wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Spannend Kitty..heb je het gevoel dat het raak is.?
    Wanneer ga je testen.?

Ik heb mn banner ook maar aangepast.
    Helaas duurt het nog ff voordat ik kan testen..
    Eerst maar even flink klussen..!

2. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Kitty, ik ga voor je duimen!

3. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    We hebben alleszins echt niet veel geklust deze ronde. Maar ja dat wil niets zeggen de vorige twee keer was ik ook zwanger geworden ondanks dat we net op de vruchtbare periode niet hadden geklust. er klopt bij mij dus geen barst van.

Verlies wel zowat velletjes (klint vies), maar durf niet te zeggen dat het voorlopers van mijn ongi zijn. Ben alleszins nog niet aan het stressen om te testen en dat heb ik anders wel. Misschien maandag. Als ze er dan niet zijn dan weet ik het al wel zeker. Heb nooit echt een lange cyclus gehad. En ik dacht nu wel terug 2 dagen te zijn opgeschoven zodat ik terug op 28 zit. Vroeger was dit zo.

En wat ongi pijnen betreft: die had ik na mijn spiraal wel en had ik daarvoor nog nooit in mn leven gehad. Een streep bloed was de enige aankondiging die ik vroeger kreeg.

Nog even wachten... En hopen dat die velletjes neits betekenen.

Liefs
    Kitty

4. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hey Meiden....

Nog even en berichtje voor ik een weekendje weg ga.. Vandaag een extra dag gewerkt ben nu wel toe aan een weekendje weg! zo nog een de spullen pakken(vind ik altijd het minst leuk om te doen)
    Hoe mijn cyclus in elkaar zit zou ik op dit moment nog niet weten na het verwijderen van mn spiraal, ben nu wel van mn bloedverlies af...joepie!Dus we kunnen aan de slag hihi, word vast een leuk weekend!

@Kitty...Wat spannend meid nog 1 dag en dan kan je gaan testen! Hopelijk goed nieuws als ik terug ben van mn weekendje weg!

Nou ik ben er maandag weer,ik hoop dat ik dan voldoende tijd heb om alles hier bij te lezen want er word zoveel gepost hihi!
    Fijn weekend allemaal.
    Groetjes Trotse mama

5. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ja lap, ben net op eht werk aangekomen voor de nachtdienst en ik krijg ongi-pijnen. daar gaat dat klein beetje hoop dat ik koesterde. En dan zit ik hier alleen das een slecht moment. Op zo'n moment lig ik zeker liever in de armen van mn partner. Maar ja, de wereld stopt niet met draaien omdat je 'n baby wil...

Pech, volgende ronde dan maar weer waarschijnlijk...

Liefs
    Kitty

6. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Jaja, ongesteld! Heb vannacht geen oog dichtgedaan, steeds liggen wachten tot ze doorzetten! Vanmorgen bij het opstaan was het duidelijk, had zin om er terug in te kruipen. Maar jad at kan neit als je om 6u vier jogneren meot wekken om zich klaar te maken voor school.

Pff, ben toch weer effe teleurgesteld. Heb nu am helemaal nood aand at weekendje weg!

Liefs
    Kitty

7. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    :( shit Kitty, dat is flink balen....

Helaas, dan maar op naar een
    nieuw ronde!

8. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    Ik ben nadja mama van luca aiden 34 jaar en nu bezig met zwanger te worden van een brosje

Nu bijna 6 mnd geleden is mijn spriraaltje er uit gehaald. Deze maand 2 weken overtijd en na een soort van bloederig dingetje ongesteld geworden, had nog geen test gedaan, maar voelde aan alles dat ik zwanger ben geweest...beetje jammer dat nu mis is gegaan. Maar goed op naar de volgende ronde dan maar

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Heej,
    ben er ook weer. Heb twee dagen moeten werken. Wat is er veel geschreven. Moet ff de tijd nemen om bij te lezen.

10. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Ben ik nog ff......

Kitty..wat balen meid! Hoeveelste ronde was dit?Hopelijk volgende maand meer geluk voor je!

Nadja...Welkom hier!

