@ Veertje: Wat ontzettend vervelend zeg, die negatieve test, kan me voorstellen dat je daar kapot van bent, vooral omdat je er zo'n goed gevoel over had deze ronde. Misschien inderdaad te vroeg getest. @ Nala: Welkom en veel succes met zwanger worden. @ Nynke: spannend meid! @ Joki: balen zeg dat je ongesteld bent geworden. @ Funny: Ja dat weekje voor nod is vreselijk he? De klachten die je beschrijft klinken in ieder geval hoopvol. Duim voor je! Hier nog een paar daagjes voor de eisprong. Inmiddels vruchtbaar slijm gezien. We hebben een druk weekje, dus helaas zal het er hier wel niet veel van komen en denk ik dat deze maand aan ons voorbij zal gaan helaas
Hallo allemaal. Bij Elina was ik binnen 2 maanden zwanger. de eerste maand niet echt mee bezig geweest en de tweede maand om de twee dagen gedaan. Na 6 weken was ik pas misselijk. En zo misselijk, dat ik met 9 weken in hetz eeknhuis lag aan het infuus. En na 2 weken mocht ik naar huis met sondevoeding. De rest van de zwangerschap heb ik sondevoeding gehad. @veertje, olang de rode duivles nog niet zijn gekomen, dan is er nog hoop. met mijn vorige zwnagerschap had ik na drie dagen overtijd pas een positive test. @nala welkom @joki balen van de rode duivels @ nijnke31 en nog getest? groetjes Gaby
Hallo, Ik wil me aansluiten bij deze topic. Wij zijn ook bezig met de 2e. Vanaf December ben ik gestopt met de pil. Ik heb altijd al een hele onregelmatige menstruatie en soms blijft ie uit. Vanaf Januari geen menstruatie gezien, ik heb ongeveer een maand geleden getest en toen was ie nog negatief. Ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat ik zwanger ben. Hooop dat het snel raak is. Voor de dames die nog niet zwanger zijn: Heel veel succes en hopen dat we snel zwanger worden. De dames die zwanger zijn: Gefeliciteerd!
Gezellig zoveel nieuwe mensen welkom allemaal. Nou ik ben weer wat vrolijker geworden, heb vanmorgen lekker een boswandeling gemaakt met het hele gezin Ik pakte vanmiddag de test van vanmorgen nog even en toen dacht ik dat ik een heel erg licht lijntje zag maar volgens mij zag ik die niet toen ik de test deed dus het zal denk ik niks zeggen. Ik ga nu pas weer testen als ik over die 34 dagen zit en dat is geloof ik dinsdag dus dat duurd nog even. @gaby, ben je nou niet bang dat het deze zwangerschap weer zo gaat? het lijkt me namelijk helemaal niet leuk om zo zwanger te zijn maar ja je krijgt er natuurlijk weer iets moois voor terug.
Hallo, Ben inderdaad heel bang. Ben vrijdag bij de verloskunidge geweest voor een gesprek. Wil natuurlijk niet weer het ziekenhuis in. Ik ben mij erg bewust van de zware tijd die ik krijg, maar zodra je je baby in je armen hebt, dan denk je er niet zoveel aan terug. Een dag na de bevalling kon ik weer eten. deze keer zou het wellicht zwaarder worden. je hebt nu nog een kleintje thuis. Mijn man en ik hebben bewust gekozen om een tijdje te wchten, maar mijn gevoel zegt ik wil het heel graag en mijn lichaam is er wel weer aan toe. Groetjes Gaby
Ik kan me je angst heel erg goed voorstellen, zoals ze zeggen niet alle zwangerschappen zijn hetzelfde nou maar hopen dat dat uitkomt bij jou en dat je dit keer een onbezorgde zwangerschap krijgt.
