wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Marlieke, ben benieuwd hoe lang je misselijkheid aanhoudt, bij mij duurde het vorige zwangerschap tot een week of 16, maar dan ook wel soms dagen nergens last van en opeens kwam het weer.
    @Funny, ik ga denk ik wel voor de tweede keer, omdat ik over een paar maanden naar een andere woonplaats verhuis, kan ik gelijk wat mensen leren kennen. Denk dat ik het anders niet gedaan had, al krijg ik het toch van mijn ziektenkostenverzekering vergoed. Vorige keer toch wel wat aan gehad al vond ik een deel ook werkelijk geen bal aan. Af en toe kreeg dat mens van die zweefaanvallen, dan zette ze van die natuurgeluiden op, moest je je ogen dicht doen en je bevalling zien als een zee met golven...ja hoor.
    Wij gaan zo wandelen en dan op familiebezoek aan de andere kant van het land, moeten nog boodschappen doen etc. Kortom, druk dagje weer.

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @carolien, :confused: :confused: he........ik snap het ook ff niet meer. Balen meis :cry:

@zomaar, had ik je al verteld dat ik woensdag lekker op vakantie ga?
    NEE? :confused: :confused: Nou ik ga dus woensdag op kerstvakantie, niks kerststress :) :)

@all, gisteren even fiets wezen kijken voor de dochter van mijn vriendin, ik keek gelijk ff voor mijzelf want de mijne voldoet niet meer en ik wil dus een mamafiets. Sta ik in die winkel zie ik DE FIETS :confused:

Zeg tegen mijn vriendin, ik wil ff bij een andere zaak kijken of ze hem daar ook hebben want daar komt mijn oude vandaan en misschien doen die dan wel iets met inruil. Kom ik daar binnen....hebben ze het showmodel in precies de goede kleur in de aanbieding omdat die eruitg aat. Het scheelt gewoon 230 euro met die andere zaak :confused: :) :)

Ga zo kijken! Ik hoop zo dat hij helemaal goed is!

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik heb ook een mama fiets echt geweldig

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    wij zouden eigenlijk met eigen auto trouwen maar ben nu aan kijken voor trouwvervoer hahaha

een koets,limousine of een hummer hihihi

en ben zo bang dat ik wat vergeet zucht :oops:

vind echt spannend worden

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    zow schoonouders grrrrrrr
    :evil:

krijg smsje meneer wil ze fles al paar dagen niet om half 2 dus hy krijgt fruit en niks anders want anders gaat hy net als in begin er een potje van maken gaat schoonloeder m vla geven zucht

soms en heb last van me hormonen niet normaal :(

dalijk na me werk lekker in bad en naar bed denk

FIJNE KERSTDAGEN MEIDEN als jullie niet meer spreek

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @funny: heb bij de eerste een blauwe maandag haptonomie gedaan en daarna over gestapt op zw.gym.
    Vond het allebei 3x niks!
    Ik zat toen ook al hier op het forum en ik wist nog meer dan die muts van de zw.gym...aaarrrgghh heb me toen vreselijk aan dat mens geiirriteerd.
    Dus bij een tweede zeker niet meer van die onzindingen voor mij.
    Waarschijnlijk wil ik dan lekker gaan zwemmen. (maar dan op eigen houtje, niks geen clubje)
    (oh en mijn vent haakt dan ook af hoor als hij mee zou moeiten :) )

@carolien: Huh....he nee toch, laat je het ons snel weten hoe het afgelopen is? (duim voor je dat er niets aan de hand is)

@justfem, marlieke, lilly (en waarschijnlijk nog meer dames hier); :) wat is dat toch met die mannen?
    iets als verassing voor me kopen doet die van mij ook echt niet hoor!
    Dus moet ik vaak (heel opvallende) hints laten vallen...die 9 van de 10x ook niet echt op gepikt worden.
    Daar staat tegen over dat als ik zomaar iets wil een keer, dat eigenlijk nooit een probleem is!
    Niet dat ik toestemming moet vragen ofzo hoor ;) , maar wij overleggen grote aankopen wel altijd.

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @wenneke: ja soms kan je ze echt wel wat aan doen he die (schoon)moeders!
    succes ;)
    en jij ook alvast fijne kerstdagen!

