@sandrina: welkom hier en veel kletsplezier! @runner: ja ze ligt heerlijk te snurken.. al vrij snel.. dan voel ik me zo heerlijk als ik zie dat ze lekker in haar EIGEN bedje ligt te slapen..
Heb net ff 2 minuten krom gestaan van de pijn in mijn buik, net alsof ik heel erg hevig ongesteld ging worden. Zou het mijn eisprong geweest kunnen zijn? Ik heb dit 1 keer eerder gehad en toen was het wel ongeveer mijn eisprong aangezien ik 2 weken later ongesteld werd, ik ga toch mijn banner ff aanpassen.
Als ik nu mijn eisprong heb kan ik gewoon de 12de al testen. dit is echt nieuw voor mij want normaal sla ik bijna een maand over Nou ga lekker naar bed tot morgen
@veertje: tja het zou kunnen als je normaal je eisprong niet voelt.. ik bedenk me nu ineens: ik had laast op een nacht, toen ik op me buik lag, een enorme pijnlijke steek.. echt ik kon wel door de grond zakken en met veel pijn en moeite ben ik op me rug gaan draaien en na een 30/60 sec was het over... ik vraag me af wat dat geweest kan zijn? als ik naar me banner kijk dan is mijn ei al geweest terwijl ik die normaal echt wel voel en hoe!.. zou die steek er dan mee te maken hebben gehad?
Hallo allemaal ! @ Sandrina, welkom en heel veel succes met zwanger worden ! @ Zomaar, super dat je mannetje zijn eerste stapjes heeft gezet ! Echt een enorme mijlpaal ! @ Anniek, ik weet helaas niets over ovulatietesten ... misschien het zekere voor het onzekere nemen en nog een extra poging wagen ?! Hier is alles onveranderd, alleen mijn borsten zijn nog gevoeliger geworden ... ik denk dat dat een goed teken is. Ik probeer tot woensdag te wachten met testen ... Ik hoop zo dat mijn pendels uitkomen ... Veel liefs, Nikki F
Hallo dames, Ben het hier niet vergeten hoor! Maar ik heb een gescheurde borstspier en heb behoorlijk pijn dus ben sinds vandaag weer voor het eerst op. Vandaar dat ik nu pas weer kan babbelen (typen) hier is het rode duiveltje weg dus op naar ronde 2........ we hebben er zin in hahahaha Ik ga nu even terug lezen!
@Lilly: beterschap! Gaat het al wat beter? @Sandrina, welkom! En succes met klussen! @Veertje: spannend zeg! En handig dat het nu eerder is! Zie op je banner dat het je vruchtbaarste dag is! Vroeg naar bed dus Nou dames wij gaan ook vroeg naar bed hahaha Weltruste allemaal!
Sandrina, welkom hier! Missflower, Zo'n steek had ik ook en ruim een week later testte ik positief...
Sandrina, welkom hier! Wij hebben de klusdagen er (grotendeels) weer op zitten. Ik hoop dat het raak is. Ineens zie ik weer allemaal zwangeren om mij heen. Vriendinnetjes die net zwanger zijn. En dan bedenk ik mij dat ik nu 24 weken zwanger zou zijn als het goed gegaan was... Ach, misschien is het nu wel weer raak en dan moet ik gewoon nog even 38 weken wachten....
Ja, ik voelde mijn eisprong dit keer ook heel goed, meer dan normaal, echt een beetje pijnlijk en ook positief getest, dus Veertje en Missflower...hopelijk ook voor jullie! @Sandrina, welkom hier! Stopt net dat busje van MvM hier voor mijn deur, komt die man eraan met kratten, gaat hij aanbellen, doe ik open, zegt hij 'oh ja, ik moest achterom komen he? Inderdaad ! Handig hoor, vooral in de kerstvakantie als de halve buurt vrij is. Mijn mannetje werkt gewoon vandaag, ga zo maar eens boodschappen doen. Morgen naar de vk voor een tweede echo!
