wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

@zomaar, dat zat ik ook te denken want vind de koorts wel erg hoog maar begint net weer wat tot leven te komen vandaar nog mijn twijfel. Hij zit nu met mijn man te spelen op de grond.
    Ga hem zo nog maar ffies tempen

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @veertje: 's ochtend en 's avonds is de koorts meestal hoger en gedurende de dag wat minder. Maar als je het niet vertrouwd gewoon ff langs de HA da's altijd nog beter dan vanavond laat opeens te moeten omdat het niet goed gaat.

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Justfem: Nee hoor ik twijvel niet, kijg gewoon een meisje alleen heb ik het bewijs NOG niet :)

@Veertje: hoop dat hij even snel beter word als dat hij ziek was geworden en zich vanmiddag weer helemaal beter voelt!

Hier een ontzettend misselijk dagje, bij het minste of geringste wat ik doe :sick: alleen lukt het dan niet en ben ik niet van dat misselijke gevoel af! :(

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Hij zit nu op 39,5. we kijken het nog ffies aan, kunnen als we willen bellen toch pas weer rond 3en bellen.

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @marlieke: dat klinkt goed alleen dan zou mijn cyclus niet kloppen waar ik al bang voor ben..

@veertje: bah beterschap met je ventje.. hopelijk is het nu een keer gauw over

@zomaar: je kan ook wat eten mee nemen naar bed voor als je wakker wordt..

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedemorgen!

Pfffffffffff, het lukt me niet alles te onthouden hoor, sorry!

Aan alle nieuwe: WELKOM en dat jullie maar snel op roze mogen!

@veertje, Ruben heeft dat laatst ook een paar dagen gehad. Hoge koorts en op schoot hangen en verder geen tekenen van ziek zijn :rolleyes: Sterkte met hem.

@carolien, :) :) :) moest erg lachen om jouw beriechtje aan zomaar :) :)

@zomaar, gefeliciteerd met weer een mijlpaal!

@justfem, en ikke nog een jongen!

Hier is het nog steeds ziekenboeg, Ruben gisteren met 39,6 om half zeven naar bed en vannacht wel een keer of 4 eruit geweest voor hem pffffff. Hoesten en keelpijn gaat erg goed samen met ochtendmisselijkheid kan ik jullie vertellen :) :) :)

Het huis is een grote bende en ik zit nog in joggingpak :oops:

Gelukkig heb ik hormonen want daardoor heb ik het 'wat kan mij het allemaal ook schelen want ik ben lekker zwanger' gevoel :) :)

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @lilly: en jij een jongen :) wel handig he geen eho's meer nodig dankzij mij :) Beterschap bij jullie in de ziekenboeg en gewoon houden dat ik ben zwanger gevoel ook als je weer beter bent ;)

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @justfem: ik weet mijn pendel niet meer, weet niet of je nog keer wilt pendelen, Had al wel pb gestuurd maar is al ff geleden

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @missflower: zal even kijken of ik de oude nog heb, eigenlijk pendel ik voorlopig even niet, maar zal kijken wat ik voor je kan doen ;)
    Edit: heb de oude niet meer, zal vanavond even kijken of mijn pendel en ik al weer aan pendelen toe zijn, je PB heb ik nog die je had gestuurd, dus je hoeft geen nieuwe te sturen.

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @justfem: oke kijk maar even dan, lief dat je het wilt proberen in elk geval..

11. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @zomaar: ik dacht al hahahahaha ben benieuwd

@justfem: Ik ben niet zo bekend met pendelen, misschien kun je uitleggen wat dat is en hoe je dat doet................ :)

@lilly: hahaha dat begrijp ik ja! Ik vond het al zo vreemd dat ze dat zo vroeg wisten maar ja tegenwoordig weten ze steeds meer hahaha

Zo dames ga naar de kwantum want onze kleine draak heeft met haar viltstift op onze gordijnen getekend en dat krijg ik er niet meer uit. Dus even naar de kwantum. Gelukkif voel ik nog maar af en toe een steek in mijn borst dus gelukkig zakt het af!

12. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @carolien: er is een heel forum topic betreffende pendelen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=110671&postdays=0&postorder=asc&start=0 Hier vind je ongeveer de betekenis van pendelen. Ook als je via google zoekt op pendelen vind je wel wat uitleg. Ik pendel met een echte pendel, maar iedereen kan het proberen met bijvoorbeeld een ring aan een ketting of iets anders dierbaars, als het maar aan een ketting kan hangen. Ik heb bepaalde periodes dat ik heel zuiver pendel, maar de dagen dat ik zelf niet lekker in mijn vel zit dan gaat het meestal mis. Als je wilt dat ik voor je pendel dan kun je je voor-, achternaam en geboortedatum en de vragen die je hebt aan me pb-en en zodra ik dan weer begin pendel ik voor je en krijg je een pb-tje terug met daarin de antwoorden van mijn pendel.
    Geweldig zo'n creatief prinsesje ;) ik heb er hier ook 1 heb al een keer een nieuw behangetje geplakt in het trapgat omdat ze een mooie tekening had gemaakt, ze kwam me toen helemaal trots halen en zei: mama ik maken kleur muur voor jou! Mama was niet zo heel blij. :confused: :)

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zomaar, hoe kom jij aan dat geboorte bord?
    Super gaaf joh!
    Jammer dat je nu weer een nieuwe moet aanschaffen, hahaha!

Lilly, klinkt heerlijk zo'n gevoel hihihi.

Carolien, moet je nu nieuwe gordijnen aanschaffen? :confused: Leuk zo'n dochter... ;)

Veertje, nog niet opgeknapt joh?!
    Hoe lang duurd dit nu al?
    Dikke knuffel voor je mannetje.

