[-( justfem! ik dacht dat we samen op het bankje gingen zitten? 8) waarom kom ik nu niet in je planning voor? [-X
Je hebt er overheen gelezen, ja de waarheid is hard en dan negeer je hem, je kunt gewoon niet hebben dat mijn pendel goed is :Lol:
Anniek, zie aanpassingstijd onder aan Justfem haar bericht . Ruben nu ook ziek. Arm mannetje. En Zomaar ziek. Zielige jij... Zaterdag wordt Daphne 2! We hebben een gewone slagroomtaart en ik maak een kwarktaart. Beide taarten versier ik met prinsessendecoratie en taartschrijfstiften. Twee kaarsjes erop en klaar is de taart! (ja, ik zal een foto maken).
Ja ik heb hem pas aangepast na dat anniek het zei over haar zelf, haar positieve test stond er al in toen bedacht ik me dat ik op 12 januari nog iets heel belangrijks vergeten was
@justfem, wat een ongelooflijk goede en strakke planning! En zo zal het zijn! Je testen opmaken kan ik je idd aanraden. Heb vandaag mijn laatste gedaan (had er3) en de T streep verscheen zelf al eerder dan de C streep ) @zomaar, beterschap! @all, truste!
@lilly: weltrusten @zomaar: meisie, beterschap. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter. Wat heb jij trouwens voor Noah gekocht voor zijn eerste verjaardag? @justfem: wat een vetgoede planning. Ik heb hem gekopieerd zodat ik over een paar dagen hetzelfde ga doen. Hij staat op mijn computer En ik ga gewoon net als jij positief testen, ik doe gewoon alles wat jij doet dan moet het goed komen @nikki: hopelijk zet het niet door en anders kan je ze kopen op www.sensitest.nl @jo:fijn dat de echo goed was, altijd weer een lekker gevoel Ik hoop dat het met alle zieke kindjes weer wat beter gaat, ik ben blij dat het bij mij thuis nu allemaal weer een beetje gezond is. Vandaag een nieuwe cv ketel gekregen, maar zowat de hele dag zonder verwarming gezeten. Heb het nog steeds koud, en het is toch echt 21 graden binnen. Ik ga zo maar ff onder een warme douche staan. Doegie! 8)
@justfem., ik vind jou planning erg goed, vooral die positieve test van veertje vieren Stijn vanavond op bed gelegd met koorts en hij werd net wakker helemaal nat van het zweet maar hij had geen koorts meer maar hopen dat hij er nu alles uitgezweet heeft.
Hallo dames ! Marieke, bedankt voor de site, ik heb het net bekenen en als het doorzet denk ik dat ik er 12 bestel, daar moet ik mee uitkomen, toch ? Ik denk dat het toch een menstruatie is. Het bloed is helder rood en het vloeit nog steeds. Ik weet niet hoe lang een innestelingsbloening duurt ... ik ga maar eens googlen ... Mijn lichaam heeft mij wel behoorlijk voor de gek gehouden ... ik voelde me precies als voor mijn eerste zwangerschap. Ik begrijp er nog steeds niets van ... Maar goed, het was pas ronde 1 en ik mag natuurlijk niet klagen ... ik ga eens vragen of dames opnieuw willen pendelen voor mij ... Groetjes, Nikki F
Zooooo, daar zit je dan midden in de nacht aan een kop warme thee met honing (wat ik eigenlijk helemaal niet lust...) Ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd AUW AUW AUW wat doet mijn keel zeer zo'n zeer dat ik er al een uur wakker van lag pffff dus toch aar even kijken of ik het met honig en warme thee een beetje opgelapt krijg (vast niet ) @NikkiF: Succes in de 2de ronde! @Veertje: Nou dat zou fijn zijn als hij het nu lekker kwijt is! @Marieke: Weet je zeker dat je wil weten wat ik voor Noah had gekocht....? Crazy ballen baan van Playskool, loopauto van the little people, weebles kasteel van fischerprice met daarbij horende poppetje (staat een foto van in mijn album) hij heeft nu een heel dorp daarvan, muis een knuffel wat nu zijn lievelingsknuffel is! Een tvtje van woezel en pip hhhhm ik weet dat ik iets vergeet maar kom er even niet op sorry. O ja en zo wie zo heeeeeel veel liefde Ik heb een kleine familie en de familie van mijn man wonen allemaal in frankrijk en zien we eigenlijk nooit dus wist dat het erg rustig zou worden op zijn verjaardag en geloof dat ik dat heb willen compenseren ach hij snapt NU tch nog niet wat verwennen is dus nu kon het nog Hij heeft van mijn broer een ton duplo gekregen, is hij ook erg blij me moet ik zeggen. En waar hij ook veel mee speelt is zo'n vormpjes ding dus driehoekje, vierkantje die je in de "schildpad" moet doen op de juiste plaats! Heeft hij niet voor zijn verjaardag gekregen maar is isschien een tip als je er nog geen hebt, hij komt er echt mee aangedragen zo van mama maak eens open ik wil hier (weer) meer spelen @justfem: (jij bent er dit keer echt niet zo me bezig hé, je blijft erg relaxed 8) ) @Jo: Heerlijk niets is leuker dan een goeie echo
@alle zieke kindjes/mama's, beterschap! @alle nieuwelingen, welkom hier! @dames die om heen staan in de lijst, wordt roze! Ik sta daar zo heel alleen tussen de zwarte namen... ROZE ROZE ROZE @all, heel fijne jaarwisseling gewenst! (niet-zwangeren, ik ben jaloers op jullie nu: lekker aan de champagne vanaaf...) Ik ga zo naar de vk voor de 2e keer. Toch wel spannend: de 1e keer dat er wordt geluisterd naar het hartje.
