wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik kom me bij jullie met veel plezier melden. Wij hebben besloten voor een tweede te gaan. Ik moet dit weekend mijn ongi krijgen en daarna gaan we ervoor. Ik zie wel dat er hier veel geschreven wordt. Leuk!

groetjes Victoria

2. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo,

Welkom victoria!
    Hopen in jou geval dat de ongi snel komt.

groetjes gaby

3. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Jeetje wat een hoop nieuwe meiden.! Gezellig.!
    Welkom en succes met zwanger worden.

Pim, ik had toch weer een beetje hoop na weer een paar dagen overtijd.
    Balen...
    Ik dacht dat ik een goed inzicht in mn cyclus had, maar begin nu toch te twijfelen.
    Daarom maar weer aan de testen.
    Ik heb al eerder gebruikt. Toen was ik gelijk zwanger. Ben benieuwd.!
    Ga jij ze ook deze maand gebruiken.?

Veertje, balen zeg. Ik duim heel hard voor je.!
    Als het niet is, dan maar snel ongesteld worden, kun je ook verder.

Sassie, we klussen niet anders hoor. Even vaak.
    Soms maak ik wel even extra zin als ik in mn vruchtbare periode zit. (hihi)

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    @ Joki, ga ik ga deze maand ovutesten gebruiken. Begin op dag 7. Heb een cyclus van ongeveer 25 dagen.

Veertje ben je al ongesteld geworden?

Alle nieuwelingen, welkom. Het wordt druk hier!

Pim

5. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    @victoria: Welkom en succes!

@saskia: Ja we gaan een weekje naar een Tenerife. Heb er heel erg veel zin in! Toen ik zwanger was van Hugo zijn we op La Palma geweest en toen mocht ik dus helaas niet duiken. Nu hebben we het beter getimed wat dat betreft. Niet dat we daar speciaal op gewacht hebben hoor.

@gaby: Het is haar eerste zwangerschap, maar hun ideale gezin bestaat uit meerdere kinderen. Nu weet ze dat niet zo zeker meer... Geeft niets hoor, dat je het fijn vindt om niet de enige te zijn. Kan me dat gevoel wel voorstellen. Mijn vriendin voelt zich ook zo alleen op de wereld af en toe. Iedereen kijkt je maar aan met dat slangetje in je neus en die niet begrijpende opmerkingen als je het over extreme misselijkheid hebt...

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo,

kan je vriendin ook niet op zwangerschapspagina komen. kunnen we wat ervaringen uitdelen en misschien voelt zij zich ook niet meer zo alleen.

Groetjes gaby

7. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

ik heb nog nooit ovutesten gebruiken. Waar kan je ze kopen of is dat een rare vraag.
    Bij de drogist lijkt mij maar dan weet toch gelijk iedereen dat je bezig bent.

groetjes gaby

8. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @gaby: ik bestel ze op internet via sensitest. Het zijn dipsticks, de goedkoopste, maar werken prima.

9. veertje

veertje Fanatiek lid

@pim, ben nog steeds niet ongesteld, had vanmorgen wel een lage temp en heb nu lichte krampen.

Het is moeilijk bij te houden wat er allemaal geschreven word zeg maar wel heel erg gezellig zo.

10. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo,

Worden ze discret geleverd

Groetjes gaby

11. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Wij willen ook voor een tweede kindje.
    Hopelijk is het snel raak.

Groetjes Teddy.

12. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Bedankt voor jullie welkom. Ik heb er nog niet eerder zo naar uitgekeken om ongesteld te worden. Ovu-testen heb ik geen ervaring mee. Ben nu ook in eerste instantie niet van plan ze te gaan gebruiken.

Groetjes Victoria

13. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @gaby: ja, in een witte envelop met alleen je adres erop. Past gewoon in de brievenbus.

@veertje: jammer dat je temp gedaald is. Zal je ongi wel snel komen.

14. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Gisterenavond had ik ineens 39 graden koorts, dus we hebben niet meer geklust. Nu had ik gisterenochtend wat roze in mijn afscheiding, dus ik denk dat mijn eisprong die nacht of morgen geweest is. En donderdag en vrijdag hebben we wel geklust, dus ik hoop dat het voldoende is geweest.
    Nu gaat het wel weer wat beter, ik heb ook geen koorts meer.

