wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    De sparta amazone was in de aanbieding voor 470 geloof ik. MAar die heeft ook 3 versnellingen volgens mij. Bij bikes4kids.nl was hij laatst in de aanbieding voor 449. Je kunt ook zoeken via kieskeurig.nl en vergelijk.nl, daar kijk ik altijd even als ik iets ga kopen. Ik heb de gazelle nu besteld via fietswinkel.nl, die hebben een adres in heerhugowaard waar je kunt afhalen en terecht kunt voor reparaties e.d. Dus voelde goed aan! Hoop dat ie snel geleverd kan worden!

De Gazelle MPB heeft ok maar 3 versnellingen.......
    Ik heb er nu helemaal geen dus voor mij al een hele vooruitgang :) :)

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oh een mama-fiets, jep ik zweer er ook bij!
    Heerlijk om gewoon op en af te kunnen stappen.
    Wij hadden hem via marktplaats gekocht...scheelt ook altijd weer een boel ;)

@jo: hebben wij soms dezelfde schoonmoeder? haar kinderen waren met 10 maanden al zindelijk :confused: (ja vast!)
    maar ook nu zijn ze altijd beter en hebben betere dingen dan wij etc.
    (oh mooie oven...mijn zoon heeft er een met ...en ...en..)
    We worden er gek van. Maar met dochterlief heeft ze nu al bijna 2 jaar ruzie en ze ziet haar kleinkind niet meer.
    En de zoon heb ik ook nog nooit gezien, die heeft op feestjes en meer familie dingen ALTIJD migraine :(
    (schoonmoeder is overigens de 2e vrouw van de papa van mijn man...:( begrijpen jullie het nog?)

@ veertje: oeh wel oppassen dat je teen idd niet afgekneld word! kon hij niet gespalkt worden of doen ze dat niet bij tenen?

@lilly: ja kom op hoor jij bent wel gewoon hartstikke zwanger hoor deze maand!

@runner: dat is precies de reden dat ik wel wil gaan zwemmen als ik zwanger ben. Lekker in mijn eentje, jonathan bij mijn moeder of zussie dan ofzo en ik lekker alleen met mijn buik (en baby).
    Ik denk dat dat wel klopt ja, dat een tweede zwangerschap (voor je gevoel) sneller gaat.

@wenneke: oh leuk hoor al die voorbereidingen! dat mis ik wel hoor nu.
    die spanning van naar je bruiloft toeleven!

@all: ongi zet nog niet door...dus ik begin me weer gek te maken met ideeen als; zou het inestelingsbloeding zijn etc.
    deed ik alle vorige maanden ook overigens..
    maar ja wie weet is het nu wel anders, ik heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad als deze maand...
    whaaaa ik maak mezelf echt gek met die onzin...en ik weet ergens dat het echt onzin is...maar toch he:(

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Djezelf, hopelijk zet het niet door en is het toch nog positief. Wat vaag ook allemaal, nu weet je nog niet waar je aan toe bent.
    Maar volgens mij zijn die twee familie van elkaar! Zij heeft al 10 jaar geen contact met haar zoon, die wil haar niet meer zien. Gek toch.
    Och, ik kan nog makkelijk 3 pagina's vullen over die mensen, ik zal maar wijzelijk mijn mond houden.

Kan niet slapen, omdat de buren niet thuis zijn en die hond non-stop blaft :x .

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Jo, is de hond gestopt met blaffen?

@Funny, ik ga ook weer naar zwangerschapsgym dit keer. De vorige keer hadden we maar een groepje van 3. Ik, mijn schoonzusje en een ver familielid... Dus ik hoop dat ik dit keer eens andere vrouwen leer kennen. En verder heb ik er de vorige keer best wel veel aan gehad.

@Carolien, je hoort ook wel eens dat vrouwen heel lang (of zelfs de hele zwangerschap) rond de menstruatiedatum een dag of soms meer dagen licht menstrueren.

