wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Drumpapa, was blij! (Daarna volgde de zeer mannelijke opmerking da thij dan toch nog wel superzaad heeft :rolleyes: :rolleyes: )

Verder is het voor hem nog wat onwerkelijker, dat ws met Ruben ook zo. Pas met de 1e echo werd het wat echter voor hem. Ik voel dan ook de hele tijd de buikpijn en moet bedenken geen koffie te nemen, of wijn (mag ik niet meer voor straf :oops: ), misselijkheid en gespannen borsten :p

Tja dat heeft hij niet he ;)

Tinkerbellmama, ik hoop het ook voor je! Enne ik voel me fantastisch! ondanks, of misschien juist dankzij bovenstaande kwaaltjes!

Ja hier volgt zeker de mooiste kerst ooit!

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Djezelf: He wat vervelend, vaak wil je idd alles of niets, of gewoon ongi of gewoon niet (liever niet met een leuke reden natuurlijk ;) )

@Funny: Tja heb vandaag ook weer een redelijk goeie dag qua misselijkheid maar een paar keer een paar minutjes. Het is helemaal waar wat je zegt aan de ene kant blij dat het minders is maar aan de andere kant.............
    Leuk hé weeenstormen.... :x Ken het.... een beetje te goed (buik en rug weeen tegelijkertijd bah)

@Verena: Dan kun jij nog de hekkesluiter worden :p

Soms denk ik ook wel eens... zou ik maar even niets schrijven (voor de niet zwangere dames) maar kan het meestal toch niet laten :oops:
    Vandaag een mega drukke dag gehad, ben blij dat ik EINDELIJK zit... Heb wel alles terug gelezen maar helaas niet allemaal onthouden sorry. Ga nu even tot rust komen... pffffff.....

3. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Lilly, meis wat een fantastisch nieuws. Echt van harte, wat heerlijk voor je.
    Wat goed dat je ook meteen twee duidelijke strepen had, en niet een of ander twijfel geval. Je bent voor mij in ieder geval het goede voorbeeld, ik ga nu ook mijn vierde ronde in dus wie weet ;)
    Ik ben in ieder geval super blij voor jou!

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @zomaar en Runner; ik sta inderdaad de chirurg te helpen dus ik sta lekker tussen het bloederige gedeelte. Maar het is echt heel leuk en intressant, en je doet natuurlijk ook leuke dingen zoals keizersnedes. Ik ben ook een flauwgevallen, maar je moet gewoon zorgen dat je altijd goed eet (al lukt dat niet altijd na bepaalde operaties ;) )

@wenneke: rustig aan meid, ik snap precies wat je bedoelt

@justfem: dus de vierde ronde gaat het worden voor ons?! ;)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    rustig hiero...

wenneke/djezelf e.a.
    ik snap jullie
    al moet ik zeggen dat ik het nog niet zo heel erg heb, zal nog wel komen over 2 wkn. maar geniet ook wel weer van het bezig zijn met.... of beni k nu raar :( waarschijnlijk de laatste keer duszz

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @zomaar: welnee je hoeft je niet bezwaard te voelen hoor om hier lekker van je af te tikken.
    Ik heb dat nog altijd honderd keer liever dan dat alle zwangeren er vandoor gaan...

..er blijven dan niet heel veel meer over nu ;)
    (@ de overgeblevene: niet dat het met jullie niet leuk is hoor!)

en ik vind het ook wel leuk om jullie verhalen te lezen hoor,
    het is leuk om te bedenken dat ik straks ook al die dingentjes zal mee maken!
    (toch?)

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @djezelf; hopelijk gaat die ongi nu een keer goed doorzetten, des te eerder kan je naar de volgende ronde

@anniek: ik heb het ook niet heel erg, maar af en toe heb ik er echt zo'n dag tussen zitten :( ik dacht dat de druk bij een tweede minder zou zijn, maar ik heb het gevoel dat de druk af en toe groter is. Nou ja, ik volg jou wel en ik ga ook probereb te genieten van...... :)

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @anniek, tis zeker rustig enne, laat je niet gek maken door die ovu testen he ;)

@djezelf, natuurlijk ga jij dat ook meemaken :thumup:

Wij gaan het met z'n allen meemaken, misschien niet allemaal alles tegelijk maar het gaat gebeuren!

@all, bedankt voor de felicitaties!
    Ik hoop zo dat jullie allemaal snel volgen, vind dit echt een leuk clubje en heb wel zin in een dikke buiken meeting :)

9. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @zomaar:ik vind het juist leuk om met je mee te lezen. We zitten uiteindelijk allemaal in hetzelfde schuitje en hopelijk komen we allemaal in hetzelfde schuitje. Blijf maar lekker van je afschrijven, kan ik af en toe nog een beetje jaloers worden.... :) :oops:

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    [quote="Marieke81]
    @anniek: ik heb het ook niet heel erg, maar af en toe heb ik er echt zo'n dag tussen zitten :( ik dacht dat de druk bij een tweede minder zou zijn, maar ik heb het gevoel dat de druk af en toe groter is. Nou ja, ik volg jou wel en ik ga ook probereb te genieten van...... :)[/quote]

Ik vond ook de 'druk' groter hoor nu. Bij de eerste was het allemaal wat meer onbevangen. Maar ook abstracter. Nu WEET je wat het is waar je voor klust, en wat je dus mist elke keer dat die ongi er dan toch weer is :cry:

Daar staat tegenover dat ik ook echt super blij was met die posi test. De 1e keer was ik ook blij maar dat was toch anders, nu was ik echt hysterisch blij :) :) :oops: :) :)

