wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo medemama's,

ik zou me hier ook graag aan willen melden.
    Heb in ieder geval niet alle pagina's terug gelezen, zijn er wel heeeel veeeel, maar hoop er een beetje in te kunnen springen.

Zoals jullie zien aan mijn banner, hebben we een dochter van bijna 3.
    In oktober heb ik mijn spiraal laten verwijderen.
    November voor t eerst ongi geworden en we zitten nu in Ronde 2.
    24 januari is mijn NOD.
    Van Eva waren we in Ronde 1 zwanger, t zou erg bijzonder zijn als het nu weer snel raak zou zijn...

Hebben jullie vragen, kom maar op ;)

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @wendelaa: welkom, mijn spiraal is 23 september verwijderd, ondertussen in mijn 4de maar laatste ronde gelukkig ;), want deze maand test ik positief :), ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is en ik heb je gelijk nog even toegevoegd aan onze lijst, als je het niet erg vind. Heb je een regelmatige cyclus na je mirena of weet je dat nog niet? Oh en valt me wel van je tegen dat je niet alles teruggelezen hebt! [-( :p :)

@anniek: gezellie dat je naast me zit dan voel ik me niet zo eenzaam en kunnen we straks samen feestvieren met onze positieve testen ;)

Nou met al die zieken en zwangeren hier is er 's avonds niets meer te beleven ;) wordt tijd dat ik ook op roze ga dan kan ik tenminste ook vroeg naar bed :) Nou ik ga ff klussen (beter te veel dan te weinig deze ronde) en dan maar slapen morgen weer vroeg aan het werk uhm aan 't forum (weinig t edoen op mijn werk).

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Justfem, tuurlijk wil ik op de lijst...anders meld ik me hier niet ;)
    Ik ben 29 November dus voor t eerst ongi geworden en nu afgelopen zaterdag voor de 2e keer. Precies 28 dagen later dus.
    Ga er dan ook wel vanuit dat mijn cyclus weer is zoals vroeger......
    Dat wordt flink klussen rond de verjaardag van Eva 8)

En t terug lezen...vooruit, zal iedere dag een paar pagina's lezen oke :( :)

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @bonalisa en wendelaa: welkom hier!gezellig dat jullie meekletsen. Heel veel succes met zwanger worden

@veertje:meid ik hoop dat het alweer wat beter gaat en dat de adviezen een beetje helpen. Zal wel geen kies zijn, want dan hebben ze meestal verhoging zo rond de 38 graden. Sterkte!

@lilly: slaap lekker, hopelijk voej je je morgen alweer een stuk beter

@justfem en anniek: blijf er nog ff gezellig zitten over een paar dagen kom ik er ook gezellie bij ;) moet eerst nu ff mijn man van de bank sleuren.......... :)

@all: hebben jullie nog leuke ideeen voor Cas zijn Kado? Hij word over 1,5 week 1. We hebben wel ideeen maar ik weet het soms echt niet meer.

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @wendelaa: ja moet het ff navragen anders heb ik het straks gedaan ;) nou met een paar pagina's per dag ben je tegen de tijd dat je bevallen ben van de 2de wel klaar ;) Met je cyclus zal het dan vast wel goed komen, maar ligt het aan mij of mis je dan de maand december?

@marieke: veel plezier met het sleuren maar niet vergeten te klussen ;), wij gaan nergens heen dus je kan er zo bij komen zitten over een paar daagjes. Cadeaus voor jongens geen idee, dus daar zul je voor bij de andere mama's moeten zijn en met dit soort dingen merk ik wel dat ik er al best weer lang uit ben... nog even en dan zit ik er weer midden in *zwijmel*

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @wendelaa: lees er helemaal overheen dat je afgelopen zaterdag bezoek hebt gekregen van de :evil:, hoop dat ze snel weer vertrokken zijn en dan 9 maanden weg blijven ;)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Wendelaa en BonaLisa, welkom!
    @Veertje, hopelijk zakt door koorts snel, maar daalt het 's nachts wel wat. Vervelend als ze zo ziek zijn :( .
    @Alle andere zieken en zieke kindjes, beterschap!

Morgenochtend vroeg naar de VK, al om 8.10 uur. Ik spring nog even onder de douche en ga dan mijn nest in, val om van de slaap.

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @Wendelaa: welkom hier!

Willen jullie ff met meedenken.. ben ff de kluts kwijt

Afgelopen maand is mijn hele cyclus door de war.. heb 1x een tussenbloeding gehad maar ben toen doorgegaan met de pil en daarna weer een tussenbloeding gehad en dat was op 13 dec.. hier mijn uitleg:

ik heb op 13 dec een tussenbloeding gehad.. ik ben toen 2x achter elkaar de pil vergeten.. we besloten toen ook om te stoppen dus heb de pil niet meer genomen.. de bloeding duurde toch wel een klein weekje.. en ga dus uit van de eerste dag van de bloeding en zou ik nu op dag 17 zitten maar heb nog geen eisprong gevoeld.. normaal voel ik hem erg duidelijk want doet echt zeer maar nu echt niks.. paar dagen geleden werd ik op een nacht wakker van één hele pijnlijke steek (echt heel pijnlijk) en die duurde nog geen minuut.. nu lees ik dat mensen er best veel zijn die dat als innesteling hebben ervaard maar dat kan bij mij dan toch niet? en waarom voel ik geen eisprong die ik normaal altijd op de 14de heb (hooguit dag eerder of dag later)

