@justfem; oh ja, dan ga ik ook zo ff kijken. Ben benieuwd hoe deze testen zijn. Ik had nm die van matcare gebruikt bij Cas en ik kreeg nooit echt helemaal een positieve test. Mijn collega die heeft ze afgelopen maand gebruikt en die was meteen zwanger, dus dat klinkt goed. We gaan er samen weer voor in januari, de lijst is nm nu wel heel roze @martine; allereest gefeliciteerd met je zwngerschap. Ik heb er wel al naar gekeken, maar ik heb geen idee welk merk het was. Ik zag wel een mooie, met een babybak achter en gewoon een zitje voor. Later kan dat babybakje omgebouwd worden tot een zitje. Die ik had gezien was ong 250 tot 300 euro. Ik denk wel dat je hem nog nodig hebt, want als je ff de stad in wil dan is het wel handig. Mijn buurjongetje is nu 2 en die zit ook vaak nog in de wagen, die houdt het niet de hele tijd vol om op zo'n buggyboard te staan
Goedemiddag allemaal! @Martine, gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn dochtertje is 1 jaar en 11 maanden als de baby geboren wordt en ik hoop het ook met zo'n buggyboard af te kunnen. Ik vind het toch een hoop geld om weer een duowagen ofzo aan te moeten schaffen. Ben er dus nog niet helemaal uit wat handig is. We hebben vannacht uren wakker gelegen, hoesten, snotteren etc. Vreselijk en ik kan dus niet slapen als ik alleen door mijn mond moet ademen. Mijn mannetje is nu ook ziek en zit vandaag thuis. Hoe is het met de andere zieken?
ook een goedemiddag vanuit hier! @lilly: spannend he dat aftellen! (ik leef met je mee!) @martine: gefeliciteerd met je zwangerschap! Mijn collega had ook zo.n dubbele wagen (eentje voor, eentje achter) maar die kiepte regelmatig om. Nu heeft ze er een waar de kids naast elkaar zitten/ liggen. Maar ja ook daar zit weer een nadeel aan, die zijn een stuk breder dan de gangpaden van verschillende winkels, kassa's en bijv. de ingang bij de bibliotheek. Tja keuzes.... @jo: tjee het zit je niet mee he! Otrivin heeft een neusspray die je wel mag gebruiken als je zwanger bent.... misschien een idee? oh en dat burrito verhaal.... :sick: (ben heeeeel visueel ingesteld he!) @justfem; Ik zweer nu toch wel bij de ovutesten hoor, deze maand was mijn ei ook ruim 4 dagen eerder dan ik verwacht had. Als ik de testen niet gebruikt had dan had ik zeker verkeerd geklust! @ alle zieken; ook van mij veel beterschap! hier overigens nog geen tekenen van een naderende .... ...dus we hebben de positieve instelling maar weer eens van stal gehaald! (nog excuses voor het zeur berichtje van een paar bladzijdes geleden! Als ik dan weer aan bijv. veertje denk..en hoelang die al wacht....mag ik nog niet klagen!)
@Djezelf: Vind dat jij echt wel al recht hebt om te klagen Dus leef je uit als je wil (tuurlijk alles kan erger maar ronde 10 is ook al een HOOP geduld hoor!) Dus van mij heb je een vrijbriefje gekregen
nou die steek in in mijn zak en als ik er dan binnenkort behoefte aan heb dan wissel ik hem wel in! (als het erg tegen zit over 4 dagen al!) Maaruh erg bedankt hoor
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 10 - NOD 22 dec Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1 Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 12 jan. Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG! Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 20 jan Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 29 dec Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 3 - NOD 19 dec Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - nu in ronde 1 - NOD 29 dec Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - test rond kerst Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2? - NOD jan? Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen 19 dec - Runner 22 dec - Djezelf rond de kerst - verena87 26 dec - Lilly 29 dec - msbs 29 dec - Tinkerbellmama ? jan - wenneke20 ? jan - Veertje 8 jan - Anniek 12 jan - Justfem 15 jan - Knuf 20 jan - Marieke81 -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde ? - NOD ? Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - ? - ? Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?
@Zomaar Ja, ook lekker misselijk en die MvM flessen gaan zeker niet helpen @Marlieke Op oudjaarsdag naar de VK? Leuk! @Martine Gefeliciteerd, Ken je nog van de vorige keer dat je hier was @Djezelf Ik duim voor je en stuur wat hcg jouw kant op. Meiden het is echt waar. Ook de test van MvM was positief. Denk dat ik het pas echt geloof op 6 januari Heb gisteren na lang zoeken een Quinny Zapp Aqua gevonden. Mama en Keano happy! Ik denk niet dat er een duo wagen komt, maar wie weet denk ik daar over een tijdje anders over.
Die hebben wij ook! Duowagen komt er hier in elk geval niet. Daphne wordt over twee weken twee dus tegen de tijd dat ze een broertje of zusje heeft, is ze al groot genoeg om zonder wagen door het leven te gaan. Ze zit er nu al heel weinig in.
Sorry geen tijd om te lezen hoor maarre....... VAKANTIE! 2 weken VRIJ!!!!!!!!!!!!!! En we gaan nu naar Bert Visscher dus tot morgen!
