wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hier was eerste kerstdag ook geslaagd, alleen zit ik ZO snel vol dat ik niet eens normaal een bordje eten op kan.... Dus die volgepropte feestdagen moet ik dit jaar over slaan :)
    Ennen alcohol vrije wijn laat ik staan ik ga nu gewoon aan de wiskey :) Moet kunnen toch ;) :sick:
    Voor de dames die een wijn lusten.... sorry ik snap het niet [-( er zijn ook wel 300 verschillende soorten die alle 300 heel anders smaken.... Maar ja ik vind ht gewoon lekker dus! Maar ga netjes 9 maanden en daarna nog de tijd van de bv wachten O:) Deste lekkerder gaat dat eerste glaasje dan weer smaken :p

NikkiF: Nou dan zou je echt geluk hebben! Spannend!

Velobabe: Beterschap!

Zooooo nu ga ik genieten van 2de kerstdag! Doeiiiii
    Fijne dag allemaal en ga jullie 2 dagen missen hoor :cry: :)

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Zomaar, welke alcoholvrije wijn was dat? Ik had laatst Lite (witte wijn) van de plus en die was best lekker...

Iedereen een gezellige 2e kerstdag gewenst!

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam

Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3
    Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan
    Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1
    Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? jan
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8
    Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 11 - NOD 18 jan
    Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10
    Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1
    Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2
    Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 12 jan.
    Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12
    Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan
    Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4
    Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1
    Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 20 jan
    Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12.
    MissFlower - 1e prinsesje 21 mnd - nu in ronde 1 - NOD 11 jan
    Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 29 dec
    NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 1 - NOD 3 jan
    Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4.
    Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25? jan
    Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - nu in ronde 1 - NOD 29 dec
    Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan
    Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4
    Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - NOD?
    Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? jan
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4
    --------------------------------------------------------------------------------

Positieve gedachte van deze maand :)
    DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \:D/ :whistle: :whistle: \:D/
    Positieve gedachte van deze volgende maand :)
    DE JANUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D>

--------------------------------------------------------------------------------

Test dagen
    29 dec - msbs
    29 dec - Tinkerbellmama
    ? jan - wenneke20
    ? jan - Carolien82
    ? jan - Veertje
    3 jan - NikkiF
    8 jan - Anniek
    11 jan - MissFlower
    12 jan - Justfem
    15 jan - Knuf
    18 jan - Djezelf
    20 jan - Marieke81
    25? jan - Runner

Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp

Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde ? - NOD ?
    Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ?
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?

Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @ll: hier de feestdagen ook weer overleeft, zonder cadeau voor mij, maar ja dat wist ik ergens al. Wel vandaag een ander cadeautje gekregen mijn ovu-test was positief ;) dus voor het mannetje de nacht in gaat nog ff klussen en dan morgen ook nog maar een keer. Ik heb voor de zekerheid de laatste lijst op mijn computer gezet, mocht ie om 1 of andere reden verloren gaan met de verhuizing dan kan ik hem zo weer plaatsen.
    Houden jullie er ook rekening mee dat je onderschrift niet mee verhuist en dat je die vet ook nog even voor jezelf opslaat ;)

Nou allemaal nog een fijne 2de kerstdag en alvast een vruchtbaar en dikke buiken nieuwjaar!

Oh ook wel grappig om te weten, de vriendin van mijn zwager had zich verschreven op een cadeautje voor hun baby en nu weten we allemaal de naam al, ze hadden samen ruzie over het kerstdiner (uiteindelijk willen ze wel al over 3 maanden voor een 2de beginnen, sommige mensen?!), dus dacht eigenlijk heb ik het zo slecht nog niet. Wel weer een vervelende opmerking van haar gekregen, dat ze had gehoord dat we al een tijdje bezig zijn en dat zij super vruchtbaar is dus daar zich niets bij voor kan stellen, volgens haar doen we er dan te weinig voor. :confused: Ik weet nu wel hoe ze zwanger is geraakt hun anti-conceptie is voor het zingen de kerk uit, nou had spontaan geen medelijden meer met mijn zwager, dat vind ik zo onverantwoordelijke manier van anti-conceptie. Maar goed ik heb gisteren besloten het maar los te laten, ze hebben gelukkig geen naam die ik voor mijn kind zou willen, daar was ik ergens nog het meest bang voor.

