Mijn datum's roepen bij meer mensen herineringen op Geloof dat Jo op dezelfde dag met Robin positief teste? (toch was jij toch hé Jo of haal ik nu dingen door elkaar )En nu Jij met 12-01... Leuk hoor!
nou ik heb ook heel wat hcg tjes gevangen, bedankt! Als het nu niet raak is........dan weet ik het ook niet meer, nee hoor grapje @nikki: welkom bij het gezelligste forum van de pagina en hopleijk mag het snel raak zijn @lilly: misschien heb je idd een kortere cyclus gehad, nou maakt ook niet uit........je bent zwanger dat is het belangrijkste! Fijn dat je een afspraak hebt, spannend
@justfem, denk niet dat ik dan al de echo heb hoor Ze doen hier eerst een intake, ook om alle prenatale onderzoeken te bespreken. Dan krijg je rond 10 weken een termijn echo, en rond 15 weken beginnen de echte consulten. Maar om eerlijk te zijn, maakt het mij echt GEEN BAL uit. Ben zo blij dat ik zwanger ben @nikkif, WELCOME! @zomaar, dat klinkt minder gezellig DAs nou altijd als je he tnet niet kunt gebruiken (zouden ze dat voelen of zo? ). Knuf van hier, blijven ademen en voor je het weet liggen ze in bed! @marieke, maakt ook niks uit hoor, maar maakt het voor mezelf wel iets geloofwaardiger dat ik vrijdag al de 1e kwaaltjes voelde anders voel ik me zo'n.....nou ja, zo'n zwangere die bij he tminste geringste zucht en steunt terwijl ze nog niks KAN voelen eignelijk haha Ik ben gewoon een HCG BOM!
Welkom Nikkie F! Vandaag ook een minder dagje... we zijn allemaal een beetje van slag. Niet echt ziek maar vooral moe en nergens zin in. Dylan is vannacht 2 uur wakker geweest, alweer.... bah, ben al zo moe! Hoop dat het vanacht beter gaat.. Lilly, iets om naar uit te kijken! Veel plezier morgen! Zal wel lukken, toch?!
jessica ik moet zó lachen om jou berichtjes! je plezier straalt ervanaf! ennuh bedankt voor dat gevoel! ennuh super die hcgtjes.... heb het overal opgeslagen! komen zeker van pas! want ik dest 8 januari VETpositief
@anniek, ja! Pas het anders vast aan op de lijst @funny, en of dat lukt! Alles bijna al ingepakt, maar hebben morgen nog alle tijd. Het is maar 2 uur rijden en we kunnen toch pas om 15 uur in het huisje. MAar heb er echt zoooooooooo'n zin in
Lilly; gefeliciteerd! Joehoe! 2 dagen voor NOD positief testen is cool (had ik ook). De rest volgt nu hopelijk snel. Djezelf; ik maar zitten op dat hoekje met die hcg. Tja als je dan niet op komt dagen...... Ik duim voor jullie. Hier gaat het beter. Verkoudheid/griep is gezakt (nog wel hele nare hoest), maar de zwangerschapskwalen zijn heftig. Supermisselijk en moe. Ik wil eigenlijk veel mensen zien en bellen, maar kan het niet echt opbrengen. De bloeding is gestopt (het bleef heel lichtbruin) dus ik heb er weer alle vertrouwen in.
@kaatjesmam, gelukkig jij bent er ook nog ff voor ik op vakantie ga! Dus bij jou zijn de kwalen ook al zo heftig Nou dat is alleen maar een goed teken, en idd een beetje bloedverlies hoeft helemaal niks te betekenen! Ben blij dat het beter met je gaat en als je dingen even niet kut opbrengen, dan is dat maar zo. Je lijf heeft je energie gewoon even voor iets anders (lees: belangrijkers) nodig
@kaatjesmam: fijn om te horen dat het bloeden gestopt is en wat betreft je kwaaltjes da's altijd nog beter dan dat je niet zwanger bent
hee chickies! nou de zijn losgebarsten hier! Ben ik wel blij om, kan ik weer aan de nieuwe cyclus beginnen (mentaal dan!) @de zwangeren......Als jullie het toch wagen om hier allemaal weg te gaan he..... :c: Ik kom jullie persoonlijk weg sleuren bij elk willekeurig topic... ...pffffff hoe halen jullie het in je hoofd! Hoe lastig het soms is als er weer een van ons zwanger is, ik heb nu bij dit topic zo'n prettig gevoel. Kan me soms 'smiddags op mun werk al verheugen om ff lekker hier te gaan bijlezen. Zie het echt als een momentje voor mezelf! @kaatjesmam: Ohhhhh dus dat zag ik rondvliegen door de makado....! ik al met parapluus in de weer..... he en wat fijn dat de bloeding gestopt is! @nikkif: welkom hier! (je hebt het kunnen vinden zie ik ) @anniek: precies 'thats the spirrit' ! @justfem: wil jij mijn nod misschien ff aanpassen in de lijst. hij is nu op 18 januari. (ervan uitgaande dat ik een cyclus van 26 dagen heb) En dan ga ik die dag net als jij die week daarvoor hartstikke vet positief testen! @marlieke: ik heb er wat gebottled, zal het nog ff houdbaar zijn denk je?