8. veertje

veertje Fanatiek lid

@runner, balen dat je ongesteld bent geworden zeg, hopen maar dat het volgende ronde wel raak is.

@velobabe, de huisarts wil geen foto laten maken omdat ze er toch niks anders aan doen als er nu gedaan is.

@carolien, jeetje wat vervelend voor je zeg, eerst heb je de hoop en dan krijg je dit, sterkte.

@lilly, en is het gelukt met de fiets? ik heb ook een mama fiets en wil niet anders meer.

@wenneke, jij ook een hele fijne feestdagen ( voor de rest natuurlijk ook)

Vannacht wakker geworden met ontzettende pijn in mijn teen en wist dus niet hoe hard ik die tape er af moest trekken, daarna werd het gelukkig iets minder. Hij is gewoon donkerblauw, echt vies om te zien.
    Heb hem nou maar met een verbandje om mijn andere teen vast gezet en niet zo straks, kan nu teminste een beetje fatsoenlijk lopen zonder pijn.

Heb manlief vanmorgen maar even gemeld dat we vanaf vandaag om de dag gaat klussen omdat ik deze maand echt geen kans onbenut wil laten :D hij stemde er mee in en zei je roep maar wanneer je me nodig hebt :D

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Aaah, ja over schoonfamilie gesproken. Nou, wij zijn net weer terug van zijn vader en vrouw. Vanaf de geboorte hebben ze nog niets aardigs over haar gezegd, eigenlijk was er al vanaf het begin vanalles mis, alleen maar commentaar.
    Nu ook weer hoor, loopt ze trots door de kamer los. Nou, het is net Donald Duck, ze kan er nog niets van. En dan weer voor de 30ste keer dat verhaal dat haar dochter met 9 maanden liep, omdat ze in een loopstoeltje zat. Kinderen die kropen, dat was maar onzin, ze moesten gelijk lopen, blablabla. Het mooie is, die kinderen van haar zijn verre van perfect, zowel qua uiterlijk als herseninhoud, maar wel altijd commentaar leveren op ons kind. Ik zeg toch ook nooit iets over haar kinderen, kan wel een hele waslijst opnoemen hoor, maar dat doe je gewoon niet.
    Grrrr...heb ze voorlopig weer even genoeg gezien. Denk maar niet dat ik haar daar te logeren breng ofzo.
    Morgen bij de andere kant van de schoonfamilie langs, jippie.

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik houd wijzelijk mijn mondje gesloten over schoonfamilie, als ik die beerput open moet trekken :confused: :)

@Carolien: :confused: Tsjee das ff schrikken! Hoe is het nu, echt een ongi geworden of toch misschien iets anders?

@Veertje: Fijn dat manlief op commando klaar staat :p

Nou boodschappen doen voor kerst was een succes :confused: Gezellig smen met de rest van nederland aan het winkelen bij de AH....
    Word ik me toch een partijtje misselijk in de winkel pff... ikke maar mijn best gedaan om niet aan eten te denken en het gewoon te zien als willekeurige producten :( Nou kan je vertellen dat dat niet echt lukte :) Pfffff heb het allemaal NET binnen kunnen houden, en even snel boodschappen doe is er ook niet bij met die drukte.... BAAL er zo van dat mijn mannetje als maar moet werken en werken en werken tot aan kerst :(

11. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Ik weet het niet meer hoor meiden, mijn lichaam laat me op dit moment echt in de steek. Ik ben nog steeds flink misselijk en heb ongeveer 1 maandverbandje (nog niet eens) met bloed. Het is dus niet echt heftig maar wat het aller vreemste is, toen ik mijn mirena nog had werd ik altijd elke maand rond de 20ste ongi en.................. het is vandaag de 20ste. Pff ik voel me heel raar. Zijn vandaag kerst inkopen wezen doen en dat ging allemaal gewoon goed! Af en toe een beetje krampen maar meer ook niet. Sorry dat ik even niet op de andere reageer, morgen als ik even meer zin heb kom ik dat doen!
    Bedankt allemaal voor jullie woorden!

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Weet niet of ik nog tijd heb vandaag dus ff snel.......

Nog geen fiets, het showmodel bleek type zonder versnellingen en die wil ik wel. Ze hadden wel een mooie aanbieding van de sparte amazone maar ik heb nou mijn zinnen gezet op de gazelle MPB!