Veertje, ik ben niet bekend met tempen, maar als deze omlaag gaat, is dit toch vaak een teken dat je ongi eraan komt?

Nynke, jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik weet niet of je het al eens eerder had gezegd, maar hoe lang waren jullie bezig bij Jiri?

Nala, is het nu lekker weer in Tenerife? Ik ben een keertje gaan duiken, maar voor mij is dat helemaal niks. Ik adem voornamelijk door mijn neus en het is dan erg moeilijk omschakelen om door mijn mond te ademen, ik had het idee dat ik stikte. Niet echt mijn ding dus.

Gepke, aan de linkerkant zie je ook een advertentie van Matcare, daar kun je ze ook bestellen.

15. veertje

veertje Fanatiek lid

Ja als je temp omlaag gaat dan is het een teken dat het er aan komt, vandaag was mijn temp nog steeds laag dus ik ga er vanuit dat het vandaag of morgen toch echt wel komt.

Hopen dat de koorts nu weg blijft want ziek zijn is geen pretje.

Welkom nog aan de nieuwe, zijn er volgens mij al heel erg veel, lekker gezellig :D

Ik ga nu maar eens even boodschappen doen, tis nu nog lekker mooi weer, kan ik daarna nog even met Stijn naar buiten, die vind het sinds het weekend geweldig om zelf te lopen buiten.

16. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Als ik al die verhalen zo lees dan krijg ik ook weer zin om te gaan proberen.
    Toen we voor de zwangerschap van Ben gingen hadden we het ook zo leuk en hebben er zo van genoten.
    Ik hoop snel ongesteld te worden want dan ga ik weer serieus aan de slag.
    Ik denk dat mijn menstruatie niet lang meer uit blijft want ik voel me niet zo lekker en heb het gevoel dat het er aan komt.
    dus dat is wel fijn.

Ik hoop veel mee te kunnen kletsen hier,lijkt me hartstike leuk.

Doei Teddy.

17. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @sassie: vervelend die koorts. Inderdaad maar hopen dat je al genoeg geklust had.
    Voor jiri hebben we er maar 3 rondes over gedaan. Snap ook niet waarom het nu zolang duurt.
    Hoe snel was jij zwanger van Pete?

18. veertje

veertje Fanatiek lid

@teddy, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je er zin in hebt :D
    Ik kan niet wachten op spulletjes te kopen, zag net een ontzettend leuk knuffleltje in de winkel maar heb me in kunnen houden.

19. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    heeej dames

wij willen ook voor een 2e gaan maar nog even een aantal maanden wachten. Ik moet namelijk nog in mijn trouwjurk kunnen in augustus haha
    maar als er 'perongeluk' een beebje gemaakt word springen we natuurlijkeen gat in de lucht en dan kan die jurk me niks meer schelen :)

ik ben nu aan het ''ontpillen'' ben 2 weken geleden gestopt dus we zien wel lekker hoe het loopt

Ik wil wel graag al een beetje met jullie mee zwijmelen haha want de voorbereidingen blijven altijd leuk hihi

succes iedereen!
    hoop dat het snel raak mag zijn!

20. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hey Meiden...

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen hier, sorry! Ik hoop dat ik nog wel gewoon mee mag kletsen?Het is wel gezellig druk hier geworden, leuk!
    Wij gaan inmiddels ronde 3 in :( en ik begin nu al ongeduldig te worden aangezien het bij onze zoon in 1 ker raak was,het duurde weliswaar wel 3 maanden, maar in die 3 maanden ben ik ook niet ongi geweest, dus de 1e keer dat ik een eisprong had was het raak, vandaar in 1 keer raak! Nu ben ik al weer 2 keer ongi geweest, maar goed ik mag niet klagen als ik sommige van jullie zie! Eerste cyclus was netjes 28 dagen en de laatste was 37 dagen grrrr! Schiet lekker op. Hoe doen jullie dat eigenlijk als je een onregelmatige cyclus hebt? Ik bedoel het is dan lastig te bepalen wat je vruchtbare dagen zijn, klus je dan om de dag?

Groetjes~trotse mama

Deel Deze Pagina