@zomaar: krijg jij het lekker zwaar met geen wijn drinken, ik neem er nog wel 1 voor jou :), nou nog een paar maanden en dan mag je weer als je borstvoeding gaat geven denk ik zo rond volgend jaar kerst dat je weer een wijntje kan drinken? Heb je nog wat gekregen van je mannetje of was ie net zo inventief als die van mij ;)

@verena: vervelend meid, maar wel fijn dat het regelmatiger wordt.
    Nou ik zal jullie aankomend weekend wel missen, maar maandag zien we elkaar weer.

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    ff snel een berichtje van mij

@justfem: wauw krijg tranen in mijn ogen van zo'n opmerking!
    Wat naar en onnadenkend!
    Knap van je dat je daar niet op gereageerd hebt!
    Oh...en goed dat je het nog even zei! over het onderdschrift, had ik anders mooi kwijt geraakt!

@anniek: volgens mij kan een ovulatietest, net als een zwangerschapstest, niet vals een positief geven!

@velobabe: nou goed in de gaten houden hoor die oorpijn!
    kan erg fout gaan als je het verwwarloosd

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Anniek, volgens mij geven die testen van het kruidvat altijd positief aan, dus dat kan niet kloppen, maar van andere merken voor zover ik weet niet.
    @Justfem, geen paasei maar een kerstei voor jullie! En wat een k#topmerking. Inderdaad, hoe moeilijk het ook is, laat dat domme wicht maar voor wat het is.

De hele familie weet nu van mijn zwangerschap, waren allemaal blij! Mijn schoonvader stond alleen op de voicemail met felicitaties, voor zoiets wil je iemand toch persoonlijk spreken zou je zeggen :( , ach, had eigenlijk niet anders verwacht.

Oh nee, het hele weekend geen forum? Dat wordt me nog wat.

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Marlieke: Weet zo ff niet meer hoe hij heet maar was een witte wijn die ik bij de slijter had gehaald.. Had gewoon een lekker alcohol vrije vruchtenijntje moeten doen, maar dat had weer niet lekker bij de fondue gesmaakt maar wel 's avonds op de bank ;)

@Justfem: Pfff dat mens is niet te geloven met haar opmerkingen :confused: :( Enne ja mijn mannetje heeft een kleinigheidje voor me gekocht, hij zocht naar een leuke pyjama maar die kon hij niet vinden en toen heeft hij het nieuwe boek van Daphne Dekkers gekocht: Manlief. (sorry :oops: ;) )
    Vondt het in de 1ste zwangerschap allemaal moeilijker om me te onthouden van een wijntje en zo... maar dat komt waarschijnlijk omdat ik toen tegelijkertijd gestopt was met roken, dus EN stoppen met dit EN stoppen met dat.... en nu nu hoef ik alleen maar mijn wijntje te laten staan :p

Tsjeeeeeeeeeee geen zwpagina.... wat moet ik dan met mijn kostbare tijd waarin ik even niets te doen heb doen? (hahaha lekkere zin ook ;) )
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Pffffffff heb me de hele avond uit staan sloven in de keuken heb ik helemaal geen honger als ik aan tafel zit :( Ik had voor Noah gebakken aardappeltjes in vormpjes van kerstbomen en hij had ook helemaal geen honger (te moe) hij heeft alleen broccoli en een toetje op.... Pfffff al dat harde werk..... :( Ben dat eten allemaal ook weer goed beu, ondanks dat ik zo weinig heb gegeten ;) ben altijd wel weer blij als het weer "normaal" is. EN TSJEEEEEEEEEE wat is het KOUD! Brrrrrrrr

@Jo79: Leuk dat iedereen zo positief reageerde! Enne schoonouders... ik ga het ze nog niets eens vertellen pfff!

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jo
    de krutvat geeft bij mij ook negatief aan hoor hihi

fijn weekend allemaal en tot maanda!

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

De Kerstdagen goed doorgekomen ? Wij wel, en ook alcoholvrij ! Weet alleen niet welk verhaal ik met oud-en-nieuw moet gaan ophangen bij het overslaan van de champagne ...