Verder weet ik het niet meer...begint die zwangerschapsdementie nu al? :)

5. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Heb de eerste x yoga gedaan en ik vond het eigenlijk niks maar achteraf heb ik er denk toch wel wat aan gehad. Heb er in iedergeval 2 hele goede vriendinnen aan overgehouden.
    Nu ga ik naar gym met een kennis en ik zal er niet zo heel veel van opsteken, denk ik maar vind het gewoon gezellig om even met allemaal zwangere te zijn die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Baat het niet dan schaat het niet!

Zomaar, de eerste x ging manlief nog mee. Ze hebben toen een film laten zien uit 1980 met vooral heel veel haar in beeld, haha. Nu krijg ik hem echt niet meer mee... maakt niet zoveel uit!

Schoonmoeder kan ik het prima mee vinden maar laat ik niet weer over de rest beginnen.. heb ze verbannen uit m'n leven en gedachten (probeer ik).

Corolien, hopen dat het alleen wat innestelingsbloed is.. Afwachten maar!

Wenneke, zo leuk je bruiloft regelen en dingen uitzoeken! Jij ook fijne feestdagen! Wanneer is ook alweer de grote dag?

Veertje, wat heerlijk dat je man zo goed meewerkt! Sterkte met je teen!

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    22mei gaan we trouwen

vannacht huisartsepost gebeld hy bleef aan ze oren trekken konde we tien over 12 komen maar wel rekening houden da we uur moeste wachte was druk wat denk je valt ie in slaap dus afgebeld maar ja elk uur was ie wakker en krijsen zucht ben gebroken pffff

dalijk maar even bellen om toch te laten kijken aangezien dit al 3nachten is

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wenneke, sterkte met je kleintje!

Funny, yoga klinkt zo zweverig...
    Is dat ook zo?

Jo, waren de buren laat thuis?

Djezelf, jij ook al. :confused:
    Ben je nog van plan te testen?

Bij mij zet het dus ook al niet door.
    Eergister begonnen dacht ik.
    Was sowieso al minder als normaal.
    Gister bruin verlies gehad en een klein beetje echt rood bloed.
    En vandaag nog helemaal niets he.
    Zo RAAR!
    Normaal ben ik het 3 dagen echt goed....
    Pfff, wat nu?

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @runner en djezelf, wel apart jullie allebij zo'n rare ongi :rolleyes:

@wenneke, en hoe is he tnu met je zoontje?

@runner, ik heb gewone yoga gedaan en ik vind he tniet zweverig. Ik kan me voorstellen dat het zweverig lijkt maar van een hoop dingen, ademhaling en bepaalde lichaamsoefeningen is wel aangetoond dat een positief effect heeft ;) Je moet je er wel aan over kunnen geven natuurlijk en he tmoet gewoon bij je passen denk ik ;)

@funny, ja uit je gedachten is nog het moeilijkste........maar ik weet helaas uit ervaring dat het in de loop der jaren wel makkelijker word, zeker als het niet je eigen familie is. Wij hebben 5 jaar geleden gebroken met een broer (en zijn vrouw) van mijn man. De eerste maanden waren niet leuk, veel slapeloze nachten etc. We hadden ook veel contact voor het ineens mis ging. En dan de eerste verjaardagen etc. Maar na een paar jaar weet je eigenlijk niet beter.

@jo, wat vervelend van die hond. Eigenlijk vind ik he tniet kunnen dat die mensen dan zo laat van huis zijn, als je een blaffer hebt. Eerst daar maar eens wat aan doen!

@djezelf, jezelf gek maken, dat zou ik nou noooooooooit doen :rolleyes:

Nou meiden vandaag is dag 27 voor mij......gisteren had ik weer van die krampen, ik dacht echt dat ik ongi ging worden. Ik zei al tegen drumpapa dat ik misschien weer een kortere cyclus zou krijgen.

