@Justfem, nee, zo'n opmerking, daar word je vrolijk van . Natuurlijk leuk dat jullie een neefje krijgen, maar dat is toch ook een baby. En of je nu op dit forum zit of niet, overal zie je baby's en zwangeren, er stond nu zelfs een stuk over in ons lokale krantje, dat er bij een organisatie zoveel medewerksters waren bevallen in een maand tijd, las ik net nog. Ik heb die testen van matcare gebruikt, na 9 negatieve testen, kreeg geeneens een licht streepje, had ik weinig hoop meer, maar de 10e test kleurde behoorlijk, nog niet net zo als het controlestreepje, maar ook een erg duidelijke streep. Alleen toen was ik door mijn testen heen...nou ja een dag of 2 later voelde ik duidelijk mijn eisprong en het was dus ook nog raak die maand. Eigenlijk wel eens goed, want ik had altijd het idee dat mijn eisprong veel eerder was (maar heb het verder nooit goed bijgehouden, net als de duur van mijn cyclus ). @Veertje, ik ben wel eens een lang weekend naar Landal geweest voor 99 Euro in Duitsland. We hadden een vierpersoonshuisje geboekt, maar kregen zonder bij te betalen een 6-persoonshuisje. Dit was Landal Wirftall, de huisjes zijn erg aan een opknapbeurt toe, maar het park en de omgeving waren super. Er zit er nog eentje in Duitsland (Dwergtersand), met gloednieuwe huisjes, ook vaak voor 99 Euro, denk dat ik daar nog eens heen ga. Is niet zo ver over de grens. Wirftall was ook maar 3 uurtjes rijden, maar echt een totaal andere omgeving. Oh ja, de buuf nog gesproken, die MvM man stond voor haar schuttingdeur ! Ze vroeg al wat hij kwam doen, maar bleek dus 1 deur ernaast te moeten zijn.
hallotjes... justfem, fijn dat je er toch weer bent het valt ook allemaal niet mee! zeker niet als je kerel zo nuchter is! wbt ovu teste, ik heb ze ook gekocht maar geen ervaring mee marieke o gelukkig jij gaat ook al naar januari! maar onteteend shit voor jou.... uhmuhmuhm ik weet het niet meer
@Justfem: Idd, leuk een neefje (nou ja dat neefje gaat uiteraard leuk worden maar we zeggen niets over zijn moeder Pffffff... ) Ik kan jouw frustraties ZO goed begrijpen! Ik heb voor de GEWELDIGE kruidvat ovu testen ook matcare gebruikt ik had een beetje hetzelfde wat Jo schreef, gebruikt en net toen het er aan zat tekomen.... OP pfff was geloof ik ook op dag 10 begonnen met een 27 dagen cyclus (heb altijd een late eisprong). In het proberen zwanger te raken van Noah had ik een ronde CB digitaal ovu testen gebruikt, daar was ik ZEER tevreden over maar ze zijn ZO duur! @Jo: Hahaha Tja zo komt de tam tam vanzelf Wat is zwangerschapsmisselijkheid eigenlijk iets raars hé, het zijn echt van die vlagen maar merk dat ik er het meest last van heb als ik bezig ben.... Als ik rustig op de bank zit dan heb ik het veeel minder. Klinkt dit bekend of ben ik de enige?
@Kaatjesmam Ik ben 1 keer echt goed ziek geweest en toen was mijn ventje ook verkoude maar bleef druk spelen op bed terwijl ik erbij lag als een duf vogeltje. Hopelijk worden we deze keer overgeslagen! @Zomaar Over de misselijkheid, geen commentaar
@Zomaar, soms ben ik de hele ochtend licht misselijk en soms komt het opeens opzetten. Ik ben het nu vaker 's ochtends dan de rest van de dag dan toen ik zwanger was van Robin, toen was op allerlei tijdstippen. Maar wel ook dat het opeens op zet. Vorige zwangerschap zat ik in mijn eentje aan de burrito's, voel het aankomen, wil naar de w.c. rennen, maar struikel en werkelijk, de hele kamer zat onder de burritostukken en drap. Het was vreselijk, met die rode saus tegen de muur bleeeeh! Nu komt het mooie: onze hond vond het heerlijk ! Ach, scheelde mij weer opruimen. Wat een vies verhaal. Ik heb nu standaard een plastic zakje in mijn tasje zitten voor mocht ik opeens ergens over moeten geven.