Dus ik twijfel heel erg.. heb ik nu helemaal geen eisprong doordat alles in de war is.. heb ik toch gehad en gewoon niet gevoeld.. ben ik toch verder in mijn cyclus en moest ik uitgaan van eerdere bloeding... ik blijf maar uitgaan van deze banner maar wordt er wel onzeker van...

zo dat is er uit haha

9. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @missflower: ik denk dat je lichaam nog een beetje in de war is, omdat je gestopt bent met de pil. Ik weet niet in welke week je zat, maar je lichaam heeft meestal ff de tijd nodig om zelf weer een normale cyclus op gang te brengen. Je bent nu tussendoor gestopt met de pil waardoor je lichaam misschien een beetje in de war is. Ik hoop dat je gewoon wel al je ei hebt gehad en dat die steken een innesteling waren ;)
    Ik zou ook gewoon je banner aanhouden en dan zie je wel hoe het loopt

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    thanx voor het meedenken... zit natuurlijk niks anders op dan wachten helaas.. het was in de 2de week volgens mij...gelukkig moet ik vanaf woensdag 5 ochtenden werken dan gaan de dagen wat sneller haha

weltrusten all

11. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hallo allemaal, hier ben ik (eindelijk) weer!

Welkom alle nieuwe dames en dat jullie maar snel zwanger mogen zijn!

Jo79, wanneer mogen de buren het weten? Hoe was het bij de VK?

Veertje, hoe is het vanmorgen met je kleine mannetje? Koorts kan snel hoog worden bij kleine kinderen maar eng is het wel... beter een x te veel naar de ha! en anders naar zo'n dienstdoende arts 's avonds (heb ik hele goede ervaring mee!)

Zomaar, ik zal even m'n laatste buikfoto in m'n album zetten (lijkt net of ik al moet bevallen ;)). Moet hem eerst ff wat bijknippen want het is wel een beetje overdreven om alles te laten zien wat gegroeid is, HAHAHAH!

Lilly, geniet er maar lekker van... ondanks dat je ziek bent. Voel je je al beter?

Anniek, heb van een gyno gehoord dat je 1 x in de 4 mnd geen eisprong hebt..:( ... heb alleen ovu testen van sensitest gebruikt maar werd zwanger in de maand dat ik niks gebruikte..

Justfem, that's the spririt! Werkt je mannetje een beetje mee?

Djezelf, wanneer verwacht je je ei? Dan weet ik wanneer ik op tijd ben met opsturen!

all@ sorry als ik sommige oversla, weet het niet zo goed meer.

Vandaag nog even werken en dan vanavond een bruiloft! Dylan slaapt voor het eerst bij m'n zusje, ben benieuwd hoe het gaat!

12. veertje

veertje Fanatiek lid

We hebben een redelijke nacht achter de rug, hij was wel vaak mieperig maar sliep dan nog gewoon.
    Hij zat vanmorgen op 38,5.
    We hebben besloten nog wel naar de dokter gegaan want wil toch dat even zijn oren enzo en voordat we het weten is zijn koorts natuurlijk weer gestegen.
    Hij is nog steeds zichzelf niet, hij hangt hier op de bank, tis zo sneu om te zien

Jullie horen straks meer en dan zal ik ook ffies terug lezen :D

13. BonaLisa

BonaLisa Lid

29 dec 2008
    18
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Den Haag
    Goedemorgen allemaal,

Heb net Iris al weer in bed gelegd, ze heeft al weken oorontsteking en heeft daar toch wel behoorlijk last van. Ze vindt ineens slapen heerlijk :) Ach, heb ik ff tijd om bij te lezen en te reageren hiero.

@Veertje: al bij de arts geweest? Hopelijk gaat het gauw weer beter met 'm en komen jullie ook weer aan je rust toe!

@Funny: is het de eerste keer dat Dylan uit logeren gaat? Dan is het wel spannend! Ach, zal wel goed gaan toch? Veel plezier iig bij de bruiloft.

Ik ga zo maar eens ff onder de douche en dan wat doen hier in huis, 't is een beetje een bende en morgen komen m'n ouders hier oud&nieuw vieren ;)
    Bye!

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Veertje: Wel laten weten hé hoe het bij de dokter was?!

@Missflower: Ik durf er echt niets van te zeggen, denk dat ik evenveel van jouw cyclus snap als jijzelf.... niet zo heel veel op dit moment dus :) Ach maakt ook niet uit als die test aan het einde maar positief is ;)

@Funny: Jajajajaja leuk een buikfoto! Ben benieuwd!

