Zo......... wat een ochtend........... Ik heb jullie een beetje in het ootje genomen want ik had stiekum al een paar dagen het gevoel dat het raak was Maar ik was ergens toch bang he tmis te hebben. Vannacht liep Ruben te spoken en daarna kon ik weer niet slapen. En in mijn gedachte liet alles de revue passeren, buikpijn, zere borsten, misselijkheids vlagen...... En toen dacht ik, ik heb nog 3 testen! Dus ik kan er best 1tje verpesten en de andere 2 meenemen op vakantie mocht het nog nodig zijn. Zo gezegd zo gedaan. Vanmorgen ging manlief gelijk onder de douche, ik Ruben voor de tv gedumpt in de slaapkamer en stiekum in een potje geplast. Test gedaan. Het was 9.42 en ik moest 5 minuten wachten. Ik naar ruben zijn kamer gelopen, kleertjes gepakt en weer terug. En ik denk, weet je wat. Er is pas 1 a 1,5 minuut voorbij dus waarschijnlijk staat er nog niks maar ik kijk lekker toch ff En ik schrok me een hoedje Gewoon een mega duidelijke streep, die steeds maar duidelijker en duidelijker werd! En dat 2 dagen voor NOD! Ik heb gejankt, gejankt en nog meer gejankt Ik was echt een soort van hysterisch en drijf ik rond op een enorme roze wolk Je hoort wel eens dat mensen het niet helemaal beseffen maar omdat ik de afgelopen dagen al zo'n idee had besef ik het echt helemaal 8) Bedankt voor jullie felicitaties en hopelijk mag ik snel ook een hoop felicitaties uitdelen! Bij deze strooi ik wat hcg jullie kant op!
Oh Lilly wat jammer! Nu moet je de wijn en champagne laten staan. Whahahaha! GEFLICITEERD!!! Officiele ronde 4 komt er voor mij nu ook aan. Zou het? Jo, hoe reageerde jou schoonouders toen jullie vertelden dat de 2e eraankomt? Justfem, ik denk dat jij ook een hele leuke september mama bent. Anniek, wat is smeppen? Veel plezier komende week. Ik was dus zo te zien niet de enige die vanmorgen niet op zwp kon komen Ben van ellende maar naar Leiden gereden en naar de etos gegaan om nieuwe zwanger worden pillen te halen. (die is tenminste open op maandag ochtend..) Zit nu bij mijn ouders thuis. Ruben hier lekker op bed gelegt en dan gaan we straks mijn moeder uit haar werk halen op de fiets. Hoezo? Verveel ik me? Welnee!
Whoehoe LILLY! SUPER VET VAN HARTE GEFELICITEERD! jeetje wat ontzettend fijn voor je, jij gaat echt leuke kerstdagen te gemoet! Het is je gegund! * rent wederom rond met een vlindernetje om alle hcg-tjes op te vangen* @jo: ach ja...er gaat toch niets boven die servetten van de chinees... Hier heeft de ongi nog niet doorgezet..word er gek van! (ik wil ook een goeie september mama zijn)
@djezelf: jij zit toch ooknu in je officiele 4de ronde je hebt toch 7 oefen rondes gehad aan het begin... dus jij wordt ook een super september mama @lilly: foei hoor dat je ons in het ootje hebt genomen, heb ik helemaal voor niks wakker gelegen over mijn pendel [-X Nou voor straf mag jij de feestdagen geen alcohol drinken en geen rauwe dingen eten
@lilly: wauw Lilly! wat super zeg! ben echt blij voor je! GEFELICITEERD @anniek: stiekem kon ik jou gewoon niet missen hoor 8)
Lili gefeliciteerd! JIj gaat dus eerrug vrolijk zitten met de kerst Hier nog even een kleien update van mij. Ik heb de zelfde verschijnselen als bij DAyenne, Onstilbare honger, moe en onderhand over mijn nek gaan als ik frite ruik. Ik ga de 29e testen, het zal wel niets zijn hoor, maar ik vind het een beetje vreemd. ALs ik 'smorgens opsta heb ik honger, als ik wat eet, een kwartier later is mijn maag weeeer aan het rommelen, en zo dehele dag door...