godenmorge meiden \ hier een rustige nacht gelukkig anders had ik me bed niet uitgekunt denk ik gister wezen kijken voor ballon versiering voor het huis en geslaagd voor ik weggging nog aanvaring gehad met schoonma die vond dat niels te vroeg naar bed ging nou toen is bom gebarst en heb gezegd als het je niet aan staat dan zorg je zelf maar voor hem en ze heeft niks meer gezegd tegen mij en vanmorge toen ik ging werken was ze er nog niet fijne dagen meiden weet niet of ik nog tijd heb om te komen oh ja me pa ze vriendin is weer thuis
@Kaatjesmam, gelukkig gaat het weer de goede kant op! @Wenneke, waar bemoeit je schoonmoeder zich mee? @Djezelf, balen, maar nu weet je tenminste weer waar je aan toe bent. Robin is ook nog steeds zo ziek, vannacht was het 2 uur voor ze ging slapen. Ik ben al zo moe van die zwangerschap, maar kan absoluut niet goed slapen. Overdag wil ze alleen maar op schoot of tegen je aan hangen, ze hoest en proest en 's avonds heeft ze amper geslapen. Normaal gaat ze vandaag naar het kdv, had me al helemaal verheugd op een dag bijslapen, maar ze is te ziek, dus we hebben haar thuis gelaten. Vanmorgen heb ik haar een uur laten huilen in bed, ik heb gewoon oordoppen ingedaan en een kussen over mijn hoofd en ben zo in slaap gevallen. Nog nooit gedaan, maar had geen energie meer om er weer uit te gaan. Ze had de fles al gehad en normaal slaapt ze daarna weer even.
Goeiemorgen! @djezelf, hehe, eindleijk weer duidelijkheid En uiteraard ga jij positesten volgende maand, dat kan niet anders. Enne, ik durf nergens anders meer te reageren hoor, pffffffff ik kijk wel uit @jo, he wat een ellende met Robin Kan me goed voorstellen dat je er ff doorzit. Sterkte vandaag en een knuf vanuit hier! Sjo, ik zit ff lekker te ontbijten en ga zo Ruben aankleden en dan de auto volladen, pfffff hoop dat alles er in kan Vanmorgen nog een test gedaan, want had er nog 2. En was toch benieuwd, anders had ik waarschijnlijk vanmorgen getest he. En nu een nog duidelijkere, vette 2e streep.......wauw, kan het af ent oe gewoon nog niet geloven hoor).
@Jo: Pffff oh zo te horen ben jij ECHT MOE! Hoop dat de kleine meid nel weer beter is zodat jij ook een beetje aan je rust toe komt! @Djezelf: Ik had zo graag iets anders gehoord maar wel duidelijkheid nu! Maar met al dat rondvliegend HCG moet het wel geodkomen toch, wens jou een super vruchtbaar 2009 @kaatjesmam: Fijn dat alles goed gaat! @Funny: En heb je vannacht beter kunnen slapen? Ik heb mijn rare zwangerschapskwaal weer terug.... 's nachts uren wakker in mijn bedje liggen, om vervolgens moe op te staan en in de middag lekker moe te zijn. Zo raar dat wakker liggen heb ik bij Noah ook een hele periode last van gehad dat ik gewoon niet in slaap viel pff. Gelukkig heeft Noahtje vanmorgen tot 09.00 geslapen dus toen heb ik nog wel een beetje geslapen Mama's O @Lilly: FIJNE VAKANTIE!
@lilly: fijne vakantie! je zult vast en zeker genieten hihi @zomaar: och dat lijkt me vervelend.. ik vind het altidj zo erg als ik niet kan slapen snachts.. @jo79: beterschap met robin! @djezelf: toch balen dat je het bent maar nu kun je er tenminste weer voor gaan he.. @wenneke: wat irri zo'n bemoeial... zou je kunnen proberen wat duidelijker te schrijven.. door middel van punten en komma's want het leest erg lastig soms waardoor je zo verwarrend over komt... nou hier nog steeds verkouden.. en irri hoest waardoor ik zo lastig in slaap kom.. bah en nu hoofdpijN!