Hellllllllllllp Ik ben opzoek naar een simpele cars verjaardagstaart waar kan ik die krijgen? iemand enig idee?
Hoi Veertje, Ik weet niet of je zelf handig bent met het bakblik, maar je kunt vrij eenvoudig zelf een Cars taart maken. Als je even googled, vind je een aantal sites waar je je eigen foto of een standaard afbeelding op ouwel kunt laten drukken (ouwel is eetbaar dus kun je gewoon met de taart meesnijden) Die afbeelding leg je dan gewoon op je taartbodem, slagroom eromheen en klaar! Mocht je de sites zelf niet kunnen vinden, laat het dan even weten. Ik heb er nog wel een paar in mijn bookmarks staan hiero. Een ander alternatief is via hema.nl, je kunt dan een fototaart bestellen met een eigen foto. Je kunt dan natuurlijk ook gewoon een afbeelding van cars (die je eerst van internet plukt, let wel op dat 'ie niet te klein is ivm de korreligheid bij het vergroten) uploaden. Succes!
ben ik weer alleen ff snel ga zo kyana badderen,..maar ben ontzettend moe dus vanavond op tijd naar me nestje! veertje uhm geen idee? als je dichterbij woonde had ik er een voor je gemaakt maar helaas..... nou ben weer weg, sorry
Bij de hema? Zo'n taart hadden wij iig besteld toen Iris 1 werd, ik vond 'm erg lekker en niet duur en hij zag er natuurlijk ook mooi uit Of ga je zelf aan de bak?
Ruben blijft maar hoesten kuchen en af en toe jammeren Eerst de halve vakantie naar de mallemoer, en dan straks ook nog ons oud en nieuw feessie.....en van mijn plannen voor deze vakantie komt zo ook weinig terecht En die Arme Ruben Sinds hij 1 is geworden is hij vaker ziek dan gezond *einde klaagzang*
Ik ga zelf aan de bak, Dit word het plaatje http://www.grandefinale.eu/gf06/shop/ca ... cts_id=469 @lilly, je mag lekker klagen hoor, ik hoop dat je mannetje snel weer beter is en dan even beter blijft zodat hij weer een knappe weerstand krijgt en gewoon een hele tijd niet ziek word.
@Lilly, ja, dat gekwakkel word je ook zat, ik weet er alles van helaas. Op 1 weekje na, ben ik sinds ik zwanger ben al ziek, koorts, verkoudheid...bleh. Volgens mij is mijn hele weerstand foetsie en blijven we elkaar hier thuis allemaal aansteken. Een schrale troost, half Nederland is geloof ik ziek. @Veertje, je gaat zelf aan de slag en hebt zo gezien een geschikt Cars-taartbelegje gevonden. Wij hadden een Hema-taart met foto voor haar eerste verjaardag, was best leuk geworden!
@veertje: ik heb al 2 jaar achter elkaar een hema taart laten bedrukken met een eigen ontwerp, zal ff kijken of ik hier op de computer de foto van afgelopen jaar heb. Ik maak de ontwerpen altijd zelf, tja kan het toch niet maken als vormgeefster om niet zelf iets in elkaar te zetten. Dat plaatje is trouwens ook leuk op die ouwel. @lilly: beterschap voor ruben, hoop dat ie weer een beetje opknapt voor morgenavond.
Ik heb ook 2 jaar achter elkaar een hema taart gehad, waarvan vorig jaar 1 met haar foto erop. Voor dit jaar weet ik t nog niet wat ik doe
Jemig zeg wat word hier een hoop gekletst zeg! hahaha. Gezellig hoor. Ik ben inderdaad geslaagd voor gordijnen, heb vitrage gekocht met een licht streepje erin. Ik vind het heel mooi. Zag ook nog mooie overgordijnen maar dat vond manlief niet zo leuk hahaha Nou ga nu eens even bij lezen......... Tot zooo
@anniek, hoi en doeiiiii! Truste @carla, tnx @dennismartine, welkom! hopelijk is het dit keer sneller raak! @wendelaa, welkom! @bonalisa, dat zijn flink wat testen! Nou maar hopen dat je ze niet allemaal nodig hebt @carolien, fijn nieuwe gordijntjes! @justfem, nog 10 dagen..............wat zijn je plannen om die door te komen? Meis ik hoop echt dat je posi test!
