel praten, heb alleen een erg depri week, alles lijkt tegen te zitten. Dus kwam het ongi zijn ook rauw op mijn dak, ik bloed letterlijk leeg, alles wat ik vorige maand (was een stuk minder en korter als anders) niet heb gevloeid, komt er nu uit volgens mij. Gisteren een gesprek gehad over Noa komt vooralsnog weer een staartje aan een al 2 jaar durend issue over noa en een IB-er die zich als een pittbull heeft vastgebeten in mijn dochtertje's welzijn. Ik kom zelf uit een gezin met hulpverleners en heb ook goede contacten bij de instellingen die bij noa betrokken zijn, helaas vind mevr de ib-ster dat niet voldoende. De teleurstelling was groot omdat die derde ronde toch wel mijn grootste hoop had en mijn mannetje vorige maand erg goed meewerkte en we zelf op het juiste moment geklust hebben. Nu wil hij weer helemaal niet meewerken, want hij zegt dat het niets uitmaakt en dat ikde natuur zijn gang moet laten gaan. Als ik van zijn gedachte uit moet gaan komt dat neer op 1 keer per week klussen en da's zeker niet een hoeveelheid waardoor ik snel zwanger zal zijn. Ik zie erg op tegen de feestdagen deze maand, mijn mannetje werkt veel en we moeten ergens eind van de maand leuk over de ongeboren en bijna uitgerkende datum gaan kletsen, wara ik echt geen behoefte aan ben. Misschien vinden jullie me een aansteller maar ik kan me gewoon niet eroverheen zetten, over elke andere zwangere wel maar over haar niet. Maar goed ik heb maar ovuluatie testen besteld misschien dat ik dan in ieder geval mijn mannetje zo ver krijg dat als die positief zijn dat ie dan wel wil klussen. @marieke81: Balen meid, ik kon maandag ook wel janken op mijn werk. Knuffel vanaf hier en dan maar samen een positive test in januari @zomaar: fijn te horen dat het zo goed met je zwangerschap gaat @ll de nog testers ik hoop dat jullie wel allemaal wel op roze gaan deze maand. @lilly: hoop dat jou pendel uitkomt en dat jij hem dan ook goed hebt voor mij @tinkerbellmama: welkom en leuk om iemand tegen te komen die ook al een wat oudere eerste heeft, dan voel ik me ook niet meer zo eenzaam, tussen al de mama's met een jonge eerste. Hoop voor je dat je in december een positieve test mag hebben Ik zal je toevoegen op de lijst. @ll de zieken: heel veel beterschap!
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3 Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde 5 - NOD 14 dec Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 22 dec Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1 Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 12 jan. Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 20 jan Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 29 dec Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 3 - NOD 19 dec Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - nu in ronde 1 - NOD 29 dec Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - test rond kerst Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2? - NOD jan? Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen 14 dec - Andi 17 dec - Justfem 19 dec - Runner 22 dec - Djezelf rond de kerst - verena87 26 dec - Lilly 29 dec - msbs 29 dec - Tinkerbellmama ? jan - wenneke20 ? jan - Veertje 8 jan - Anniek 12 jan - Justfem 15 jan - Knuf 20 jan - Marieke81 -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - ? - ? Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?
@marieke, vervelend zeg, ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is. @justfem, heel erg veel sterkte de komende tijd. Mijn zusje is gisteren geopereerd aan haar galblaas en is gelukkig vanmorgen weer thuis gekomen en het gaat allemaal redelijk met haar. Net maar ff een kaartje bij haar in de bus gegooid.
@veertje: dank je Hoe gaat het met je Etos-pillen innemen, ben je al een beetje gewend aan de grote Wanneer moeten jullie weer naar het ZH? Ik voel me als ik klaag altijd schuldig tegenover jou, wie ben ik met mijn 4 rondes in vergelijking met jou Heel veel beterschap voor je zusje, hoop dat ze er niet te veel hinder van ondervind met de feestdagen.
@marieke, ik was bij ruben gelijk de 1e ronde zwanger en om de een of andere ronde denk je dan idd dat het bij een 2e ook wel snel zal gaan. Nu had ik niet gelijk de 1e ronde verwacht maar de 3e keer dat ik ongi werd was voor mij ook echt een baal moment...Dus ik snap hoe je je voelt. Sterkte de komende dagen! @justfem, oh ik hoop ook dat mijn pendel voor kou klopt! Kan me voorstellen dat je er even door heen zit Mag ik vragen wat zo'n ib er is en doet? ALs het te prive is dan houd het op hoor Durf het bijna niet te zeggen met al die dipjes hier..... Maar ik heb eignelijk wel een lekkere dag. De zon schijnt, ga straks lekker naar de kapper en ik doe rustig aan. Heb zoiets van morgen nog een druk daggie en dan 2 weken vrij. En er is niks wat niet tot vrijdag kan wachten
@llily: een ib-er is een intern begeleider op school, ze helpt als er kinderen op school zijn die bijv. leer-, gedrags- of andere problemen zijn. Of als er vermoedens bestaan op school dat er problemen met de thuissituatie zijn. Allemaal best goed natuurlijk, vooral als ouders zelf geen initiatief nemen, als blijkt dat er problemen zijn met hun kind. Echter in ons geval, waren wij al voor dat Noa op school zat bij diverse hulpverleningsinstellingen en hebben we altijd een open contact hierover gehad met de school, wat er precies met noa aan de hand is kan ik niet vertellen, maar dat ik al mijn plichten als moeder heb vervuld is een feit. Dit zeggen de diverse instellingen ook, normaal zou school nadat een instelling heeft gezegd het gaat nu goed en de juiste hulp zit er in, zich daar bij moeten neerleggen. Maar in het geval van deze IB-er blijft ze maar oude koeien uit de sloot halen en is ze het niet eens met de behandelingen die noa nu krijgt, dit ondanks dat noa's schoolprestaties op dit moment gewoon zijn, iig niet anders dan van andere klasgenootjes. Dan is het best lastig. En ik zie dat hier het zonnetje ook schijnt en daardoor voel ik me ook gelijk beter, dus ik geef je groot gelijk. Wat ik al zei begin van de week is slecht begonnen, maar ga wel weer proberen te genieten. Vol goede moed maar weer... die stomme hormonen ook, maakt je lekker labiel... nou volgende maand hopelijk labiel van HCG-hormonen.