@zomaar: weet je wel zeker dat je zwanger bent, misselijk zijn dat kan niet goed zijn hoor Heel herkenbeer dat is 1 van de dingen die ik me nog het beste kan herrineren bij noa, sta je lekker ergens in een winkel niets aan de hand en opeens dat gevoel en dan nog net naar buiten kunnen rennen en in een struik staan overgeven en dan al die mensen kijken En het vervelende vond ik nog dat je het ene moment heel lekker voelt en het volgende moment echt beroerd, maar ja het is voor een goed doel. @anniek: ja ik bedacht me vanochtend dat ik jou natuurlijk ook niet zo maar alleen kon laten tot januari tussen al die zwangere kletsers
Hier ook weinig misselijkheid. Wel heel vaak brandend maagzuur. Ik ben al met mijn 2e doosje rennies (96 stuks) begonnen. Op oudjaarsdag (jawel) maar eens bij de controle aan de vk vragen om een drankje o.i.d.
goedenmorge heb me toch last van me handen zucht komt van behang afhalen gister een wii gekocht mannetje wou kadootje voor mij kopen maar ook een wii ik heb gezegd dan een wii dus gisteravond gewii t haha heb nu dus spierpijn jusrferm jammer op naar de volgende ronde
Nog precies 1 week Totaal nutteloze info, maar goed Ik voel helemaal niks, ik wil misselijkheid, maagzuur, zere (.)(.) een teken
@Lilly: Ik had ook HELEMAAL nergens last van tot een paar dagen geleden pas.... Dus niets voelen kan ook goed zijn hoor! Je mag wel wat misselijke vlagen lenen als je wil? Spannend... Nog 7 dagen! @Carla: Ik had bij Noah ook alleen maar hoofdpijn verder helemaal niets, dan krijg jij vast een jongen dit keer @Justfem: Tot op heden heb ik het nog "in" kunnen houden, dus wel heel erg misselijk tot aan kokhalzen toe maar gelukkig heb ik het tot dat weten te beperken.... Kijken of me dat vandaag weer lukt Is idd allemaal voor een goed doel, moet zeggen dat ik in ieder geval iets voel en ik daar best blij mee ben @Jo: IEHWWWWWWWWWWWWW @Velobabe: Ook lekker misselijk dus @Anniek: Dan ben ik best blij met mijn ziekte hoor
Kaatjesmam, beterschap! Jo, gadverdamme, van mij had je dat verhaal wel voor je mogen houden. Ovutesten liggen hier ook al in huis voor de volgende ronde. 5 Stuks om eens uit te proberen. Gister een zwtest gedaan die ruim een jaar over datum was. Negatief. Zou het echt zijn dat hij dan niet meer (goed) werkt of word dat zuipen bij de kerstborrel? Marlieke, mag je die wel dan? Wist ik niet. Justfem, zit je ook echt op te wachten he zo'n opmerking. Ik ga even kijken of Ruben al wakker is. Was vannacht zo verschrikkelijk boos dat hij niet bij ons mocht slapen. Na 45min. maar opgegeven met huilen en ging toen verder spelen. Zal wel doodop zijn dat arme schaap.
Hoi Allemaal Ben hier tijdje geleden ook geweest maar toen ging de zwschap helaas mis. Nu weer zwanger! vroeg mij af of sommigen van jullie al hebben nagedacht over een tandemwagen? Vraag mij af of ik die nog nodig zal hebben, of dat zon buggyboard voldoende is. Mijn dochter zal dan 1 jaar en 9 maanden zijn. Zon wagen is nog best prijzig...vond overigens die van zoom wel heel erg mooi! maar ja de prijs is weer wat minder....dan moet ie toch echt nog wel een paar jaartjes nodig zijn...
@marieke: zie net op de site bij sensitest dat ze ook een calculator hebben en dan zie je precies wanneer je het beste begint met de ovu-testen