wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Sensitest is besteld !

Ik ben wel blij dat het maar een korte cyclus was deze keer ... kunnen we sneller aan ronde 2 beginnen.

Een vriendin van mij belde net, ze is zwanger ... ik ben heel blij voor haar maar het voelt een beetje dubbel ...

Groetjes,
    Nikki F

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wil iedereen een mooie laatse dag in 2008 wensen en dat 2009 maar een heel vruchtbaar jaar mag worden voor alle nog niet zwangeren onder ons!

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou ben echt erg ziek geworden :( ...

Wil iedereen toch alvast een gezond ( :) ) liefdevol en vruchtbaar 2009 wensen! En voor de al zwangere wonderbaarlijk mooie 2009 kindjes uiteraard!

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Mijn zwager belde net de weeen van zijn vriendin zijn begonnen ze komen om de 18 minuten, ze is 1 januari uitgerekend en haar vorige 2 bevallingen duurde 30 uur :confused: voor hem is het de eerste.
    Nou dan kan ik de naam nu wel vertellen het wordt een zoon en hij heet Leroy de geboortedatum en tijd dat horen jullie nog wel. Hopelijk wordt ie morgen pas geboren, ik heb niet zo'n zin in elk jaar verplicht bij hun oud&nieuw vieren.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Allemaal een fijne jaarwisseling en een gezond en vruchtbaar 2009 :D

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Het lijkt hier allemaal een stuk beter te gaan!

Alle zieke mama's en kids; BETERSCHAP!

@alle zwangeren, ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje in 2009!

@alle NOG niet zwangeren, dat jullie maar allemaal snel zwanger mogen raken in 2009 en ook jullie kindjes mogen vasthouden in 2009!

Oftwel jullie hebben 3 maanden de tijd om ALLEMAAL zwanger te raken ;)

Een hele fijne jaarwisseling allemaal!

7. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hier klopte het hartje keurig!

Verder wens ik ook iedereen een vruchtbaar 2009 toe en voor de zwangeren onder ons een jaar om nooit te vergeten...

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @marlieke: wat fijn dat het hartje mooi klopte! kun je nog eens uitleggen hoe het zat met die steek die jij ook voelde..

mijn positieve gedachten voor 2009:

ik ben gewoon zwanger en daarom is mijn cyclus zo en voel ik geen eisprong :D :)

(volgens mij onmogelijk maar goed)

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden

hier nog steeds met vlagen misselijk zucht

ben nu aan het werk tot 7uur

gisternacht hebben ze weer ingebroken

de limosinne wort geloof als goed heb de diamant hy had er op onze datum maar 2 te huur.
    het is de limo met lichte bekleding.

fijne jaarwisseling

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey meiden ik kom hier even kijken en wat zie ik?! LILLY ZWANGER, gefeliciteerd meid!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    WAUW en zomaar ook, jij ook gefeliciteerd!

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Missflower, ja hoor. Ik voelde dus ineens zomaar een felle pijnscheut door mijn onderbuik. Verder had ik nergens last van. niets wat op een zwangerschap wees. (wel eeen dag of 3 voor die steek, maar dat waren hersenspinsels) En ongeveer 10 dagen na die pijnscheut testte ik positief...

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @lilly: wat fijn dat het weer wat beter gaat. Kan je gelukkig normaal oud en nieuw vieren

@marlieke: wat fijn om het hartje weer gehoord te hebben

@zomaar; thanx voor de tips, ga vrijdag ff inkopen doen. Ik ben ook wel voorstander van de ballenbaan en het kasteel. Jeetje wat was jij nog laat op zeg.... nog maar 12 dagen ;)

Justfem: hier nog geen ei gespot. Streepje is nog licht maar wordt wel al iets donkerder. Ik denk toch dat ik mijn ei pas van het weekend heb, maar ja

@nikki: balen dat het toch heeft doorgezet. Succes de volgende ronde en met je ovu testen

@missflower: weet je al wanneer je gaat testen?

@alle zwangeren: ik wil jullie een hele voorspoedige zwangerschap wensen en natuurlijk een gezonde baby voor 2009. Mogen de rest van jullie wensen ook maar uitkomen

@alle (NOG)niet zwangeren: Dit wordt ons jaar! Ik sluit me bij Lilly aan, dat we maar zwanger mogen worden en dat we in 2009 ook nog ons kindje kunnen vasthouden.

Ik weet niet of ik er vandaag veel zal zijn. Ik krijg 12 man te eten en te feesten bij ons, maarehh ik hou het wel in de gaten

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he meiden sorry :oops: dat ik jullie al weer een paar dagen verwaarloosd heb!

Heb even snel wat terug proberen te lezen;
    (uhm...mag ik ook nog ff in die strakke planning van jou justfem?)

@alle zieke: beterschap hoor meiden!

