Goedemorgen! @marlieke, hoe gaat het nu? @zomaar, dat heb ik ook hoor. Dit is een leuk clubje, niet te groot en we kennen elkaar nu een tijdje. Dit kan ik tenminste nog volgen @veertje, hoe ie het met jou? @kaatjesmam, hoe is bij jou? Beetje opgknapt inmiddels? En met de zwangerschap? @justfem, beetje over de dip heen inmiddels? @djezelf, en zat er wat in je netje? Vanmorgen opgestaan en was lekker misselijk Bij Ruben heb ik dat nooit gehad. Wel vanaf een week of 6 dat ik elke 1 a 2 uur iets moest eten omdat ik me anders niet zo heel lekker voelde, maar echt zo kokhalzend onder de douche vandaan komen, nee We gaan zo de laatste dingetjes halen en dan inpakken, en morgen is dan de grote dag! Gisteren zat ik even te lezen in een zwangerschapsboek en daar las ik dat je ongeveer 3 a 4 dagen voor je zou gaan menstrueren hcg gaat aanmaken. Maar ik moest donderdag ongesteld worden en heb maandag echt VET posi getest. Zou het dan niet zo zijn dat ik gewoon een kortere cyclus had deze maand? Anders zou ik toch nog niet genoeg hcg in mijn urine hebben gehad? En vrijdag begonnen bij me de kwaaltjes en misselijkheid Ja ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ik een kortere cyclus heb gehad.
529-538 de tijd staat hier ook niet stil... @Lilly Gefeliciteerd! Ronde 4 is een goed rondje Ik zoek trouwens ook een fiets, maar wel met minstens 7 versnellingen. En niet te hoog. Enne veel plezier! @Kaatjesmam Gaat het wel? @Justfem Hubbie is niet erg attent dus @Carolien Welkom @Marlieke Hoe is het met je buikje, zie je al wat? @Missflower Ik snap niet wie je eerst was, maar welkom. @Zomaar Allebei misselijk voor een goed doel Wij zijn zaterdag en zondag in Eurodisney geweest. Met de auto heen en terug, was best ver. Het was leuk maar vermoeiend. Mede door het slechte matras heb maar 2 uurtjes geslapen Keano vond het zo mooi, vooral de parade
oooooooh wat zou ik er ook grag even tussen uit willen, lekker iets leuks... Maar ja dit jaar gewoon in ons eigen vertrouwde stekkie (gelukkig met een goed matras das wel een voordeel )
@Lilly Dat was het en bovendien was het gratis (hubbie's baas betaalde). @Zomaar Ben echt zo blij dat we weer in ons eigen bedje slapen. We blijven met de kerst ook lekker thuis met zijn drietjes/viertjes
@lilly, ten eerste gefeliciteerd, met mij gaat het allemaal wel, heb bewust een klein beetje afstand genomen omdat mijn jaloersie over gaat in boosheid als er weer iemand zwanger is. Ik begrijp gewoon niet waarom wij weer zolang moeten wachten op een zwangerschap.
@lilly: tja ups maar meer downs helaas. Ik neem ook een beetje afstand van het hele zwangerschap gebeuren op dit deel van het forum en klets op een ander forum meer, waar geen zwangeren bij zitten (daar heb ik het gevoel meer mijn frustaties te kunnen uitten). Hoewel ik het echt onwijs leuk vind iedere keer zwangere erbij te zien komen, hakt het er sommige dagen te veel in. En ik heb nu weinig met zwangerschaps kwaaltjes, behalve dat ik hoop dat ik ze over een paar weken ook heb. @veertje: veer als ik het iemand gun om zwanger te zijn aankomende ronde ben jij het wel een knuffel vanaf hier. Ik merk ook dat mijn jaloersheid af en toe omslaat in boos zijn. Heel raar gevoel want ik wordt blij voor de zwangere, maar verdrietig en boos voor mezelf, dus als ik in jou schoenen zou staan zou ik het nog erger vinden. Ik duim voor je. Hier tel ik mijn dagen af tot X-mas from hell, ik heb er echt helemaal geen zin in, voor het eerst sinds jaren ben ik blij als de feestdagen voorbij zijn en als dat het neefje van mijn vriend, eenmaal maar geboren is dan hebben we het kraambezoek gehad en hoef ik me er de eerst komende maanden niet meer verder mee bezig te houden. Zo ik ga weer aan het werk.