@Djezelf, ja, die neusspray heb ik gisteren inderdaad toevallig gekocht, helpt wel iets, maar er valt geloof ik niet tegenaan te spuiten. @Lilly, veel plezier vanavond! Vandaag toch voor een deel van de cadeautjes geslaagd. Volgende week gaan we het de familie vertellen, ben benieuwd naar de reacties.
Hallo meiden, Justfem, wat een kl*te situatie zeg! Laat d'r aandacht besteden aan kinderen die dat echt nodig hebben! Ook al heb je wel iets leuks of positiefs dan nog denk je constant aan zwanger raken hoor! Het enige wat bij mij helpt is op vakantie gaan en zo even geen besef van tijd te hebben! Ik heb een periode ovu testen gebruikt van sensitest. Kan je op de site je cyclus bijhouden... erg makkelijk en duidelijk! Ik begon ook rond de 11de dag met de 1ste ovu. Maar ben dus zwanger geraakt in de maand dat ik ze niet gebruikte Zomaar, zwangerschapsmisselijkheid is echt vrezelijk! Ik heb het 16 wk lang 24 uur per dag gehad. En bijna niks helpt... Het enige voordeel: meestal zit het dan wel goed en je krijgt er zo iets moois voor terug! Lilly, fijne vakantie en succes volgende week (ze hebben daar vast wel internet in de buurt ) Carla, ik heb ook veel last van hoofdpijn en migraine nou hoorde ik van zo'n gezondheidswinkel gisteren dat ik meer moet drinken (water ) en dat ik waarschijnlijk een tekort aan magnesium heb... heb dus extra pillen. Kan geen kwaad dus proberen waard! Dylan en ik zijn allebei niet echt lekker maar ook niet heel ziek... mannetje lekker thuis dus die houdt me aardig uit de wind!
Djezelf, deze maand is het raak! Waarom? Omdat het bij mij ook in de 10de ronde was! Voorgevoel, hahah! Veertje, 9 januari is sneller dan je denkt hoor.. zeker met die feestdagen maar ik begrijp dat het voor jou nooit snel genoeg is! Hoe voel je je verder? Stijn al een beetje beter?
@Funny, dat van dat drinken zal bij mij waarschijnlijk ook wel het grootste probleem zijn, ik drink echt heel slecht.... Moet me er echt toe zetten/
@funny: ik wil het deze maand eens proberen met ovu-testen vooral omdat mijn cyclus tot op heden elke keer korter is geworden en ik vorige maand geen eisprong heb gevoeld en ook geen echt vruchtbaar slijm heb gespot, dus vroeg me af of ik hem misschien mis en dat ie toch al eerder of misschien wel later is dan ik denk. Ik heb me voorgenomen niet te obsessief met die testen te worden.
@Lilly Fijne vakantie Rustig hier nu jij er niet bent @Funny Fijn dat je hubbie thuis is. Kun je een beetje uitrusten. @Knuf Mooie kleur toch aqua, wilde echt alleen die kleur
@funny: ik heb wel eens gelezen dat hoofdpijn idd vaak het gevolg is van te weinig vocht in je lijf. Het is zelfs zo dat mensen een asprine nemen met water en dat ze dan denken dat de asprine heeft gewerkt, maar dna blijkt het alleen door het water te komen. @lilly: oh lachen naar bert visser! vind hem geweldig! veel plezier (maar dat gaat vast wel lukken!) @velobabe: bedankt voor je HCG-tjes....nog maar een paar dagen en dan kan ik zien of ik genoeg van die hormonen van jullie heb opgevangen! de spanning begint hier nu wel wat op te lopen....... ](*,) ... word echt gek van mezelf!
Net een email van een Nieuw-Zeelandse vriend van me, ze zijn hun kindje verloren, haar vliezen braken met 23 weken en alles ging gelijk mis. Het was een meisje . Zit echt helemaal nog in shock achter mijn computer. Het stomme was dat ik hem deze dagen net wou mailen, omdat hij binnenkort jarig is en ik kon vertellen van mijn zwangerschap, maar daar wacht ik denk ik nog maar even mee, lijkt me nu geen nieuws waar zij op zitten te wachten.
ahhh wat een afschuwelijk nieuws! wat een vreselijke periode gaan deze mensen te gemoed. brrrrr word er naar van!
Hier gaat het niet lekker. Sinds gisteravond wat bruin bloedverlies. Ik weet dat het nog niks hoeft te betekenen, maar ik ben zo ontzettend bang dat het misgaat. Ik voel me nog wel heel erg zwanger; grote (nou ja voor mijn doen dan) en zere borsten, misselijk. Maar nu voel ik natuurlijk ook allerlei dingen in mijn buik. Ik hoop dat ik het me inbeeld. Het is echt zo'n rotweek geweest met die auto en ziek zijn. En nu dit weer. Ik was ook echt een beetje boos op mijn vader en zijn vrouw. Ik vond eigenlijk wel dat ze wat dingen opzij hadden kunnen zetten om me te helpen. Ik vond het echt zo rot om met meer dan 39 graden koorts voor Karlijn te zorgen. Op zo'n moment mis ik mijn moeder echt vreselijk. Goede nieuws is dat kaatjespap nu in het vliegtuig zit en vanmiddag aankomt.
Martine, gefeliciteerd meid! Jo, wat vreselijk zeg! Runner, ja, je mag gewoon rennies tijdens de zwangerschap. Kaatjesmam, laten we hopen dat het een innestelingsbloeding is/was.