wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Sorry, ben er ff heeel vluchtig doorheen gesjeesd want kijk popstars, dus sorry als ik je vergeet!

@Djezelf, :cry: :cry: hoe kan dit nou weer :rolleyes: Meis heel veel sterkte....lief dat je het mij nog zo gunt :oops:

@runner, jij ook al :cry: :cry: wat balen......jij ook sterkte....

@justfem, dat klopt, het is ook nog te vroeg.maar het is idd een soort zelfbescherming ;)

@carolien, gefeliciteerd, en welkom!

:rolleyes: :rolleyes: ga ook eens nadenken over een nieuwe account :confused:

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @veertje, AUW!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Carolien, dat is goed nieuws! En een beetje zwanger kan niet, dus je bent gewoon zwanger, maar ik begrijp dat je nog wat voorzichtig bent, is nog erg pril en je moet zelf nog aan het idee wennen.
    @Runner, welkom, wat leuk, weer een nieuwe :) ! Balen van je ongi, maar als nieuweling ben jij volgende maand gewoon zwanger, toch?
    En hoe ik aan Nieuw-Zeelandse vrienden kom? Ik heb op mijn 19e een tijd gebackpacked en we werkten in hetzelfde hostel in Australie. Echt iemand met wie het gewoon klikte, puur vriendschappelijk (tja, foute vakantievriendjes is weer een hoofdstuk apart ;) ). Ik heb hem 2 jaar later nog een keer opgezocht en hij was hier vorig jaar. Tussendoor mailen we dus al 10 jaar lang, want je kunt niet zomaar even op de koffie langsgaan. Echt een aardige jongen/vent, vind het zo triest voor ze dat ze dit moeten meemaken.

4. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi meiden,

Jo, wat een naar bericht! Ik ben nu 23 wk en ik kijk ernaar uit dat het levensvatbaar is... jakkie.

Ik heb de afgelopen dagen zoveel nachtmerries, vooral dat er iets ergs met Dylan gebeurd... of ik droom over sex :oops: !

Djezelf en Runner... bah! Op naar 2009....

Corolien, welkom en gefeliciteerd!

Veertje, pijnlijk... maar gelukkig kan je nog wel aan de gang voor een ukkie, haha!

Lilly, dacht dat je al weg zou zijn :) ! Wanneer gaan jullie?

Kaatjesmam, vind het wel een beetje schandalig dat je zo bent opgevangen door je vader en z'n vriendin hoor! Ze weet toch dat je zwanger bent? Kon ze je niet even helpen?
    Doe maar lekker rustig aan bij je schoonouders en je bent echt geen ontaarde moeder als je je kleine meid lekker bij opa en oma laat hoor! Hoop dat het een innestelingsbloeding is... het enige wat je kan doen is wachten :( ..

Justfem, Runner we starten een nieuwe forum met : Zwanger in 2009. Kunnen de zwangere onder ons ook gewoon bij blijven :D !

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @funny, woensdag!

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Lilly, Wat een lekker vooruitzicht!

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @runner, wat vervelend van je ongi, maar in dit forum is een hele goede vibe voor nieuwkomers dus volgende maand ben je zwanger.

@marieke: ja ik was helemaal blij toen ik de testen gisteren binnenkreeg :confused: :) ik hou deze maand een cyclus van 26 dagen aan om die ovu-testen te doen, voor het geval de elke keer 2 dagen korter zich doorzet.