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Het is maar goed dat je dat erbij zegt hoor! :)

Ik vond de druk bij de 1e juist groter.
    Maar ja dat kwam doordat ik hormonen moest slikken en bij de gyn liep.
    Toen was ik er echt alleen maar mee bezig. :rolleyes:
    Nu loopt er een kleintje rond die voor afleiding zorgt. ;)
    Al word je dan wel weer met je neus op de feiten gedrukt, wat gaat de tijd hard!
    Word tijd voor een beebietje erbij. Hahaha.
    Kan me al zo op de bv verheugen. :p

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    anniek ziet jessica gillend door het huis rennen!
    maaruh nu heb je mijn vraag nog niet geantwoord; foei foei!

wanneer ben je nu uitgeteld?

marieke
    ik heb erook wel vand ie dagen tussen zitten hoor!
    meestal is het idd als ik iemand die zwanger is zie lopen of als ik bordjes in de tuin oid zie staan...

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Anniek, zie lijst :) :)
    3-9-09

Oh enne zo ging het idd, ik rende gillend lachen en huilend tegleijk door het huis :oops: :)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Runner, we hebben het de schoonfamilie zondag niet verteld, omdat het een etentje was ter gelegenheid van een zoveeljarig huwelijk en ik vond dat dat hun feestje moest zijn en we er niet ons feestje van moesten maken. We hebben ze wel kerstcadeautjes gegeven met het verzoek ze pas met Kerst open te maken. Het zijn van die glazen sneeuwballen (of hoe het ook heet) waar aan de ene kant een foto van ons dochtertje inzit met 'ik word grote zus' en aan de andere kant de echofoto.
    Mijn ouders hebben we het wel verteld, omdat ze op moesten passen en ik bang was dat ze iets zouden vinden thuis, waaruit wel duidelijk blijkt dat ik zwanger ben (zwangerschapsvitaminen, MvM-flessen etc.). Leuker om het ze zelf te vertellen. Die waren in ieder geval totaal verrast en erg blij!

Ja, ik voel me soms ook wat lullig als ik hier vanalles schrijf als zwangere, maar ik vind het gewoon een gezellig clubje en ik ben ook elke dag weer benieuwd of er misschien iemand zwanger is.

Trouwens, ik was er nu veel meer mee bezig dan bij de eerste.

Grrrr, de buurhond blaft weer aan een stuk door, we gaan er morgen wat van zeggen. Neem hem dan mee of voedt hem zo op dat hij zijn kop houdt. Een enkele keer is niet erg, maar hij blaft bij elk geluidje op straat.

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    sorry, vergeef me, ik ben een blondje van nature! :oops:
    ennuh, goede inschatting he?
    ennuh dan worden we toch nog samen september mama's 8)
    vul mij maar in voor 18 september hahahaha

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    DEAL!
    9-9-09 lijkt me ook een leuke datum trouwens :rolleyes: :rolleyes:
    Bij Ruben bijna 2 weken overgelopen, dus die paar dagen zal ik wel redden, alles voor DE DATUM :) :)

(Nee, nee terugdouwen die handel! Het is nog geen 9-9, dan wil ik pas bevallen :) :) :) )

17. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Lilly, gefeliciteerd meid! Het is je van harte gegund. Nu moeten de andere dames gewoon echt volgen!

All, ik had gisteravond een half uur lang heel akelige steken in de onderbuik...

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Marlieke heb nu nergens meer last van? Zal wel schrikken zijn zo'n steken in je buik...

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Marlieke: Oh wat voor een steken, groeisteken in je baarmoeder? Gaat het nu weer? Kan begrijpen dat het ontzettend schrikken was!
    Had bij Noah wel eens een scheurend gevoel (begon vanaf een week of 30) ik maakte me ook enorme zorgens was echt zo'n raar gevoel.... bleek het mijn onderhuid die idd "gewoon" aan het scheuren was volgens de vk :( Kon er niets aan doen pfff. Soms kunnen het de raarste dingen zijn en gaat mama helemaal "kapot" en kindje maakt het prima :) ;)

Poeh ben blij dat de (nog)niet zwangere dames geen last van mij hebben :oops: , ik schrijf ook helemaal nergens anders mee in een clubje ik heb alleen hier een "klik" gevonden en vind het zo gezellie dat ik niet meer weg te slaan ben ;)
    Vandaag ga ik het lekker wat rustiger aan doen, beetje poetsen en meer niet (denkt ineens aan de berg was die er nog ligt *zucht* )

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

nou hier is net geescaleerd met de buurvrouw

da kind van haar staat constant op trap te bonken kan m aan andere kant van huis horen dus niels wakker en speelt al 2jaar
    dus ik erheen ja maar zegt ze ik zeg ja heeft er allemaal niks mee te maken je moet m is opvoeden
    kreeg allemaal verweiten enzo dus liep erop af springt ze in de auto werd zo boos da tegen de spiegel aan sloeg
    ze reed piepende bande weg
    heb mannetje opgebeld want haar man werkt by mijn mannetje en die gaat erheen want ik wacht haar op en sla haar er echt tegen aan
    oh en ze zei da de kleine huilde s nachts nou da kan ze niet horen want ze heeft hoorapparaten
    dus ga dalijk stoomding halen om behang eraf te halen en dat geverfd kan worden kan niels terug naar kamer aan andere kant van het huis
    en dan die dochter van me pa ze vriendin ze zit er niet eens mee da haar moeder in ziekenhuis ligt door haar :evil:

zow ik ben klaar sorry meiden

ga niels aankleden eten geven en dan zo n ding huren

Deel Deze Pagina