Nou we gaan zo weg, net alles in de auto gezet we gaan ook naar center parcs trouwens. Dat inpakken enzo vind ik niks hoor steeds het idee hebben dat je wat vergeet enzo maar goed dat is nu gebeurd nu alleen lekker genieten. Nou meiden tot maandag maar weer!

Groetjes Trotse mama

11. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Hoi, ik ben Marieke, 33 jaar en heb een dochter van ruim 8 maanden.
    Wij zitten inmiddels al weer in ronde 4.
    Veel succes allemaal!

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ook ik meld me hier.

Ik ben Pim, 30 jaar, een dochter Emme van nu 14 maanden en ik zit in ronde 2 voor de tweede.

Mijn cyclus is na het verwijderen van m'n mirena half november weer goed op orde. Beide keren 28 dagen. Dat is netjes.

Ik merk dat ik ondanks dat ik me voorgenomen heb om me niet druk te maken - ik heb tenslotte een geweldige dochter - toch wel weer heel graag snel zwanger wil zijn.

Voor mijn gevoel is het deze ronde niet raak. Ik merk nog niets.

Pim

13. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    hoi meiden

ik zag op de banner van mij dat me vruchtbare dag is vandaag
    dus vanavond lekker klussen hahahahaha

maasr hoe is het verder met jullie meiden

gr sandra

14. willemien

willemien Lid

28 okt 2007
    45
    0
    0
    haha je moet dus aan de bak vanavond, vind het wel eens lastig om zin te maken, wordt het ook zo geforceerd, hoe denken jullie daar over?
    gr, Willemien

15. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    wij hebben er weinig moeite mee om te klussen, oke even romantisch is het niet altijd maar wel een reden om veel seks te hebben, wat er soms nog weleens bij inschiet sinds luca er is.

Door mijn overtijd zijn vorige keer nu geen idee wanneer ik weer een ei zal krijgen. Iemand enig idee? Mijn cyclussen zijn op een keer na ( de 2e keer na verwijderen spiraal ) 28 dagen geweest. En het rare is dat ik voor mijn 1 e zwangerschap een cyclus van 31 dagen had. Was zooo blij met die van 28 dagen hoop dat dat deze keer en anders volgende keer weer gewoon 28 dagen is. Ga denk ik tempraturen deze maand om te kijken wanneer mij eisprong is.

16. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    groningen
    ik vind het ook niet prettig op op vaste dagen teseksen

maar als je iets wilt dan is dat wel een handiger op lossing
    maar het is niet de prettige seksen vind ik hahaha

17. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi,

wat een leuk onderwerp ;)
    Wij zijn ook bezig voor een 2e kindje. Evi is nu anderhalf.
    Lijkt me wel weer heel erg leuk, al moet ik eerlijk zeggen dat ik deze leeftijd een stuk leuker vind.... :D

18. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    groningen

ja dat is ook een mooie leeftijd van anderhalf jaar

ik vind de baby tijd ook super kan je nog lekker in de kindewagen
    neer leggen en lekker mee knuffelen hahaha
    maar nu is me zoontje bijna 2.1/2 jaar
    en die wil niet lekker knuffel met mij hahahah

19. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    was ruim 1.5 jaar toen we voor 2 e gingen, maar zoals het er nu uit gaat zien is ie al 3 als ie grote broer gaat worden...vind ik wel jammer. Maar ik vond het belangrijker om aan een 2 e toe te zijn dan maar de gaan beginnen omdat luca anders te " oud " zou zijn...Luca is een gevalletje mega ondernemend alles moet bekenen worden en gaat lekker zijn eigen gang.

Al houd ie steeds meer van lekker knuffelen! En als ik behoeft heb aan baby knuffel pik ik gewoon ff me kleine neefje van 4 mnd!

20. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik vind die baby tijd wel heel schattig, maar ook lastig.
    En dan bedoel ik vooral de nachten, het huilen, niet weten wat er is, de voedingen, dat soort dingen. Nu kunnen ze het een beetje meer aangeven en je snapt ze ook veel beter.
    Het knuffelen is dan idd weer wel heel erg fijn! :D

Deel Deze Pagina