Zou ik ook, maar ik ben 2december ongi geworde, dus de eerste test dag zou kunnen op de 28e... Dus ik zet het op de 29e
lilly gefeliciteerd ik kom hier wat minder aangezien iedereen zwanger wort me pa belde vanmiddag toen ik in stad was ze vriendin ligt in ziekenhuis last van d r hart ze is daarmee bekend een aangezien haar dochter van 14 zaterdag vertrokken is naar haar pa is dit resultaat ik trek het gewoon effe niet nu en nu iedereen zwanger is ook van vriende en kennisen
@wenneke: we zijn nog niet allemaal zwanger, maar ik begrijp precies hoe je je voelt Een knuffel vanaf hier Volgende maand zijn wij aan de beurt. En ik hoop dat het met de vriendin van je pa snel beter gaat.
herken het helemaal hoor wenneke, ik trek het ook even slecht nu dat er steeds meer zwangeren bij komen. (begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het jullie ECHT van harte hoor!) de ongi heeft hier nog steeds niet door gezet. heb wel elke dag een beetje bloedverlies, soms wat rozig soms wat bruin, maar niet meer als een speldenprik. Word er zo moe van, laat het nou maar gewoon doorzetten.... ga ff in mijn berichtjes terug lezen hoeveel dagen ik dit in de vorige maanden had... oke heb net ff bijgelezen en voor als nog loopt het nu precies als vorige maand. Had toen ook 5 dagen bijna niets voordat het doorbrak. zit nu op 6 dagen...dus dan moet het toch echt wel vanacht of morgen gaan doorbreken.
@djezelf, laat het nu gewoon doorbreken idd! En ik ben dan misschien zwanger maar ik snap jullie ook hoor (En ik weet ook dat jullie het net als ik iedereen gunnen). Ik heb ook van die momenten gehad dat ik het forum opende en tadaaaaaaa die en die waren zwanger, en natuurlijk vind je het leuk voor die ander.....maar je denkt ook, was ik het ook maar Ik ga heel, heel, heel hard duimen dat jullie ook snel volgen!
Zo.....na een drukke week eindelijk weer even tijd om hier te lezen. Wat een zieke mensen lees ik iedereen weer opgeknapt? Hebben jullie nog leuk ROZE nieuws? Hier nog wachten tot maandag met testen, het ene moment denk ik dat het raak en het andere moment juist weer niet. Afwachten maar.....Hebben jullie nog leuk ROZE nieuws?
Wenneke, dikke knuf voor jou! Duimen en hcg hebben wij goed nodig. Verder werkt sex ook wel een beetje mee. Djezelf, ik hoop met je mee dat het nu eens doorzet. Hoe eerder je weer van die duivels af bent hoe sneller je er weer voor kunt gaan... Verena, spannend joh! Mijn duimen draaien ook voor jou!
Van harte lilly. Wat een supernieuws op de maandagmorgen. Voel je je goed? Ik hoop dat ik volgende week maandag hetzelfde kan zeggen. Geniet er van meid.
Lilly, jippie GEFELICITEERD meid! Wat zullen jullie een heerlijke kerst hebben! Hoe reageerde drumpapa? Wenneke, ik begrijp je heel goed hoor! Ik denk af en toe ook dat het beter is dat ik naar een ander forum ga maar ben zo betrokken bij jullie of jullie nou zwanger zijn of niet... Runner, weeenstorm van 3 uur .... In 1 uur tijd van 5 van naar volledige ontsluiting. Zomaar, misselijkheid kon per dag verschillen. Je bent aan de ene kant blij dat de misselijkheid even weg is maar aan de ander kant ga je je druk maken of het wel goed zit . Vermoeidheid en verkouden maakt je wel misselijker! Djezelf, wat vreselijk dat het niet doorzet! Sterkte meid!