Hé Pim wat ontzettend balen zeg.. Ook al zijn jullie nog niet zo lang bezig, het is toch weer even vervelend als je ongesteld wordt. Dat kan ik me goed voorstellen hoor. Veel succes in deze nieuwe ronde! Ben benieuwd hoe het met de ovulatietesten zal gaan. Zal allicht iets helpen hoor, dus nog betere kansen! Spannend voor de meiden die in de wacht zitten! Veel sterkte met wachten! Met mij gaat het goed, merk wel dat ik regelmatig moet eten, anders krijg ik echt zo'n soort misselijk gevoel. Niet echt dat ik moet overgeven, maar gewoon soort van misselijk. Over 2 weken is mijn eerste afspraak bij de vlos, en dan pas na een paar weken krijg ik de eerste echo. Tot dat moment blijft het erg spannend vind ik. Zou alles wel echt goed gaan? Groetjes!
hoi meiden, nou snap er helemaal niks meer van , nog geen ingi te bespeuren , hoop niet dat k weer zo'n lange cyclus heb als paar maand terug. Tis wel raar want 2 weken terug had k op zaterdag en zondag positieve ovutesten dus zou je verwachtern dat k 2 weken later ongi wordt, maar dat was afgelopen zaterdag, zondag, en tot nu toe niks, maar wel een negatieve test, HELP wie heeft er goede raad. GR
De enige raad die ik je kan geven is afwachten en over een paar dagen als je nog niet ongesteld bent weer testen. Het is echt vervelend als je niet weet waar je aan toe bent, ik was vorige maand 4 dagen overtijd maar helaas wel ongesteld geworden Sterkte met wachten.
Hallo, Ik ga ook voor en tweede. ben net begonnen met de eerste ronde. Hoop dta het gelijk raak is. groetjes Gaby
@pim, ook al ben je 'pas' 4 rondes bezig is de teleurstelling er! Dat was ik ook na ronde 1! Dit is nu ronde 6 en het verschil met ronde 1 is niet de teleurstelling maar het geloof of het nog wel gaat lukken.... wordt dus iets onzekerder. @mamavantessa, heb last van m'n borsten en pijn in m'n buik en rug. Maar dit heb ik vorige mnd ook een week voor m'n ongesteldheid gehad dus begin te geloven dat ik ongesteld moet worden Aan de ander kant probeer ik ook positief te blijven. Gek dat ik nu niet meer zo goed kan herrinneren hoe ik me voelde voor de 6de wk zwangerschap van Dylan. Moet maandag ongesteld worden maar de laatste paar mnd was ik elke x 2 dg eerder ongesteld dus neem mezelf voor dat ik pas maandagochtend ga testen. Groetjes Vanes
@ Gepke 1979: Welkom en veel succes met zwanger worden @ Pim: Balen meid dat je weer ongi bent geworden. Kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Veel succes de volgende ronde. @ Willemien : Vervelend die onzekerheid, denk inderdaad dat je over een paar dagen nog een keer moet testen als je nog niet ongi bent. @ Funny: Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft en je een mooie positieve test hebt maandag. Snap wel dat je wat terughoudender bent als je al een tijdje bezig bent en je nu hetzelfde voelt als vorige maand. Maar ik lees hier op het forum vaak genoeg dat meiden voor nod er vanuit gaan ongi te moeten worden en toch zwanger blijken te zijn. Ik hield bij Tessa een zwangerschapsdagboek bij vandaar dat ik nu weet wat ik toen voor mijn nod voelde. Anders had ik het waarschijnlijk ook niet meer geweten hoor!
Hoi Hoi, Ik heb al een paar dagen een zeurende buikpijn en ook wat meer last van afscheiding. Gisteren was het zelfs vrij dik, dus ik denk dat mijn eisprong al een dezer dagen zal komen. Op zich wel fijn, want dan zou ik een kortere cyclus hebben dan de laatse keer. Gisteren dus even voor de zekerheid al aan de klus gegaan, haha. Funny, die klachtjes kunnen zowel naderende ongesteldheid als zwangerschap zijn, spannend hoor. Bij Pete was ik een paar dagen voor NOD al wat misselijk, maar je hoort wel vaker dat meiden pas later misselijk worden. Het kan nog alle kanten uit. HappyLuna, ik was ook erg zenuwachtig voor de echo. Ik kreeg al met 9 weken een echo, omdat ik nog erg onregelmatig ongesteld was, daar was ik wel blij mee. Ik had er niet aan moeten denken om tot 12 weken te moeten wachten met een eerste echo. Zolang je geen last hebt van bloedverlies of krampen, zal het wel goed zitten hoor! Groetjes Saskia
Welkom gaby. Ik weet nog bij Stijn dat ik nergens last van had tot ongeveer de 8ste week, toen begon ik af en toe wat duizelig te worden. Nu heb ik al van zoveel dingen last dat ik zoiets heb van mijn lichaam is me gewoon voor de gek aan het houden. Nog 4 daagjes en dan zit ik geloof ik op de 34 dagen dat is mijn langste cycles tot nu toe en ik probeer naar maar vanuit te gaan. Sassie lekker aan de klus gaan de komende dagen dan komt het vast goed, veel plezier!