Ik twijfel nu of ik niet 1e kerstdag zal testen a;s het nog nodig is uiteraard, dat is dan dag 31. Mijn vorige cyclus was 30 dagen, en die ervoor 31. Aan de ene kant denk ik dat ik wel een dip heb als de test nega is maar aan de andere kant kan ik dan wel gewoon wijn drinken tijdens het kerstdiner 1e kerstdag :rolleyes:

Wat zouden jullie doen?
    1e kerstdag testen?
    2e kerstdag testen?

pfffffffff......ik begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden hoor nu :oops:

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @runner, heb je testen in huis? Anders misschien toch voor je eigen Goed in je chterhoofd houden dat ie nega kan zijn maar dan weet je het tenminste zeker......

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb nog 3 overtijd testen liggen en 1 verse. ;)
    Ik denk dat ik even afwacht wat het de rest van de dag doet.
    Anders test ik morgen, is vriendje ook thuis...

Ik denk dat als ik jou was geweest en 1e kerstdag nog niet ongi zou zijn dat ik dan zou testen.
    Ten 1e omdat je dan toch op de 31ste dag zit.
    En ten 2e omdat je dan zeker weet dat je niet mag drinken. ;)
    Ik zou het moeilijk vinden om het dan uit te stellen.
    Zou dan sowieso niet met mijn gedachten erbij zijn. :p

Lijkt me echt kl*te breken met je (schoon)familie.
    Kan me er op dit moment ook weinig bij voorstellen, gelukkig!

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Alle dames met een rare ongi, ik zou er gewoon een testje tegen aan gooien ben je in ieder geval van dat afvragend "gevoel" af, en wie weet wel heeeel erg blij ;)

@Lilly Misschien in het een idee om juist 1 dag voor kerst te testen met ochtendurine? Denk dat ik dat zou doen om niet in een dipje te zitten MET kerst... Misschien ben je ook wle helemaal in de wolken als je test posi is [-o<

@Jo: Lekker zo'n constant blaffende hond :(

@Funny: Mijn man had al zo'n cursus gedaan met zijn ex en had het wel gezien zei hij en je zou er niets aan hebben kreeg ik te horen :( (nou toen dacht ik pffffff ja hoor, laat ook maar! :( )

Tsjee begin steeds meer verkouden te worden :x ... Vanmorgen wel heerlijk uitgeslapen met zijn allen tot 9 uur :confused: HEERLIJK!

12. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @runner & djezelf: oh toch nog een beetje spannend voor jullie :confused:

@carolien: hey wat vervelend voor je, ik hoop dat het bij een kleine bloeding blijft.

@lilly: 't aftellen is begonnen voor het testen, ik duim voor je dat ie positief is deze ronde ;) En ik begrijp 't helemaal dat je je niet te veel verheugd. Lees nu pas je laatste bericht... ik ben het wat dat betreft wel eens met zomaar om eerder te testen.

@wenneke: spannend hoor dat plannen van je bruiloft!

@de rest heb niet alles onthouden, maar goed te horen dat meer mannen het geven van leuke cadeautjes niet als aangeboren talent hebben.

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @alle meiden met een rare ongi, hier ook anders dan anders. Heb al 3 dagen klein beetje bruin met een klein beetje rood. Misschien zit het in de lucht ofzo :( ik zou als ik jullie was ff een testje er tegen aan gooien

@lilly: ik zou zelf net als zomaar zegt de dag voor kerst testen met ochtendurine

@wenneke: hoe is het nou met je zoontje?

@carolien; hoe is het nou? is het doorgezet?

Ik heb wel yoga gedaan toen ik zwanger was, maar alleen omdat ik hele goede verhalen had gehoord van anderen. Het was een jone vrouw en een groep leuke meiden, met wie we regelmatig nog eens wat afspreken. Ik heb er ook een hele goede vriendin aan over gehouden, dus ik ben blij dat ik het heb gedaan. Weet niet of ik het met een tweede weer zou doen

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :) :) Kan me meteen voorstellen wat voor film dat was...
    (zie ook meteen al dat haar)

had er ookal over na gedacht om misschien er toch nog een testje tegen aan te gooien.
    maar ik hink dan toch nog op twee gedachten:

:idea: als hij wel positief zou zijn, kan het best zo zijn dat de ongi alsnog door zet, aangezien ik wel wat bloed.
    :idea: als hij wel positief is en het zet toch door, dan weet ik in ieder geval wel dat ik wel zwanger KAN worden.