@justfem, ik begrijp hoe je je voelt......zo was mijn kerst afgelopen jaar ongeveer. Omdat we visite kregen heb ik toen de boom nog opgezet maar de dag erna was ie opgeruimd Was echt een x-mass from hell. @veertje, en ik kan me jou gevoel ook heel goed voorstellen. Her is gewoon ontzettend vreselijk oneerlijk Ik denk dat dit gelijk het grote nadeel is van dat de zwangeren hier blijven hangen. En ja dit is een leuk clubje. Misschien is het toch een idee om te kijken of we een nieuw clubje kunnen starten bij zwangerschap zodat de (nog) niet zwangeren hier lekker vrij kunnen spuien en de zwangeren daar. En zodra je zwanger bent sluit je gewoon daar weer aan? Het is jammer maar ik begrijp gewoon heel goed dat het niet leuk is Ik heb een vriendin die ook zwanger wilde worden, en toen we allebei in hetzelfde schuitje zaten was het heel leuk. Maar toen had zij een posi test en bij mij kwamen de En hoe zeer we met elkaar meeleefden het werd toch anders. Het was niet meer gedeelde smart Zal ik eens kijken of we een nieuw clubje mogen openen?
Dames, het gaat goed hoor. Geen steken meer gehad. Ook geen bloed o.i.d. Wel weer meer afscheiding, maar dat is kennelijk heel normaal tijdens deze zwangerschap. Heb het de ene dag/dagen erger dan de andere. Ik denk dat het waarschijnlijk het groeien van de baarmoeder is geweest of bandenpijn.
Ik ben het er ook mee eens dat wij dan de gene moeten zijn die "op moeten stappen", als wij nou een nieuw clubje openen bij zwanger zijn dan kunnen jullie (nog) niet zwangeren daar later bij voegen maar ook rustig gewoon een keer neuzen en een keer iets schrijven als je daar behoefte en zin in hebt. Voor ons is dat uiteraard alleen maar gezellie maar wij hebben de zwanger worden frustraties niet meer, hoewel ik ze wel compleet kan begrijpen. Dus jillie kunnen dan naar behoefte bij ons schrijven en wij kunnen hier stiekem mee blijven lezen... Is dat een idee?
Voor mij hoeft er geen nieuw clubje gestart worden, maar dat is mijn mening. Tuurlijk heb ik ook mijn ups en downs maar het blijft mijn keuze om hier op het forum te komen. Die frustaties zal ik af en toe toch wel hebben, of er nu hier iemand zwanger raakt of op mijn werk. Het maakt voor mij geen verschil. Wat ik eigenlijk zeggen wil, is dat ik dit een supergezellig clubje vind zowel zwanger als niet zwanger! Tuurlijk zal ik het ook begrijpen als er wel een nieuw clubje gestart wordt
@de zwangeren ik zie jullie hier liever niet gaan, dit clubje is er nu al en is super gezellig, en mijn frustraties uit ik liever af en toe ook ergens anders, dat ik nog niet mee kan kletsen over de zwangerschapskwaaltjes, daar kunnen jullie niks aan doen Jullie weten ook allemaal hoe het is geweest. En wat marieke zegt die frustaties blijven er toch. Is het niet op het forum dan wel in het dagelijks leven. Als jullie allemaal weggaan wordt het hier helemaal een depri zooitje hebben we weer een zwarte lijst en daar wordt niemand vrolijk van.
Vind het ook een stuk gezelliger als jullie gewoon blijven het is niet altijd even makkelijk maar daar sla ik me wel doorheen
blijf er maaer bij... of ga niet helemaal weg een nieuw clubje vor jullie is natuurlijk voor jullie leuk! maar help ons maa lekker uit onze rotdagen!
@de zwangeren al die keren dat wij jullie uit een dip hebben moeten praten en dan willen jullie ons nu in de steek gaan laten [-(
hahaha arme lilly.. wil ze ons een plezier doen, praten jullie haar een schuldgevoel aan hahaha @all: iemand bekend met een sliert slijm (jaja even heel wat anders) vraag me namelijk af waarom je zoiets verliest? ik had dat gister.. echt vies joh.. zit niet in mijn vruchtbare dagen zover ik weet.. mijn cyclus is wel wat vaag nu ik 2 tussenbloedingen heb gehad.. mijn banner gaat uit van mijn laatste bloeding dus zal wel kloppen toch..