Het is een dagtaak om alle reacties bij te houden, wel gezellig hoor! Even een rare vraagje, maar hoe klussen jullie? Klussen jullie gewoon wanneer je zin hebt of let je wel op de vruchtbare periode? En klussen jullie dan elke dag of slaan jullie wel eens een dag over? Ik heb wel eens gelezen dat je het beste om de dag kan klussen, maar ergens anders weer dat dit onzin is en dat het geen kwaad kan als je elke dag seks hebt. Wij hebben namelijk zowel gisteren als eergisteren geklust en ik denk niet dat mijn eisprong al is geweest, maar kan het kwaad als we vanavond weer aan de slag gaan? Nynke, bij de zwangerschap van Pete kreeg ik standaard 2 echo's, een termijnecho (vaak rond 10 a 12 weken) en de 20-weken echo. Die termijnecho heb ik dus iets eerder gehad, omdat ik ook langer zwanger kon zijn. Balen dat je veel rugpijn hebt! Was het geen probleem dat je man vrij moest nemen? Ze zeggen trouwens dat je normaal 14 dagen na je eisprong al positief kan testen, misschien misschien toch een testje? Joki, balen dat je ongesteld bent geworden! Heb je al eens eerder ovulatietesten gebruikt? Veertje, zolang je nog niet ongesteld bent, heb je nog steeds kan om een keer positief te testen. Ik denk dat het streepje een indrooglijntje is geweest, normaal mag je een test na 10 minuten niet meer aflezen. Groetjes Saskia
Hallo, Even antwoord op je vraag saasie1980. Wij klussen echt om de dag. Ik heb dit egrens gelezen. Ook gyn bevelen, dit aan. heb ik weer van iemand die al langer aan het klussen is geweest om zanger te worden. In de sperm zit minder levend zaad als je elek dag klust, En aj veel haalt de overkant niet en hoe meer levend zaad hoe meer kans je hebt dat er een paar de overkant halen. De zaadcellen leven langer dan een eicel, dus als je het om te wtee dagen doet heb je altijd levend zaad in je. Bij mijn vorige zwangerschap was ik zo binnen twe maanden zwanger. groetjes Gaby
Als morgenvroeg mijn temp nog hoog is, dan doe ik denk ik een test. Vandaag is het 2 weken geleden dat ik een positieve ovulatietest had. Dus zit bijna op dag 14 na eisprong. Normaal krijg ik op dag 12 of 13 na eisprong lage temp en de dag erna mijn menstruatie. Dus morgenochtend is spannend, dan is dag 13. Wij hebben bij jiri iedere dag geklust, we waren nog niet zo heel lang samen, dus dat was geen probleem, haha.... Nu doen we vanaf dag 7 om de dag en als ik een positieve ovulatietest heb iedere dag tot dat mijn temperatuur stijgt en mijn eisprong geweest is.
Wij zijn momenteel druk aan het klussen in ons nieuwe huis, dus ik kan het nauwelijks bijhouden Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden.........voor wie in de wacht zit, succes en ik duim voor een positieve test Alle nieuwe meiden, welkom! gezellig dat jullie mee komen kletsen
Zo wat is er veel geschreven! Joki, balen! En ook jij aan de ovulatietesten dus. Veertje, balen negatief getest. Ga je nog een keer testen? Nynke, het klinkt goed hoor. Spannend. Voel je je al weer wat beter? Nala, een oude bekende hier. Leuk dat jullie ook voor een tweede gaan. En idd zo'n opmerking maak je niet als huisarts. Succes! Maryloes, succes met klussen in jullie nieuwe huis! Alle nieuwen: welkom! Hier klussen we vanaf dag 6 om de dag tot een dag of 15. Als we echt geen zin hebben doen we het niet hoor. Dan vind ik er niets aan en het moet wel leuk blijven vind ik. Hier niet veel bijzonders te melden. Alles z'n gangetje. Ga zo de klusperiode weer in. Dat vind ik altijd het relaxtste deel van de cyclus. Pim