(heb nog wel een test liggen..... :( ooohhhh)

@lilly: zou ook de dag voor kerst testen. dan heb je nog ff om weer uit die put te krabbelen als het een negatieve test is..
    ...en anders heb je nog even de tijd om snel iets leuks te verzinnen om het te vertellen aan je familie...
    en.....dan weten wij het ook eerder!

@wenneke: had je de dokter nog gebeld?

@carolien: hoe gaat het bij jou? ben erg benieuwd of het door gezet heeft op niet.

@marieke: dat zou misschien voor mij de enige reden zijn om wel op zo'n cursus te gaan, dat je dan wat andere zwangeren onmoet...
    maarjah, die heb je hier ook ;)

@zomaar: en ben je al wat beterder of begin je juist nog zieker te worden?

(sorry voor wie ik vergeten ben...!)

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou ik weet het niet meer hoor.......
    Heb weer zo'n buikpijn dat ik er bijna van overtuigd ben dat ik morgen ongi worden :cry:
    Dus de vraag wanneer te testen is niet meer nodig ben ik bang :(

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he lilly,pas op he!
    zolang er nog geen bloed te zien is...
    ...ben jij gewoon nog hartstikke zwanger!

@jo: zou me niets verbazen! ook ik kan hele pagina's vullen over deze vrouw (en haar rare fam.)

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ach ik ben gewoon weer naar dat vreselijke niveau gedaald.

Het ene moment weet ik weer zeker dat ik dit een paar dagen voor ik posi teste ook deze buikpijn had, het volgende moment denk ik weer doe niet zo stom. Je word gewoon ongesteld!

Je kunt het gewoon niet weten tot de dag van de test......en ik weet dat een cyclus van 30/31 helemaal niet zo lang is maar op dit moment wilde ik dat ie 28 dagen was dan zou ik gewoon morgen testen. 2 dagen wachten lijkt ineens heeeeeeeel lang!

Maar ik doe het wel want ik kan echt geen nega test meer zien :x

Sorry voor de klaagzang.......hierna zijn jullie van me af hoor, wij gaan lekker op visite!

18. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    niet zo gek doen hoor!
    Je mag hier gewoon klagen en zeuren en twijfelen en..
    daar zijn we juist voor!
    Denk dat mijn man gek van me zou worden als ik alles zou zeggen wat ik hier ook schrijf.

Veel plezier op je visite!

19. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Eerst even een berichtje van mij. Ik ben niet meer misselijk en ben behoorlijk ongesteld. gisterenavond ging ik naar het toilet want ik had wat krampen en toen hoorde ik dus iets in het toilet wat het was weet ik niet. Ik ben vanaf vandaag niet meer misselijk en heb ook niet meer zo'n opgeblazen gevoel. Het klinkt hard maar ik probeer me niet te veel druk erom te maken en wij gaan gewoon op naar ronde 2....... Had hier even een calculatie gedaan met een normale cyclus van 28 dagen en ik ben dan het vruchtbaarst op 31-1 en 1-1-09 haha, nou dat is een goed gevoel!

@wenneke: wat een gave auto's. Ik vind die newblack erg gaaf! Wowwwwwwww. Wat sneu zeg voor je ventje! Heeft ie ooronsteking? Hoe gaat het nu?

@djezelf: heb je al getest? Spannend hoor!

@runner: heb je al getest?

@lilly: ik kan me goed voorstellen hoor de twijfel van zou ik wel of niet testen! Zeuren doe je inderdaad echt niet! En idd wat djezelf zegt als ik dat ook allemaal tegen mijn man moet zeggen dan word ie gillendddddddddddd gek!

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    vanmorge dokterpost geweest zelfde oor van paar weken terug kijkt rood dus nu oordruppels gekregen in de hoop da ie vannacht slaapt

en een neusspr4ay hy heeft gewoon weer virus te pakken

zelf ben ik zow moe en ongi is er nog beetje zucht
    hoorde net da iemand die we kenne weer zwanger is

Deel Deze Pagina