En als ik ergnes mijn zinnen p gezet heb :evil:

Maar........heb al een adresje gevonden waar hij 529 kost ipv 679 dus hij komt er wel......moet alleen nog beslissen of ik de voordrager en mand erbij wil of niet :rolleyes: Nou ja, ik wil het wel maar is gelijk weer wat extra centjes..... ;)

@carolien, hopelijk zet het niet door!
    Bij mij was wel mijn cyclus ook ff in de war toen de mirena eruit gehaald was.

En ik, ik weet het niet......(heel af en toe voel ik dingen dat ik denk, jaaaaaaa.......maar ik durf het niet te veel te hopen.....)

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Over mijn schoonouders ga ik ook maar niet weer beginnen :(

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
  15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Wenneke, wanneer ga jij trouwen?
    Wij hebben ook bij hun onze trouwauto besteld moeten alleen nog gaan kijken.

Schoonouders? Breek me de bek niet open..

Blijf duimen dat er nog meer dit jaar zwanger mogen raken hoor!

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jo, schoonouders. :rolleyes:

Wenneke, ziet er gaaf uit!

Lilly, is die gazelle goedkoper dan?

Carolien, klote zeg!
    Vraag me nu nog steeds af waar ze dat waarschijnlijk op hebben gebaseerd...

Zomaar, wel wat lekkers gevonden?
    Vind dat ze bij de AH wel veel leuke apparte dingen hebben.

Veertje, over welk teen hebben we het nu?
    Klinkt echt pijnlijk zeg!
    Dat word slippertjes dragen. ;)

Zwangerschapsgym heb ik niet gedaan.
    Ben het dit keer wel van plan.
    Maar ws alleen maar om bewust met die zwangerschap bezig te zijn.
    2e schijnt sowieso sneller voorbij te gaan. ;)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Carolien, ik hoop dat het niet doorzet. Zenuwslopend zoiets.
    @Lilly, ik ging ook voor een heel goedkope moederfiets, maar ja, daar mis je dan weer vanalles op (zoals versnellingen, goede standaard) en zo kwam ik toch weer bij een duurder model. Deze was 400 Euro, in de aanbieding, fijne fiets hoor, het is een Union. We hadden eerst het zitje op mijn andere fiets gezet, maar als ik daar onverwacht mee moest stoppen, zou ik zo vallen, dus dat werkte niet.
    @Wenneke, dat is nog eens een grote slee! Wat komt er veel kijken bij een bruiloft he? Wij hadden een open auto, een hele mooie oldtime, zat gratis bij de ringen van de juwelier. Alleen plensde het de hele dag, dus zijn we maar in mijn vaders auto gegaan.

Robin is ook nog eens ziek geworden, ze heeft zo ontzettend veel gehuild, is helemaal slap met van die vermoeide rode oogjes en heeft koorts. Net maar een zetpilletje gegeven en nu ligt ze in bed, was te moe voor een boekje.

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    :rolleyes: :rolleyes: De gazelle MPB is in de winkel 679,- met versnellingen. Dat showmodel dat ik had gezien was ook de Gazelle mpb maar ZONDER versnellingen ;) Die was dus 450,-

Snap je het nog? :) :)

Maar nu heb ik de Gazelle mpb dus gevonden via internet voor 529,-!

@jo, daarom wil ik nu gewoon in1x een goeie en een die ik ook nog mooi vind als er geen voorzitje meer op hoeft. Want dat is maar relatief kort en ik ga ervan uit toch een behoorlijke tijd met zo'n dure fiets te doen.

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Maar is die gazelle ook goedkoper dan die sparta?
    Ik heb zelf nl ook een sparta met alles erop en eraan.
    Maar heb liever een fiets met 7 versnelling, zitten er nu 3 op....

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, gebruikt hem dagelijks, kun je beter in 1 x wat goeds kopen waar je tevreden mee bent. Ik ging natuurlijk ook weer met een duurdere versie de winkel uit dan ik in gedachten had :) !
    Op die van mij zitten ook 7 versnellingen, die gebruik ik genoeg hier, dijk op en af.

Maar Lilly, jij bent deze maand toch gewoon zwanger? Dan heb je dan zitje voor nog wel even nodig ;) !

Deel Deze Pagina