Oh dat is bij mij ook altijd zo'n drama in de week dat ik ongi ben. Dan heb ik echt een dip, zie het allemaal somber in, vind mezelf een dik lelijk gedroch (heb zelfs wel eens een feestje laten schieten omdat ik me gewoon te rot voelde en er niks was dat me leuk stond Wilde alleen maar in joggingpak met veel slecht eten op de bank zitten en zwelgen in mijn ellende ). Vervelend van die ib-er, een eigenwijze haaibaai dus
@lily: ja normaal bak ik een chocoladetaart, maar mijn trek in chocolade is nog niet terug gekeerd Voor een chocoholic als ik echt een verschrikking En er zit nog wel een iets positief iets aan mijn cyclus, hij was weer iets korter, dus heb gelukkig niet hele onregelmatige of extreem lange. En noa is op de 26ste verwekt van 2000 en volgens mijn huidige cyclus zou deze keer dan ook mijn vruchtbaarste dag zijn, dus wie weet krijgt ze dan wel een heel bijzonder verjaardagscadeau volgend jaar.
@Justfem, dat moet dan haast wel! Bij mij ging het immers (bijna) precies zo. Niet de eisprong op dezelfde datum maar wel de test!
@justfem, gaat heel erg goed met de etos pillen, heb er tot nu toe nog niet echt moeite mee, wel al 1 keertje 1tje vergeten. We moeten 9 januari pas weer dus dat duurd nog even. Je moet je helemaal niet schuldig voelen hoor, je hebt het recht om je rot te voelen. Ik hoop alleen dat jullie er allemaal niet een jaar over hoeven te doen want dat is veels te lang. Bij stijn duurde het bij ons 16 maanden, ik hoop dat het deze keer voor de 16 maanden is want anders heb ik het gehad en kan je me opvegen denk ik. Met mijn zusje komt het vast en zeker goed, ik denk dat ze al blij is als ze straks weer een beetje normaal kan eten want dat ging niet echt goed meer, ze is in de laatste weken ook ontzettend veel afgevallen.
@marlieke: ik zou de testdatum niet meer weten bij noa, omdat ik toen niet wist dat ik zwanger was en geloof ik pas met 8 dagen overtijd dacht laat ik toch maar eens testen duurt wel lang voor ik ongi ben. Oh ja jij had op de zelfde datum getest en toen was het raak, nou heb weer goede hoop voor de volgende ronde @veertje: hoop ook voor je dat de Etos-pillen al een wondertje verrichten en dat ze in het ZH alleen nog maar constateren dat je zwanger bent
@Veertje: Etos pillen rule @Justfem: Welkom terug Ben blij dat we niet tot volgend jaar hoeven wachten... Pfff heeft doe IB-ster nou nog steeds haar tanden in jouw kind staan :x Bah wat vervelend dat jouw mannetje nu niet meer "mee" wil klussen, denk dat ik die opmerking hier ook had kunnen verwachten als et niet raak was geweest.... Vertel maar tegen je vent dat ronde 4 DE ronde word! (wist jij toevallig dat ik zwanger ben geraakt in ronde 4, lilly ook zwanger raakt in ronde 4, jij ook zwanger raakt in ronde 4 etc etc.... ) @Marieke: Knuffel, en succes de volgende ronde @Kaatjesmam: Pfffff wat een gedoe, hoop snel dat het een fijner verblijf mag worden in ons koud kikkerlandje! @Lilly: Ronde 4..... Lucky Number 4!
