@jo: jeetje wat verschrikkelijk @kaatjesmam: hoop voor je dat het niets bijzonders is en gewoon een innestelingsbloeding. Fijn dat kaatjespap er bijna is kan die tenminste een beetje voor jou en karlijn zorgen. @runner: En ga je vandaag nog testen met een test die niet over de datum is? @lilly: Hele fijne vakantie! En was het leuk gisteravond? Hier weer op mijn werk, de drukke weken voor kerst , nou ja wel goed voor de afleiding. Gisteren de testen ontvangen van Sensitest, werd er helemaal blij van (weet eigenlijk niet waarom hahahaha), maar nu heb ik in het vooruitzicht dat ik vanaf 1 ste kerstdag die testen kan gaan doen en dan maar hopen dat ik mijn ei vind. Heb de agenda van Noa's zwangerschap gevonden, toen had ik een cyclus van 26 dagen, ik noteerde altijd mijn menstruaties ivm evt afspraken en uitgaan (ik was echt zo'n lekker PMS wrak en dan wilde ik niks anders dan alleen met mijn hormonen zijn ), omdat mijn cyclus afgelopen keren elke keer 2 dagen korter was hou ik die cyclus van 26 dagen maar aan voor de ovu-testen, want vorige was 28 dagen.
Goedemorgen! Zeg ik vertrek volgende week pas hoor, ben alleen al vrij Bert Visscher was geweldig, grandioos, zoooooooo gelachen, de tranen liepen over mijn wangen Heerlijk! @jo, wat een afschuwelijk bericht @kaatjesmam, houd moed het hoeft niks te betekenen en anders een vk bellen of naar het ziekenhuis gaan hoor voor een echo! Echt DOEN, die angst is ook niet goed! Wat betreft de duo wagen....... Ik denk dat het er maar helemaal aan ligt wat voor kind je hebt en hoe vaak je te voet dingen moet doen. Ruben is niet bepaald het type van ik blijf lekker bij mama als ze daar om vraagt en aangezien ik elke dag de honden uit moet laten en ook deboodschappen lopend zal doen zal er hier misschien wel eentje komen. Maar dat ligt er aan hoe snel ik zwanger ben en hoe Ruben tegen die tijd is. Ik heb er nu een te leen van het gastouderbureau Wat ik ook wel zie zitten is zo'n buggy die aan je wagen kunt vastmaken. Je kunt die ook weer inklappen dus als je kindje loopt, loop je niet evengoed met zo'n gevaarte. Wat me ook wel handig lijkt is zeg maar zo'n kiddyboard maar dan eentje waar je ook op kunt zitten. Ach, eerst maar eens zien dat we zwanger zijn en ik heb een draagzak dus als het nodig blijkt kan er ook na de bevalling nog iets aangeschaft worden Verder......ik voel me totaal niet zwanger en ben mezelf dan ook al een beetje aan het voorbereiden op een teleurstelling
Voor wie het ook wat lijkt, die buggy die aan de wagen kunt klikken heet de buggypod. Hij is te koop bij o.a. www.hetrietje.nl. (zelf zou ik m 2e hands willen want wel prijzig).
't is dat ik een kind heb die niet meer in een buggy zit, maar ik had die buggypod ook gezien bij de babyzaak en leek mij echt een geweldige oplossing.
@Lilly, ja, dat lijkt me ook handig, maar hij blijkt bijv. niet op mijn Mutsy te passen. Is ook wel prijzig. Fijn dat je een leuke avond had, even flink lachen kan een mens goed doen. @Kaatjesmam, anders even een vk bellen, hopelijk is het niets en snel weer over. Gelukkig komt je man naar Nederland. Ik ga me maar eens aankleden. Last van mijn maag, ga een Rennie proberen.
@Lilly: Tja wat een uitvinding zeg die buggypod, nog nooit gezien, vraag me alleen af of je zelf dan nog wel ruimte hebt om achter de kinderwagen te kunnen lopen.... Fijn dat je lekker hebt kunnen lachen gisteren, doet een mens vaak goed @Kaatjesmam: ENG is dat hé.... Ken het Kan je wel zeggen dat ik bij Noah een paar weken lang een beetje bruinverlies had en dat het nu toch echt een prachtig kereltje is geworden! Bruin kan geen kwaad als het maar niet rood word! Ga voor je duimen! Gelukkig is je mannetje in aantocht! @Jo: Hé bah dat is echt afschuwelijk! @Djezelf: pfff ja die laatste dagen hé... Succes hoor met wachten! Ik en mijn misselijkheid gaan vanmiddag even kleine kerstcadeautjes voor de kindje onder de boom kopen En daarna even met Noah naar de geitjes denk ik kijken hoe hij de geiten vind omdat hij helemaal, honden, poezen, konijnen freak is moet dat wel goed komen
@lilly: je kunt je nog niet zwanger voelen, want HCG is nu nog te laag, maar ik begrijp wel dat je probeert niet te enthousiast te zijn. Ik heb me dat deze ronde ook voorgenomen anders is de teleurstelling nog groter dan de afgelopen ronde. @zomaar: veel plezier met het kerstcadeautjes kopen en de geitjes, wij gaan straks samen de stad in voor de cadeautjes, noa is uit logeren dus lekker samen er op uit.