@funny da's een idee, maar waar valt dat onder onder zwanger of zwanger worden :( :)

@carolien: maandag test je gewoon positief ;)

FF ego/emo bericht
    Net de stad in geweest voor kerstcadeautjes nog niet echt voor iedereen geslaagd, mijn mannetje is wat dat betreft erger dan noa :) Hij loopt al na 3 winkels te zuchten en te steunen en tot overmaat van ramp, vraagt ie dan ook nog wat ik wil hebben (gaat elk jaar hetzelfde, alles wat ik wil sieraden, iets wat betekenis heeft, dat vind ie niks), dus hij begint altijd over nuttige dingen, dit jaar was ik zijn vraag zat en zei ik ik hoef geen cadeautje. Elk jaar heb ik weer een teleurstelling tijdens het uit pakken van de cadeautjes en daar heb ik gewoon geen zin meer in, dan krijg ik liever niets dan weet ik waar ik aan toe ben. De dingen die ik van hem krijg zijn altijd spullen die ik ook voor mezelf koop. We zijn 3 jaar samen en elk jaar zeg ik geef me maar een ring of een ketting en het hoeft niet eens duur te zijn, maar dat vind hij niet leuk, ik moet het dragen? dus ik begrijp het probleem niet. Vorig jaar was het zelfs zo erg dat ik mijn eigen kerstcadeau nog moest gaan halen ook? En dan zitten zijn broer en nieuwe vriendin vorige jaar bij ons (kende elkaar 3 weken) en hup meneer geeft haar een onwijs duur sieraden setje :D ik kon echt wel janken toen, misschien niet terecht maar zo krijg ik altijd het gevoel dat ik geen waarde voor mijn mannetje heb.

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    En of!
    Lekker eten, wandelen, genieten genieten en nog meer genieten met ons gezinnetje!

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama

Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3
    Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan
    Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1
    Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - uitgerekend ?-?-2009 en zwanger in ronde 1
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8
    Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 11 - NOD 14 jan
    Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10
    Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1
    Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2
    Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 12 jan.
    Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12
    Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan
    Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - nu in ronde 4 - NOD 1e KERSTDAG!
    Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1
    Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 20 jan
    Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12.
    Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 29 dec
    Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4.
    Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25? jan
    Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - nu in ronde 1 - NOD 29 dec
    Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan
    Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4
    Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - test rond kerst
    Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? jan
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4
    --------------------------------------------------------------------------------

Positieve gedachte van deze maand ;)
    DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \:D/ :whistle: :whistle: \:D/

--------------------------------------------------------------------------------

Test dagen

rond de kerst - verena87
    26 dec - Lilly
    29 dec - msbs
    29 dec - Tinkerbellmama
    ? jan - wenneke20
    ? jan - Veertje
    8 jan - Anniek
    12 jan - Justfem
    14 jan - Djezelf
    15 jan - Knuf
    20 jan - Marieke81
    25? jan - Runner

Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp

Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde ? - NOD ?
    Lauraatje- 1ste Danisha 1,5 jaar - ? - ?
    Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ?
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?

Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn [​IMG]

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @justfem, die man van jou is een beetje een lompe boer denk ik :rolleyes: Weet je wat, je vraagt hem wat hij wil. Dan zeg je dat je dat niet leuk vind om teven en geeft hem een leuke rieraden set;)

Nee maar serieus, daa ga je je niet lekkerder van voelen, en je zit al zo heerlijk in je vel :cry: Volgens mij voel jij je een beetje eenzaam nu? Veel sterkte met de feestdagen meis.....

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: :) dat idee van jou ga ik tot uitvoering brengen lijkt me wel wat ;)

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Koekje van eigen deeg noemen ze dat ;)

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Justfem, tja, romantisch is anders, maar wie weet heeft hij het zelf niet eens zo door, is hij meer van het praktische. Vind dat idee van Lilly erg goed :) !

Oh ja, als ik mijn man bijv. nieuwe kleren cadeau wil doen, dan heeft hij geen zin om te passen en gaat dan staan zuchten in de winkel. Dan zeg ik ook gelijk, leuk, geef nog eens wat cadeau! Gelukkig is hij verder lief hoor, krijg regelmatig een bloemetje en gisteren had hij een lekker hapjespakketje gekocht bij zo'n soort traitteur, met bonbonnetjes en koffie etc.

14. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Justfem, komt me bekend voor hoor! Ik heb afgelopen Sinterklaas m'n eigen kado gekocht (strae creme ;)). Leuk is anders maar ik heb het opgegeven dus koop gewoon m'n eigen kado! Heel soms komt hij met een bloemetje thuis en dan ben ik extra blij!
    Je zit waarschijnlijk niet zo lekker in je velletje en dan wil je wat extra aandacht wat hij niet ziet dus niet geeft... Misschien hem wat extra aandacht geven dan krijg je het misschien wel extra terug (werkt bij mij wel!)..

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Trouwens, ik heb een super man, hij is mijn beste vriend, ik kan met hem lachen, praten, huilen, winkelen (en over het klussen hebben we het maar niet ;) ) maar cadeautjes....... :rolleyes: daar issie ook echt niet goed in hoor. Maar na 13 jaar weet ik niet beter en koop idd ook vaak zelf mijn eigen cadeautjes :)

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Runner en djezelf, he meiden toch! Dikke knuffel van mij! En een beebje in 2009 behoort nog steeds tot de mogelijkheden lieverds!

@Carolien, welkom en een voorzichtige felicitatie dan maar!

@Veertje, hoe is het nu met je teen?

@Justfem, ach, die van jou geeft je tenminste nog een cadeautje. Ik heb er zo 1 die verwacht dat ik zelf wel wat voor mezelf koop. Dat is pas a-romantisch! Maar ik begrijp je wel hoor! (zelfs voor mijn verjaardag moet ik zelf op pad...)

@All, heel vreemd...ik heb nu pas last van misselijkheid sinds een dag of 3. Bij de ander gaat het (meestal) over na ongeveer 12 weken , maar bij mij begint het dus juist... :(

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden

hier slapeloze nacht pfff mannetje is weer snotverkouden en t ging net wat beter

nu aan werk

ja die wii hahah s echt uitvinding

en ik droom de laatste dagen echt heel erg had dat by niels ze zwangerschap ook maar da kan nu niet want ben nog ongi

18. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Marlieke, ik was het ergste misselijk rond 13 wk en heeft tot 17 wk geduurd. Nu af en toe nog maar dat is te verwaarlozen.. hopen dat het snel stopt!

Lilly, ik mopper af en toe wel over m'n man (zeker als het om kadootjes gaat) maar ik mag echt niet klagen hoor! Hij doet veel in huis en is een hele lieve vader, een vriend en minnaar voor mij!

Ben gisteren voor het eerst naar zwangerschapsgym geweest. Zouden jullie er heen gaan voor de 2de keer? viel mij op dat er veel vrouwen waren die de 2 of 3de verwachten.

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Justfem: mijn man & cadeautjes :-#

@Marlieke: Je had vast gedacht de dans te ontspringen ;)

@Funny: Sorry, bij de eerste ook geen gym gedaan.... Niets voor mij ben ik bang (en daar moet je man toch mee hé...., die haakt bij voorbaat al af :( )

@Jo: Die kleine dingetjes kunnen het al helemaal doen hé! Lief hoor!

@Lilly: Wil je ophouden met ons jaloers te maken over je heeeeeerlijke kerstvakantie! ;)

Voor de rest, sorry weet het allemaal niet meer hoor :oops: Pfffff ik moet nog eten voor kerst kopen..... HEB ER HELEMAAL GEEN ZIN IN, eten kopen dan haha, ik moet helemaal alleen want mijn mannetje moet tot aan kerst elke dag werken snik snik. Loop je daar in je eentje in die mega drukte :( KERSTSTRESS ;)

20. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Nou ik stond net op en ging naar het toilet en ik ben dus ongi............ ik weet het nu dus echt niet meer! Pff. Even afwachten dus!

Nou ga zo maar gewoon mijn boodschapjes halen enzo...

Kom snel weer kletsen.

Deel Deze Pagina