Net naar een verjaardag geweest.
    Kamer zat vol met kindjes en zwangere vrouwen. :)
    Gaat echt goed kriebelen als ik zo'n dikke buik zie!
    Hopelijk ben ik de volgende van de vriendengroep. ;)

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik heb vandaag even getest, ik heb duidelijke kenmerken van zwangerschap en heb toch 3 testen thuis, dus is dacht "ik waag een gokje". Helaas teste ik negatief, maar goed, dat kan zijn omdat het nog te vroeg is ...

Wat ik raar vind is dat ik volgens mijn banner op 1-1 kan testen, en dat ik volgens de calcutator op het forum eigenlijk pas 3-1 kan testen ... ik word er helemaal nerveus van ... was het maar al zo ver, dan hadden we tenminste zekerheid ...

Voor alle kindjes die ziek zijn: Veel beterschap !

Groetjes,
    Nikki F

15. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Veertje, beterschap voor je kleine mannetje.
    Zo sneu als ze ziek zijn.

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama

Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3
    Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan
    Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1
    Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? jan
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8
    Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 11 - NOD 18 jan
    Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10
    Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1
    Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2
    Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 12 jan
    Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12
    Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan
    Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4
    Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1
    Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 20 jan
    Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12.
    MissFlower - 1e prinsesje 21 mnd - nu in ronde 1 - NOD 11 jan
    Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 29 dec
    NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 1 - NOD 3 jan
    Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4.
    Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25? jan
    Sandrina - 1e Sten - nu in ronde 1 - NOD ? jan
    Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 zwanger in ronde 1
    Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan
    Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4
    Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - NOD?
    Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? jan
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4
    --------------------------------------------------------------------------------

Positieve gedachte van deze maand :)
    DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \:D/ :whistle: :whistle: \:D/
    Positieve gedachte van deze volgende maand :)
    DE JANUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D>

--------------------------------------------------------------------------------

Test dagen
    29 dec - msbs
    ? jan - wenneke20
    ? jan - Carolien82
    3 jan - NikkiF
    8 jan - Anniek
    11 jan - MissFlower
    12 jan - Justfem
    12? jan - Veertje
    15 jan - Knuf
    18 jan - Djezelf
    20 jan - Marieke81
    25? jan - Runner

Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp

Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde ? - NOD ?
    Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ?
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?

Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Koorts is iets gezakt, zit nu op 38,9.
    Hij heeft net bij opa 20 min op schoot geslapen, konde manlief en ik mooi boodschappen doen :D

18. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zo daar ben ik dan ook weer, sorry sorry maar het waren een aantal drukke dagen.

@nikki; jammer van de test, maar het is idd misschien nog iets te vroeg. Ik zou gwoon de 1 januari nog een keer testen

@lilly: jeetje wat een ziekenboeg. He je het ondanks alles nog wel lekker gehad? Wat fijn dat je je zo lekker zwanger voelt, ik ben jaloers... :oops:

@justfem: de testen zijn dus bij jou goed bevallen? Ik zit te twijfelen om er zo mee te beginnen. Ik spot nm nu al wat vruchtbaar slijm en heb steken in mijn re eierstok. Het zou wel te vroeg zijn als ik uitga van een cyclus van 34 dagen, zou jij ook beginnen als je mij was?ik heb er toch twaalf liggen ;)

@zomaar;jeetje al een buikje....wat leuk, en wat snel. Ennuhhh wat leuk dat je mannetje loopt, echt stoer. Cas die wordt over 2 weken 1 en die staat wel goed en loopt langs de bank, maar echt zelf gaan staan doet hij nog niet. Volgens mij is hij er best laat mee. Hij kan het wel , maar hij is een aantal keer gevallen en nu durft hij volgens mij niet zo goed meer

@veertje: succes met je kleine man, ik zou toch ff de dokter bellen

@alle nieuwe: welkom en succes met zwanger worden

@alle die ik vergeten ben sorry

Fijn dat we gewoon nog op het forum kunnen. Nou ik ben er vanaf vandaag weer :D :D :D

19. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @marieke81: zou al beginnen, ik had er ook 12 en heb er nu 6 gebruikt, die laatste heb ik meer gedaan omdat ik wel benieuwd was of ze ook weer negatief aan zouden geven. En dat was bij die laatste test zo ;) Nou nog een positieve zwangerschaptest :) dan ben ik helemaal tevreden en hebben ze een nieuwe sensitest-fan ;)

Oh zag trouwens dat de verhuizing voorlopig nog uitgesteld wordt, kunnen we misschien toch nog voor de verhuizing allemaal zwanger zijn. :D

20. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Runner: Die hebben we van de bouwmarkt... Zelf gemaakt dus! Ik dacht hem eventueel wel te kunnen veranderen met roze verlichting..... maar aangezien het in de zomer wel eens licht is tot 22.00 heeft dat ook niet veel nut. Ben bang dat we weer opnieuw iets crea's moeten verzinnen :(
    Kreeg trouwens 1 dag later nog een nader geboorte bord in de voortijd geslagen met een grote houten hamer,... ikke kijken ik dacht tsjee wat een herrie stond mijn broer een geboortebord in het aarde te slaan :p Had hij ook zelf gemaakt, een baby die een ooievaar op zijn rug heeft in een plunjezak :D Dus toen had ik er ineens 2 :p

@Veertje: Houd hem maar goed in de gaten want voor dat je het weet slaat het weer om. (hoop het niet uiteraard)

@NikkiF: Nog even geduld hebben dus.... Valt niet mee hé!

@Carolien: haha leuk cadeautje van de kleine draak ;)

Zoooo hier tussen de missleijkheid door toch nog mezelf een beetje nuttig weten et maken, ben helemaal trots op mezelf O:) :)

Deel Deze Pagina