@Marieke, brrr, de hele dag zonder verwarming! Gelukkig heb je nu een nieuwe CV. @Zomaar, ik had hier vannacht ook wel achter de computer kunnen gaan zitten, man heeft van 3 tot 5 alleen maar gehoest. Toen heb ik hem maar verzocht beneden op de bank verder te slapen, maar zelf viel ik pas om 6 uur ofzo weer in slaap. Vorige week zei iemand in het kdv dat ze vandaag gesloten waren, maar ze blijken gewoon open. Maar goed dat we nog gebeld hadden vanmorgen, kan ik gewoon eens bijslapen en schoonmaken.
Testen van Sensitest koop je via sensitest.nl, Matcare via matcare.nl en die van mij via babyboomshop.nl Hoe logisch?! Ze zijn in elk geval niet in de winkel te krijgen. Leuk plaatje voor op de taart, hopelijk smaakt 'ie ook lekker Ik werkte vroeger in een bakkerij en daar verkochten we zulke taarten dus ik heb daar in elk geval nog van onthouden dat je die dingen ook los kunt bestellen en zelf wat kunt bakken. Stukken goedkoper, haha!
Arme Zomaar ik weet hoe je je voelt En ik ben ook nog eens ZOOOOOOO MIsselijk. Mijn hubbie is nu ook ziek, maar hij is wel gaan werken... Ga zo de VK bellen om te vragen of ze er iets voor hebben... Trouwens tof dat je ventje loopt! @Marlieke Update! Duim, duim, duim. Alle anderen beterschap en een leuke jaarwisseling
Alle kinderen en moeders die ziek zijn heel veel beterschap en vanavond tijdens het vuurwerk lekker warm binnen blijven. Wel lekker dat ik vanavond nog een wijntje en champagne kan drinken. Maar ik had het graag laten staan voor een klein wondertje. Allemaal een goed uiteinde en we gaan met zijn allen voor 2009. Groetjes martine
@zomaar: nachtbraker! Ja ik ben er helemaal niet mee bezig, ik ben vooral bezig met mijn planning voor aankomende dagen, maar er mee bezig zijn nee hoor :^o Beterschap! @dennismartine: ik drink vanavond geen alcohol ik ben de BOB had liever gehad dat ik niet kon drinken vanwege een kleine in mijn buik. @Velobabe: ik heb bij mijn zwangerschap voor noa ook iets tegen de misselijkheid gekregen, ik was er erg blij mee, ik hoop dat ze wat voor je heeft. @NikkiF: vervelend, nou volgende ronde doe je gewoon mee aan de mode met je testen. Ik had overigens een set van 12 ovu-testen en heb er 7 gebruikt deze ronde. Dus met 12 heb je er genoeg. Je kunt bij sensitest op de site een soort berekening laten doen en dan geven zij aan wanneer je het beste met je eerste ovu-test begint. @veertje: ik vind de 8ste, 10de en 12de persoonlijk het beste wordt groot feest @marieke: altijd makkelijk zo'n planning , anniek moet mij het goede voorbeeld geven en dan kan ik jou en veertje het goede voorbeeld geven Brrr koud zonder verwarming! Heb je je ei al gevonden? @knuf: klinkt lekker die taarten stuur er zaterdag maar een paar op @ll de zieken beterschap @ll Een hele fijne jaarwisseling vanavond en alvast een geweldig nieuwjaar, dat er maar veel baby's verwekt en geboren mogen worden. Ik proost op positieve testen Zo ik ga nu ook ff aan een grote schoonmaak, door alle visite en mijn werk is het de afgelopen dagen er een beetje bij ingeschoten.