@ Aniek, ik hoop het echt. Even een vraagje, was jij toen je zwanger was van je eerste kindje ook op dit forum ? Kom je ook uit Limburg ? Of was het toch een andere Aniek ? Het is al een tijdje geleden ...

@ Velobabe, stuur inderdaad maar door ! We kunnen het gebruiken !

@ Zomaar, we durven er eigenlijk niet van uit te gaan dat het echt meteen raak is nu, maar toch, die kenmerken allemaal ... Mijn lichaamstemperatuur is nu ook iets hoger dan normaal, weer een kenmerk...

Mijn banner zegt dat ik 1-1 al kan testen, de calculator op het forum zegt 3-1 en de VK op het forum zegt dat ik uit moet gaan van een cyclus van 34 dagen, dat zou dan 7-1 zijn. Mijn hemel ... zo lang kan ik helemaal niet wachten ... ik denk dat ik 31-12 al eens een gokje waag ... die digi van CB zitten toch met z'n drietjes in een pak ... dan heb ik nog wat reserve over ! ; )

Veel liefs,
    Nikki F

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meiden,

Nou de kerstdagen zijn achter de rug,pffffffff. Ik heb het gevoel dat ik 15 kilo ben aangekomen.
    Hebben jullie het ook allemaal leuk gehad? Dit was onze eerste kerst met ons kleine mannetje, vond het echt helemaal leuk en speciaal. Vorig jaar was ik behoorlijk zwanger nog en liep ik behoorlijk op z'n einde en zo zit er een klein mannetje aan tafel die alweer bijna 1 wordt.

@justfem: jeetje wat een opmerking zeg!Je zou toch zo iemand wat aan doen :evil: Gelukkig sta je erboven, respect en laat maar lekker lullen(ja sorry voor het woord)

@anniek: Ik heb afgelopen maand de ovu testen van kruitvat gebruikt en die gaven bij mij 5 dagen lang knal-postief aan, dus die kunnen wel vals positief zijn. Ik weet neit of je nog steeds die van kruitvat gebruikt, maar ik zou die van matcare of sensitest eens proberen, zijn nog goedkoper ook. Ik vind die heel duidelijk

@zomaar:wat jammer van het eten, maar ik hoop dat het verder wel gezellie was. Ik zal zo nog ff een wijntje op jou nemen :)

@jo: wat fijn dat iedereen zo positief reageerde, hoe voel je je nu verder?

@velobabe: meisie, ik hoop dat het weer wat beter met je gaat. Heb je nog wel een beetje van tweede kerstdag kunnen genieten?

@nikki: je verschijnselen klinken goed, hopelijk ga je snel positief testen. Ben je hiervoor trouwens aan de pil geweest?

Nou ik wil alleen nog zeggen dat ik jullie heel erg ga missen dit weekend :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :) :) :)
    Tot maandag, hopelijk ;)

11. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @nikki: wat was voorheen je cyclus dan? ik zou idd gewoon testen, als je er toch drie hebt ;)

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

@ Justfem, wat een vervelende opmerking zeg ! Ik snap niet waarom mensen zoiets zeggen hoor, bah ! En, wanneer gaat het forum ook weer verhuizen en waar kunnen we het dan weer vinden ? Ik heb me daar nog niet zo erg in verdiept ...

@ Marieke 81, ik heb er zelf ook een goed gevoel over, maar je weet maar nooit ... Ik had een Mirena spiraal, mijn cyclus kwam na het weghalen meteen goed op gang. Dat was ook zo toen we zwanger probeerden te raken van ons eerste kindje. Je hoeft gelukkig niet te "ontpillen" zo, dat is wel fijn, meteen wat actie ! : )
    Mijn cyclus bij de eerste zwangerschap was 31 en 29 dagen, de derder ronde weet ik niet want toen was het raak. Nu was de eerste ronde (die we niet benut hebben) 34 dagen. Afwachten maar, ik denk dat ik idd eerder ga testen !