Nou het zet nog niet echt door, maar voel nog wel steeds van alles in m'n buik. Erg spannend. Net naar de Hema gehobbeld om maandverband te kopen en dan merk ik dat ik nog steeds niet beter ben. Die buggypod ziet er inderdaad handig uit, maar ik weet nog niet hoe wij dat gaan doen. In China dragen de mensen hun kindjes meestal, je ziet weinig wagens en het is er ook niet echt op gebouwd (trappen enzo) Nu gebruik ik eigenlijk nooit een buggy (alleen nu in NL) maar altijd de rugdrager. Maar tegen de tijd dat de 2de er is, is ze daar vast te zwaar voor. Jo; wat een vreselijk verhaal zeg. Lijkt me ook moeilijk voor jou met je zwangerschap. Nou ik ga de koffer inpakken en dan gaan we manlief ophalen en naar de schoonouders. Weeet niet of ik daar veel kan internetten dus misschien een tijdje stil van mijn kant. Maar jullie mogen gewoon zwanger worden in de tussentijd hoor
Ff een ego berichtje van hier, heb namelijk nog niks terug gelezen. Ben vanmorgen 3 treden van de trap gevallen, dacht dat ik al beneden was. Kom net bij de dokter vandaag en heb een gekneusde of gebroken teen Doet ontzettend veel pijn, zit nu ingetaped. Word er niet vrolijk van.
@veertje: Pijnlijk en dat zo net voor de feestdagen... hoop dat de pijn snel wat minder wordt. Gelukkig kun je natuurlijk wel gewoon zwanger raken met een gekneusde of een gebroken teen Beterschap en rustig aan. @kaatjesmam: Misschien moet je het even wat rustiger aan doen en je schoonouders straks lekker voor jullie laten zorgen... ik zou het gewoon toch melden dat je je niet zo goed voelt, je lichaam geeft meestal duidelijk aan wanneer je te veel hooi op je vork hebt en je bent tenslotte zwanger dus dan moet je klachten extra serieus nemen.
Bah, Veertje. Sterkte ermee. Ga ik net m'n koffer inpakken, zie ik potverdorie nog heel veel maandverband liggen van mijn miskraam in maart. Voor niks met zieke kop naar Hema gegaan. En Justfem; ja ik ga de komende dagen lekker relaxen. Schoonouders: hier is je kleinkind, veel plezier! (ja ik ben een ontaarde moeder die er zelfs nog 1 op de wereld probeert te zetten...)
Gisteravond begonnen de ! Weer vier dagen eerder dan zou moeten. En dus ook weer niet zwanger! Ik probeer er maar ff niet te veel aan te denken, want als ik het laat gaan dan jank ik de hele dag denk ik! @kaatjesmam: pfoeh dat zal wel even schrikken zijn voor je! Rustig aan gaan doen nu hoor. zoals al eerder gezegd; je lijf geeft goed aan wanneer het ff genoeg is geweest. Fijn dat je gezinnetje straks weer compleet is! @veertje: arme jij! (arme teen!) hoop niet dat je een heel kerstfeest-achtig iets van plan bent de komende dagen... al hinkelend word dat vrij lastig vermoed ik! @lilly: als ik niet zwanger ben moet jij dat maar lekker wel zijn hoor! Zo'n aanklik buggy is wel handig idd, zal eens gaan kijken of die wel op onze kinderwagen zou kunnen.
Ah neeeee djezelf..... Ik had zo voor je gehoopt dat het deze keer raak was. Maar volgens mij kun je nog dit jaar zwanger worden! Toch? En Kaatjesmam, hopelijk is het gewoon een innestelingsbloeding. Positief blijven denken!
@djezelf: knuffel vanaf hier, ik heb wel de hele dag gehuild afgelopen keer, dus ik zou het je vergeven Hou je nu het gemiddelde aan van je cyclussen? Wat kan ik voor je op de lijst zetten?
Hallo meiden, Via Justfem kreeg ik deze link denk ga gelijk even kijken. Ook wij gaan voor de 2de. Ik heb al een prachtige dochter van 3 jaar en op 4 november heb ik mijn mirena eruit laten halen de dag daarna heb ik mijn menstruatie gehad en zit nu nog steeds te wachten op de volgende. Heb woensdag een bloed test laten doen omdat ik al 4 negatieve testen heb gehad. Hoor vandaag de uitslag hiervan! Vind het zo spannendddddddddddddddd Ga zo even hier een klein stukje (niet alles want het is behoorlijk veel haha) en dan eens kijken waar jullie over het praten zijn! Wij hopen snel zwanger te zijn van ons tweede dreumesje.
@Jo: wat een verschrikkelijk nieuws van je vrienden! @Kaatjesmam: hoop idd dat het innestellingsbloed was! Hoe is het nu? @veertje: Jemig dat zal best zeer doen! Je gebruikt je tenen vaker dan je zelf denkt!~ @Djezelf: balen zeg! Je hoopt er toch op en dan is het balen dat het komt. Op naar de volgende ronde! Tuurlijk word 2009 jouw jaar! Komt helemaal goed. Ik zelf zit eigenlijk wel te wachten tot mijn menstruatie er is, des te sneller kunnen we de 2de ronde in! Mijn gevoel zegt nu namelijk dat ik niet zwanger ben, maar ja waar blijft die vervelende menstruatie dan? GRRR en die dokter neemt nu ook niet op........ nu heeft de assistente weer tot 4 uur spreekuur dus nemen ze de telefoon niet op. Ga zo wel even langs..... Dit is zoooooooo vervelend!
@djezelf: januari 2009 wordt de maand voor ons allemaal, met uitzondering van die paar die deze maand al zwanger zijn natuurlijk @carolien: welkom, vind je het goed als ik je op de lijst erbij zet... en wel laten weten wat er uit is gekomen bij de dokter, echt spannend voor je.