@alle nieuwe: wauw zag volgensmij wel vier nieuwe meiden voorbij schuiven.#Zal morgen even goed bij lezen...ff kijken wie of wat jullie zijn ;)

Wil jullie nog ff allemaal een heel fijne dag/avond wensen!
    En een heel zwanger nieuwjaar!

Dikke knuffel van mij...en tot volgend jaar.

(zo nu eerst een lekkere cola-vieux maken pour moi!)
    (en waar heb ik die oliebolen neer gelegd......volgend jaar ga ik vast wel weer een serieus aan mijn lijn denken!)

15. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Ten eerste wens ik iedereen een heel mooi en knallend uiteinde! En natuurlijk een vruchtbaar en gezond 2009!

Wij gaan zo naar mijn schoonouders (nu is het wel handig want ik kan drinken hahaha, positief blijven he!)

@Marlieke: wat fijn dat het hartje klopte! Heerlijk! Genietse!

@justfem: kan dat wel begrijpen wat jij bedoeld! Zou dat ook niet zo leuk vinden je wilt ook wat vrijheid hebben he op oud & nieuw! Nou hopelijk gaat alles goed met de bevalling!

@Djezelf: word het voor jullie ook klussen met vuurwerk? :) of is je cyclus toch anders?
    Nou ik ga vanavond ook heerlijk drinken! En morgen pak het wel weer op! Ben ook aan de lijn, wilde ook nog wat kilo's eraf hebben voordat ik zwanger werd, ben er nu ruim 7 kwijt en wil er nog heel graag 2 a 3 kilo afhebben. Maar goed vandaag ga ik daar niet meer aan denken ;)

Veel plezier iedereen en tot 2009;)

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Goh, iedereen om de beurt ziek ... misschien had ik ook wel een vlaagje van dat virus onder de leden waardoor ik misselijk was / ben. Wie weet. In elk geval wil ik iedereen veel beterschap wensen !

Ik heb er inderdaad ook 12 besteld Justfem. Mijn man maakt dadelijk het geld over en dan verwacht ik ze snel. Kunnen ze door de brievenbus ? Hoe lang heb je erop moeten wachten ?

Ik ben eigenlijk niet zo'n voorstander van dit soort testen, maar wat moet je anders als je de ene keer een cyclus hebt van 34 dagen en dan weer van 26 ? Dan heb ik geen idee wanneer de ovulatie plaatsvindt. Je kunt wel drie weken lang klussen, maar dat is ook een raar idee, toch ? :(

Maar goed, ik denk nog steeds dat het echt een menstruatie is. Het was wel even schrikken, maar goed, was pas ronde 1, nieuwe ronde, nieuwe kansen, en met die testen wordt de kans alleen maar groter dat het snel gaat lukken.

Veel groetjes en een fijne avond vanavond ...

Groetjes,
    Nikki F

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @djezelf: geniet van je cola vieux, nu kan het nog ;)

@nikki: ik kan je gevoel begrijpen, ben ook niet zo voor ovu testen. Mijn cyclus is ook heel onregelmatig, dus het is een beetje dubbel gevoel. Maar ik denk dat dat gevoel weg is wanneer ik positief test ;) Wat betreft het betalen, ik heb toen via ideal betaald(dus direct via internet) en toen had ik ze de volgende dag binnen

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    fijne jaarwisseling

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Marieke: De weebles spullen zoals het kasteel ed uit mijn album zijn niet hier in Nl in de winkel te koop.... Dus voordat je stad en land afzoekt :( Sorry was ik vergeten er bij te vertellen, ik heb het nieuw in dozen kunnen kopen via een handelaar die het uit partijen van het buitenland koopt (UK, amerika dat soort landen)

http://www.hasbro.com/playskool/nl_BE/weebles/

Hier zie je wat producten, als e het kan vinden is het ECHT een aanrader Noah speelt er HEEL veel mee en het kan zowel voor jongens als voor meisjes, geeft veel uitdaging met glijbanen, muziekjes lichtjes en is goed oor de fantasie... maar dn zul je het waarschijnlijk via internet moeten zoeken. Succes

De rest sorry, ben echt te ziek om geod terug te lezen...

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Justfem
    Het gewone telefonisch spreekuur was vandaag niet.
    Kon alleen het spoednummer bellen dus dacht ik dat kan ik beter niet doen. Nu moet ik dus wachten tot 6 januari (DE ECHO!) of maandag even bellen (of toch vrijdag het spoednummer?).
    Wat heb jij destijds gehad, weet je dat nog?

@Zomaar
    Balen dat je nu echt, echt ziek bent. Bij mij duurt het nu al een week...

@Marlieke
    Fijn dat alles goed is!

Over de ovutesten...waarom tempen jullie niet...het kan best duidelijkheid geven hoor...bij ons heeft het nu 2 keer gewerkt :idea:

Deel Deze Pagina