Pffff omdat ik tijdens het avondeten zo weinig kan eten omdat ik zo snel vol zit en misselijk word, werd ik vannacht om 04.15 wakker en kon niet meer slapen van de honger.... Een half uur later er toch maar aan toe gegeven om midden in de nacht uit mijn bed te gaan en een banaan te eten Misschien moet ik mezelf toch maar "dwingen" om iets van een cracker te eten of zo voordat ik naar bed ga, anders heb ik elke keer van die gebroken nachten. @Sadrina: Welkom en succes @Knuf: Kan me helemaal voorstellen dat je daar nog wel eens aan terug denkt! Pff valt niet mee hoor! Hoop dat het gelukt heeft gebracht al dat klussen @Carolien: Auw een gescheurde borstspier, is dat ook zo pijnlijk als dat het klinkt? @Veertje: Heerlijk idd, hoop dat deze ronde nog meer verassend nieuws vor je mag brengen, aangezien alles anders is hopen we ook op een andere uitslag @Runner: Kan niet wachten hoor totdat hij ECHT gaat lopen, lijkt me geweldig om dan met hem naar het bos te gaan ed. gewoon dat de kleine man zelf op ondekkinngstocht kan gaan ipv altijd in de kinderwagen te zitten (vind Noah wel prima maar hij is liever bezig en dat kan dadelijk ) Ga vandaag weer flink oefenen met de kleine man, hij vind het ook zo leuk, is zooooo schattig die gilletjes van plezier! Enne zal binnekort eens een buikfoto plaatsen, ik had zo'n buik bij Noah pas met een week of 17-18 en toen was mijn buik ook al echt enorm.... Heb buikfoto's in mijn album staan van de vorige keer maar de oudste is geloof ik van ergens achter in de 20.
@veertje: Jij gaat voor een Etos-baby deze maand Oh kunnen we samen positief testen de 12 de! @anniek: ovu-test kan wel HCG meten, maar ik zou als ik jou was gewoon voor de zekerheid klussen. Oh en als je deze maand verkeerd hebt geklust, dan mag je mijn sensitesten wel overnemen... maar jij test ook positeif dus dat zal niet nodig zijn @sandrina: welkom ik zal je toevoegen op de lijst Kun je alleen de geboortedatum van je kleine man even doorgeven, dan kan ik die ook toevoegen. @jo79: lekker slim van die chauffeur @zomaar: wat knap van je kleine man! =D> En laat maar zitten hoor dat cadeautje, mijn mannetje zei dat ie me een baby heeft gegeven deze kerst @knuf: ik duim voor je, wij hebben de klusperiode er ook weer op zitten. We testen allemaal positief in januari. @Missflower: spannend hoop voor je dat het raak is @Carolien82: Succes met het klussen Hoop dat het snel beter gaat met je borst. @NikkiF: spannend! Wel gelijk laten weten. Zo da's eerste deel, nu de rest ff lezen. Ovu test is 2 dagen de 26ste en 27ste knalpositief geweest en gisteren was ie helemaal wit dus nu echt negatief, precies geklust dus afwachten maar nu.
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? jan Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 11 - NOD 18 jan Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1 Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 12 jan. Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 20 jan Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. MissFlower - 1e prinsesje 21 mnd - nu in ronde 1 - NOD 11 jan Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 29 dec NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 1 - NOD 3 jan Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25? jan Sandrina - 1e Sten - nu in ronde 1 - NOD ? jan Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - nu in ronde 1 - NOD 29 dec Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - NOD? Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? jan Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \/ \/ Positieve gedachte van deze volgende maand DE JANUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D> -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen 29 dec - msbs 29 dec - Tinkerbellmama ? jan - wenneke20 ? jan - Carolien82 3 jan - NikkiF 8 jan - Anniek 11 jan - MissFlower 12 jan - Justfem 12? jan - Veertje 15 jan - Knuf 18 jan - Djezelf 20 jan - Marieke81 25? jan - Runner -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde ? - NOD ? Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ? Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn
@ll Als ik iemand vergeet op de lijst te zetten of er iemand gewijzigd moet worden dan hoor ik het wel Jullie hebben weer zoveel gekletst dat ik het niet allemaal meer bij kan houden soms
Ik hoop het ook, Kan alleen niet ontdekken wat hij precies heeft. Hij is niet meer verkouden ofzo. Hij is voelt zich iig erg belabberd, hij is mijn schoot nog niet af geweest en heeft net maar een klein beetje vla gegeten.
@zomaar: ja het is inderdaad net zo pijnlijk als het klinkt, je bovenlichaam gebruik je echt met alles, daar kwam ik nu in ieder geval achter! Mooie buiken hoor van je mannetje! En wat een mooi mannetje! Leuk dat je nu zwanger bent van een meisje, dat weet je trouwens al best vroeg! @veertje: hoop dat stijn snel beter is! beterschap
Hahaha Carolien, nee de pendel van Justfem qua datum zwangerschap klopt, van het meisje moet nog maar blijken.... Bij Noah wist ik het met 14 weken en 3 dagen dat vond ik al vroeg genoeg En dank je wel Veertje: Misschien toch maar ff de dokter bellen?