halllo, Ik ga ook voor nummer 2. heb nu een dochter vna 16 maanden. ben net begonnen met ronde 1, dus 25 maart zit ik in spanning. groetjes gaby
@veertje: ga je nog 4 dagen wachten met testen? of ga je niet testen? Ik duim voor je.... @sassie: ik heb ook met 8 weken een echo gehad bij de VK, is standaard. Met 12 weken ook en op het einde met 37 weken. @willemien: ook nog spannend voor jou dus. @funny: jij ook nog een spannend weekend. Ik ben nog steeds ziek. Behoorlijke keelpijn. Had deze week last van mijn rug en ben ik gisterochtend er door heen gegaan. Het gaat nu wel al beter, maar leuk is anders. Mijn vriend heeft vandaag vrij moeten nemen, want ik kan mijn zoontje niet tillen. Zit sowieso onder de pijnstillers. Heb nog geen last van buikpijn terwijl ik dit normaal wel heb net voor mijn NOD. Dus blijf het wel spannend vinden. Mijn temperatuur is sowieso hoger dan normaal, maar dat kan omdat ik me ook niet lekker voel. Dus nu weet ik nog niet goed welke kant het uit gaat. Ben aan het denken of ik wel of niet moet testen. Normaal doe ik dit dus niet, maar dan weet je wel meteen waar je aan toe bent. Morgen is het in ieder geval 2 weken geleden dat mijn ovulatietest postief was. Heb genoeg teststripjes, dus zou er wel eentje kunnen wagen. Zal eerst eens afwachten of mijn temp morgen nog hoog is.
@ mama van tessa, ik heb ook een zwangerschapsdagboek van Dylan bijgehouden maar toen werd ik pas na 6 wk ziek. Weet wel dat ik daarvoor erg moe was maar verwachtte niet dat ik toen al zwanger zou zijn dus was er heel anders mee bezig. M'n tweede zwangerschap had ik ook wel deze klachten dus het is gewoon wachten... en dat is nou hetgene wat is zo moeilijk vind, hihi! @ veertje, volgens mij kunnen we bijna gelijk testen (als ik tenminste niet ongesteld word)! Succes! Kwam net onder de douche vandaan en m'n man zei dat m'n borsten groter waren ... Ze zijn ook wel een beetje gevoelig maar nogmaals dat het ik voor m'n nod ook vaak... ben wel de hele dag door een beetje misselijk en raar gevoel maar dat kan ook een beetje de griep zijn. Nog ff het weekend afwachten! @sassie 1980, go for it! Ik denk ook vaak te voelen dat ik m'n eisprong heb dus inderdaad niet de kans voorbij laten gaan, welkom gepke1979, was je van Elina snel zwanger? Groetjes, Vanessa
Ik wil wel heel erg graag testen maar om eerlijk te zijn durf ik niet, ik ben bang dat ik weer zo telleurgesteld word.
@nynke31 ik heb ook een echo gehad met 8 wk, 13 wk en 20 wk. Maar daarna niet meer en dat ga ik een volgende keer anders doen! Dan maar voor eigen rekening maar denk dat het me deze x iets zal geruststellen... eerst maar eens zwanger raken Kruip maar lekker in bed (zover dat mogelijk is met Jiri om je heen) en succes met testen! Ik durf nog niet te testen want de vorige x was ik te snel, bleek 3 dg later wel een positieve test te hebben! Fijn weekend allemaal! Liefs, Vanessa
Weet wat je bedoelt Veertje.... maar heb je altijd zo'n lange cyclus? Ik heb er een goed gevoel over (bij jou!). Hou je ons op de hoogte? x
Normaal zit ik altijd op 30 tot de vorige keer toen kwam ik op 34 vandaar dat ik daar nu vanuit ga. Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Veertje, spannend hoor.! Ik duim heel hard. Ook voor de rest die op het wachtbankje zitten. Welkom aan de nieuwe meiden. Succes met zwanger worden. Ik ben weer ongesteld geworden. Bah.... Had toch een klein beetje hoop. Mn cyclus is wel erg in de war. Ik ga ook maar weer ovulatietesten gebruiken. Krijg ik toch wat meer duidelijkheid. Fijne avond allemaal.
Hoi meiden! Ik meld me hier maar aan om mee te kletsen. Wij gaan namelijk ook voor een 2e kindje. We hebben een zoon, Hugo, van 20 maanden. toen ik zwanger was van hem was ik hier ook veel op het forum. Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest om mijn spiraaltje eruit te laten halen. Bij vertrek zei hij: "nou, doe je best he" en ik heb hem verzekerd dat we dat zullen doen (Dat zeg je toch niet als huisarts...) Ik verwacht over ongeveer een week ongesteld te zijn en dan weet ik dus mijn eerste NOD. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Nala
@nala: welkom. @veertje: jammer. Misschien te vroeg getest? Ik durfde vanochtend niet te testen. Mijn temp is nog steeds hoog en heb best veel wit slijm, sorry Misschien dan toch morgen testen
Ik hoop maar dat het te vroeg was, mijn gevoel zegt zo dat het raak is daarom ben ik er momenteel ook even helemaal stuk van.