Bij ons staat alles nog even op een laag pitje. Ik wil eerst een keer (normaal) ongesteld worden voordat we ervoor gaan. Bovendien gaan we volgende week op vakantie en dan wil ik zeker weten dat ik dan niet zwanger ben, want we gaan duiken. @Gaby: een vriendin van mij heeft nu precies hetzelfde als wat jij hebt gehad. Ik vind het heel stoer van je dat je het nog een keer aandurft. Zij is trouwens sinds een paar weken de sondevoeding aan het afbouwen. Elke 3 dagen een stukje minder. Dag 1 is dan een drama, maar dag 2 en 3 gaan wel goed. Anyway, ik hoop dat je snel zwanger bent en dat je die ellende niet weer hoeft mee te maken. @Pim: ja idd een oude bekende. Het is wel een heeeeeel stuk drukker geworden op het forum zeg! Maar wel gezellig! Liefs Nala
Het is idd veel drukker geworden op het forum. Des te leuker om oude bekenden terug te zien. Volgens mij waren wij toen in 2005 tegelijk zwanger alleen heb ik toen een mk gehad. Ik ben na het verwijderen van de Mirena ook nog een keer gewoon ongesteld geworden. Vond ik wel zo fijn. Pim
hallo Nala, Hoe lang is je vriendin al zwanger? het komt in nederland neit zo vaak voor. Tijdens mijn zwangerschap heb ik ene vrouw leren kennen, die ook sondevoeding nodig had. ik hoop dat de tweede anders gaat. groetjes Gaby
Hoi Gaby! Ze zit nu ongeveer op 30 weken. Ze was in de eerste 7 weken al 10 kilo afgevallen en toen het infuus niet voldoende hielp uiteindelijk toch maar aan de sonde gegaan. Veel mensen denken al gauw dat je je aanstelt als je vertelt dat je extreem misselijk bent. Het hoort erbij en na 3 maanden zou het wel weer over zijn. Ja uhuh... Zij is blij met elke dag dat ze niet overgeeft en rekent erop dat het niet over is voordat de baby geboren is. Liefs Nala
He meiden, Iedereen die nieuw is, welkom! Even een vies praatje, sorry Ik ging net naar de wc en met het afvegen merkte ik wat roze/rood in mijn afscheiding. Nu had ik de afgelopen dagen af en toe een zeurende buikpijn en gisterenavond ook wat steekjes, dus ik denk dat dit mijn eisprong is geweest. We hebben donderdag en vrijdag geklust, dus ik ben benieuwd. Om mijn eigen vraag te beantwoorden, bij mijn vorige zwangerschap hebben wij vrijwel elke dag seks gehad rondom mijn eisprong. Nu hebben we sowieso redelijk vaak seks, dus we doen het niet met tegenzin. We waren toen trouwens de eerste ronde zwanger. Nala, ga je naar het buitenland op vakantie, omdat je zegt dat je gaat duiken? Groetjes Saskia
@pim, nee ik ga niet nog een keer testen, mijn temp was vanmorgen laag dus ik denk dat ik het snel ga worden helaas.
Mijn temp was gisteravond al weer lager en vanmorgen ook. Mijn ongi is er ook al weer. Dus alweer op naar de volgende ronde @willemien: dan smeppen wij ook. Alleen die laatste keer na een dag niet en dan weer, die redden we vaak niet meer Neem het wel steeds voor, maar omdat ik met tempen weet dat mijn ei al geweest is, is de motivatie er niet meer zo. Ik ben vaak zo moe, dat ik blij ben als ik die andere dagen gewoon kan gaan slapen. We zorgen rond de vruchtbare periode wel dat de seks lekker is. Had gelezen dat het beter is om goed opgewonden te zijn. Vooral voor de zaadkwaliteit van de man. Maar ja, ondanks dat, lukt het nog steeds niet. @pim: met mij gaat het vandaag al wat beter. Slik wel nog steeds paracetamol voor mijn rug. Ben blij als ik weer beter ben. Jij kunt al weer bijna aan klussen. Ik vind het klusgedeelte niet zo relaxt. Ben blij als het weer voorbij is. Vind het toch vervelend, zo verplicht klussen.
Hallo, Ik kan alvast aan je vriendin vertellen, dat het na de zwangerschap gelijk beter gaat. Ik kon twee dagne daarna alweer eten. Binnen 7 weken was ik ook zoveel kilo afgevallen. Maar ja na de bevalling veel jojokilo's eraan. vna geen eten naar weinig eten gaf toch een hoop kilo's. Inmiddesl zijn ze er verwntwoord af en hoop na mijn volgende zwangerschap niet meer zo heel dik te worden. is het haar tweede zwangerschap en was ze bij de eerste ook zo misselijk? Groetjes Gaby Fijn om te horen, dat ik niet de enige ben op de wereld. Sorry.