Groetjes,
    Nikki F

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorge

iedereen fijne kerstdagen gehad?

hier wel alleen schoonloeder was d r eigen aan aanstellen heel druk doen met de kleine enzo toen me pa er was.
    vriendlief heeft er wat vangezegd

we hadden de wii voor kerst gekocht en mannetje heeft wiikart gekregen en een trui.
    ikke een ring en kleine man niks was met sint goed verwend.

ik ben aan het werk tot 13.00

niels heeft in 1dag uitgevonde dat de la van de keuken open kan en hy zat er al meteen tussen met ze vingers, dus straks van die dingen halen om erop te doen

en hy duimt hahaha en we hebben m geleerd als we daag zeggen om te zwaaien zo lief.

fijne dag meiden

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey ik kan nog op het forum :D

Hier ontzettend leuke dag gehad gisteren.
    Wij vieren vandaag 3de kerstdag, mijn hele familie komt vandaag hier eten dus heb geen tijd om gezellig te beppen want die 16 monden moeten vol :D

Nu nog ff snel wat boodschappen doen.

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Dacht dat we offline zouden zijn maar nee ik kan er nog op :p

@Justfem
    Heb mijn onderschrift toch ook maar opgeslagen.
    Bedankt voor de tip!
    En wat is de naam nu?
    En dat is dus geen anti-conceptie :rolleyes: Domme Doos lekker laten kletsen!

@Jo
    Hoe is het met jou buikje?
    Ik ben nu 2 kg aangekomen (en eet echt bijna niks) en heb een lief bolletje, nu al :(

@Zomaar
    En jij vertelt dus ook nog niks, ik ook niet.
    Hoe is het met jou buikje? Ikke nieuwsgierig ;)

@Niki
    Speciaal voor jou nog wat hcg, ik kan echt wel wat missen :idea:

@Marieke
    Time flies :confused:

@Veertje
    16 monden :confused:

Gisteren de hele dag pj dag. Misschien straks even naar buiten.
    Wie wordt er nou ziek met kerst? Ikke, nou ja, ik ben vast niet de enige.
    Liever nu dan 1 januari 2009! Mijn ventjes zijn nu boodschappen doen.

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou had beter in me bed kunne blijven liggen heb nog geen tien klante gehad

vanmiddag winkelen bij lief winkel die hebben uitverkoop hahaha

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Velobabe: Mijn naaste familie (broer/zus/ouders) zijn al wel op de hoogte :p Mijn buikje, tsjee die is in een week aardig gegroeid mag ik zeggen, hier hetzelfde eet minder dus daar kan het niet van zijn! Ach wel leuk kan niet wachten tot ik een echt buikje met bewegende baby erin heb ;)

@Veertje: Pfffff 16 monden :( Ik heb het zo gehad met al dat uitgebreide eten dat het hier denk ik vanaaf lekker een pizza word! Heb gisteren lang genoeg in de keuken gestaan.

Ik had het ook helemaal niet verwacht om nog op de site te komen! Gelukkig vandaag nog niet afkicken dus ;) Ik en mijn mannetje zijn vannacht echt SNIP verkouden geworden, en hij moest ook nog gewoon gaan werken vandaag :( Hopen dat Noah lekker buiten schot blijft! Nog 2 weken en 2 dagen tot..... de ECHO! Oh kan bijna niet meer wachten!

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oh leuk echo hahah

ik wil ook maar ja als net zo lang duurt als bij niels 9maanden?

19. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi Meiden!

Fijne kerst gehad? Wij hebben het heerlijk gehad maar ben blij dat het weer voorbij is... hihih

zomaar@ ik hou eigenlijk van alles waar alcohol in zin.. m'n moeder nam van de week een advocaatje, jammie. Ik niet hoor! Het enige wat ik af en toe drink is een alcoholvrij biertje (maar daar zit ook 0.01% in... kan niet anders). Ik ga ook weer bv geven, maar kan me die tijd nog wel even inhouden hoor.

zomaar, velobabe@ ik ben nu bijna 4 kg aangekomen en heb een behoorlijke buik. Met Dylan zag je echt nog niks rond deze tijd maar nu kan je er niet meer omheen. Ik vind het heerlijk zo'n bolletje met zo'n schoppend en bewegend mannetje erin! Deze tijd is zo bijzonder!

all@weet niet meer zo goed wie wat heeft geschreven.. en schoonmoeder kan ik het prima mee hebben maar de rest...grrrr.

Fijn weekend allemaal!

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik was in totaal met niels meer als 30kg aangekomen pffff en heb nu nog een buik maar ja alles voor het goede doel he hahah

Deel Deze Pagina