@zomaar: heb ik hem al verteld, maar hij vind het wel best, hij begrijpt niet waarom ik er zoveel verdriet van moet hebben als het niet raak is, volgens hem is zwanger worden dan toch niet leuk meer?! Maar ja hij hoeft niet zo nodig nog een kind heeft in zijn beleving nog alle tijd en heeft zoiets van al is Noa 12 wat maakt het uit, dat heb ik helemaal niet, ik wil niet een baby als mijn dochter net in de pubertijd zit. Hij heeft ook helemaal geen gevoel erbij dat we al een 2de hadden kunnen hebben, volgens hem heeft het niet zo mogen zijn en was het nog niks, scheelt natuurlijk dat hij de echo toen niet heeft gezien en nog geen andere zwangerschappen heeft meegemaakt. Ik kan het hem ook niet echt kwalijk nemen, maar het is wel pijnlijk. En hij heeft makkelijk praten volgens hem zie ik juist zoveel zwangeren omdat ik op dit forum zit. Terwijl als ik er niet op zit en zelfs niet aan het zwanger worden denk dat ik dan toch overal met zwanger zijn wordt geconfronteerd. En dan zegt ie eenvoudig weg: denk aan iets leuks! Aan dat we een neefje krijgen , nou dat heeft natuurlijk niets met zwanger zijn te maken
@justfem, ik hoop het ook Manlief en ik zijn toe aan vakantie dus ik net even kijken op landal wat een weekje weg kost in januari dus ik zie dat een park in overijsel maar 169 kost dus ik dacht das mooi, ik verder boeken om te kijken wat het eind bedrag gaat worden, het word gewoon 250 Ze zetten dus een mooi lok bedrag neer maar aan het eind is het dus veel duurder en ik wil goedkoop een weekje weg
@ll: zijn er hier dames met goede ervaringen met ovu-testen, ik ken tot op heden alleen zomaars verhaal van kruidvat en daar wordt ik niet echt blij van hahahaha En weet iemand hoeveel dagen voor je eisprong je begint met de eerste test ik dacht zelf rond dag 10 van je cyclus (bij een cyclus van 28 dagen) of is dat te vroeg?
Fem, Soms he... Soms wilt het juist mee werken als je de handdoek in de ring gooit.. Toen wij zwanger wilden raken van ons eerste kindje zijn we er 12maanden lang dag in dag uit mee bezig geweest. ik washet zat storte me op de bruiloft, en bewust niet rond mijn eisprong geklust... Mijn ongi bleef uit... Vreemd want we hadden niet op tijd geklust... Maar de test die ik een paar dagen later in mijn hande had vertelde mij genoeg! Zwanger! Ook dalijk in maart ga ik me echtn iet op een zwangerschap storten. Ik zal er mee bezig zijn ja... Maar verder.. Nee echt neit.. Ik heb dan een bruiloft wat keihard dichterbij komt SUcces meiden, op naar een zeer vrchtbaar 2009
@veertje: je moet eens bij roompot vakanties kijken die hebben erg goedkope weekendje weg we zijn een keer voor 89 euro een weekend weg geweest en voor 59 zelfs een midweek.
@verena: ik zou me wel ergens anders mee bezig willen houden, maar echt veel positieve andere dingen zijn er momenteel niet om mee bezig te zijn.
@veertje: had geloof ik net nog een mail van ze binnnen daar staan speciale aanbiedingen in voor nieuwsbrief leden. Het zijn vooral de weken, midweken en weekendjes die buiten de schoolvakanties vallen, helaas kan ik daar geen gebruik eer van maken da's echt een nadeel als ze eenmaal naar school gaan.
@Veertje: De link in het mailtje verwijst naar de site en dan de aanbiedingen, als je het niet kunt vinden pb ik je de link wel even
@veertje: als je je aanmeld voor de nieuwsbrief dan krijg je elke 2 weken aanbiedingen, ws komt er na 1 januari ook weer 1 en dan zijn er veel lastminute aanbiedingen. Ik had toendertijd een week van te voren pas geboekt.
@justfem; ik heb vanmiddag ovu testen besteld bij sensitest. Ik krijg ze morgen binnen. Ik heb 12 stuks voor geloof 13 euro. Ik kan morgen wel ff op de gebruisaanwijzing kijken voor je wanneer je dan moet beginnen. Volgens mij kan je trouwens ook op de site kijken, daar staat ook de gebruiksaanwijzing op. Met matcare en kruidvat heb ik slechte ervaringen. Met Cas was ik meteen de eerste maand zwanger dat ik ze gebruikte. Deze maand had ik ze ook gebruikt van de kruidvat maar toen had ik 5 knalpositieve testen achter elkaar, dus geen idee wanneer mijn ei is geweest.