@Jo: Hoe was het bij de VK? (ik wil ook naar de vk! :( )

@Alle nieuwe: welkom en succes met zwanger worden, dit is wel een vruchtbaarclubje (geworden) :)

Hier een rustig dagje, mischien vanmiddag even op bezoek bij mijn zus en wat boodschapjes doen voor oud en nieuw maar veel meer ben ik niet van plan 8)

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Veertje, goed dat je nog even naar de dokter gaat. Anders zit je er straks mee met nieuwjaarsdag ofzo, kun je weer apart naar de huisartsenpost.
    @BonaLisa, ook beterschap voor jouw kindje! Ik zie dat je uit Den Haag komt, daar heb ik hiervoor ook nog 5 jaar gewoond.
    @Funny, de buren weten het al aan 1 kant, aangezien die MvM-chauffeur al een keer voor haar schuttingdeur stond, had hij de verkeerde deur te pakken :rolleyes: , ja, het is echt een handige vent. De andere buren vertel ik het binnenkort als ik ze zie en de rest ziet het straks wel als ik een dikke buik krijg, dat zijn van die kluizenaars.

Het ging allemaal goed bij de VK, zo leuk om die kleine weer te zien. Was goed gegroeid en heel beweeglijk. Hij lag steeds met zijn gezichtje naar voren en zwaaide naar ons :) ! Krijg ik daarna die foto's, zijn ze alleen van de rug en de zijkant, terwijl hij er steeds zo mooi voorlag. Gelukkig zetten ze het filmpje ook altijd op dvd. Begin februari de volgende afspraak en half februari de 20-weken echo, maar die moet ik apart in het ziekenhuis laten maken. Over een paar maanden gaan we verhuizen en verhuis ik dus ook naar een andere VK.

16. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi meiden,
    Wij hebben sinds oktober ook besloten te stoppen met de pil, dit mede omdat het bij de vorige zwangerschap een jaar heeft geduurd voordat ik zwanger werd en mijn man volgens onderzoeken zlecht zaad heeft. Onze zoon is nu bijna 5 maand en doet het hartstikke goed. Zal dus de aankomende maanden ook hier te vinden zijn. Altijd spannend als je besluit er weer voor te gaan.
    Groetjes Martine

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @dennismartine: welkom bij het clubje, hoop voor jullie dat een tweede niet te lang op zich laat wachten ;) Ik voeg je even toe aan onze lijst, als je dat liever niet wilt dan hoor ik het wel ;)

@veertje: ik zou ook naar de HA gaan al is het maar dat je weet dat het niets ernstigs is.

@jo79: goed te horen dat alles goed gaat met de kleine.

@bonalisa: beterschap voor je kleine meid.

@funny: veel plezier bij de bruiloft. Hij heeft gedurende de positieve ovu-testen goed meegewerkt, dus dat viel reuze mee.

@missflower: Als je cyclus in de war is, zou ik van je banner uitgaan, zeker omdat je middenin gestopt bent met de pil en als het een innesteliing was dan test je zeker positief aan het einde van je banner ;)

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama

Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3
    Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan
    Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2
    BonaLisa - 1ste Iris 26-8-2007 - nu in ronde 4 - NOD ? jan
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1
    Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? jan
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8
    Dennismartine - 1ste zoon - nu in ronde 4? - NOD 12? jan
    Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 11 - NOD 18 jan
    Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10
    Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1
    Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2
    Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 12 jan
    Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12
    Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan
    Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4
    Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1
    Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 20 jan
    Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12.
    MissFlower - 1e prinsesje 21 mnd - nu in ronde 1 - NOD 11 jan
    Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 13 jan?
    NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 1 - NOD 3 jan
    Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4.
    Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25? jan
    Sandrina - 1e Sten - nu in ronde 1 - NOD ? jan
    Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 zwanger in ronde 1
    Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan
    Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4
    Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - NOD?
    wendelaa - 1st Eva 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD 24 jan
    Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? jan
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4
    --------------------------------------------------------------------------------

Positieve gedachte van deze maand :)
    DECEMBER DE POSITIEVE FEEST MAAND \:D/ :whistle: :whistle: \:D/
    Positieve gedachte van deze volgende maand :)
    DE JANUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D>

--------------------------------------------------------------------------------

Test dagen
    ? jan - Bonalisa
    ? jan - wenneke20
    ? jan - Carolien82
    3 jan - NikkiF
    8 jan - Anniek
    11 jan - MissFlower
    12 jan - Dennismartine
    12 jan - Justfem
    12? jan - Veertje
    13 jan - msbs
    15 jan - Knuf
    18 jan - Djezelf
    20 jan - Marieke81
    24 jan - Wendelaa
    25? jan - Runner

Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp

Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde ? - NOD ?
    Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ?
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?

Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn

19. BonaLisa

BonaLisa Lid

29 dec 2008
    18
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Den Haag
    Martine, welkom hier! Hopelijk laat de zwangerschap deze keer iets minder lang op zich wachten. Aan de andere kant, dan zit er ook een iets langere periode tussen beide kids. Maar ja...Als je eenmaal begint wil je ook meteen zwanger zijn (ik iig wel)

Justfem, Iris is van 26-8 en zit nu in ronde 4. Mijn NOD weet ik nooit, aangezien mijn cyclus erg onregelmatig is. Effe om de lijst aan te vullen ;)

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Bonalisa: aangepast ;)

Deel Deze Pagina