Hallo allemaal, Net een bloeding gesignaleerd. Ik weet niet of het een innestelingsbloeding is of een menstruatie. Ik wacht maar even af of het doorzet ... ik voel me zo raar nu ... Voor het geval dat ... die Sensitest ovulatietesten, waar kun je die kopen ? Ik ga die volgende maand zeker proberen als dit een menstratie is. Mijn vorige cyclus was 34, en deze zou nu 26 dagen zijn. Dan is een beetje controle niet weg ... Groetjes, Nikki f
Hier een zieke mama maar gelukkig voelt mijn zoonlief zich prima! Ik heb sinds vanmiddag pijn vanaf mijn neusholte tot aan mijn keel Net alsof het zo droog is als schuurpapier. ACh anaaf lekker vroeg mijn bedje in Mag ook helemaal niet klagen ben al in jaren niet meer ECHT ziek geweest, wel soms een minder dagje en zo maar echt goed ziek nee... gelukkig niet. @Veertje: Blijft erg aan het schommelen dus, hopen dat het kuurtje zijn werk snel doet als het morgen niet over is. @Lilly: Rubentje is idd vaak ziekjes hé het arme schaapje, wat ga je doen als hij morgen nog ziekje is? Jullie moeten morgen gewoon allemaal GEZOND opstaan, ben ik zelf ook van plan! (al lijkt mijn verkoudheidje iets meer te worden dan dat) @Justfem: Ronde 4 hé! Dat gaat hem worden!
@bonalisa, wendelaa en dennismartine: Welkom! Ook veel klets en klusplezier! @veertje: hoe is het met je zoontje? Gaat het al beter? Beterschap! @wenneke: en welke limo is het geworden? @Jo: Hoe was het bij de verloskundigen? @NikkiF: oooooo Nikki, nou hoop idd dat het innestelingsbloed is! Vervelend zeg! Nou hopelijk houdt het snel opmet bloeden! @lilly: he verdikkie nog een ziek kindje, beterschap en hoop dat ie gauw beter word! @zomaar: Beterschap, hopelijk voel jij je ook snel beter! Wat een hoop zieken zeg! Hoop maar dat mijn computer bestand is tegen al die virussen Beterschap iedereen!
@Jo: Ik lees net dat alles goed ging bij de vk. Gelukkig! Mooi hoor om te zien dat de kleine lekker aan het spartelen is!
@zomaar: RONDE 4 GAAT HEM WORDEN! Als jij het zegt @lilly: volgens mij klopt mijn banner niet ik kan 10/01 op zijn vroegst pas testen, ff checken, maar dit is mijn planning aankomende dagen 30/12: hier op het forum zijn 31/12: hier op het forum zijn en oud &nieuw vieren 01/01: hier op het forum zijn 02/01: hier op het forum zijn 03/01: hier op het forum zijn 04/01: hier op het forum zijn 05/01: werken en hier op het forum zijn 06/01: werken en hier op het forum zijn en twijfelen om wel of niet op dag 2 voor mijn oorspronkelijke NOD al te testen 07/01: hier op het forum zijn en twijfelen om wel of niet op dag 2 voor oorspronkelijke NOD al te testen 08/01: werken hier op het forum zijn en vieren dat anniek positief test en twijfelen om wel of niet op dag 2 voor oorspronkelijke NOD al te testen 09/10: hier op het forum zijn en twijfelen om wel of niet op dag 2 voor oorspronkelijke NOD al te testen 10/10: positief testen 2 dagen voor NOD 11/11: blij zijn dat ik al 2de dagen eerder positief heb getest 12/11: nog 4 zw-testen doen alleen al voor de kick om ze positief te zien worden en omdat ik ze toch niet meer nodig heb, oh en niet te vergeten mijn ovu-testen weggeven Oh bijna allerbelangrijkste vergeten de positieve test van veertje vieren! En de dagen daarop de rest feliciteren met hun positieve testen. Nou perfecte planning lijkt mij , voorlopig doet mijn lichaam nog precies hetzelfde als de vorige rondes dus afwachten maar @NikkiF: hoop dat het niet doorzet en anders dat het wel doorzet want onzekerheid is ook nik, ik duim voor je